Skocz do zawartości

[Propozycje] Nowe Edycje


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich w tym temacie będziemy sie wypowidać na temat nowych edycji co zamierzamy w nich dodać i co najważniejsze co wy o tym sądzicie. Będzie to wyglądać w ten sposób że przed końcem edycji będe dodawał do tego tematu zaakceptowane przez @-_-propozycje klas/perków/questów i innych rzeczy wy się wypowiadacie jeżeli będzie więcej pozytywnego odezwu zostanie dana rzecz dodana.

 

Nazwa Klasy: Modern Solider [SP] (Zastępstwo za Specialiste)
Opis: Ma zmniejszona grawitacje i podwójny skok, +5DMG z każdej broni, także za pomocą sm_bind e use_class przez 5sekund widzi wrogów na radarze.
Broń: M4A1-S,M4A4 i cz75-auto oraz posiada granat WH

Statystyki: 10HP,0 INT, 15 WYTRZ, 15 KOND, 0DMG

 

Nazwa perku: Księga taktyka

Opis:  Dostajesz 100 INT, tracisz 25 kondycji

 

 

Nazwa perku: Moc SMG

Opis: Dostajesz losowego PM'a, który ma +10 dmg

 

 

Nazwa perku: Tajemnica medyka 

Opis: Po zabiciu wroga masz 1/7 szans na ożywienie losowego sojusznika

 

Dodam także od siebie że niegrane klasy zostaną usunięte więc ten temat będzie pewnie jeszcze edytowany żeby wypełnić te luki waszymi nowymi klasami więc zapraszam do innego tematu do składania propozycji.

 

Edytowane przez RyKoS
Usunąłem zimnego drania, bo na niego się nie zgodziłem
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Prosiłbym o komentarz do całokształtu, bo tak będzie nam łatwiej pracować nad nowymi dodatkami. Każda wiadomość się liczy, a jak wiadomo, serwera nie tworzymy dla siebie, a graczy. Tutaj Wasze zdanie się najbardziej liczy, więc najlepiej jak skomentujecie całość, a nie dany urywek. Wystarczy nawet napisać, że się zgadzasz na pozostałe propozycje i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, -_- napisał:

Wystarczy nawet napisać, że się zgadzasz na pozostałe propozycje i tyle

1) Dałem łapę w górę więc uważam to za pozytywną reakcję

2) Są tam dwa moje perki zaproponowane więc oczywiście, że "update" na plus i czekam z niecierpliwością

:D

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli można

1. Dałbym możliwość kupna VIP/P/SP albo VIP/SP bo kupno możliwości gry klasami SP dla dwóch klas przy koszcie 11zł jest mało opłacalne

2. Może dać na próbę 3 klasy SP nie OP (jak mój wspaniały Egzorcysta kiedyś) i zobaczyć jak to wyjdzie, liczbę P zostawić (wymienić generała)

3. Jeśli chodzi o perki to się nie czepiam ale dałem kiedyś propozycje perku Sokole Oko - widzi niewidzialnych, ale nie wszedł ze względu na bezbronność Hassasyna. Nwm czy dałoby radę że Hassasyn będzie mniej widoczny a reszta klas ze zmniejszoną widocznością będą widoczne, tak samo perki typu Zestaw Szpiega lub Niewidzialność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
13 minut temu, K3ndinh0 napisał:

2. Może dać na próbę 3 klasy SP nie OP (jak mój wspaniały Egzorcysta kiedyś) i zobaczyć jak to wyjdzie, liczbę P zostawić (wymienić generała)

W tej chwili jset około 30 klas, z czego 4 premki, 2 super premki, czyli 6 klas specjalnych. (6/30)*100% = 20%. Czyli co 5 klasa to klasa specjalna za kasę. TO dużo i więcej klas nie będzie, tym bardziej, że przecież tutaj nie gra się każdą klasą w tym samym momencie. Masz do wyboru jedną klasę, którą możesz grać i nią wbijasz lvl, a więc po co masa kolejnych klas specjalnych, dla ludzi którzy mają kasę? Ok, nie ukrywam, że awżne jest by serwer zarabiał, ale też nie chce robic z niego dojarki, gdzie gracze będą mieli połowę klas premium, a drugą połowę zwykłych. One mają być dodatkiem, mniejszością na serwerze, a więc taka liczba klas specjalnych jest wystarczająca.

Nie da się zrobić serwera pozbawionego jakiś płatnych dodatków, ale też nie pokazujmy graczom, że zależy nam tylko na tym 

17 minut temu, K3ndinh0 napisał:

3. Jeśli chodzi o perki to się nie czepiam ale dałem kiedyś propozycje perku Sokole Oko - widzi niewidzialnych, ale nie wszedł ze względu na bezbronność Hassasyna. Nwm czy dałoby radę że Hassasyn będzie mniej widoczny a reszta klas ze zmniejszoną widocznością będą widoczne, tak samo perki typu Zestaw Szpiega lub Niewidzialność.

Niewidzialność w CS:GO to nie ta sama niewidzialność co w 1.6. Tutaj pełna niewidzialność to pełna niewidzialność. Podam przykład, bo wielu z Was nie rozumie pewnych założeń:

1. Klasa jest niewidzialna w całości - odpowiada za to jedna funkcja która ukrywa całkowicie klasę, lecz nie da się w niej ustawić danej widzialność. Albo cała, albo w ogóle. No i tutaj ukrywamy całość, razem z broniami itd.

2. Klasa przeźroczysta - ustawiamy daną widzialność, ale to nie ukrywa całej postaci, bo broń albo zestaw który ma klasa, będzie widzialny i tak jak zestaw któy nosimy da się jeszcze ukryć, ale TYLKO w calości, tak broni nie. Zazwyczja korzysta się z pustego modelu dla danej broni, co to jest idiotyzmem.

 

No i pojawia się tutaj problem, bo klasy mają różne niewidzialności, korzystające z tych dwóch opcji. Stworzenie takiego perku, nie ma żadnego sensu i nie da się go zastosować optymalnie dla każdej opcji, bo obie są różne i działają inaczej. Można TYLKO i wyłącznie ustawiać na graczu aurę, coś takiego jak ma granat (TA GRENADE), lecz to jest zupełnie inne rozwiązanie niż te o którym Wy piszecie.

 

Ja na NDM korzystałem z 2 sposobu dla każdej klasy, poprawionego o  ustawianie pustej wartości dla broni, ale to też sypało errorami w konsoli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa Klasy: Modern Solider [SP] (Zastępstwo za Specialiste)
Opis: Ma zmniejszona grawitacje i podwójny skok, +5DMG z każdej broni, także za pomocą sm_bind e use_class przez 5sekund widzi wrogów na radarze.
Broń: M4A1-S,M4A4 i cz75-auto oraz posiada granat WH

Statystyki: 10HP,0 INT, 15 WYTRZ, 15 KOND, 0DMG

Moim zdaniem +5 dmg jest nie potrzebne, klasa ma 2 bronie + cz75. Rozumiem ze jest to klasa premium i kto placi to wymaga ale pamietajcie! Co za dużo to nie zdrowo...

Perki są okej...

 

I zaczynając 

Perki nie uzywane :

Kabura - zmienić, że dostaje się 10 000 tyś odrazu. Przynajmniej bedzie mozna kupić za niego perk. Bedzie przydatny i ludzie moze zaczna go uzywać chociaz  na runde... Jak nie to moim zdaniem powinien zostać wywalony. :)

Podwójna kamizelka i Iron man. Po co trzymacie praktycznie te same perki? Kamizelka daje od 50 do 70 wytrzymalości a iron man z tego co wiem do 80. Rozumiem ze moze być inna losowość perku w sklepie i ta kamizelka wylatuje bardziej lecz po co trzymać to samo jak moze być jeden item w jednym?

Tajemnica generala - Item rzadko uzywany. Dać możliwość ulepszenia tego itemu do 1/2 na zabicie z he.

Ciemne okulary - perk ktory praktycznie lezy bo lezy. Nie uzywany przez nikogo. Moze go jakos ulepszyć?

Judasz - nie dziala, jezeli nie umeicie naprawić po prostu go usunąć 

Zestaw granaciarza - dodać do niego mołotova

Zestaw obroncy  - zamienić negeva na krowe.

Luneta - item nie uzywany

Pistolero - Masz 25 dmg z pistoletów. Chcialbym jezeli byla by taka mozliwość przy tym perku. Dolozyć, ze mozesz kupić dowolny pistolet.

Płonące naboje - proponuje zeby dodać do tego perku dmg ognia + inta.

Scout - Ja rozumiem ze to scout ale jednak ta 1/2 czasami zawodzi. Proponowałbym dodać 1/1 1/2 1/3 na zabicie z scout`a. Perk zawsze bedzie mozna sobie ulepszyć w sklepie i bedzie to tez dobry perk na zabicie duzych lvli.

Predator - Wiem ze ma byc wywalony ale narazie to blixu mowil ze mozliwe ze polowa kodu zostala wywalona. Caly czas mozna go dostać lecz ten perk blokuje nasze umiejetnosci  i zabiera losowa ilosc hp.

 

 KLASY

USP mejster - Dac mu ciche kroki nie tylko na usp. Proponowałbym dać mu tez ubranie wroga. Bedzie to mily dodatek do klasy.

Podporucznik - Aktualnie neutralizuje 1 pocisk  i ma 1.5 dmg w plecy, ma bron UMP. 

Moją propozycją jest zamienie mu broni z ump na krowe oraz dac mu ze neutralizuje 2 pociski.

Gliniarz - dodanie mu jezeli nie bedziecie go usuwać 5 sekund regeneracji zeusa.

To tyle, pamietajcie ze to sa przykladowe propozycje. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to moja propozycja :

Usunąć Pożeracza Ciał lub dodać mu naboje krwiopijcy do klasy 35% aby nie byl taki useless

Dodać nową klasę Nawigator.

Posiada widoczność przeciwników na radarze. Po uzyciu use_class daje całej swojej druzynie widocznosc przeciwnikow na radarze przez 3 sekundy.

Posiada ak 47 , glocka.

Statystyki 10hp  0 int 5 wytrzym. 0 kond 5 dmg

Jeszcze bym zapomniał. Nowy perk tajemnica medyka , zamiast odradzać sojusznika teleportuje na swojego respa samego siebie :v #zepsute

Edytowane przez panda here
dopiska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak już weszły zmiany w  perkach, które wymienił @Kvasek to ja mam jeszcze kilka propzycji:

Zwój ninji: Usunąć mu to, że zabiera po 15 z większości statystyk a dodać mu +20 w KON oraz + 20 W HP

Prawa ręka rambo: Losowo od +5 do +10 dmg oraz zamiast +20 wytrzymki to +40

Wskrzeszenie: losowo od 2 do 3 wskrzeszeń

Krytyczny moment: 1,5x dmg jeżeli masz poniżej 40% HP

Egzoszkielet: Zmienić na  +50 w HP i +50 w wytrzymke, -10 KON

Zestaw Silvera: Dodać mniejszą widoczność na kucaku 

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tajemnica medyka myślę, że zbędny perk, który by zaśmiecał a nikt by nie trzymał tego. 

W Modern Solider zmienił bym +5DMG na smoke i flasha.

Pozostałe propozycje interesujące i dobre. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W związku z tym, że wielkimi krokami zbliża się kolejna edycja oto kilka zmian, które prawdopodobnie wejdą na serwer:

-Dodanie perku Skillowiec: za każde zabójstwo w głowę otrzymujesz 30 HP

-Usunięcie perku Naboje kapitana

-Zmiana broni dla Seryjnego Zabójcy na M4A4

-Usunięcie Komandora

- Jeżeli dojdą jakieś zmiany pojawią się tutaj ---> Dziennik Zmian

- Oraz jeszcze jedna najważniejsza kwestia na którą możecie głosować tutaj. Dotyczy ona przeniesienia E. Snajpera do Super Premium a Myśliwego do Premium!!!!

Wiele osób narzekało na to, że E. Snajper robi zbyt dużą różnicę stąd propozycja przeniesienia go do SP. Od razu mówię, że nie ma opcji usunięcia tej klasy :( 

Edytowane przez RyKoS
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie głupotą jest dawanie E.Snajpera do SP ponieważ tą klasą trzeba potrafić grać a na tle zwykłego snajpera wyróżnia go tylko 1/1 z awp. Taktyka gry na E.Snajperze wygląda tak, że od razu idzie się full kondycja bo nie musisz martwić się o DMG z awp bo każdego będzie się miało na hita. Ta klasa znacznie przewyższa inne w early ale w mid game i late już nie radzi sobie tak dobrze na tle innych. Ja sam miałem może problem z 2/3 graczami, którzy grali e.snajperem (a jak wiadomo, ludzi było sporo co grali tą klasą) a resztę brałem na przysłowiową pyrkę. 
E.snajpera można zakwalifikować do typu: easy to play, hard to master. Poza tym ta klasa ma korzenie w cod modach z cs 1.6 gdzie występowała w takiej samej postaci, a nawet i lepszej i jakoś nie była SP. 

To, że w obecnej edycji była meta na e.snajpera oraz hawkeya nie znaczy, że tą klasę trzeba od razu dać jako SP.

  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę to tak, usuwacie mu instakilla, dodajecie dmg od inty jak u snajpera i przywracacie niewidkę na kucaka, i wtedy oczywiście może zostać na premce zwykłej, żeby właściciel zarobił chociaż na reklamę. 
A co do następnej edycji proponuję:
-buff boga deagla poprzez dodanie mu defensywki(odporność na awp), a wywalenia odpa na granaty co jest imo useless po nerfie amadeusza - klasa zostanie taka sama, jednak łatwiej będzie nią wychylić
-wydłużenie cd u hawka do 15s(zignoruj jak już to jest wprowadzone), daje to 4 skoki na minute, a nie jak teraz 6
-zmiana dynamitu dema na taki, który będzie można również detonować po śmierci + dodanie 1/8 na zadanie AOE pobliskim graczom, zadając 50+int dmg w promieniu x unitów(do ustalenia)
 

Cytat

Dla mnie głupotą jest dawanie E.Snajpera do SP ponieważ tą klasą trzeba potrafić grać a na tle zwykłego snajpera wyróżnia go tylko 1/1 z awp.

Nie, nie trzeba umieć grać, wystarczy posiedzieć trochę na respie, trochę wyczekiwać na piksel i pewnie pod koniec nawet 3 miejsce wpadnie.

 

Cytat

 ta klasa ma tylko 1/1 z awp

ale na takie pierdolenie to muszę zareagować. pokaż mi jedną klasę którą wpuścisz na pierwszym levelu pomiędzy 100lv i będzie w stanie zabijać te setne na lajcie, bo elitarny akurat jest taką klasą, że byle gówno nią zabija 

@Hanrays Jesteś turbo dzbanem, że porównujesz coda do mma, gdzie nie masz dodatkowej kondycji, awp nie zabija cie skanem w nogę, a żeby zabić takiego snajpera potrzebujesz 4 kulek w ciało, a jedną w głowę, a co do drugiej części - skąd sobie masz przypominać skoro nawet nie wiesz kim jestem? a no i wciąż nie podałeś tej klasy

Edytowane przez dratewka.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeniesienie e.snajpera do SP to najgłupsza rzecz jaką ktoś wymyślił XD ta klasa ma tylko 1/1 z awp i nic więcej, dosłownie nic więcej. masz tylko jedną broń, która zabija xd jak chcecie ją przenieść do SP to dodajcie niewidzialność na kucaku z powrotem albo regenerację HP, coś co rzeczywiście będzie nadawało się do SP. No i to normalne, że są ludzie, którzy będą lepiej strzelać z jakieś broni bo po prostu są lepsi w grze. 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, dratewka. napisał:
Cytat

 ta klasa ma tylko 1/1 z awp

ale na takie pierdolenie to muszę zareagować. pokaż mi jedną klasę którą wpuścisz na pierwszym levelu pomiędzy 100lv i będzie w stanie zabijać te setne na lajcie, bo elitarny akurat jest taką klasą, że byle gówno nią zabija 

Ja tak samo muszę zareagować na te Twoje śmieszne zdanie. Na MM też płaczesz, że AWP zabija Ciebie na hita? Nie przypominam sobie również byś ta klasa grał. Polecam pograć dłużej ta klasa i wtedy wystawiaj opinię. 

A jeśli chcecie dodać ta klasę do sp to wtedy musicie ja zbufowac. 

dodac niewidzialnasc, duble jumpa i dodatkowy dmg z pistoletu + int I wtedy ta klasa będzie nadawać się na SP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo na serwerku nie pograłem, ale z tego co widziałem katowane są te same klasy ... Snajper / KGB + każda klasa z AK.  Imo zbuffowanie klas posiadajacych inne bronie M4A4 / AK / Awp byłoby dobrym pomysłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tak, jeżeli dalibyśmy E. Snajpera do SP to dostał by jakiegoś bufa ( chyba ciche kroki )

2. 

Godzinę temu, Lyskyy napisał:

Duzo na serwerku nie pograłem, ale z tego co widziałem katowane są te same klasy ... Snajper / KGB + każda klasa z AK.  Imo zbuffowanie klas posiadajacych inne bronie M4A4 / AK / Awp byłoby dobrym pomysłem

Lepiej nerfić klasy z AK niz bufowac te z m4

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • RyKoS przypiął/eła ten temat

Ciche kroki na snajpera [E]? jak najbardziej, na ten moment jest tylko 1 klasa z cichymi krokami + 1 perk, jeżeli klasa [e] Snajper miala by iść na SP to tylko i wyłącznie z cichimi krokami, bo cichym zabójcą też dużo osób katuje 😃

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Według mnie klasy powinny być osłabiane, a nie ciągle buffowane, bo nigdy nie dojdziemy do pełnego balansu. Ja i tak uważam, że pewne klasy są przesadzone i sam jestem zdania, że klasy Premium są za dobre. Na razie osłabiłem lekko VIP, bo oto też proszono w innym temacie, ale klasy PREMIUM nie mogą być takim must have, czyli czymś co każdy musi mieć by móc grać, a na ten moment jest straszna dysproporcja w klasach, co zresztą sami zgłaszacie w tym temacie.

Balansem zajmują się opiekuni, ponieważ ja sam nie jestem w stanie stwierzdić co jest lepsza, a co nie, bo tam nie gram, więc ja się dostosowuje zazwyczaj do tego co oni mi zgłaszają.

Wiem że jesteście źli z różnych powodów, ale zacznijmy lepiej ze sobą współpracować, ponieważ naszym głównym celem jest jak najlepsze zoptymalizowanie serwera, lecz nie wszystko da się zrobić ot tak.

W tym miesiącu powoli będę wdrażał na serwer nowy silnik oraz poprawiał resztę klas/perków pod to.

 

 

Dodam jeszcze jedną ważną rzecz, 

Poprzedni sezon był totalną klapą, głównie z powodu zbyt dużego XP i trzeba pracować nad jak najlepszym dostosowaniem serwera do Waszych potrzeb, lecz nie tylko tych graczy, którzy grają cały czas, ale też i tych nowych, którym po długim czasie udaje się wbić. Ciężko jest wprowadzić balans, który nie krzywdziłby graczy nowych i starych, lecz wierzę, że na pewno uda nam się dojść do czegoś, co pozwoli też grać ludziom nowym po nawet 2 tygodniach od resetu bez premek

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności