Skocz do zawartości

Zmiana klas,Poprawa balansu


Blix

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego że moim zdaniem jest dużo klas nie uzywanych jedne są op inne nie nadają sie do grania proponuje dyskusje którą zamkne w sobote. Narazie to moje propozycje zmian

Chuligan-ostatnio zmieniany wiec bez zmian
zamachowiec-usun
pulkownik(p)-zabrać mu ak47
furiat(p)-bez zmian
strzelec wyborowy-bez zmian
snajper-bez zmian
chorązy-początek bez zmian od 100lvl 1/20 insta kill i 1/15 na obrocenie 
obserwator-zmiana cz na p250
el pistolero-bez zmian
medyk-zmiana broni na mp9 dodac mu 2dmg 
usp majster-dodac 1/2 na kryt w heada
amadeusz-+dmg 20%z inta i  50% z inta dmg z nade'a.       0 int na start
elitarny snajper(p)-bez zmian
black pimp-usun
komandos-bez zmian
hasasyn(sp)-zmienic wytrzymałosc na 0
podporucznik-z racji tego ze ump dostał nerfy w cs go kazda statystyka podporucznika ma wartość 0 dodatkowe +5 dmg z umpa
zwiadowca(p)-zabrać mu 1/4 na podwójny dmg w head,dać +5dmg od 80lvl, a przedewszystkim zmienić go na klase zwykłą
grom-bez zmian
komandor-bez zmian
skoczek-dodac mu pistolet-fiveseven,p250 lub po prostu usp
stalker(sp)-tutaj zmiana prawie calkowita.Proponuje statystyki bez zmian jako broń głowna m4a1-s poboczna usp. opis klasy niewidzialny gdy kuca z nożem (jak hasasyn),podwójny skok,pelny magazynek i 10hp za killa,jedna rakieta (zbuffowana zadająca np 75dmg+50%z inta),od 100lvl 10dmg+ 
wsparcie ogniowe-narazie bez zmian
krwiopijca-zmiana broni na mac10
specjalista(sp)-bez zmian
bog deagla-zabrac mu odpornosc na granaty,dodac mu pelny magazynek za zabojstwo
cpt price-usun
cichy zabójca-zmiana broni na galila +5dmg,dodać double jump
Weteran-Bez zmian
General(p)- do usunięcia
Admiral- do usuniecia 
Seryjny Zabójca- Galil zamiast Ak-47, 1/7 na kryta w cialo reszta bez zmian
Gliniarz - bez zmian
Defuser - do usuniecia
Saper - Bez zmian
Specjalista(sp) - Bez zmian
Demolitions - bez zmian
Egzorcysta(sp) -zmiana na premke,zabranie dodatkowego dmg z dual beret,zmiana broni na m4a4 +10 dmg z niej na start od 100lvl dodatkowe 5dmg (15dmg całość)


 Zapraszam do wyrażania swoich opinii na temat tych zmian przyjme krytyke i podawajcie swoje propozycje 
 

Edytowane przez Blix
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Myami napisał:

W przypadku cichego Galil to będzie nerf a nie poprawa...

Co do reszty się zgadzam

Można mu dodac 5 dmg z niego albo cos  moze 1.5 dmg w plecy ?

Edytowane przez Blix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Blix napisał:

Można mu dodac 5 dmg z niego albo cos  moze 1.5 dmg w plecy ?

1.5 dmg w plecy jak najbardziej pasuje, tylko że Galil jest troszkę głośny w porównaniu z M4a1s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Myami napisał:

1.5 dmg w plecy jak najbardziej pasuje, tylko że Galil jest troszkę głośny w porównaniu z M4a1s

to w takim razie zostawienie m4a1s a strzelcowi wyborowemu danie galila nie ma klas z galilem ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Gokuś napisał:

Stalkers usunąć bo i tak nikt tym nie gra. 

Nikt tym nie gra bo powiedzieliście, że usuniecie tą klasę. Dlatego warto ją zmienić w jakiś ciekawy sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Gokuś napisał:

Pułkownika zostawiać jest to jedyna klasa która się różni od innych tym że posiada dwie Bronie zamiast tego można odrzucic refil ammo. 

Generała zostawić dużo osób nim gra i tak jak w przypadku pułkownika jest to jedyna wyróżniającą się klasa jako jedynia potrafi się odróżnić bez perka.

Stalkers usunąć bo i tak nikt tym nie gra. 

I tak będzie okey. 

Tak zostaw kazda premke :v 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Pappa napisał:

Admirała nie usuwać tylko dodać coś typu dodatkowego dmg i jakie jumpy no nwm coś można pokminić,na starych codach z 1.6 zawsze był admirał :D

Tylko, że to samo ma KGB a nawet więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No błagam, egzorcysta niech zostanie jak jest, już nie jest strasznie op. Pułkownik zabranie refil ammo albo DMG zmniejszyć do +7/+8 DMG. Hasasynowi może dać niewidoczność na minimapie. Stalker +10DMG, double jump, +5 hp odnowy, 2x rakiety lub miny a jak miny to 1/4 szans na jedną niewidzialną minę a rakiety to na start 30DMG a potem 75% dodać za jeden int

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale egzorcysta prawdopodobnie będzie P. Dlatego nerfa wyrwie.

Klasy SP mają być OP? Zdecydowanie nie. Mają być lepsze niż zwykłe ale nie OP.

Edytowane przez rykos155
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Gokuś napisał:

Jestem za tym żeby wyrzucić kilka klas bo robią się masówki 

A to są moje typowania:

-Stalker

-Zwiadowca 

-Specialista

Tylko nie zwiadowca. Żadna klasa nie ma takiej mechaniki co zwiadowca. Jest to coś innego. Zostawcie toooo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm według mnie lepiej go zostawić takiego jaki jest i na SP. Coś mi się wydaje że jak będzie Premium to na serwerze będą tylko duszki latały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje propozycje:

Chuligan - Dodać mu na początek +4 dmg z ak zamiast +3. Dodać 2x flash oraz zamiast deagle dać mu p250.

Zamachowiec - Klasa do wywalenia.

Pułkownik [p] - Zaprać mu ak albo m4, bazowe hp zmniejszyć do 20.

Furiat [p] - Zwiększyć szansę na obrócenie do 1/8/9, bazowy speed zmniejszyć do 30.

Strzelec Wyborowy - Podczas zamrożenia dmg większy o 2.3x, zwiększyć szansę na zamrożenie do 1/7, bazowy speed +15 zamiast +15 inty.

Snajper - 1/1 z awp na 100lvl oraz dodać mu +10 kondycji na start.

Chorąży - Od 100lvl 1/25 szansy na insta killa oraz 1/20 szansy na obrócenie przeciwnika. Od 150lvl 1/20 szans na insta killa oraz 1/15 szans na obrócenie przeciwnika.

Obserwator - Początek bez zmian. Od 100lvl 1/3 na 4x dmg ze scouta. Zamiast cztki dać mu p250.

El pistolero - Bez zmian.

Medyk - Na start 3 apteczki oraz może ożywić 3 graczy. Na 50 lvl 4 apteczki oraz może ożywić 4 graczy, dodatkowo za ożywienie +150expa. Na 100 lvl 5 apteczek oraz może ożywić 5 graczy, za ożywienie gracza + 350expa.

USP Mejster - dodać 1/2 na instakilla w głowę. 

Amadeusz - Na start 0 int. Max 100 inty gdzie 1pkt int = 0.3dmg wiecej. 

Elitarny Snajper [p] - Bez zmian.

Black Pimp - Do wywalenia.

Komandos - Bez zmian.

Hashassyn [sp] - Usunąć.

Podporucznik - Od początku zmienić 1.5x dmg w plecy na 1.3x. Od 50lvl neutralizuje 2 pociski oraz 1.5x dmg w plecy. Od 100lvl neutralizuje 3 pociski oraz 1.7x dmg w plecy. Zamienić ump na gaila.

Zwiadowca [p] - Zamiast famasa dać mu bizona a bazową kondycje zwiększyć do 20.

Grom - Podczas niewidzialności zyskuje dodatkowe 30speeda.

Komandor - 1/15 szans na dezorientacje. Reszta bez zmian.

Skoczek - Zamiast auga dać mu nove. Zwiększyć limit prędkości na bh. 

KGB - bez zmian.

Stalker [sp]- Usunąć.

Wsparcie ogniowe - Dodać 1/4 szans na wybuchnięcie zwłok przeciwnika które zadają 80 dmg obszarowych. Na 80lvl zwiększyć szansę do 1/3.

Krwiopijca - zamiast mp7 dać mu UMP.

Bóg deagla - bez zmian.

Captain PRice - bazowy speed +10, reszta bez zmian.

Cichy zabójca - dodatkowe 5dmg z broni. Dodać umiejętność która zwiększy jego speeda o 30pkt na 3sek, może jej użyć co 25sek.

Egzorcysta [sp]- Usunąć .

Demolitions - Bez zmian.

Specialista [sp] - Usunąć.

Saper - Bez zmian.

Defuser - usunąć.

Gliniarz - bez zmian.

Seryjny - Bez zmian.

Admirał - +15hp za killa. Zamiast zmniejszonej grawitacji dodać mu multijumpa. Reszta bez zmian.

Generał [p] - bez zmian.

Weteran - bez zmian.

 

Zanim zacznie ktoś mi płakać, że jak to tak można usuwać klasy Super premium, a no można. Dopóki ich się nie pozbędziemy nie będzie balansu na cod modzie a właśnie usunięcie klas SP to wielki krok ku temu. Obecnie klasy premium są dla mnie lekko lepsze niż klasy zwykłe i nie psują zbytnio balansu. Również pod koniec edycji (tak tydz. przed) można robić zebrania gdzie będzie można przedyskutować sprawy cod modowe np. dlaczego klasa x dominowała pozostałe klasy, co dodać / usunąć itp.

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, HanRayS napisał:

Zwiadowca [p] - Zamiast famasa dać mu bizona a bazową kondycje zwiększyć do 20.

Co? :)

 

Godzinę temu, HanRayS napisał:

Admirał - +15hp za killa. Zamiast zmniejszonej grawitacji dodać mu multijumpa. Reszta bez zmian.

KGB ma to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, rykos155 napisał:
1 godzinę temu, HanRayS napisał:

Admirał - +15hp za killa. Zamiast zmniejszonej grawitacji dodać mu multijumpa. Reszta bez zmian.

KGB ma to samo...

No to admirał do usunięcia.

23 minuty temu, rykos155 napisał:
1 godzinę temu, HanRayS napisał:

Zwiadowca [p] - Zamiast famasa dać mu bizona a bazową kondycje zwiększyć do 20.

Co? :)

Tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym, że wczoraj tj. 09.06.2019 było spotkanie z właścicielem kilka tematów zostało poruszonych, także te dotyczące klas, uzgodniliśmy kilka rzeczy:

1. Sp nie zostanie usunięte, ponieważ są osoby, które mają na 2 miesiące zakupione SP i nie "fair" będzie jeżeli zniknie usługa, którą kupili.

2. Liczba P będzie wynosić 4 natomiast SP 2 ( Tutaj ostateczna decyzja należy do Opiekunów, ale większość osób chyba się zgodzi, że za dużo jest SP)

3. Klasy wymagają urozmaicenia, za dużo jest klas posiadających AK oraz M4.

4. Zmiany nastąpią a wraz z nimi reset.

5. Hashassyn zostaje na 100%

 

Zbierając te wszystkie informacje, post Blixa otwierający ten temat oraz wasze opinie oto propozycje klas:

 

Klasy Non Premium:

Chuligan (Zmiana statystyk)

Statystyki:  INT:5  HP:5  WYT:5  KON:10

Opis: +3 dmg z AK na start, +6 na 50 lvl, +10 na 100 lvl, Odporny na flashbang

Bronie: AK-47, Desert Eagle

 

Zamachowiec (Do usunięcia)

 

Strzelec Wyborowy (Zmiana statystyk oraz broni)

Statystyki: INT:5   HP:10   WYT:10   KON:0

Opis: Posiada 1/8 na zamrożenie na (2s) a także podczas zamrożenia zadaje 2x większy DMG

Bronie: Galil, USP-S

 

Snajper (Bez zmian)

Statystyki: INT:0  HP:20  WYT:10  KON:0

Opis: Dodatkowe 40 (%INT) Daje dodatkowy DMG z AWP a także 1/1 z AWP na 115lvl

Bronie: Desert Eagle, AWP

 

Chorąży (Zmiany statystyk i umiejętności)

Opis: +3 dmg z MAG7, 1/20 na obrócenie przeciwnika,1/30 na natychmiastowe zabicie z MAG7, 1/15 na obrócenie przeciwnika, 1/20 na natychmiastowe zabicie od 100 lvl

Statystyki: INT:-5  HP:20  WYT:0  KON:10

Bronie: TEC-9, MAG7

 

Obserwator (Zmiana statystyk i broni)

Opis: Posiada Scout +15 dmg +(INT), 1/4 na zadanie potrójnych obrażeń, 1/2 na 100 lvl, posiada podwójny skok

Statystyki: INT:0  HP:20  WYT:0  KON:5

Bronie: P250, SSG08

 

EL Pistolero (Bez zmian)

Opis: Posiada 1/11 na natychmiastowe zabicie z pistoletu, 1/6 , może zakupić dowolny pistolet, dostaje 800$ co rundę

Statystyki: INT:0  HP:20  WYT:30  KON:10

Bronie: USP-S

 

Medyk (Zmiana statystyk, umiejętności i broni)

Opis: +3 dmg z MP9,  posiada 3 apteczki oraz może ożywić 3 graczy, 4 apteczki oraz możliwość podniesienia 4 graczy na 30 lvl oraz 5 apteczek i 5 graczy na 80 lvl.

Statystyki: INT:15  HP:40  WYT:5  KON:5

Bronie: TEC-9, MP9

 

USP Maister (Dodanie kryta w głowę)

Opis: Ciche kroki Z USP, 1/4 na zadanie krytycznych obrażeń oraz 1/2 na krytyczne obrażenia w głowę, pełny magazynek oraz 10 HP za zabójstwo.

Statystyki: INT:0  HP:20  WYT:0  KON:0

Bronie: USP-S

 

Amadeusz (Zmiana statystyk oraz umiejętności)

Opis: Posiada +5 dmg z UMP45 oraz dodatkowe obrażenia od INT (25% * iNT), oraz dodatkowe dmg (50% * INT) z HE

Statystyki: INT:0  HP:20  WYT:5  KON:15

Bronie: Five-Seven, UMP45, HE

 

Black Pimp (Do usunięcia)

 

Komandos (Bez zmian)

Opis:Posiada 1/1 z Kosy,Podwójny skok, +3DMG z Deagle i jest mniej widoczny gdy kuca

Statystyki: INT:-15  HP:15  WYT:5  KON:45

Bronie: Desert Eagle

 

Podporucznik (Zmiana statystyk oraz umiejętności)

Opis: +5 dmg z UMP45, +10 dmg na 100 lv, raz na rundę może zneutralizować pocisk wroga oraz 1/20 na odbicie pocisku, 1.5x większe obrażenia w plecy, 

Statystyki: INT:0 HP:20  WYT:0  KON:0

Bronie: CZ75, UMP45, FLASHBANG

 

Grom (Zmiany statystyk)

Opis: Po otrzymaniu obrażeń znika na (2s) oraz posiada 1/4 z HE

Statystyki: INT:0  HP:5  WYT:5  KON:10

Bronie: USP-S, M4A1-S, GRANAT TE i HE

 

Komandor (Zmiana statystyk)

Opis: Za fraga dostaje 750$ oraz 2 monety, 1/3 na zneutralizowanie obrażeń obszarowych i 1/16 na dezorientacje

Statystyki: INT:5  HP:5 WYT:10  KON:10

Bronie: P250, M4A4

 

Skoczek (Dodanie pistoletu)

Opis: Posiada AutoBH oraz podwójny skok

Statystyki: INT:0  HP:30  WYT:10  KON:15

Bronie: Glock-18, AUG

 

KGB (Usunąć mu multi jumpa)

Opis: Za każdego hita leczy 5HP a za Killa 10HP, Po zabiciu otrzymuje pełny magazynek

Statystyki: INT:0  HP:5  WYT:15  KON:0

Bronie: TEC-9, AK47

 

Wsparcie Ogniowe (Bez zmian)

Opis: Posiada 2 rakiety a także +3DMG a od 50lvl +5

Statystyki: INT 5, 10HP, Wytrzy 10, Kondycja -5

Bronie: Five-Seven, NOVA



Krwiopijca (Zmiana Broni)

Opis: Wbudowane naboje ninji 20% na start a także 15HP za zabicie

Statystyki: INT:0  HP:30   WYT:0  KON:15

Bronie: Dual Berettas i MAC10

 

Bóg Deagle (Bez zmian)

Opis: Posiada 1/1 z Deagle w głowe, Odporny na granaty oraz +7DMG z Deagle

Statystyki: INT:0  HP:25  WYT:25  KON:15

Bronie: Desert Eagle

 

Capitan Price (Zmiana umiejętnośći oraz statystyk)

Opis: Posiada +5 dmg z Famasa, +7 dmg na 100 lvl, 1/13 na oślepienie przeciwnika oraz słabsza widoczność z revolverem w dłoni.

Statystyki: INT:5  HP:10  WYT:5  KON:0

Bronie: Revolver, Famas

 

Cichy Zabójca (Zmiana umiejętności)

Opis: Nie słychać go kiedy chodzi, 1,5x większe obrażenia w plecy, 1/4 na dwa razy większe obrażenia w głowę

Statystyki: INT:0  HP:5  WYT:10  KON:0

Bronie: USP-S, M4A1-S

 

Demolitions (Bez zmian)

Opis: Posiada Dynamit który może zdetonować oraz wybucha po śmierci

Statystyki: INT:0  HP:20  WYT:30  KON:0

Bronie: P2000, SG556

 

Saper (Zmiana statystyk)

Opis: Posiada 3 miny które może uzbroić (Bind e use_class) oraz posiada szanse na postawienie niewidzialnej miny

Statystyki: INT:10  HP:15  WYT:10  KON:5

Bronie: P250, MP7

 

Defuser (Do usunięcia)

 

Gliniarz (Bez zmian)

Opis: 1/2 na natychmiastowe zabicie z Zeusa, który odnawia się co 10 sec, posiada He, smoke oraz flashbang

Statystyki: INT:0  HP:30 WYT:0  KON:20

Bronie: Taser, P250, MP7, HE, Smoke, Flashbang

 

Seryjny Zabójca (Zmiana Broni oraz powrót do kryta 1/7)

Opis: Posiada 1/7 na zadanie krytycznych obrażeń oraz 1/3 na zadanie 2x większych obrażeń w głowę

Statystyki: INT:0  HP:10  WYT:20, KON:10

Bronie: USP-S, Galil

 

Admirał (Zmiana umiejętności)

Opis: Dostaje co rundę losowego PM'a, podwójny skok, 15HP za zabicie oraz pełny magazynek

Statystyki: INT:0, HP:20  WYT:0  KON:10

Bronie: USP-S

 

Weteran (Bez zmian)

Opis: Odporny na granaty oraz omija redukcje obrażeń przeciwnika

Statystyki: INT:0 HP:30  WYT:10  KON:10

Bronie: CZ75A, XM1014 

 

Zwiadowca (Zmiana statystyk, zmiana na klasę zwykłą, zmiana umiejętności)

Opis: Posiada umiejętność która pozwala wrócić nam na respa oraz zwraca 50% HP,  +2 dmg na start oraz +5 dmg od 80lvl

Statystyki: INT:-5  HP:10 WYT:10  KON:10

Bronie: P250, Famas 

 

Klasy Premium

 

Elitarny Snajper [P] (Bez zmian)

Opis: Posiada 1/1 z AWP, +7DMG z Deagle i jest mniej widoczny podczas kucania

Statystyki: INT:5  HP:10  WYT:10  KON:10

Bronie: Desert Eagle, AWP

 

Pułkownik [P]  (Zabranie uzupełniania ammo, troszkę mniej bazowego HP)

Opis: Po zabiciu regeneruje 15hp, zadaje +10 dmg

Statystyki: INT:5  HP:25 WYT:15  KON:15

Bronie: USP-S, AK47, M4A1-S 

 

Furiat [P] (Bez zmian)

Opis: +10 dmg z AK47, 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180 stopni, gdy ma poniżej 60 HP zadaje 1,5x większe obrażenia

Statystyki: INT:0  HP:15  WYT:20  KON:30

Bronie: Five-Seven, AK47

 

Egzorcysta [P] (Degradacja z SP, Zmiana broni)

Opis: +10 dmg z M4A4, +5 dmg na beretkach od 100 lvl, raz na rundę może użyć latania na 3 sec

Statystyki: INT:0  HP:20  WYT:20  KON:15

Bronie: Dual Berettas, M4A4

 

Generał [P] (Do usunięcia)

 

Super Premium:

 

Hashassyn [SP] (Bez zmian)

Opis:Posiada 1/1 z Kosy, 1/11 z TEC-9 na natychmiastowe zabicie,Podwójny skok oraz niewidzoczny gdy kuca z nożem w dłoni w bezruchu

Statystyki: INT:-5  HP:10  WYT:-5   KON:45

Bronie: TEC-9

 

Specjalista [SP]

Opis: Szansa 1/5 na krytyczne obrażenia z AK47,Posiada 1/2 z AWP,Regeneruje 10HP po zabiciu oraz otrzymuje pełny magazynek

Statystyki: INT 0, 30HP, Wytrzy 20, Kondycja 10

Bronie: Desert Eagle, AK47, AWP

 

Stalker [SP] (Do usunięcia)

 

Nadal jest to wersja robocza i każda inna propozycja jest mile widziana. Pisząc te zmiany starałem się by nie było więcej niż dwóch klas z taką samą bronią oraz aby klasy Z PM'ami miały więcej Hp niż te z karabinami.

Edytowane przez RyKoS
edit Furiata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem P90 jak taką bronią na stałe nie może być ponieważ wystarczy że będzie się mieć dużo kondycji bądź co bądź perk Niewidzialność i gdy już dojdzie do takiego indycentu gra jest bardzo utrudniona mówię to z własnego doświadczenia gdyż grałem klasa która posiadała wszystkie wyżej wymienione rzeczy.

EDIT: Jeżeli chodzi o Egzorcyste to już mówiłem jest to zbyt mocna klasa nawet jak na SP ponieważ te latanie bardzo ułatwia grę osobie która ją posiada a utrudnia innym trzeba mieć się da baczności bo może być wszędzie za każdym możliwym rogiem a zamiast niego nie zostawił bym Generała. 

Edytowane przez Gokuś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności