Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 31 Maja 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Ja to widzę tak Snajper -> zmiana 1/1 na +150 int (bez lvl bo i tak wyjdzie na to samo, no chyba że ktoś trafi perk, ale wątpię że ktoś na Snajperze będzie latał z Starożytną księgą czy jak jej tam) Bóg Deagle -> Usunąć mu HP za killa, a dodać za daną ilość obrażeń? Wsparcie Ogniowe -> Rakieta zadaje 60 DMG + 0.75 DMG/INT, wyszłoby przy full 172 DMG no chyba że miałby perk dodający INT. No i można też wprowadzić limit. Np max 4 rakiety, czyli 50 - 100 56 minut temu, Agnes napisał: Co do ELITARNEGO, ja nadal uważam, że TERAZ JUŻ LVL 25, jesteś w stanie wbić w max 4 mapy. Dodatkowo, z początku każdy ma low HP, a ty levelując masz +3dmg (10lvl = +30dmg). Chcąc wprowadzić te zmianę oddaj mu kondycję. Niech ma ją na 0. To co wskazałem akurat odpada. Elitarny na start -15 i tyle Cytat SPECJALISTA, powinien zostać przy scout. Chyba, że oddacie OBSERWATORA, wtedy ten pomysł jest całkiem OK ;> Właśnie dla tego Specjalista NIE JEST OKEJ, bo przez niego powrót Obserwatora jest NIEMOŻLIWY 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 @dratewka. Przepraszam, ale o co Ci chodzi ? Jeśli uważasz, że hassasyn jest taki przyjemny, łatwy i w ogóle nie musisz mieć rączek by nim grać, to zapraszam, chętnie to zobaczę. Zostając tą klasą sam na kilku, ciężko ugrać, ale zdarzają się i tacy, którzy mają opanowaną umiejętność BH czy strzelania z tec (ja osobiście nie). Dodatkowo każdy kto *wrócił do żywych* wie gdzie jesteś. Plus ludzie skanujący każdy element mapy. Z początku wcale nie jest tak kolorowo. Co do BOGA DEAGLA popieram propozycję dodania mu jakiejś redukcji obrażeń. Ten zapożyczony element klasy wydaje się być całkiem ciekawy. Aktywacja redukcji obrażeń pod use_class. A nie jest grywalny, bo nie każdy lubi te broń. Co do WSPARCIA zmieniłabym ten przelicznik na 0,75 i zobaczyła jak to będzie wyglądało. Ciężko nie zauważyć, że fragi tej klasy to niejednokrotnie scan przez ściany czy strzał w ziemie. Co do ELITARNEGO, ja nadal uważam, że TERAZ JUŻ LVL 25, jesteś w stanie wbić w max 4 mapy. Dodatkowo, z początku każdy ma low HP, a ty levelując masz +3dmg (10lvl = +30dmg). Chcąc wprowadzić te zmianę oddaj mu kondycję. Niech ma ją na 0. SPECJALISTA, powinien zostać przy scout. Chyba, że oddacie OBSERWATORA, wtedy ten pomysł jest całkiem OK ;> MYŚLIWY na plus. Perk z apteczkami... słabo. Większość to wyrzuca. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soli 10 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 20 godzin temu, RyKoS napisał: Bo lecisz z full auto. Jakbyś sobie to na spokojnie przeanalizował i zabił byś jednym strzałem to będziesz miał full magazynek Czuje się trochę urażony, poświęciłem właśnie trochę czasu wczoraj na analizowanie tego. Zapraszam Cie na pw jak będzie albo steam bo przedstawie Ci demo itd Możesz obejrzeć na prędkości nawet 10% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) 5 godzin temu, Agnes napisał: Perk z apteczkami... słabo. Większość to wyrzuca. Przecież nie ma tego perku Nie chce mi się wypowiadać poszczególnie o każdych waszych wzmiankach ale jeszcze raz ogólnie coś przypomnę. Z doświadczenia wiem, że każdy mocny nerf klasy kończy się jej śmiercią ( Dlatego nerf przelicznika Wpsarcia z 1.0 do 0.75 to jej śmierć ) To, że są tu w update jakieś zmiany rozpisane to tylko i wyłącznie wasza zasługa, powód? Ankiety ---> Na przykład Medyk i Bóg Deagle Sprawa Obserwatora to jest dla mnie kabaret. Nagle odzywa się kilka osób by Obserwatora przywrócić, a jak był to każdy zawsze mówił: "Po co nim grać jak Snajper / E.Snajper lepszy" + grałą Obserwatorem maks jedna osoba i OBSERWATOR NIE WRÓCI! Może pojawi się inna / nowa klasa ze scout Klasy z umiejętnością pod use_class taką, która działa tylko w walce PVP się nie sprawdzają za bardzo 😕 ( Jakaś redukcja obrażeń na 2 sekundy itp. ) Edytowane 31 Maja 2019 przez RyKoS 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Nadal twierdzę, że zmiany Podporucznika idą w złą stronę. Jako osoba, która naprawdę dużo nim grała twierdzę, że go niszczycie. Znowu próbujecie zreanimowac to truchło, którym był Weteran. Pogra nim kilka osób, wbije 20lvl i wszyscy o tym zapomną. Cały czas utrzymuję, że Podporucznik powinien wrócić do kwietniowej wersji - nawet jeżeli dmg snajpera przechodziło - teraz będzie dało się to przeżyc bo przelicznik jest mniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 To tak, sprawa z Grom Jak wiecie, dodałem mu (TO MÓJ POMYSŁ) do Groma tzn odbicie 5 DMG w stronę wroga gdy wpada w niewidzialność i zrobiłem to po to by nie zaburzyć na starcie sytuacji z klasa (rozwieje wszelkie wątpliwości). 5 DMG to pomysł na start, lecz z tego co widzę nie ma z nim większego problemu, stąd pora na poprawkę. Uważacie, że powinien mieć stały % odbicia (zawsze większy niż 20 DMG, bo tyle potrzeba by zniknąć) czy zależy np: od INT lub LVL? Zapraszam do dyskusji Dodatkowo zamierzam też zmienić broń, a więc czekam na Wasze propozycje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 (edytowane) 49 minut temu, -_- napisał: To tak, sprawa z Grom Jak wiecie, dodałem mu (TO MÓJ POMYSŁ) do Groma tzn odbicie 5 DMG w stronę wroga gdy wpada w niewidzialność i zrobiłem to po to by nie zaburzyć na starcie sytuacji z klasa (rozwieje wszelkie wątpliwości). 5 DMG to pomysł na start, lecz z tego co widzę nie ma z nim większego problemu, stąd pora na poprawkę. Uważacie, że powinien mieć stały % odbicia (zawsze większy niż 20 DMG, bo tyle potrzeba by zniknąć) czy zależy np: od INT lub LVL? Zapraszam do dyskusji Dodatkowo zamierzam też zmienić broń, a więc czekam na Wasze propozycje Broń jest dobra byłbym bardziej za stałym % dodałbym mu jeszcze 0 inty jak jest to możliwe Dziwny jest opis i niezrozumiały myślałem na początku że podczas niewidki ma +5 dmg Edytowane 1 Czerwca 2019 przez Shadow #RoadToSilver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REAL Nubkur 2 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 (edytowane) Według mnie calkowicie bezsensu nie ma obserwatora a teraz jeszcze zabrali ze specjalisty scouta teraz nie mam czym grac ;c Tym bardziej że już nie ma żadnej przyzwoitej klasy z ta bronia zróbcie jedna dobra klase i zostawcie ja w spokoju Edytowane 2 Czerwca 2019 przez REAL Nubkur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 22 godziny temu, Shadow #RoadToSilver napisał: Broń jest dobra byłbym bardziej za stałym % dodałbym mu jeszcze 0 inty jak jest to możliwe Chodzi oto by dodać do klasy coś nowego, a nie powielać te same, utarte schematy, bo robimy jedną i tą samą klasę. Na serwerze jest +25 klas. Kiedyś wystarczyło 20 klas i każdy był szczęśliwy, a teraz przy 25 jest problem, bo każdy chce klasę ze swoją bronią -> to niemożliwe. Klasa sama w sobie jest dość fajna, bo pozwala na "zdezorientowanie" wroga. Gdy wchodzi w niewidkę uderza gracza, a więc jest też szansa, że go zabije Ja to widzę tak jak wspomniałem, czyli min 20 DMG, lecz zależne od lvl. Dodatkowo zmiana broni, lecz nikt nie podrzucił żadnej propozycji 22 godziny temu, Shadow #RoadToSilver napisał: Dziwny jest opis i niezrozumiały myślałem na początku że podczas niewidki ma +5 dmg Cytat Gdy przechodzi w stan niewidzialności, zadaje jednorazowo 5 DMG wrogowi Przecież jest napisane, ze zadaje jednorazowo 5 DMG, więc nie bardzo rozumiem czemu zrozumiałeś to jako stałe +5 DMG na niewidce 😕 Poprawiłem przy okazji ten opis Na razie zostawię wersję z 20 DMG, bo nikt nie podjął tematu co dalej z nim zrobić 8 godzin temu, REAL Nubkur napisał: Według mnie calkowicie bezsensu nie ma obserwatora a teraz jeszcze zabrali ze specjalisty scouta teraz nie mam czym grac ;c Tym bardziej że już nie ma żadnej przyzwoitej klasy z ta bronia zróbcie jedna dobra klase i zostawcie ja w spokoju W dniu 31.05.2019 o 20:27, RyKoS napisał: Sprawa Obserwatora to jest dla mnie kabaret. Nagle odzywa się kilka osób by Obserwatora przywrócić, a jak był to każdy zawsze mówił: "Po co nim grać jak Snajper / E.Snajper lepszy" + grałą Obserwatorem maks jedna osoba i OBSERWATOR NIE WRÓCI! Może pojawi się inna / nowa klasa ze scout Stąd nie przywracałem Obserwatora, mimo iż o nim wspominałem Na serwerze jest 26 klas. Według bazy niegranymi klasami są: Demolitions/Piroman i Obrońca (poza Mahes, który ma na nim +50 LVL). Reszta klas ma ponad 5 osób, które wbiły +10 poziom -> co na dobrą sprawę nie jest trudne PS: Przy zmianie broni dla Grom, warto wspomnieć, że można tego XM dodać Generałowi, któremu by to lepiej pasowało w aktualnej wersji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 27 minut temu, -_- napisał: 😕 Przy zmianie broni dla Grom, warto wspomnieć, że można tego XM dodać Generałowi, któremu by to lepiej pasowało w aktualnej wersji Moim zdaniem wiertarka idealnie pasuje do Generała i fajnie się uzupełnia z umiejętnościami klasy. Jednak co do samych umiejętności - przebicie działa bardzo różnie. Wręcz chciałoby się powiedzieć, że wcale. Obrażenia zadawane w to samo miejsce (klatka piersiowa) na różnych klasach ma inne efekty. Na klasach, które mają niewielką bazową wytrzymałość jest to około 20dmg a w klasach z jej większą ilością tracimy już 3-5pk obrażeń. I wydaje mi się, że nie jest to kwestia kevlaru, gdyż sprawdzałem to na początku rundy przez kilka map. Lynn zauważył to samo. Tak samo z dodatkowymi obrażeniami - niby są ale jakby ich nie było 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REAL Nubkur 2 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 No dobra obserwator nie był jakoś mega grany z czego chyba jedna dwie osoby tylko wbiły jakiś w miarę poziom i +- 15 osób które sobie po prostu grały raz na jakiś czas z średnim levelem.Za każdym razem jak sobie śmieszkuje żeby oddali obserwatora to praktycznie nie słyszę żeby ktoś na niego narzekał głównie że albo nie potrzebnie usunięty bądź sami mówią że chcą nim pograć.Tym bardziej że jednak obserwator był dynamiczny zwinny i zadawał dobry dmg i jest dużo lepszy niż aktualny snajper a o e.snajperze się nie wypowiem bo to jednak "płatna" klasa która ciężko żeby nie była trochę op chociaż po ostatnich update'ach tej klasy to różnie bywało🤣 No a komandosem też bardzo mało osób grało dopóki nie pojawiła się jedna osoba która pokazała jak tym się gra i że można tym fajnie zabijać co nie zmieniło faktu że grały nim 3 dobre osoby które coś zabijały a reszta to laicy którzy zmienili klasę jak im nie wychodziło😜 No to jeżeli usunęliście obserwatora to po co z klasy Specjalisty scouta który można powiedzieć był jednak bronią główną tej klasy a galil był bronią boczna na bliższy dystans który mało robił i zwykle się grało tylko tym scoutem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 11 minut temu, Sakku napisał: Moim zdaniem wiertarka idealnie pasuje do Generała i fajnie się uzupełnia z umiejętnościami klasy. Jednak co do samych umiejętności - przebicie działa bardzo różnie. Wręcz chciałoby się powiedzieć, że wcale. Obrażenia zadawane w to samo miejsce (klatka piersiowa) na różnych klasach ma inne efekty. Na klasach, które mają niewielką bazową wytrzymałość jest to około 20dmg a w klasach z jej większą ilością tracimy już 3-5pk obrażeń. I wydaje mi się, że nie jest to kwestia kevlaru, gdyż sprawdzałem to na początku rundy przez kilka map. Lynn zauważył to samo. Tak samo z dodatkowymi obrażeniami - niby są ale jakby ich nie było Chodzi CI o +4 DMG? Jeśli tak, to jest ono dodawane do tego z gry, a więc w przypadku posiadania przez kogoś kevlara, to DMG będzie redukowane. Tak jest ze wszystkim co jest zadawane wprost z gry, a nie z silnika COD 😕 13 minut temu, REAL Nubkur napisał: o dobra obserwator nie był jakoś mega grany z czego chyba jedna dwie osoby tylko wbiły jakiś w miarę poziom i +- 15 osób które sobie po prostu grały raz na jakiś czas z średnim levelem.Za każdym razem jak sobie śmieszkuje żeby oddali obserwatora to praktycznie nie słyszę żeby ktoś na niego narzekał głównie że albo nie potrzebnie usunięty bądź sami mówią że chcą nim pograć. Tyle że ja wspomniałem wyżej, że na serwerze robi się masówka. Jeszcze w tamtym roku wystarczyło 20 klas, a w tym roku gdybym miał dodawać każdą klasę, to byłoby ich na serwerze ponad 30. To nie jest dobre, bo większość z nich kręci się wokół tego samego, a więc nie wyróżniają się za bardzo na tle innych poza inną bronią Cytat Tym bardziej że jednak obserwator był dynamiczny zwinny i zadawał dobry dmg i jest dużo lepszy niż aktualny snajper a o e.snajperze się nie wypowiem bo to jednak "płatna" klasa która ciężko żeby nie była trochę op chociaż po ostatnich update'ach tej klasy to różnie bywało Ta sytuacja idealnie pokazuje to, że nie da się nikomu dogodzić i nie ważne co by dana osoba nie zrobiła i tak znajdzie się grono osób, twierdzących, że zrobiono to źle. Jednym podoba się to, drugim to i dodatkowym argumentem dla tej sytuacji jest wynik ankiet i późniejsza sytuacja w tym temacie W tamtym sezonie była jedna wielka spina o klasy snajperskie, AWP/Scout Ciężko każdemu dogodzić, a robienie wszystkiego, to tak jak nie robienie niczego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 54 minuty temu, -_- napisał: Chodzi CI o +4 DMG? Jeśli tak, to jest ono dodawane do tego z gry, a więc w przypadku posiadania przez kogoś kevlara, to DMG będzie redukowane. Tak jest ze wszystkim co jest zadawane wprost z gry, a nie z silnika COD 😕 Dokładnie o to. Jednak np. przy Tytanowych nabojach nalicza odpowiednią ilość dodatkowego dmg - osobny wiersz na czacie. A sam bazowy dmg z broni jest redukowany przez wytrzymałość mimo, iż nie powinien byc 37 minut temu, -_- napisał: @Sakku Bo są różne sposoby wpisywania tego, np: Zestawy zawsze mają z COD, bo tak chciał Ryko Te ataki z COD mają jedną wadę, a dla Was plus. One usuwają kevlar i nadają go ponownie po ataku, stąd atak jest stały, lecz nie jest to zbyt optymalne, dlatego nie dodaje tego wszędzie gdzie się da Sprawdź jeszcze dokładnie tą penetrację, bo wydaje mi się, ze ona tak czy tak nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 @Sakku Bo są różne sposoby wpisywania tego, np: Zestawy zawsze mają z COD, bo tak chciał Ryko Te ataki z COD mają jedną wadę, a dla Was plus. One usuwają kevlar i nadają go ponownie po ataku, stąd atak jest stały, lecz nie jest to zbyt optymalne, dlatego nie dodaje tego wszędzie gdzie się da Możesz napisać do mnie na STEAM. Wejdziemy na serwer, wydrukuje Ci obrażenia w OnTakeDamage (czyli podczas ataku) i te które dostajesz -> player_hurt Załatwione - wyjaśnione 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, -_- napisał: Chodzi oto by dodać do klasy coś nowego, a nie powielać te same, utarte schematy, bo robimy jedną i tą samą klasę. Na serwerze jest +25 klas. Kiedyś wystarczyło 20 klas i każdy był szczęśliwy, a teraz przy 25 jest problem, bo każdy chce klasę ze swoją bronią -> to niemożliwe. Klasa sama w sobie jest dość fajna, bo pozwala na "zdezorientowanie" wroga. Gdy wchodzi w niewidkę uderza gracza, a więc jest też szansa, że go zabije Ja to widzę tak jak wspomniałem, czyli min 20 DMG, lecz zależne od lvl. Dodatkowo zmiana broni, lecz nikt nie podrzucił żadnej propozycji Przecież jest napisane, ze zadaje jednorazowo 5 DMG, więc nie bardzo rozumiem czemu zrozumiałeś to jako stałe +5 DMG na niewidce 😕 Poprawiłem przy okazji ten opis Na razie zostawię wersję z 20 DMG, bo nikt nie podjął tematu co dalej z nim zrobić Jak już jest ten dmg to może ustawić mu że odbija np. 20% z całego HP którego posiada (Mam na początku rundy: -200 HP odbija 40 - 150 odbija 30) . A co do broni to np. mp7 , famas, sg553/aug (lecz w przypadku aug nie wiem czy nie byłoby za mocne) patrząc na klasy brakuje postaci właśnie z taki broniami Edytowane 2 Czerwca 2019 przez Shadow #RoadToSilver 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 @Shadow #RoadToSilver czyli 20% stałego, a nie zależnego od poziomu? Przypomnę tylko, że ja chciałem zrobić coś takiego: Minimum 20 DMG (bo tyle potrzebuje by wejść w niewidkę), a potem zależne od poziomu, np: 0.1*lvl? FAMAS/MP7 którąś z tych broni mogę przyjąć i zobaczymy jak to wyjdzie na tej klasie Zapraszam też inne osoby do dyskusji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 17 minut temu, -_- napisał: @Shadow #RoadToSilver czyli 20% stałego, a nie zależnego od poziomu? Przypomnę tylko, że ja chciałem zrobić coś takiego: Minimum 20 DMG (bo tyle potrzebuje by wejść w niewidkę), a potem zależne od poziomu, np: 0.1*lvl? FAMAS/MP7 którąś z tych broni mogę przyjąć i zobaczymy jak to wyjdzie na tej klasie Zapraszam też inne osoby do dyskusjdyskus Procent od HP które mamy podczas repsa jest w sumie też zależny od lvl A co do broni niech opiekunowi ja wybiorą w przypadku mp7 poprosiłbym o zmiane pistola 😁 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Dobra Grom będzie mieć stały %, a broń zostanie zmieniona na MP7 Int: 0 / HP: 15 / Stamina 15 / Trim 0 Po otrzymaniu DMG znika na 3 sekundy Gdy przechodzi w stan niewidzialności, atakujący go gracz otrzymuje 20DMG Dodatkowy DMG z HE (0.75*lvl DMG) Odnawia HE co 30 sekund Bronie: MP7 / Elite / HE Tak będzie wyglądać Grom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi