Blix 109 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Z racji tego że moim zdaniem jest dużo klas nie uzywanych jedne są op inne nie nadają sie do grania proponuje dyskusje którą zamkne w sobote. Narazie to moje propozycje zmian Chuligan-ostatnio zmieniany wiec bez zmianzamachowiec-usunpulkownik(p)-zabrać mu ak47furiat(p)-bez zmianstrzelec wyborowy-bez zmiansnajper-bez zmianchorązy-początek bez zmian od 100lvl 1/20 insta kill i 1/15 na obrocenie obserwator-zmiana cz na p250el pistolero-bez zmianmedyk-zmiana broni na mp9 dodac mu 2dmg usp majster-dodac 1/2 na kryt w headaamadeusz-+dmg 20%z inta i 50% z inta dmg z nade'a. 0 int na startelitarny snajper(p)-bez zmianblack pimp-usunkomandos-bez zmianhasasyn(sp)-zmienic wytrzymałosc na 0podporucznik-z racji tego ze ump dostał nerfy w cs go kazda statystyka podporucznika ma wartość 0 dodatkowe +5 dmg z umpazwiadowca(p)-zabrać mu 1/4 na podwójny dmg w head,dać +5dmg od 80lvl, a przedewszystkim zmienić go na klase zwykłągrom-bez zmiankomandor-bez zmianskoczek-dodac mu pistolet-fiveseven,p250 lub po prostu uspstalker(sp)-tutaj zmiana prawie calkowita.Proponuje statystyki bez zmian jako broń głowna m4a1-s poboczna usp. opis klasy niewidzialny gdy kuca z nożem (jak hasasyn),podwójny skok,pelny magazynek i 10hp za killa,jedna rakieta (zbuffowana zadająca np 75dmg+50%z inta),od 100lvl 10dmg+ wsparcie ogniowe-narazie bez zmiankrwiopijca-zmiana broni na mac10specjalista(sp)-bez zmianbog deagla-zabrac mu odpornosc na granaty,dodac mu pelny magazynek za zabojstwocpt price-usuncichy zabójca-zmiana broni na galila +5dmg,dodać double jumpWeteran-Bez zmianGeneral(p)- do usunięciaAdmiral- do usuniecia Seryjny Zabójca- Galil zamiast Ak-47, 1/7 na kryta w cialo reszta bez zmianGliniarz - bez zmianDefuser - do usunieciaSaper - Bez zmianSpecjalista(sp) - Bez zmianDemolitions - bez zmianEgzorcysta(sp) -zmiana na premke,zabranie dodatkowego dmg z dual beret,zmiana broni na m4a4 +10 dmg z niej na start od 100lvl dodatkowe 5dmg (15dmg całość) Zapraszam do wyrażania swoich opinii na temat tych zmian przyjme krytyke i podawajcie swoje propozycje Edytowane 5 Czerwca 2018 przez Blix 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myami 9 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) W przypadku cichego Galil to będzie nerf a nie poprawa... Co do reszty się zgadzam Edytowane 5 Czerwca 2018 przez Myami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Za dużo jest klas z M4 dlatego glalil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) 2 minuty temu, Myami napisał: W przypadku cichego Galil to będzie nerf a nie poprawa... Co do reszty się zgadzam Można mu dodac 5 dmg z niego albo cos moze 1.5 dmg w plecy ? Edytowane 5 Czerwca 2018 przez Blix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myami 9 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 4 minuty temu, Blix napisał: Można mu dodac 5 dmg z niego albo cos moze 1.5 dmg w plecy ? 1.5 dmg w plecy jak najbardziej pasuje, tylko że Galil jest troszkę głośny w porównaniu z M4a1s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 1 minutę temu, Myami napisał: 1.5 dmg w plecy jak najbardziej pasuje, tylko że Galil jest troszkę głośny w porównaniu z M4a1s to w takim razie zostawienie m4a1s a strzelcowi wyborowemu danie galila nie ma klas z galilem ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 1 minutę temu, Gokuś napisał: Stalkers usunąć bo i tak nikt tym nie gra. Nikt tym nie gra bo powiedzieliście, że usuniecie tą klasę. Dlatego warto ją zmienić w jakiś ciekawy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 4 minuty temu, Gokuś napisał: Pułkownika zostawiać jest to jedyna klasa która się różni od innych tym że posiada dwie Bronie zamiast tego można odrzucic refil ammo. Generała zostawić dużo osób nim gra i tak jak w przypadku pułkownika jest to jedyna wyróżniającą się klasa jako jedynia potrafi się odróżnić bez perka. Stalkers usunąć bo i tak nikt tym nie gra. I tak będzie okey. Tak zostaw kazda premke :v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pappa 9 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Admirała nie usuwać tylko dodać coś typu dodatkowego dmg i jakie jumpy no nwm coś można pokminić,na starych codach z 1.6 zawsze był admirał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 21 minut temu, Pappa napisał: Admirała nie usuwać tylko dodać coś typu dodatkowego dmg i jakie jumpy no nwm coś można pokminić,na starych codach z 1.6 zawsze był admirał Tylko, że to samo ma KGB a nawet więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 (edytowane) a gdyby dac modul i niewidke na nim XD hmmm ? Edytowane 6 Czerwca 2018 przez Blix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 No błagam, egzorcysta niech zostanie jak jest, już nie jest strasznie op. Pułkownik zabranie refil ammo albo DMG zmniejszyć do +7/+8 DMG. Hasasynowi może dać niewidoczność na minimapie. Stalker +10DMG, double jump, +5 hp odnowy, 2x rakiety lub miny a jak miny to 1/4 szans na jedną niewidzialną minę a rakiety to na start 30DMG a potem 75% dodać za jeden int Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myami 9 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Popieram kolegę wyżej. Klasa SP ma być OP więc dalsze nerfy egzorcysty są chyba bezsensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 (edytowane) Ale egzorcysta prawdopodobnie będzie P. Dlatego nerfa wyrwie. Klasy SP mają być OP? Zdecydowanie nie. Mają być lepsze niż zwykłe ale nie OP. Edytowane 7 Czerwca 2018 przez rykos155 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Teraz, Gokuś napisał: Jestem za tym żeby wyrzucić kilka klas bo robią się masówki A to są moje typowania: -Stalker -Zwiadowca -Specialista Tylko nie zwiadowca. Żadna klasa nie ma takiej mechaniki co zwiadowca. Jest to coś innego. Zostawcie toooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 (edytowane) A Generał ? Tym nikt w sumie nie gra, egzorcysta przynajmniej jest grywany Edytowane 7 Czerwca 2018 przez rykos155 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Superhero 11 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Goku, jest pare SP klas a ty chcesz wszystkie praktycznie wywalić? .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 4 premki , 3 Sp moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Przeciez pisze ze egzorcysta bedzie zmieniony na pramke... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myami 9 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 hmm według mnie lepiej go zostawić takiego jaki jest i na SP. Coś mi się wydaje że jak będzie Premium to na serwerze będą tylko duszki latały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanRayS 58 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Moje propozycje: Chuligan - Dodać mu na początek +4 dmg z ak zamiast +3. Dodać 2x flash oraz zamiast deagle dać mu p250. Zamachowiec - Klasa do wywalenia. Pułkownik [p] - Zaprać mu ak albo m4, bazowe hp zmniejszyć do 20. Furiat [p] - Zwiększyć szansę na obrócenie do 1/8/9, bazowy speed zmniejszyć do 30. Strzelec Wyborowy - Podczas zamrożenia dmg większy o 2.3x, zwiększyć szansę na zamrożenie do 1/7, bazowy speed +15 zamiast +15 inty. Snajper - 1/1 z awp na 100lvl oraz dodać mu +10 kondycji na start. Chorąży - Od 100lvl 1/25 szansy na insta killa oraz 1/20 szansy na obrócenie przeciwnika. Od 150lvl 1/20 szans na insta killa oraz 1/15 szans na obrócenie przeciwnika. Obserwator - Początek bez zmian. Od 100lvl 1/3 na 4x dmg ze scouta. Zamiast cztki dać mu p250. El pistolero - Bez zmian. Medyk - Na start 3 apteczki oraz może ożywić 3 graczy. Na 50 lvl 4 apteczki oraz może ożywić 4 graczy, dodatkowo za ożywienie +150expa. Na 100 lvl 5 apteczek oraz może ożywić 5 graczy, za ożywienie gracza + 350expa. USP Mejster - dodać 1/2 na instakilla w głowę. Amadeusz - Na start 0 int. Max 100 inty gdzie 1pkt int = 0.3dmg wiecej. Elitarny Snajper [p] - Bez zmian. Black Pimp - Do wywalenia. Komandos - Bez zmian. Hashassyn [sp] - Usunąć. Podporucznik - Od początku zmienić 1.5x dmg w plecy na 1.3x. Od 50lvl neutralizuje 2 pociski oraz 1.5x dmg w plecy. Od 100lvl neutralizuje 3 pociski oraz 1.7x dmg w plecy. Zamienić ump na gaila. Zwiadowca [p] - Zamiast famasa dać mu bizona a bazową kondycje zwiększyć do 20. Grom - Podczas niewidzialności zyskuje dodatkowe 30speeda. Komandor - 1/15 szans na dezorientacje. Reszta bez zmian. Skoczek - Zamiast auga dać mu nove. Zwiększyć limit prędkości na bh. KGB - bez zmian. Stalker [sp]- Usunąć. Wsparcie ogniowe - Dodać 1/4 szans na wybuchnięcie zwłok przeciwnika które zadają 80 dmg obszarowych. Na 80lvl zwiększyć szansę do 1/3. Krwiopijca - zamiast mp7 dać mu UMP. Bóg deagla - bez zmian. Captain PRice - bazowy speed +10, reszta bez zmian. Cichy zabójca - dodatkowe 5dmg z broni. Dodać umiejętność która zwiększy jego speeda o 30pkt na 3sek, może jej użyć co 25sek. Egzorcysta [sp]- Usunąć . Demolitions - Bez zmian. Specialista [sp] - Usunąć. Saper - Bez zmian. Defuser - usunąć. Gliniarz - bez zmian. Seryjny - Bez zmian. Admirał - +15hp za killa. Zamiast zmniejszonej grawitacji dodać mu multijumpa. Reszta bez zmian. Generał [p] - bez zmian. Weteran - bez zmian. Zanim zacznie ktoś mi płakać, że jak to tak można usuwać klasy Super premium, a no można. Dopóki ich się nie pozbędziemy nie będzie balansu na cod modzie a właśnie usunięcie klas SP to wielki krok ku temu. Obecnie klasy premium są dla mnie lekko lepsze niż klasy zwykłe i nie psują zbytnio balansu. Również pod koniec edycji (tak tydz. przed) można robić zebrania gdzie będzie można przedyskutować sprawy cod modowe np. dlaczego klasa x dominowała pozostałe klasy, co dodać / usunąć itp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Godzinę temu, HanRayS napisał: Zwiadowca [p] - Zamiast famasa dać mu bizona a bazową kondycje zwiększyć do 20. Co? Godzinę temu, HanRayS napisał: Admirał - +15hp za killa. Zamiast zmniejszonej grawitacji dodać mu multijumpa. Reszta bez zmian. KGB ma to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanRayS 58 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 23 minuty temu, rykos155 napisał: 1 godzinę temu, HanRayS napisał: Admirał - +15hp za killa. Zamiast zmniejszonej grawitacji dodać mu multijumpa. Reszta bez zmian. KGB ma to samo... No to admirał do usunięcia. 23 minuty temu, rykos155 napisał: 1 godzinę temu, HanRayS napisał: Zwiadowca [p] - Zamiast famasa dać mu bizona a bazową kondycje zwiększyć do 20. Co? Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) W związku z tym, że wczoraj tj. 09.06.2019 było spotkanie z właścicielem kilka tematów zostało poruszonych, także te dotyczące klas, uzgodniliśmy kilka rzeczy: 1. Sp nie zostanie usunięte, ponieważ są osoby, które mają na 2 miesiące zakupione SP i nie "fair" będzie jeżeli zniknie usługa, którą kupili. 2. Liczba P będzie wynosić 4 natomiast SP 2 ( Tutaj ostateczna decyzja należy do Opiekunów, ale większość osób chyba się zgodzi, że za dużo jest SP) 3. Klasy wymagają urozmaicenia, za dużo jest klas posiadających AK oraz M4. 4. Zmiany nastąpią a wraz z nimi reset. 5. Hashassyn zostaje na 100% Zbierając te wszystkie informacje, post Blixa otwierający ten temat oraz wasze opinie oto propozycje klas: Klasy Non Premium: Chuligan (Zmiana statystyk) Statystyki: INT:5 HP:5 WYT:5 KON:10 Opis: +3 dmg z AK na start, +6 na 50 lvl, +10 na 100 lvl, Odporny na flashbang Bronie: AK-47, Desert Eagle Zamachowiec (Do usunięcia) Strzelec Wyborowy (Zmiana statystyk oraz broni) Statystyki: INT:5 HP:10 WYT:10 KON:0 Opis: Posiada 1/8 na zamrożenie na (2s) a także podczas zamrożenia zadaje 2x większy DMG Bronie: Galil, USP-S Snajper (Bez zmian) Statystyki: INT:0 HP:20 WYT:10 KON:0 Opis: Dodatkowe 40 (%INT) Daje dodatkowy DMG z AWP a także 1/1 z AWP na 115lvl Bronie: Desert Eagle, AWP Chorąży (Zmiany statystyk i umiejętności) Opis: +3 dmg z MAG7, 1/20 na obrócenie przeciwnika,1/30 na natychmiastowe zabicie z MAG7, 1/15 na obrócenie przeciwnika, 1/20 na natychmiastowe zabicie od 100 lvl Statystyki: INT:-5 HP:20 WYT:0 KON:10 Bronie: TEC-9, MAG7 Obserwator (Zmiana statystyk i broni) Opis: Posiada Scout +15 dmg +(INT), 1/4 na zadanie potrójnych obrażeń, 1/2 na 100 lvl, posiada podwójny skok Statystyki: INT:0 HP:20 WYT:0 KON:5 Bronie: P250, SSG08 EL Pistolero (Bez zmian) Opis: Posiada 1/11 na natychmiastowe zabicie z pistoletu, 1/6 , może zakupić dowolny pistolet, dostaje 800$ co rundę Statystyki: INT:0 HP:20 WYT:30 KON:10 Bronie: USP-S Medyk (Zmiana statystyk, umiejętności i broni) Opis: +3 dmg z MP9, posiada 3 apteczki oraz może ożywić 3 graczy, 4 apteczki oraz możliwość podniesienia 4 graczy na 30 lvl oraz 5 apteczek i 5 graczy na 80 lvl. Statystyki: INT:15 HP:40 WYT:5 KON:5 Bronie: TEC-9, MP9 USP Maister (Dodanie kryta w głowę) Opis: Ciche kroki Z USP, 1/4 na zadanie krytycznych obrażeń oraz 1/2 na krytyczne obrażenia w głowę, pełny magazynek oraz 10 HP za zabójstwo. Statystyki: INT:0 HP:20 WYT:0 KON:0 Bronie: USP-S Amadeusz (Zmiana statystyk oraz umiejętności) Opis: Posiada +5 dmg z UMP45 oraz dodatkowe obrażenia od INT (25% * iNT), oraz dodatkowe dmg (50% * INT) z HE Statystyki: INT:0 HP:20 WYT:5 KON:15 Bronie: Five-Seven, UMP45, HE Black Pimp (Do usunięcia) Komandos (Bez zmian) Opis:Posiada 1/1 z Kosy,Podwójny skok, +3DMG z Deagle i jest mniej widoczny gdy kuca Statystyki: INT:-15 HP:15 WYT:5 KON:45 Bronie: Desert Eagle Podporucznik (Zmiana statystyk oraz umiejętności) Opis: +5 dmg z UMP45, +10 dmg na 100 lv, raz na rundę może zneutralizować pocisk wroga oraz 1/20 na odbicie pocisku, 1.5x większe obrażenia w plecy, Statystyki: INT:0 HP:20 WYT:0 KON:0 Bronie: CZ75, UMP45, FLASHBANG Grom (Zmiany statystyk) Opis: Po otrzymaniu obrażeń znika na (2s) oraz posiada 1/4 z HE Statystyki: INT:0 HP:5 WYT:5 KON:10 Bronie: USP-S, M4A1-S, GRANAT TE i HE Komandor (Zmiana statystyk) Opis: Za fraga dostaje 750$ oraz 2 monety, 1/3 na zneutralizowanie obrażeń obszarowych i 1/16 na dezorientacje Statystyki: INT:5 HP:5 WYT:10 KON:10 Bronie: P250, M4A4 Skoczek (Dodanie pistoletu) Opis: Posiada AutoBH oraz podwójny skok Statystyki: INT:0 HP:30 WYT:10 KON:15 Bronie: Glock-18, AUG KGB (Usunąć mu multi jumpa) Opis: Za każdego hita leczy 5HP a za Killa 10HP, Po zabiciu otrzymuje pełny magazynek Statystyki: INT:0 HP:5 WYT:15 KON:0 Bronie: TEC-9, AK47 Wsparcie Ogniowe (Bez zmian) Opis: Posiada 2 rakiety a także +3DMG a od 50lvl +5 Statystyki: INT 5, 10HP, Wytrzy 10, Kondycja -5 Bronie: Five-Seven, NOVA Krwiopijca (Zmiana Broni) Opis: Wbudowane naboje ninji 20% na start a także 15HP za zabicie Statystyki: INT:0 HP:30 WYT:0 KON:15 Bronie: Dual Berettas i MAC10 Bóg Deagle (Bez zmian) Opis: Posiada 1/1 z Deagle w głowe, Odporny na granaty oraz +7DMG z Deagle Statystyki: INT:0 HP:25 WYT:25 KON:15 Bronie: Desert Eagle Capitan Price (Zmiana umiejętnośći oraz statystyk) Opis: Posiada +5 dmg z Famasa, +7 dmg na 100 lvl, 1/13 na oślepienie przeciwnika oraz słabsza widoczność z revolverem w dłoni. Statystyki: INT:5 HP:10 WYT:5 KON:0 Bronie: Revolver, Famas Cichy Zabójca (Zmiana umiejętności) Opis: Nie słychać go kiedy chodzi, 1,5x większe obrażenia w plecy, 1/4 na dwa razy większe obrażenia w głowę Statystyki: INT:0 HP:5 WYT:10 KON:0 Bronie: USP-S, M4A1-S Demolitions (Bez zmian) Opis: Posiada Dynamit który może zdetonować oraz wybucha po śmierci Statystyki: INT:0 HP:20 WYT:30 KON:0 Bronie: P2000, SG556 Saper (Zmiana statystyk) Opis: Posiada 3 miny które może uzbroić (Bind e use_class) oraz posiada szanse na postawienie niewidzialnej miny Statystyki: INT:10 HP:15 WYT:10 KON:5 Bronie: P250, MP7 Defuser (Do usunięcia) Gliniarz (Bez zmian) Opis: 1/2 na natychmiastowe zabicie z Zeusa, który odnawia się co 10 sec, posiada He, smoke oraz flashbang Statystyki: INT:0 HP:30 WYT:0 KON:20 Bronie: Taser, P250, MP7, HE, Smoke, Flashbang Seryjny Zabójca (Zmiana Broni oraz powrót do kryta 1/7) Opis: Posiada 1/7 na zadanie krytycznych obrażeń oraz 1/3 na zadanie 2x większych obrażeń w głowę Statystyki: INT:0 HP:10 WYT:20, KON:10 Bronie: USP-S, Galil Admirał (Zmiana umiejętności) Opis: Dostaje co rundę losowego PM'a, podwójny skok, 15HP za zabicie oraz pełny magazynek Statystyki: INT:0, HP:20 WYT:0 KON:10 Bronie: USP-S Weteran (Bez zmian) Opis: Odporny na granaty oraz omija redukcje obrażeń przeciwnika Statystyki: INT:0 HP:30 WYT:10 KON:10 Bronie: CZ75A, XM1014 Zwiadowca (Zmiana statystyk, zmiana na klasę zwykłą, zmiana umiejętności) Opis: Posiada umiejętność która pozwala wrócić nam na respa oraz zwraca 50% HP, +2 dmg na start oraz +5 dmg od 80lvl Statystyki: INT:-5 HP:10 WYT:10 KON:10 Bronie: P250, Famas Klasy Premium Elitarny Snajper [P] (Bez zmian) Opis: Posiada 1/1 z AWP, +7DMG z Deagle i jest mniej widoczny podczas kucania Statystyki: INT:5 HP:10 WYT:10 KON:10 Bronie: Desert Eagle, AWP Pułkownik [P] (Zabranie uzupełniania ammo, troszkę mniej bazowego HP) Opis: Po zabiciu regeneruje 15hp, zadaje +10 dmg Statystyki: INT:5 HP:25 WYT:15 KON:15 Bronie: USP-S, AK47, M4A1-S Furiat [P] (Bez zmian) Opis: +10 dmg z AK47, 1/10 na obrócenie przeciwnika o 180 stopni, gdy ma poniżej 60 HP zadaje 1,5x większe obrażenia Statystyki: INT:0 HP:15 WYT:20 KON:30 Bronie: Five-Seven, AK47 Egzorcysta [P] (Degradacja z SP, Zmiana broni) Opis: +10 dmg z M4A4, +5 dmg na beretkach od 100 lvl, raz na rundę może użyć latania na 3 sec Statystyki: INT:0 HP:20 WYT:20 KON:15 Bronie: Dual Berettas, M4A4 Generał [P] (Do usunięcia) Super Premium: Hashassyn [SP] (Bez zmian) Opis:Posiada 1/1 z Kosy, 1/11 z TEC-9 na natychmiastowe zabicie,Podwójny skok oraz niewidzoczny gdy kuca z nożem w dłoni w bezruchu Statystyki: INT:-5 HP:10 WYT:-5 KON:45 Bronie: TEC-9 Specjalista [SP] Opis: Szansa 1/5 na krytyczne obrażenia z AK47,Posiada 1/2 z AWP,Regeneruje 10HP po zabiciu oraz otrzymuje pełny magazynek Statystyki: INT 0, 30HP, Wytrzy 20, Kondycja 10 Bronie: Desert Eagle, AK47, AWP Stalker [SP] (Do usunięcia) Nadal jest to wersja robocza i każda inna propozycja jest mile widziana. Pisząc te zmiany starałem się by nie było więcej niż dwóch klas z taką samą bronią oraz aby klasy Z PM'ami miały więcej Hp niż te z karabinami. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez RyKoS edit Furiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gokuś 160 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Moim zdaniem P90 jak taką bronią na stałe nie może być ponieważ wystarczy że będzie się mieć dużo kondycji bądź co bądź perk Niewidzialność i gdy już dojdzie do takiego indycentu gra jest bardzo utrudniona mówię to z własnego doświadczenia gdyż grałem klasa która posiadała wszystkie wyżej wymienione rzeczy. EDIT: Jeżeli chodzi o Egzorcyste to już mówiłem jest to zbyt mocna klasa nawet jak na SP ponieważ te latanie bardzo ułatwia grę osobie która ją posiada a utrudnia innym trzeba mieć się da baczności bo może być wszędzie za każdym możliwym rogiem a zamiast niego nie zostawił bym Generała. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez Gokuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi