RyKoS 474 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Jeżeli chcecie zmian w klasach wpisujecie je tutaj: WZÓR Nazwa klasy: Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Jeżeli chcesz umieścić propozycje nowej klasy skorzystaj z tego tematu: Propozycje nowych klas Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 (edytowane) Nazwa klasy: Specnaz Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmienic mu ta odpornosc 1/1 chociaz na 1/2 bo kurwicy mozna dostac Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez Kvasek 6 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyn 40 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 (edytowane) Nazwa klasy: Zwinny Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Tej klasie brakuje czegoś. Pierwszą opcją jest dodanie +3 dmg za każdy 50 lvl ( aktualnie 2 za 50) albo rozbrojenie 1/8 np. W obecnym momencie totalnie nikt nawet nie spojrzy na zwinnego przy takich premkach jak elitarny czy pułkownik, przydałoby się coś do walki z tankami. Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez lyn 4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myami 9 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Dzien dobry, Powracam po przerwie. Wszystko pieknie duzo graczy tylko jeden szczegol - SPECNAZ. Byly mniej OP klasy ktore zostawaly usuwane/nerfione. Rozumiem ze SP ale no bez przesady XD Jeszcze ta odpornosc na INSTAKILLE (tak bol dupy bo gram Elitarnym :D ) Pozdrawiam i licze na balans 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nofri 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 (edytowane) Nazwa klasy: Zwinny Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: aktualnie poza long jumpem ta klasa nie posiada nic czym mogła by się wyróżnić jako klasa Premium można powiedzieć że jest słabsza od wielu klas non premium. Proponuje o dodanie jej dodatkowego dmga lub jakiegos rozbrajania, ewentualnie zmiany broni na inna (np usp + szansa na instakilla 1/8) czegokolwiek co sprawi że ta klasa będzie grywalna jak na klase premium. Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez Nofri 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Może tutaj mnie posłuchasz Nazwa klasy: Zwinny Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Powrót szansy na opróżnienie magazynka, uważam że 1/10-15 wystarczy. Klasa ta potrzebuje jakiegoś buffa bo teraz wygląda to słabo. Żeby nikt nie pomyślał aby wróciła niewidka na long jumpie, bo mu nogi z tyłka powyrywam ;) 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nuditz 6 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Nazwa klasy: Zwinny Umiejętność/rzecz do zmiany: Dodanie odporności na obrażenia od upadku, dodanie double jumpa bądź zmniejszonej grawitacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinCent 13 Opublikowano 12 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 Nazwa klasy: Oszust Umiejętność/rzecz do zmiany: Zrobić coś z tym teleportem - np. żeby teleportował się dopiero po najechaniu celownikiem na przeciwnika/albo nie przez ściany, bo często jest taka sytuacja, że ustawia się w rogu mapy (gdzie łatwo może się już na początku rundy podmienić się na ślepo z przeciwnikiem), a jego kolega w tym czasie wcelowuje się w głowę, dzięki czemu po teleporcie oszusta, gracz z drużyny [oszusta] ma łatwego fraga, a przeniesiony gracz nie ma czasu na reakcje, bo od razu dostaje w głowę. Może to "pierdółka", ale zauważyłem, że wprowadza to nowych graczy (niższych levelem) w zakłopotanie i motywuje do szybszego opuszczenia serwerów, a rutynowych graczy po prostu denerwuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Nazwa klasy: Seryjny Zabójca Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać mu zwiększenie DMG co 40 lvl o 2 DMG. 1-39 lvl +0 DMG 40-79 lvl +2 DMG 80-119 lvl +4 DMG 120-159 lvl +6 DMG 160-199 lvl +8 DMG Zmiana wynika z braku zainteresowania tą klasą a myślę, że ona ma potencjał. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaiN 24 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Nazwa klasy: Hitman Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmniejszenie amunicji do 12 pocisków. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinCent 13 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 W dniu 13.10.2019 o 20:48, PaiN napisał: Nazwa klasy: Hitman Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmniejszenie amunicji do 12 pocisków. Przecież to bez sensu XD Cały zamysł klasy jest taki, że ma do dyspozycji tylko USP-a i właśnie nieskończoność ammo daje tak wysoki popyt tej klasie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 6 minut temu, VinCent napisał: Przecież to bez sensu XD Cały zamysł klasy jest taki, że ma do dyspozycji tylko USP-a i właśnie nieskończoność ammo daje tak wysoki popyt tej klasie... Akurat zmiana z nieskończoność ammo na odnowienie ammo jest najlepszą możliwą opcją. Koniec ze spamowaniem przez smoła i ogólnie spamowaniem cały czas, bo i przy okazji ludzie dostają bany za ciągłe spamowanie, więc same plusy xD 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinOo333 20 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Nazwa klasy: Komandos Umiejetnosc / rzecz do zmiany: Kiedy ktoś nas trafi nie mamy praktycznie żadnych szans na ucieczkę. Proponuje zwiększenie max kondycji do 200 albo dodanie umiejętności która pozwala nam stać się niewidzialnym na 3-5s (raz na runde albo co kilka zabójstw). 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2623 39 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 6 minut temu, WinOo333 napisał: Nazwa klasy: Komandos Umiejetnosc / rzecz do zmiany: Kiedy ktoś nas trafi nie mamy praktycznie żadnych szans na ucieczkę. Proponuje zwiększenie max kondycji do 200 albo dodanie umiejętności która pozwala nam stać się niewidzialnym na 3-5s (raz na runde albo co kilka zabójstw). Ja uważam że komandos obecnie jest dobry to taki "stary komandos" jak byly zawsze 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinOo333 20 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 W dniu 13.10.2019 o 14:03, Yedy_ napisał: Nazwa klasy: Seryjny Zabójca Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać mu zwiększenie DMG co 40 lvl o 2 DMG. 1-39 lvl +0 DMG 40-79 lvl +2 DMG 80-119 lvl +4 DMG 120-159 lvl +6 DMG 160-199 lvl +8 DMG Zmiana wynika z braku zainteresowania tą klasą a myślę, że ona ma potencjał. Po takich zmianach mógłby być grywalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 WZÓR Nazwa klasy:Echo Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Proponuję zmienić z +5dmg na +10dmg bo strasznie mało bije z broni (m4s/m4) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinOo333 20 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) 23 minuty temu, ExTr3m napisał: WZÓR Nazwa klasy:Echo Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Proponuję zmienić z +5dmg na +10dmg bo strasznie mało bije z broni (m4s/m4) Aktualnie echo jest dobra klasa i nie potrzebuje zadnych dodatkowych 5 dmg, sa inne klasy ktore bija duzo mniej i nie maja super umiejetnosci a nie mozemy robic z niego pulkownika cn? Edytowane 28 Października 2019 przez WinOo333 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 4 godziny temu, WinOo333 napisał: Aktualnie echo jest dobra klasa i nie potrzebuje zadnych dodatkowych 5 dmg, sa inne klasy ktore bija duzo mniej i nie maja super umiejetnosci a nie mozemy robic z niego pulkownika cn? Ale jeżeli echo nie naświetli przeciwnika, to w ciało bije po 22 w banie po 80 o ile dobrze pamiętam, więc... Jak ktoś zmaksuje sobie wytrzymke to będzie ciężko żeby kogoś zabić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 10 minut temu, ExTr3m napisał: Ale jeżeli echo nie naświetli przeciwnika, to w ciało bije po 22 w banie po 80 o ile dobrze pamiętam, więc... Jak ktoś zmaksuje sobie wytrzymke to będzie ciężko żeby kogoś zabić... echo ma +5dmg, 2 bronie, 2xWH, pelny magazynek za kila, hp za kila brakuje ci dmg to podnies statystyke dmg i szkaj perka zeby miec lepszy dps wg mnie i tak juz ma wch*j Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 8 godzin temu, adist8 napisał: echo ma +5dmg, 2 bronie, 2xWH, pelny magazynek za kila, hp za kila brakuje ci dmg to podnies statystyke dmg i szkaj perka zeby miec lepszy dps wg mnie i tak juz ma wch*j Masz rację, ma tego dużo ale x2 WH to jak nikogo nie na świetlisz to nie zabijesz I nie zobaczysz takiej osoby, magazynek za kilka jak nie zabijesz kogoś to nie ma, hp za kilka jak nie zabijesz to nie ma... A jest ta klasa ciężko kogoś zabić jeżeli ona ma tak słabego dipsa XD i co z tego, że ma 2 bronie, jak na drugą broń dłużej się zmienia niż to warte tej zmiany XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2623 39 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Godzinę temu, ExTr3m napisał: Masz rację, ma tego dużo ale x2 WH to jak nikogo nie na świetlisz to nie zabijesz I nie zobaczysz takiej osoby, magazynek za kilka jak nie zabijesz kogoś to nie ma, hp za kilka jak nie zabijesz to nie ma... A jest ta klasa ciężko kogoś zabić jeżeli ona ma tak słabego dipsa XD i co z tego, że ma 2 bronie, jak na drugą broń dłużej się zmienia niż to warte tej zmiany XD Echo akurat jest często ostatnio grane i nikt nie narzeka jeśli jest dużo grana to na pewno jest dobra i lubiana - co za tym idzie nie potrzebuje zzmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinOo333 20 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Klasa: KGB Aktualnie KGB leczy sie 15hp za fraga na każdym lvl + nie ma żadnego dodatkowego dmg natomiast pułkownik leczy się 10 za fraga a od 75lvl jest to już 20hp + ma dodatkowe 5dmg a od 50lvl 10dmg. Wiem, że jest to klasa premium ale moim zdaniem jest to za duża roznica i proponowałbym zwiekszenie hp za fraga w przypadku kgb albo zmniejszenie dmg u pułkownika 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 16 minut temu, WinOo333 napisał: Klasa: KGB Aktualnie KGB leczy sie 15hp za fraga na każdym lvl + nie ma żadnego dodatkowego dmg natomiast pułkownik leczy się 10 za fraga a od 75lvl jest to już 20hp + ma dodatkowe 5dmg a od 50lvl 10dmg. Wiem, że jest to klasa premium ale moim zdaniem jest to za duża roznica i proponowałbym zwiekszenie hp za fraga w przypadku kgb albo zmniejszenie dmg u pułkownika Może i ma 15hp za fraga, ale ma też 5hp za każde 50dmg co mu dużo daje 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz2623 39 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 15 minut temu, WinOo333 napisał: Klasa: KGB Aktualnie KGB leczy sie 15hp za fraga na każdym lvl + nie ma żadnego dodatkowego dmg natomiast pułkownik leczy się 10 za fraga a od 75lvl jest to już 20hp + ma dodatkowe 5dmg a od 50lvl 10dmg. Wiem, że jest to klasa premium ale moim zdaniem jest to za duża roznica i proponowałbym zwiekszenie hp za fraga w przypadku kgb albo zmniejszenie dmg u pułkownika Jesli chodzi o zmianę w KGB to można mu dodać jakiś dodatkowy dmg ale nie trzeba W poprzednim sezonie bardzo często grana klasa, teraz trochę się zmieniło bo Cichy/Seryjny przeszły update, jest też nowy grom. I zapewne dlatego trochę o w/w ucichło. Także jeśli @RyKoS dorzuci te +3DMG to nic wielkiego się nie stanie, why not Co do Pułkownika to nic bym nie zmieniał, klasa w porządku nie jest jakoś mega oporowa no i jednak premka to premka, musi być choć o mały procent lepsza od pozostałych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinOo333 20 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 6 minut temu, Mahesvara2 napisał: Może i ma 15hp za fraga, ale ma też 5hp za każde 50dmg co mu dużo daje Może i tak ale nawet jak zabijemy zadając 100dmg to leczymy się tylko o 5hp więcej niż pułkownik który ma od nas dużo większy dmg i nie polega na leczeniu się za zabójstwo a jako iż to są jedyne atrybuty KGB to powinny się one troche wyróżniać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi