Skocz do zawartości

[COD CS:GO] Co Ci przeszkadza? Czego brakuje?


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Siemka

Serwer od pewnego czasu na pewno rośnie i trzyma się coraz lepiej, porównując to do jego poprzedniego stanu, a także tego jak wyglądała sytuacja kiedyś po tzn resecie (im później, tym mniej graczy), co jest oczywiście powodem do dumy, lecz niekoniecznie jeśli bierzemy pod uwagę pewną doskonałość danego projektu, a raczej próbę dojścia do tej doskonałości (nie ma rzeczy idealnych).

To tak tytułem wstępu, a teraz przejdźmy do konkretów.

Chciałbym się Was zapytać co najbardziej irytuje Was na serwerze? Co powoduje, że Wy lub Wasi koledzy lub inni gracze przestajecie grać po danym czasie od resetu lub po prostu przestajecie grać na serwerze.

Czy są rzeczy, które Was irytuję, które poniekąd wymuszają na Was zakończenie gry, bo jednak nudzi się Wam?

Co byście chcieli zmienić? Co według Was jest priorytetem? Nie chodzi mi tutaj o wymyślanie klas i podawanie ich tutaj, a także zgłaszanie mi bugów, bo od tego jest odpowiedni temat. Chodzi o uogólnienie wszystkiego i opisanie tego w tym temacie.

 

Wiem, że na serwerze przy większej ilości osób dochodzi do problemów z niestabilnością i nad tym pracujemy, ale zapewne są rzeczy, które też wpływają na to, że np: nie chce Wam się grać w nocy (np: nie ma admina), gra nudzi Wam się po godzinie, a może nawet po 5 minutach itd.

Chciałbym poznać zdanie graczy na ten temat, ponieważ na pewno są tutaj osoby, które grają dość dużo na serwerze (i one też mają zapewne jakieś "ale"), ale są też osoby, które jednak potrafią wyjść po paru przegranych rundach z jakiegoś powodu.

 

Przypominam, że to dział dyskusji, a więc możecie tutaj pisać na luzie, lecz nie tyczy się to pisania post pod postem (swoim postem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na plus:                                                                                                                 

+ społeczność                                                                                                               

+ różnorodność klas                                                                                                          

+ stałe wsparcie techniczne serwera :)                                                                  

+ brak znaczącego P2W                                                                                               

+ dobry kontakt z opiekunami

+ konkursy z nagrodami

Na minus:

- tak się zastanawiam i do głowy przychodzi mi monotonność map, nie chodzi o ich ilość, bo jest ich sporo, mam na myśli to, że ludzie widząc słowo DUST klikają w nie jak szaleni ( i w sumie gra  ogranicza się do 50% map z całej puli )

- misje, które doprowadzają mnie do szału i tryhardowania zamiast wykonywania ich "przy okazji"

( Jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to dopiszę )

Edytowane przez RyKoS
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się z przyjemnoscią podepnę pod to co Rykoś napisał bo chłopak coś tam wie i w sumie nie ująłbym tego lepiej w krótszej wypowiedzi. 

Uważam, że na serwerze, kiedy już jest jakiś czas po resecie, gracze niskopoziomowi powinni szybciej zdobywać exp aby mieć szansę w jakikolwiek sposób coś zrobić na serwerze, chociaż nadgonić początkowe lvl'e szybko etc, rozumiecie zamysł. Oraz, te problemy techniczne to masakra... ale o tym już sam wspomniałeś.  To co rykoś powiedział na temat map, to się nie zgodzę, ludzie bardzo rzadko nominują mapy, a jeśli nominują to ciągle te same. Gdyby ograniczyć możliwość nominacji oraz dodać więcej map i większą losowość przy głosowaniu wydaje mi się, że byłoby lepiej. W ciągu ostatnich 4/5 dni mojej gry na serwerze, mapę toscan, grałem raz może dwa, gdzie mapę rats kurwa z 50 xd Tak samo z mapą "sauna"... przecież to się nie nadaje na taki serwer... nie mam pojęcia kto nominuje i wybiera tą mapę ale ona w żaden sposób nie jest grywalna i dla mnie oznacza automatyczne wyjście z serwera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie map, nie mam pojęcia z jakiego powodu, gdy jest około 20 osób na serwie ludzie zawsze nominują i wybierają najmniejsze mapy z puli ( sauna, office, ) na których praktycznie cały czas  dominuje jedna strona, i w teamie  zabijają może 3-4 osoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie: 

- Zmiana przelicznika ultra fokusu (strasznie to ułatwia wbijanie lvl ) 

-Dodanie monet do misji zamiast $  np 10 monety od wykonanej misji 

-Dodanie większej ilości misji lub dodanie nowej kategorii misji dla np VIP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Na pewno nad misjami trzeba bęzdie w jakiś sposób popracować, czy to dodając opcje opuszczenia jakiegoś, czy to po prostu zmieniając dane typu questów.

Myślałem nad poprawienie kategorii, tak jak to było kiedyś, lecz na ten moment są 3 standardowe i musiałbym przynajmniej jedna z kategorii wywalić i w jej miejsce wpisać np: nocne lub nocne + vip, albo same vip.

Co do monet, to można to zmienić, lecz dopiero po ogarnięciu samych questów

 

Ostatnio poprawiałem XP dla ultra fokusu

11 godzin temu, Klepunio napisał:

Odnośnie map, nie mam pojęcia z jakiego powodu, gdy jest około 20 osób na serwie ludzie zawsze nominują i wybierają najmniejsze mapy z puli ( sauna, office, ) na których praktycznie cały czas  dominuje jedna strona, i w teamie  zabijają może 3-4 osoby.

Też widzę czasem po GT, że grane są mapy niedostosowane do liczby osob i sam @Gokuś podsyłał mi nowe mapy, itd, a więc zapewne jeszcze będzie przy nich pracował i na pewno zmienimy samo nominowanie oraz votowanie, a racze powiększymy banowanie map.

20 godzin temu, krzysiek0426 napisał:

Uważam, że na serwerze, kiedy już jest jakiś czas po resecie, gracze niskopoziomowi powinni szybciej zdobywać exp aby mieć szansę w jakikolwiek sposób coś zrobić na serwerze, chociaż nadgonić początkowe lvl'e szybko etc, rozumiecie zamysł. Oraz, te problemy techniczne to masakra... ale o tym już sam wspomniałeś.  To co rykoś powiedział na temat map, to się nie zgodzę, ludzie bardzo rzadko nominują mapy, a jeśli nominują to ciągle te same. Gdyby ograniczyć możliwość nominacji oraz dodać więcej map i większą losowość przy głosowaniu wydaje mi się, że byłoby lepiej. W ciągu ostatnich 4/5 dni mojej gry na serwerze, mapę toscan, grałem raz może dwa, gdzie mapę rats kurwa z 50 xd Tak samo z mapą "sauna"... przecież to się nie nadaje na taki serwer... nie mam pojęcia kto nominuje i wybiera tą mapę ale ona w żaden sposób nie jest grywalna i dla mnie oznacza automatyczne wyjście z serwera. 

Tutaj też się zgodzę, lecz na tę okoliczność wprowadziłem czasowe zwiększenie XP dla mniejszego lvl niż 35. Ciężko jest tworzyć tzn free level, bo i tak musiałby być włączany po czasie

 

W dniu 7.08.2018 o 19:59, RyKoS napisał:

- tak się zastanawiam i do głowy przychodzi mi monotonność map, nie chodzi o ich ilość, bo jest ich sporo, mam na myśli to, że ludzie widząc słowo DUST klikają w nie jak szaleni ( i w sumie gra  ogranicza się do 50% map z całej puli )

- misje, które doprowadzają mnie do szału i tryhardowania zamiast wykonywania ich "przy okazji"

1. Tka jak wspomniałem wcześniej. Jestem zdania, że mapy trzeba poprawić, a raczej sam cykl map

2. Tak, tutaj tez bedą wykonywane dane czynności z tym związanym.

 

 

Na razie pracuje nad poprawieniem prawie wszystkich klas, a potem perków oraz islnika w celu ich zoptymalizowania i pozbycia się zbędnego syfu. Dzisiaj w nocy powinna odbyć się przerwa techniczna podczas, której będę sprawdzał pewne (nowe) rozwiązania dla klas

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie umiejętność pasywna klasy "Oszust" jest za mocna. Powinna ona być dodana do klasy premium. Natomiast perk "Tajemnica Oszusta" może pozostać tak jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 7.08.2018 o 19:19, -_- napisał:

Nie chodzi mi tutaj o wymyślanie klas i podawanie ich tutaj, a także zgłaszanie mi bugów, bo od tego jest odpowiedni temat. Chodzi o uogólnienie wszystkiego i opisanie tego w tym temacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.08.2018 o 10:44, Klepunio napisał:

Odnośnie map, nie mam pojęcia z jakiego powodu, gdy jest około 20 osób na serwie ludzie zawsze nominują i wybierają najmniejsze mapy z puli ( sauna, office, ) na których praktycznie cały czas  dominuje jedna strona, i w teamie  zabijają może 3-4 osoby.

Może być tak klepunio że  graczom  podobają się te mapy i dlatego gracze je wybierają  :d :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest powodem tego, że umiejętności klas i perki działają dopiero po określonym czasie od startu mapy? Nie powiem, że klasy typu medyk/saper są kompletnie useless w pierwszej rundzie(żeby tylko w pierwszej hehe).

No i przeszkadza mi np to, że:

-moduł hawkeye'a działa na klawiszu a nie na połączeniu ctrl+spacja - takiego modułu nie da się użyć w locie/skoku, trzeba stać na ziemi
-e.snajper ma 1/1 kosztem niczego, może od razu rozdać konde, hp imo zbyt prosta klasa bo pierwszy level może spokojnie kłaść 100+lv
-predator
-zerowy cd na duchu, możesz od razu polecieć po starcie rundy
-iq10 u oszustów - ee weś fceluj się we mnie bendzie zbita hehe
-stompy przez stackowanie graczy z dużym levelem w jednej drużynie
-brak osłonki po zrespieniu przez medyka, respisz się w polu walki i dostajesz jakieś randomszoty lecące w medyka
-pełna konsola błędów

 'Failed to set custom material for 'knife_widowmaker', no matching material name found on model models/weapons/w_knife_default_ct.mdl'

 

Edytowane przez dratewka.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Ogólnie to autobalans  tego w ogóle nie ma pasuję taki zrobić żeby działał też na VIP-ów

Fakt nie ma auto balansu sił, jest tylko balans drużyn (ilość w teamach) i nie ważne czy ktoś ma VIP'a czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, dratewka. napisał:

moduł hawkeye'a działa na klawiszu a nie na połączeniu ctrl+spacja - takiego modułu nie da się użyć w locie/skoku, trzeba stać na ziemi

Ta klasa już sama w sobie jest irytujące a co dopiero kiedy będzie mogła znikać w powietrzu więc moim zdaniem powinno zostać tak jak jest. 

 

11 godzin temu, dratewka. napisał:

-e.snajper ma 1/1 kosztem niczego, może od razu rozdać konde, hp imo zbyt prosta klasa bo pierwszy level może spokojnie kłaść 100+lv

O to właśnie chodzi każda klasa ma być unikatowa a że jest Snajper to Elitarny musi być lepszy od niego poza tym jest to jedna z najczęściej granych premek więc nie widzi mi się tego zmieniać jeżeli gracza się podoba. 

 

11 godzin temu, dratewka. napisał:

predator

Nie martw się zostanie usunięty stwierdziliśmy z @Blixże ten perk wprowadza bardzo duże zamieszanie. 

 

11 godzin temu, dratewka. napisał:

pełna konsola błędów


 'Failed to set custom material for 'knife_widowmaker', no matching material name found on model models/weapons/w_knife_default_ct.mdl'

Nie wczytuje jednego skina dlatego tym spamuje jeżeli autor wgra update wtedy będziemy mogli to naprawić. 

 

5 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Ogólnie to autobalans  tego w ogóle nie ma pasuję taki zrobić żeby działał też na VIPw

Już tłumaczyłem tyle razy COD MOD to nie Only mirage ciężko się pisze autobalans pod takie MODY ponieważ musielibyśmy mieć na uwadze każda klase i każdego gracza który lepiej gra od reszty nie mówiąc już o sytuacji kiedy w jednym teamie jest z 5 SP pracujemy nad tym ale nic nie obiecujemy dlatego narazie musimy robić to ręcznie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

O to właśnie chodzi każda klasa ma być unikatowa a że jest Snajper to Elitarny musi być lepszy od niego poza tym jest to jedna z najczęściej granych premek więc nie widzi mi się tego zmieniać jeżeli gracza się podoba. 

Ale tu nie chodzi tylko o to, że klasa się podoba, ta klasa jest po prostu overpowered. Jeśli taki Elitarny stanie na kucaka na drugim końcu mapy i jeszcze za szybą (tak się bardzo często zdarza na mapie de_eldorado) to jest po prostu nie do zauważenia, na większości map na większe odległości ona się do tego jeszcze bardzo wtapia w tło i serio jest prawie nie do zobaczenia. Ja rozumiem, że zarabiacie na tej klasie i w ogóle dużo ludzi kupuje premium tylko dla niej, ale jak sam Właściciel pisał to nie chodzi chyba tylko o pieniądze tylko o rozrywkę z gry ;D A jak w enemy gra takich 3 Elitarnych to gra jest serio strasznie jednostronna i nie sprawia to żadnej przyjemności z gry (przynajmniej mi)

Edytowane przez Mefedron
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 9.08.2018 o 15:24, dratewka. napisał:

-zerowy cd na duchu, możesz od razu polecieć po starcie rundy

Na to akurat też będzie update, a raczej już jest i czeka

W dniu 9.08.2018 o 15:24, dratewka. napisał:

-stompy przez stackowanie graczy z dużym levelem w jednej drużynie

Zgadza się, lecz ciężko zoptymalizować drużynę gdy czasem ten lvl też nie ma większego znaczenia, bo są tacy, którzy po prostu go wyfarmili siedząc non stop, a niekoniecznie sa dobrymi graczami, a więc sortowanie po lvl nie byłoby chyba aż tak super dobrym pomysłem

W dniu 9.08.2018 o 15:24, dratewka. napisał:

-brak osłonki po zrespieniu przez medyka, respisz się w polu walki i dostajesz jakieś randomszoty lecące w medyka

No tak, ale dasz mu godmod na chwilę i co? Typek zacznie nawalać w innych, a Ci w niego nie będą mogli. Także i tu i tu źle, w zalezności oczywiście od sytuacji, bo nie każda jest taka sama

W dniu 9.08.2018 o 15:24, dratewka. napisał:

-pełna konsola błędów

Zostało to naprawione, a nawet jeśli to gdzie tutaj wina serwera? To Wy gracze macie problem o te całe !ws !knife, jakby to nie wiadomo co było. Wychodzi update, dochodzą kosy, skiny i wywala błędy aż do aktualizacji przez twórcę ID do nich. Na to nic nie poradzę, bo ja nigdy nie byłem fanem dodawania !ws, !knife, !gloves itd

 

 

Tak to oczywiście wiele z Waszych uwag zostało wziętych pod uwagę i np: taki Elitarny nie ma niewidki. 1/2 to druga klasa Sniper z dodatkowym DMG.

 

Na pewno trzeba wziąć pod uwagę kwestię optymalizacji klas, poprawienie balansu drużyn, no i na pewno trzeba przenieść informacje z hint na HUD by łatwiej się to sprawdzało, a gdzieś tam jeszcze po drodze przydałoby się zmienić questy

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Może jestem jedyny komu to przeszkadza, ale brakuje mi pełnego opisu w jaki sposób działają niektóre mechaniki na tym serwerze. Między innymi ciągle dla mnie jest tajemnicą ile tak naprawdę daje rozdawanie punktów w Wytrzymkę i Obrażenia... Ciekaw jestem dlaczego przy 50 punktach w obrażenia na "Snajperze" - zadaje więcej dmg, niż przy 50 punktach w inteligencję.

Nie do końca rozumiem też dlaczego nie ma klarownego rozwiązania na otrzymywanie expa przez niskolvlowych graczy. Nie sądzę że ta różnica expa którą w tym momencie się dostaje przy zabicu dziesiątym levelem setnego lvl jest istotna. Biorąc pod uwagę to że taki 100 lvl zdobędzie 40-50 fragów na mapę, a 10 lvl maksymalnie 20-30 i prawie nigdy nie wyląduje w top3 na koniec mapy.

Taki VIP dostaje 2x większy exp, ale to podobno nie jest Pay2Win serwer. Sądzę że gdyby dostawał 1,5 czy 1,3 expa więcej to wciąż było by to dość mocne, ale nie byłoby takiej sytuacji że na top 1 po tygodniu od startu edycji już był 100 lvl, a w tym czasie średni lvl serwera to był jakiś 30-40 poziom.

Brakuje mi typowego prostego pluginu na autobalance, który by poprawnie działał. Nie raz widziałem sytuację że w jednej drużynie zebrało się 4 koxów, i cisnęli oni całą przeciwną drużynę 16 do 0. A już napewno zabrać jakąkolwiek ochronę VIPom, bo to właśni oni tworzą topkę na serwerze. + zakazać w regulaminie zmianę drużyny z przegrywającej na wygrywającą.

  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
15 godzin temu, BlessU napisał:

Ciekaw jestem dlaczego przy 50 punktach w obrażenia na "Snajperze" - zadaje więcej dmg, niż przy 50 punktach w inteligencję.

Snajper:

40 na start + 1.5 za int

15 godzin temu, BlessU napisał:

Taki VIP dostaje 2x większy exp, ale to podobno nie jest Pay2Win serwe

Jak może dostawać 1.5x więcej skoro nie ma XP po przecinku? xD Takie uciekanie z liczbami do postaci ogólnej.

Nie uważam tego 2x więcej XP za coś super mocnego, ponieważ równie dobrze można zdobyć perk księga XP i co najważniejsze, zdobywany XP jest zależny od LVL, a więc nie zmienia to bardzo dużo. Czemu? Im większy LVL zabijesz, tym więcej XP dostajesz, dlatego nie ma aż TAKIEJ różnicy w lvl

15 godzin temu, BlessU napisał:

ale nie byłoby takiej sytuacji że na top 1 po tygodniu od startu edycji już był 100 lvl, a w tym czasie średni lvl serwera to był jakiś 30-40 poziom.

No ale XP jest tak właśnie ustawiony by ten 100 lvl zdobywało się szybciej, a potem były schodki.

Zresztą, to co piszesz jest lekkim kłamstwem, ponieważ na serwerze gracz z lvl mniejszym niż 30 dostaje 2x WIĘCEJ XP, czyli nie powinniśmy wliczać osób z lvl mniejszym niż 30, a średnią zaczynać od osób z lvl +30. Pozwoliłem sobie obliczyc średni lvl na serwerze

obliczyłem wszystkie LVL od 30 wzwyż:

7795 lvl 

144 osob bralo udział 

7795/144 - 54.1(x)

Czyli średni lvl to 54, a nie 30-40

15 godzin temu, BlessU napisał:

Brakuje mi typowego prostego pluginu na autobalance, który by poprawnie działał. Nie raz widziałem sytuację że w jednej drużynie zebrało się 4 koxów, i cisnęli oni całą przeciwną drużynę 16 do 0. A już napewno zabrać jakąkolwiek ochronę VIPom, bo to właśni oni tworzą topkę na serwerze. + zakazać w regulaminie zmianę drużyny z przegrywającej na wygrywającą.

To akurat prawda, ale pisałem, że ciężko mi doprowadzić do sytuacji, w której działałby on dobrze, ze względu na to, iż obliczanie po lvl nie ma sensu, a z fragami już był i się nie sprawdził. Co do regulaminu, to jest to kwestia opiekuna

15 godzin temu, BlessU napisał:

Nie do końca rozumiem też dlaczego nie ma klarownego rozwiązania na otrzymywanie expa przez niskolvlowych graczy. Nie sądzę że ta różnica expa którą w tym momencie się dostaje przy zabicu dziesiątym levelem setnego lvl jest istotna. Biorąc pod uwagę to że taki 100 lvl zdobędzie 40-50 fragów na mapę, a 10 lvl maksymalnie 20-30 i prawie nigdy nie wyląduje w top3 na koniec mapy.

No ale to jest dość logiczne, że mały lvl ma ciężko i nie powinien znajdować się w TOP3 gdy ma za wroga gościa z prawie 10krotnością jego LVL. Jeżeli byłoby tak, że wpada gościu z 5 lvl i rozwala cały serwer, to przecież nie miałoby to sensu

Kwestia XP została opisana wyżej:

Ponizej 30 LVL dostajesz 2x więcej XP

Gdy zabijesz większy lvl, jest to przeliczane na Twój XP ogólny

 

Nie mówię, że na serwerze VIP lub Premki nie mają lepiej, ale mówienie o pay2win w sytuacji z XP, który został rozwiązany na dwa sposoby jest dość dziwne. Dodam jeszcze, że misje dały Wam możliwość zdobycia takich uslug.

 

No i też warto dodać, że źle obliczałeś kwestię LVL na serwerze, bo nie można mówić, że VIP ( 2x EXP), a potem opowiadać o tym, że średnia lvl to 30-40 gdy na serwerze do 30 LVL mamy 2x więcej XP. Ten przedział lvl nie powinien być brany pod uwagę.

No i jest jeszcze jedna ważna rzecz, wiele z tych osób, które maja tak wysokie LVL to aktywni gracze, przykład:

TOP 1 -> http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/814543 (KLASA PREMIUM)

TOP 2 -> http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/853127

TOP 3 -> http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/846177

Jak widać, niektórzy z nich grali nawet 10H. To bardzo dużo, zwłaszcza na początku gdy najbardziej się liczy aktywność.

 

Teraz do dyspozycji są też misje, które ułatwiają zdobywanie XP, wcześniej tego nie było.

 

 

Na pewno będą zmiany, czy to w misjach, czy w klasach, a może nawt w samym VIP gdy przyjdzie nam rozpocząć nowy sezon

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, -_- napisał:

144 osob bralo udział 

7795/144 - 54.1(x)

Czyli średni lvl to 54, a nie 30-40

Ty liczysz stan obecny, a obecnie najwyższy lvl to nie 100, tylko 120-130. A ja pisałem o stanie sprzed tygodnia, gdy właśnie większość serwera dopiero dobijała do 30-40 poziomu, a w topce już była pierwsza osoba z setnym poziomem. Zresztą nie mam dostępu do statystyk, piszę tylko o swoich obserwacjach. Przy twoich obliczeniach wciąż wypada że jest zaburzenie w poziomach. Nie może średni poziom tak daleko odchodzić od najwyższego poziomu na serwerze, bo po prostu większość osób z serwera traci frajdę gdy są zmuszeni do grania z dobrym graczem, który dodatkowo ma przewagę 50 poziomów.

Ja tylko proponuje wyrównać tą sytuację zmniejszając premię do VIPa.

9 godzin temu, -_- napisał:

Jak może dostawać 1.5x więcej skoro nie ma XP po przecinku? xD Takie uciekanie z liczbami do postaci ogólnej.

Tego punktu nie rozumiem. Za zabójstwo dostaje się określony exp, załóżmy że "100", który spokojnie można zamiast podwoić, dać 1.3 lub 1.5 , czyli "130"/"150". Ja uogólniam, ponieważ nie mam dostępu do kodu, i nie wiem w jaki sposób jest napisany. Ale przy założeniu że da się zrobić podwójny exp, to zakładam że da się też zrobić go 1,3 / 1,5.

9 godzin temu, -_- napisał:

No ale to jest dość logiczne, że mały lvl ma ciężko i nie powinien znajdować się w TOP3 gdy ma za wroga gościa z prawie 10krotnością jego LVL. Jeżeli byłoby tak, że wpada gościu z 5 lvl i rozwala cały serwer, to przecież nie miałoby to sensu

Kwestia XP została opisana wyżej:

Ponizej 30 LVL dostajesz 2x więcej XP

Gdy zabijesz większy lvl, jest to przeliczane na Twój XP ogólny

Chodziło mi o to że taki 100 lvl ma ten przywilej że będzie, a przynajmniej powinien być w topce i dostanie 1000-3000 expa dodatkowo. I nie wiem jak obliczany jest dodatkowy exp za zabicie większego poziomu, ale w tym momencie tego po prostu się nie odczuwa. Załóżmy że normalnie jest "100" expa za killa, to uważam za wręcz śmieszne jeśli dostaniesz 150 expa za zabicie raz gościa o 50 poziomów wyżej, ginąc od niego 10 razy na mapę. To według mnie powinien być znaczący bonus, np. "10" jak nie "100" exp za każdy poziom powyżej twojego, czyli "600" czy też "5100" za takiego killa.

Kwestia tego że poniżej 30 poziomu dostajesz 2x exp, jest to spoko rozwiązanie. Na duży plus.

9 godzin temu, -_- napisał:

No i jest jeszcze jedna ważna rzecz, wiele z tych osób, które maja tak wysokie LVL to aktywni gracze, przykład:

Pisząc swoją wypowiedź chciałem to za argumentować, ale nie mam dokładnych statystyk. Mogę tylko zaufać że sam to zobaczysz, o ile masz dostęp do tego typu informacji. Wystarczy porównać średni czas i poziom osób z vipem i osób bez vipa.

I cały czas nie wiemy co z tą "Wytrzymką" i "Obrażeniami", jak to się kalkuluje? Skoro dawanie w Obrażenia daje więcej obrażeń na Snajperze, aniżeli dawanie w Inteligencję.

W każdym razie, bardzo podoba mi się że serwer się rozwija i przyciąga nowe osoby. Ważne jest też żeby te osoby utrzymać, a ciężko o to jeśli będzie tak duża dysproporcja. W ostatecznym rozrachunku każdy komu zależy na byciu w topce będzie kupował VIPa, nawet dla najmniejszej przewagi, więc hajs się będzie zgadzał. Ale nie zapominajmy o szarych graczach którzy stanowią sporą część serwera i fajnie by było żeby i oni mieli trochę frajdy z grania. :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
23 minuty temu, BlessU napisał:

Ty liczysz stan obecny, a obecnie najwyższy lvl to nie 100, tylko 120-130. A ja pisałem o stanie sprzed tygodnia, gdy właśnie większość serwera dopiero dobijała do 30-40 poziomu, a w topce już była pierwsza osoba z setnym poziomem

Tutaj mogę gdybać, bo mam aktualny stan i ciężko mi wskazać co było wcześniej.

23 minuty temu, BlessU napisał:

Zresztą nie mam dostępu do statystyk, piszę tylko o swoich obserwacjach. Przy twoich obliczeniach wciąż wypada że jest zaburzenie w poziomach. Nie może średni poziom tak daleko odchodzić od najwyższego poziomu na serwerze, bo po prostu większość osób z serwera traci frajdę gdy są zmuszeni do grania z dobrym graczem, który dodatkowo ma przewagę 50 poziomów.

Jak nie może?

Poczekajmy do weekend i ogarnę parę randomowych kont z różnym lvl i sprawdzimy ich gameme. Jeżeli wyniknie z niego przynajmniej jeden z tych podpunktów, to mam rację:

1. Gracz gra mało

2. Słabo gra i zdobywa mało punktów

Trzeba wziąć pod uwagę, że to ma swoje plusy i wady, ale i tak te wady stoją po części za moimi argumentami, czemu? Chodzi oto, że XP jest zależny od zabitego z wyższym LVL, a więc jeśli ktoś ma mniej fragów/gra mało, to może też zabijać większe lvl. Tutaj też można się kłócić i stwierdzić "Pewnie miał VIP". Ja mogę dodać, że pewnie miał księgę XP dodatkowo i kółko się zamyka, bo wymienia wciąż te same argumenty, których dokładnie nie zweryfikujemy, poza aktualnie posiadanym VIP. Nie chcę też kłamać w argumentach, a więc byłoby to bezsensu (komuś mógł się skończyć VIP, a wcześniej miał, itd)

23 minuty temu, BlessU napisał:

Ja tylko proponuje wyrównać tą sytuację zmniejszając premię do VIPa.

Tak, ja to rozumiem i dlatego dodałem, że na pewno zmiany z VIP nastąpią, bo także uważam go za zbyt OP w obecnej sytuacji, choć staram się to choć trochę zrekompensować graczom, np: misjami.

23 minuty temu, BlessU napisał:

Tego punktu nie rozumiem. Za zabójstwo dostaje się określony exp, załóżmy że "100", który spokojnie można zamiast podwoić, dać 1.3 lub 1.5 , czyli "130"/"150". Ja uogólniam, ponieważ nie mam dostępu do kodu, i nie wiem w jaki sposób jest napisany. Ale przy założeniu że da się zrobić podwójny exp, to zakładam że da się też zrobić go 1,3 / 1,5.

Niestety, tak nie jest. Chodzi oto, że nie bierzesz pod uwagę, ze XP jest odpowiednio mnożony gdy zabijamy o wiele wyższy lvl, a więc niekoniecznie działałoby to tak jak piszesz.

Tak, tylko z tego co piszesz, chcesz osiągnąć coś takiego (przykład)

Dostajesz 5XP normalnie, a VIP 1.5x, czyli 7.5, ale nie ma czegoś takiego jak 7.5 XP. To liczby całkowite - te które przedstawiamy.

23 minuty temu, BlessU napisał:

Chodziło mi o to że taki 100 lvl ma ten przywilej że będzie, a przynajmniej powinien być w topce i dostanie 1000-3000 expa dodatkowo. I nie wiem jak obliczany jest dodatkowy exp za zabicie większego poziomu, ale w tym momencie tego po prostu się nie odczuwa. Załóżmy że normalnie jest "100" expa za killa, to uważam za wręcz śmieszne jeśli dostaniesz 150 expa za zabicie raz gościa o 50 poziomów wyżej, ginąc od niego 10 razy na mapę. To według mnie powinien być znaczący bonus, np. "10" jak nie "100" exp za każdy poziom powyżej twojego, czyli "600" czy też "5100" za takiego killa.

No tak, ale jak dasz za duzy, to zepsujesz system XP i zniszczysz ten system, bo jaki ma sens coś takiego, że typek przez 2 tygodnie wbija ponad 100 lvl, a wbija inny typ i po zabiciu dostaje 50? Taka gra nie miałaby sensu i nikt by na tym serwerze nie grał, bo i po co? Wpadniesz sobie 2 tygodnie po resecie i jesteś w stanie nadrobić w parę map to co ktoś wbijał 2 tygodnie. Nie byłbyś wkurzony gdyby wpadł CI na serwer typ, który raptem z dupy po jednym dniu ma 3/4 tego co Ty wbijałeś 2 tygodnie? Musimy brać pod uwagę czas włożony przez inne osoby. Nie możemy karać ludzi za to, że grali dłużej i nagradzać nowych, bo są nowi. Tutaj właśnie leży największy problem z tym związany.

Jeszcze tak tylko dodam (bo to co piszesz ma sens, ale niekoniecznie w takie formie), że na serwer wejdzie też poprawka z XP za śmierć, tak by nie znudzić graczy, bo wcześniejsza podobna wersja była bezsensu i nie dało się tego odczuć. O co mi chodzi?

Chodzi oto, że po śmierci dostaniemy poprawnie XP za samą próbę gry.

23 minuty temu, BlessU napisał:

Pisząc swoją wypowiedź chciałem to za argumentować, ale nie mam dokładnych statystyk. Mogę tylko zaufać że sam to zobaczysz, o ile masz dostęp do tego typu informacji. Wystarczy porównać średni czas i poziom osób z vipem i osób bez vipa.

To o czym piszesz w dalszej części nie istnieje w żadnych statystyka. Biorę SteamID z bazy lokalnej i sprawdzam to w GameME (do niego dostęp ma każdy)

23 minuty temu, BlessU napisał:

I cały czas nie wiemy co z tą "Wytrzymką" i "Obrażeniami", jak to się kalkuluje? Skoro dawanie w Obrażenia daje więcej obrażeń na Snajperze, aniżeli dawanie w Inteligencję.

damage_=damage_*(1.0+damage_gracza[attacker]);

damage zadany przez gracza jest mnożony dopiero tutaj. 1.0 + przeliczana statystyka

W Snajperce zadajesz stałe DMG + to co masz z inteligencji, a więc jest to 1.5 DMG za int. Wynika z tego, że przy 100 int powinieneś zadawać 150 DMG, lecz trzeba wziąć pod uwagę, ze wytrzymałość osłabia taki atak

damage_=damage_*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[id]);
 

 

Jeżeli chodzi o przelicznik, to ja po prostu go nie dodaję, bo uważam, że gracze sami powinni to sprawdzić i jest to dodatkowa zabawa.

PS: Przyglądnę się też dokładnie DMG, bo z tego co piszesz, wynika, że +100 INT jest słabsze od 50 w DMG, a tak nie powinno być

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoby w topce i z największym lvl'em to osoby, które najdłużej siedzą na serwerze (Bywa, że ludzie siedzą po 12 godzin dziennie), przykład z wczoraj: 

Longest Play Time PolskaPZKL Qarter (08:35:04h hours)

Przez taki czas razem z misjami można wbić 30-40 lvl jak nie wyższy.

20 godzin temu, BlessU napisał:

Chodziło mi o to że taki 100 lvl ma ten przywilej że będzie, a przynajmniej powinien być w topce i dostanie 1000-3000 expa dodatkowo. I nie wiem jak obliczany jest dodatkowy exp za zabicie większego poziomu, ale w tym momencie tego po prostu się nie odczuwa. Załóżmy że normalnie jest "100" expa za killa, to uważam za wręcz śmieszne jeśli dostaniesz 150 expa za zabicie raz gościa o 50 poziomów wyżej, ginąc od niego 10 razy na mapę. To według mnie powinien być znaczący bonus, np. "10" jak nie "100" exp za każdy poziom powyżej twojego, czyli "600" czy też "5100" za takiego killa.

Z tego co wiem za zgony jest też exp + monety, które można przeznaczyć na expa

 

Powinna być jakaś pomoc dla słabszych ale bez przesady bo ktoś poświęci na wbicie 100 lvl 24h a inna osoba 2 tyg później wbije go o połowę szybciej co chyba było by niesprawiedliwe.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
18 godzin temu, RyKoS napisał:

Z tego co wiem za zgony jest też exp + monety, które można przeznaczyć na expa

Chodzi mi oto, że aktualny system XP jest słaby (nie działa poprawnie). Nowy będzie działał lepiej, a o monetach nie pisałem i tak, dostaje się za śmierć, a przynajmniej tak było jeśli mnie pamięć nie myli xD

Ja powtórzę to co pisałem wyżej,

Tak, zmiana VIP nastąpi, ale na pewno nie teraz, najprędzej w nowym sezonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.09.2018 o 14:16, -_- napisał:

To akurat prawda, ale pisałem, że ciężko mi doprowadzić do sytuacji, w której działałby on dobrze, ze względu na to, iż obliczanie po lvl nie ma sensu, a z fragami już był i się nie sprawdził. Co do regulaminu, to jest to kwestia opiekuna

Zapomniałem odnieść do tego fragmentu. :)

Jak dla mnie to niech chociaż jakiś autobalance będzie. Na fragi raczej lepszy niż na lvle. Najważniejsze to usunąć ochronę dla VIPów, bo to właśnie psuje balans, kiedy zbiera się team koxów, i ma gdzieś że druga drużyna ma tyle frajdy co kot napłakał.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było jak przy wymianie perku tj. po wpisaniu /wymien obok nick gracza wyskakiwał perk jaki ma

To by na pewno uprzejemniło grę ;)

 

O i miło by było jakby kultura administracji się nieco podniosła, bo zauważyłem że na większość obraz jaka leci w stosunku do graczy administracja nie reaguje - no chyba że jest skierowana bezpośrednio do nich.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności