ProPuMaX 1 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Siemanko wszystkim, otworzylem nowy post, poniewaz jest to Dyskusja tymczasowa i niechcialbym rozmawiac na ten Temat w innym Temacie bo tylko nasmiecimy. Tutaj mozecie Pisac swoje Propozycje na Optymalizacje Klas, bo widac ze ponad polowa klas jest nie grywalna. O to moje Propozycje Grom: 1na4 z HE, po otrzymaniu obrarzen znika na 2 sek. Na początek przyjrzyjmy się "Pomysłowi" tej Klasy. Grom znika po otrzymaniu obrażeń, ma to na celu dać nam szanse uciec z promienia Ognia przeciwnika w przeciwienstwie do innych klas ktore daja szanse na Killa niz Ucieczke. W tym wypadku jest to jednak niemozliwe, poniewaz 2 sek to niestety za krotko. Grom niema szans uciec Furiatowi ktorz ciagnie go z FullAuto z AK. Nie okłamujmy się, pomysl dobry jednak ze nie dziala co pozbawia nas jednego glownego bonusu klasy. Propozycja: Zwiększyc czas niewidzialnosci do 4sek LUB dodania mu 2 dodatkowe skoki. Tym sposobem bedzie mozliwosc na ucieczke z Bitwy POWTARZAM ze inne klasy sa bardziej ustawione na przewage KILLA niz UCIECZKI. Cichy Zabojca: Nie slychac jego krokow Tak więc, GROM moze miec i WH, i Niewidke i 1/4 z HE, ale cichy ma tylko ciche kroki ? xD To jest jedna z najgorszych klas. Pomysł klasy: Najwyrazniej chodzi tu o to, aby stworzyc klase ktora zabija bez wydawania glosu. Propozycja: Cichy zabojca powinien dostac jedna z umiejetnosci wymioenionych u GROMA, czyli albo znikanie, albo multi jumpa. Znikanie wiadomo, a multi jumpa (min. 2 skoki) po to aby tez mogl jak Ninja zakradac sie za przeciwnika aby go po cichu wyeliminowac. Ewentualnie jakas Rakieta ; +5 DMG do 50lvl, +7 do 100lvl, +10 do 150lvl i +15 od 200 lvl. Furiat i jego OBRACANIE gracza: ma 1/5 (1/10) na obrocenie gracza o 180 stopni Pomysl dobry i dzialajacy bez blednie, jednak jest jeden Problem. W przeciwienstwie do GROMU, FURIAT to klasa ktora wykozystuje swoj bonus do ZABICIA a nie do UCIECZKI. Szansa 1/5 umozliwiala Furiatowi obrocenie KAZDEGO gracza do ktorego strzelal, i to bez przesady, przy min. 5-7 strzale gracz sie obracal co jest troche nie fer. Za to 1/10 to juz kompletna porazka bo obruci moze z 2 graczy na 7-8... tak wiec propozycja jest spotkanie sie na srodku i dania 1/7. (Na kozysc AGRESORA) lub 1/8 (na korzysc gracza OBRANIAJACEGO) Amadeusz: Wieksze DMG od Inty W opisie jest brak Info o tym, o ile DMG jest zwiekszane. Klasa robi wrazenie jakby punkty INT nic mu nie dawaly. 2pkt INT to 1pkt DMG byo by OK na poczatek. Do tego dodac mu wiecej HP i Obrony, powiedzmy do 30 Wsparcie Ogniowe: Rakiety niech Leca PROSTO, do tego standardowe obrazenia to 55Hp z rakiety i 1PKT INT to 1PKT DMG z rakiety Pistolero: Za to ze moze kupic sobie CZ, proponuje zwiekszenia szansy do minimalnej liczby ammo w pistoletach, czyli 1/7. Jak narazie tylko tyle chcialbym zmienic. Zapraszam do Komentowania i oddania swojej propozycjiAnkieta Proponowanych ZmianGrom od ProPuMaX: Za 1 / 1 PrzeciwCichy od ProPuMaX: Za 1 / 1 PrzeciwAmadeusz od ProPuMaX: Za 1 / 0 PrzeciwFuriat od ProPuMaX: Za 1 / 1 Przeciw Slapping Yoda.mp4 Edytowane 5 Czerwca 2018 przez ProPuMaX 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) GROM Według mnie nie masz racji. Grałem poprzednią edycję gromem. Wbiłem chyba 202 lvl i byłem 2 w top10. Klasa działa wyśmienicie i dziwię się, że jest tak rzadko wybierana. Celem groma nie jest ucieczka a walka. rzucasz granat (wh albo HE) i się wbijasz, niewidka ma sprawić, że trudniej cię trafić, zwłaszcza w głowę. Cichy zabójca Klasa wybierana częściej niż grom. Jej ciche kroki to często duży atut i podwójny skok wystarczyłby. Amadeusz Bez komentarza. Każdy wie, że ta klasa jest nie grywalna. Furiat Gram tym i 1/10 jest chyba w porządku. Ogólnie to mało klas wypisałeś. Według mnie prawie każda klasa non premium potrzebuję zmiany ( za dużo jest klas z ak, m4). Ale opiekunowie i właściciel dobrze o tym wiedzą, i z tego co wiem, wezmą się za to już niedługo. Edytowane 5 Czerwca 2018 przez rykos155 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProPuMaX 1 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Dzieki za wypowiedz, jednak zostaje przy moich Pomyslach ^^ co do tego: Amadeusz Bez komentarza. Każdy wie, że ta klasa jest nie grywalna. Wlasnie dlatego chcialem te klase poprawic. W 1.6 czesto sie nia gralo bo miala ogromne DMG z MP5. Mowiac ze Klasa jest nie grywalna swiadczy o tym ze jest niepotrzebna, wiec albo ja usuwacie albo optymalizujecie... (do Adminow) Pomysly zbieralem z innymi graczami na serwie, moze sie jeszcze wypowiedza "Malo klas wypisales": Nie jestem tu po to aby robic za Edytora Klas, poprostu warto jest pruszyc temat i pokminic z innymi graczami na temat tych klas aby je zoptymalizowac, niz zostawic to jednej czy dwom osoba aby sie tym zajeli bo widzisz jakie szopki wychodza. Niech kazdy wcisnie swoje 5 groszy i juz. Mozemy nawet zaczac juz teraz Ankiete. Grom od ProPuMaX: Za 1 / 1 Przeciw Cichy od ProPuMaX: Za 1 / 1 Przeciw Amadeusz od ProPuMaX: Za 1 / 0 Przeciw Furiat od ProPuMaX: Za 1 / 1 Przeciw Lista bedzie Aktualizowana wyzej Edytowane 5 Czerwca 2018 przez ProPuMaX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zamykam temat ponieważ juz od paru dni rozmawiamy z włascicielem o tym nie ma on teraz czasu a my najpierw musimy spisać kazdą klase i uczynić kazda klase grywalną Przy okazji zebranie adminów w tym celu jest w sobote na godzine 20/21 ❤️ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi