Skocz do zawartości

Zmiana klas,Poprawa balansu


Blix

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, Gokuś napisał:

Moim zdaniem P90 jak taką bronią na stałe nie może być ponieważ wystarczy że będzie się mieć dużo kondycji bądź co bądź perk Niewidzialność i gdy już dojdzie do takiego indycentu gra jest bardzo utrudniona mówię to z własnego doświadczenia gdyż grałem klasa która posiadała wszystkie wyżej wymienione rzeczy 

To zostawiamy Furiata bez zmian, bo p90 może czasem faktycznie byc za mocne

Mozna przemyslec czy usuwany egzo i generala bufujemy albo zostawiamy bez zmian

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Proponuje zbalansowanie furiata usunięcie obracania i dodanie czegoś albo zmiejszenie szansy na obrócenie ponieważ aktualnie jest tak zwane "1/10" które wchodzi co 2 starzał ale "1/10" :) polecam ja bym dał "1/15" "1/16" tak wiem że klasa premium ale nie da się czasami grać jak obrócenie wchodzi zawsze w pierwszym strzale i się ginie :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1/16 ma Komandor co jest non premium. 1/10 nie w chodzi co drugi strzał... 10%  to 10% może wejść 10/10 strzałów albo 0/10 tak działa losowość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

1/10 nie w chodzi co drugi strzał

Cytat

może wejść 10/10 strzałów

Ta, wiem co miałeś na myśli, jednakże zabawnie to wyszło :D

Nowy gracz here, a zarazem mogę o sobie powiedzieć 'weteran' codów. Jedną z rzeczy(o dziwo więcej mi się na serwerze rzeczy podoba, może dlatego że 'inspirowaliście się' innym codem 😜) która mnie odtrąca w waszym codzie to jakiś chory przelicznik dmg. Nie sądzicie, że trochę jest on zbyt duży? Po zsumowaniu bazowego dmg broni, bonusów z perków, klanów i statystyk klasy, taki furiat z AK bije 60 per hit w ciało(furiat jest tylko przykładem). Nieco zniechęca do grania nowych bo jak masz padać od dwóch trafień, to lepiej dać sobie spokój.

No i może trochę perk Duch czy jak on się u was nazywa jest lekko tiltujący, jeżeli gracz na samym starcie przeleci na plecy, co prawda nie stricte na resp, ale gdzieś w jego okolice i dostajecie instant plecy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym poruszyć temat nowej klasy (Oszust) .

Klasa jest za silna , z powodu gry gra ich 2-4 na servie jest potężne zamieszanie klasy wtedy nie maja znaczenia czy premium czy z wysokim poziomem ponieważ jak 2 graczy gra razem np. Oszust i elitarny snajper to jesteśmy wstanie zlikwidować jedna do nawet 2 osób za pomocą jednego klawisza . 

Proponuję więc rozwiązanie :

-Zamiana miejscami raz na rundę ale po 20 sekundach rundy , ponadto większa ilość teleportacji + z zmniejszeniem czasu od startu rozgrywki poprzez inta +25-o 25 sek.

Czekam na opinie bądź zmiany tej oto klasy ...

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, MenVip napisał:

Klasa jest za silna , z powodu gry gra ich 2-4 na servie jest potężne zamieszanie

 

15 godzin temu, MenVip napisał:

ponadto większa ilość teleportacji

To mówisz, że zamieszanie bo jest ich za dużo więc rozwiązaniem będzie zwiększenie ilości możliwych teleportacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa nie jest za silna ponieważ posiada obrzyna co powoduje iż nie posiada ona dużego potencjału . 

Te podmiany powodują ogólnie urozmaicenie gry i wyjście poza obszar rutyny która panowała przed wejściem tej klasy nie widzę sensu  nic zmieniać ( Chyba , że broń żeby klasa miała większy potencjał ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.07.2018 o 14:16, Strajker napisał:

Klasa nie jest za silna ponieważ posiada obrzyna co powoduje iż nie posiada ona dużego potencjału . 

Te podmiany powodują ogólnie urozmaicenie gry i wyjście poza obszar rutyny która panowała przed wejściem tej klasy nie widzę sensu  nic zmieniać ( Chyba , że broń żeby klasa miała większy potencjał ) 

 

Klasa sama w sobie jest ok, ale pomyśl co ma do powiedzenia osoba która została podmieniona i dostaje kulkę w łeb od kolegi, który czekał na podmiankę Oszusta... Albo co lepsze jest sobie taki "Oszust" poziomu "gimbaza" na mapie de_rats, i skacze z lampy na główkę, używając podmianki w powietrzu, żebyś się rozbił, a sam będzie żył dalej.

Przede wszystkim uważam że trzeba ukrócić takie wybryki w regulaminie, a do tego dodać jakąś osłonkę na 1s graczowi który został przeniesiony, żeby nie było tzw. "przydupasów" którzy chodzą za Oszustem żeby wziąć za darmo fraga.

A broń to może dostać i lepszą, bo z reguły te podmiany są na tyle losowe, że i tak ginie bo się teleportuje w tłum graczy.

Edytowane przez BlessU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do regulaminu został dodany punkt ktory mowi o zakazie podmianki w miny dynamity i tak ze gracz wylatuje po za mape lub ginie 

Bron narazie zostanie poniewaz nie ma klasy z obrzynem 

a tych przydupasów niestety trzeba przebolec jak sam mowisz jest to losowe i wyobraz  sobie ze ci kumpel typa z predatorem przed twarz respi 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam propozycję, żeby Pułkownikowi zamiast AK dać np odnawianie magazynka po zabiciu, bądź coś innego. Chodzi mi głównie o to, że nie ma klasy premium z m4a1s jako bronią główną i jeśli ktoś chce grać to zostaje Pułkownik. Większość klas opiera się na AK, a myślę, że jedna ciekawa z m4a1s mogłaby być ciekawym urozmaiceniem dla posiadaczy premek, tudzież spremek 

Edytowane przez Tomek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tomek. napisał:

Mam propozycję, żeby Pułkownikowi zamiast AK dać np odnawianie magazynka po zabiciu, bądź coś innego. Chodzi mi głównie o to, że nie ma klasy premium z m4a1s jako bronią główną i jeśli ktoś chce grać to zostaje Pułkownik. Większość klas opiera się na AK, a myślę, że jedna ciekawa z m4a1s mogłaby być ciekawym urozmaiceniem dla posiadaczy premek, tudzież spremek 

pulkownik to jedyna klasa ktora ma do dyspozycji 2 karabiny i nie chcemy tego zmieniac ;/

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dodać do cichego zabojcy 1/10 na zabicie z m4 bo przeciez on MA ZA MALO UMIEJETNOSCI. :kappa:

A tak serio proponuje usunac mu  1/4 na 2x dmg  w glowe. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.07.2018 o 10:48, Kvasek napisał:

Proponuje dodać do cichego zabojcy 1/10 na zabicie z m4 bo przeciez on MA ZA MALO UMIEJETNOSCI. :kappa:

A tak serio proponuje usunac mu  1/4 na 2x dmg  w glowe. :)

cichy zabójca nadal jest za ope można go jeszcze nałożyć cooldown

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.07.2018 o 10:55, Tomek. napisał:

Mam propozycję, żeby Pułkownikowi zamiast AK dać np odnawianie magazynka po zabiciu, bądź coś innego. Chodzi mi głównie o to, że nie ma klasy premium z m4a1s jako bronią główną i jeśli ktoś chce grać to zostaje Pułkownik. Większość klas opiera się na AK, a myślę, że jedna ciekawa z m4a1s mogłaby być ciekawym urozmaiceniem dla posiadaczy premek, tudzież spremek 

Pulkowki jest spoko ma  ak47/m4a1-s  i nie jest za mocna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proponuje dodać do umiejętności hawkeya odliczanie do następnego użycia, aby umiejętności dało używać się w powietrzu (jest to strasznie irytujące i spowalnią strasznie tą klase) możliwość użycia umięjętności ctrl+spacja tak jak to jest na innych serwerach pierwszy raz widze moduł na bindzie.

To tyle dzięki. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Notatki defusera - perk, który chyba każdy wyrzuca, dlatego proponuję zmianę :

Rozbrajasz miny za co dostajesz 100 exp, +7 dmg  oraz mniejsza widoczność na kucaku (50% w sumie nie wiem czy to dużo :D )

 

Tajemnica Komandora:  Zmiana naJesteś odporny na orażenia obszarowe, dostajesz 500$ oraz 1 monetę za fraga 

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożeracz ciał: chwilowo bezużyteczna ale jak dla mnie z mega potencjałem, gram nim i mam 36lv ale gra się ciężko, zmieniłbym w nim to że zamiast standardowych 100expa dostawałby exp po pożarciu w zależności kogo i z jakim levelem zje. 10hp po pożarciu bym nie zmieniał ale dodalbym mu jakaś dobra broń typu ak47 albo m4a1-s lub oczywiście jaka kolwiek ale z dodatkowym dmg wydaje mi się że nawet mp5 by fajnie do tej klasy pasowała. Ewentualnie jakiś bonus po zjedzeniu nw 3-5 ciał w postaci dodatkowego dmg lub wzrostu statystyk na następną rundę. No i oczywiście zmniejszyć cooldown na zjadanie bo 6 sekund gdzie to jest tryb COD i rundy są w miarę szybkie to trochę za dużo 3-4 sekundy byłyby optymalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • RyKoS zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności