Skocz do zawartości

[Propozycje] Zmiany W Klasach


RyKoS

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chcecie zmian w klasach wpisujecie je tutaj:

WZÓR

Nazwa klasy:
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: 

 

Jeżeli chcesz umieścić propozycje nowej klasy skorzystaj z tego tematu: Propozycje nowych klas

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Specnaz
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmienic mu ta odpornosc 1/1 chociaz na 1/2 bo kurwicy mozna dostac
Edytowane przez Kvasek
  • Like 6
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Zwinny
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Tej klasie brakuje czegoś. Pierwszą opcją jest dodanie +3 dmg za każdy 50 lvl ( aktualnie 2 za 50) albo rozbrojenie 1/8 np. W obecnym momencie totalnie nikt nawet nie spojrzy na zwinnego przy takich premkach jak elitarny czy pułkownik, przydałoby się coś do walki z tankami. 
Edytowane przez lyn
  • Like 4
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry,

Powracam po przerwie. Wszystko pieknie duzo graczy tylko jeden szczegol - SPECNAZ. Byly mniej OP klasy ktore zostawaly usuwane/nerfione. Rozumiem ze SP ale no bez przesady XD Jeszcze ta odpornosc na INSTAKILLE (tak bol dupy bo gram Elitarnym :D )
Pozdrawiam i licze na balans

  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Zwinny
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:  aktualnie poza long jumpem ta klasa nie posiada nic czym mogła by się wyróżnić jako klasa Premium można powiedzieć że jest słabsza od wielu klas non premium. Proponuje o dodanie jej dodatkowego dmga lub jakiegos rozbrajania, ewentualnie zmiany broni na inna (np usp + szansa na instakilla 1/8) czegokolwiek co sprawi że ta klasa będzie grywalna jak na klase premium.

 

Edytowane przez Nofri
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tutaj mnie posłuchasz :kappa:

 

Nazwa klasy: Zwinny
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Powrót szansy na opróżnienie magazynka, uważam że 1/10-15 wystarczy. Klasa ta potrzebuje jakiegoś buffa bo teraz wygląda to słabo. Żeby nikt nie pomyślał aby wróciła niewidka na long jumpie, bo mu nogi z tyłka powyrywam ;)
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nazwa klasy: Oszust

Umiejętność/rzecz do zmiany: Zrobić coś z tym teleportem - np. żeby teleportował się dopiero po najechaniu celownikiem na przeciwnika/albo nie przez ściany, bo często jest taka sytuacja, że ustawia się w rogu mapy (gdzie łatwo może się już na początku rundy podmienić się na ślepo z przeciwnikiem), a jego kolega w tym czasie wcelowuje się w głowę, dzięki czemu po teleporcie oszusta, gracz z drużyny [oszusta] ma łatwego fraga, a przeniesiony gracz nie ma czasu na reakcje, bo od razu dostaje w głowę.
Może to "pierdółka", ale zauważyłem, że wprowadza to nowych graczy (niższych levelem) w zakłopotanie i motywuje do szybszego opuszczenia serwerów, a rutynowych graczy po prostu denerwuje

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nazwa klasy: Seryjny Zabójca 

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać mu zwiększenie DMG co 40 lvl o 2 DMG. 

1-39 lvl +0 DMG

40-79 lvl +2 DMG

80-119 lvl +4 DMG

120-159 lvl +6 DMG

160-199 lvl +8 DMG

Zmiana wynika z braku zainteresowania tą klasą a myślę, że ona ma potencjał. 

 

  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2019 o 20:48, PaiN napisał:

Nazwa klasy: Hitman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:  Zmniejszenie amunicji do 12 pocisków.

Przecież to bez sensu XD Cały zamysł klasy jest taki, że ma do dyspozycji tylko USP-a i właśnie nieskończoność ammo daje tak wysoki popyt tej klasie...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, VinCent napisał:

Przecież to bez sensu XD Cały zamysł klasy jest taki, że ma do dyspozycji tylko USP-a i właśnie nieskończoność ammo daje tak wysoki popyt tej klasie...

Akurat zmiana z nieskończoność ammo na odnowienie ammo jest najlepszą możliwą opcją. Koniec ze spamowaniem przez smoła i ogólnie spamowaniem cały czas, bo i przy okazji ludzie dostają bany za ciągłe spamowanie, więc same plusy xD

  • Like 1
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Komandos

Umiejetnosc / rzecz do zmiany: Kiedy ktoś nas trafi nie mamy praktycznie żadnych szans na ucieczkę. Proponuje zwiększenie max kondycji do 200 albo dodanie umiejętności która pozwala nam stać się niewidzialnym na 3-5s (raz na runde albo co kilka zabójstw).

  • Like 1
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, WinOo333 napisał:

Nazwa klasy: Komandos

Umiejetnosc / rzecz do zmiany: Kiedy ktoś nas trafi nie mamy praktycznie żadnych szans na ucieczkę. Proponuje zwiększenie max kondycji do 200 albo dodanie umiejętności która pozwala nam stać się niewidzialnym na 3-5s (raz na runde albo co kilka zabójstw).

Ja uważam że komandos obecnie jest dobry :) to taki "stary komandos" jak byly zawsze :)

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2019 o 14:03, Yedy_ napisał:

Nazwa klasy: Seryjny Zabójca 

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać mu zwiększenie DMG co 40 lvl o 2 DMG. 

1-39 lvl +0 DMG

40-79 lvl +2 DMG

80-119 lvl +4 DMG

120-159 lvl +6 DMG

160-199 lvl +8 DMG

Zmiana wynika z braku zainteresowania tą klasą a myślę, że ona ma potencjał. 

 

Po takich zmianach mógłby być grywalny :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
23 minuty temu, ExTr3m napisał:

WZÓR

Nazwa klasy:Echo
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Proponuję zmienić z +5dmg na +10dmg bo strasznie mało bije z broni (m4s/m4)  

Aktualnie echo jest dobra klasa i nie potrzebuje zadnych dodatkowych 5 dmg, sa inne klasy ktore bija duzo mniej i nie maja super umiejetnosci a nie mozemy robic z niego pulkownika cn?

Edytowane przez WinOo333
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, WinOo333 napisał:

Aktualnie echo jest dobra klasa i nie potrzebuje zadnych dodatkowych 5 dmg, sa inne klasy ktore bija duzo mniej i nie maja super umiejetnosci a nie mozemy robic z niego pulkownika cn?

Ale jeżeli echo nie naświetli przeciwnika, to w ciało bije po 22 w banie po 80 o ile dobrze pamiętam,  więc... Jak ktoś zmaksuje sobie wytrzymke to będzie ciężko żeby kogoś zabić... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, ExTr3m napisał:

Ale jeżeli echo nie naświetli przeciwnika, to w ciało bije po 22 w banie po 80 o ile dobrze pamiętam,  więc... Jak ktoś zmaksuje sobie wytrzymke to będzie ciężko żeby kogoś zabić... 

echo ma +5dmg, 2 bronie, 2xWH, pelny magazynek za kila, hp za kila
brakuje ci dmg to podnies statystyke dmg i szkaj perka zeby miec lepszy dps

wg mnie i tak juz ma wch*j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, adist8 napisał:

echo ma +5dmg, 2 bronie, 2xWH, pelny magazynek za kila, hp za kila
brakuje ci dmg to podnies statystyke dmg i szkaj perka zeby miec lepszy dps

wg mnie i tak juz ma wch*j

Masz rację, ma tego dużo ale x2 WH to jak nikogo nie na świetlisz  to nie zabijesz I nie zobaczysz takiej osoby, magazynek za kilka jak nie zabijesz kogoś to nie ma, hp za kilka jak nie zabijesz to nie ma... A jest ta klasa ciężko kogoś zabić jeżeli ona ma tak słabego dipsa XD i co  z tego, że ma 2 bronie, jak na drugą broń dłużej się zmienia niż to warte tej zmiany XD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ExTr3m napisał:

Masz rację, ma tego dużo ale x2 WH to jak nikogo nie na świetlisz  to nie zabijesz I nie zobaczysz takiej osoby, magazynek za kilka jak nie zabijesz kogoś to nie ma, hp za kilka jak nie zabijesz to nie ma... A jest ta klasa ciężko kogoś zabić jeżeli ona ma tak słabego dipsa XD i co  z tego, że ma 2 bronie, jak na drugą broń dłużej się zmienia niż to warte tej zmiany XD 

Echo akurat  jest często ostatnio grane i nikt nie narzeka :) jeśli jest dużo grana to na pewno jest dobra i lubiana - co za tym idzie nie potrzebuje zzmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: KGB

Aktualnie KGB leczy sie 15hp za fraga na każdym lvl + nie ma żadnego dodatkowego dmg natomiast pułkownik leczy się 10 za fraga a od 75lvl jest to już 20hp + ma dodatkowe 5dmg a od 50lvl 10dmg. Wiem, że jest to klasa premium ale moim zdaniem jest to za duża roznica i proponowałbym zwiekszenie hp za fraga w przypadku kgb albo zmniejszenie dmg u pułkownika :)

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, WinOo333 napisał:

Klasa: KGB

Aktualnie KGB leczy sie 15hp za fraga na każdym lvl + nie ma żadnego dodatkowego dmg natomiast pułkownik leczy się 10 za fraga a od 75lvl jest to już 20hp + ma dodatkowe 5dmg a od 50lvl 10dmg. Wiem, że jest to klasa premium ale moim zdaniem jest to za duża roznica i proponowałbym zwiekszenie hp za fraga w przypadku kgb albo zmniejszenie dmg u pułkownika :)

 

Może i ma 15hp za fraga, ale ma też 5hp za każde 50dmg co mu dużo daje 

  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, WinOo333 napisał:

Klasa: KGB

Aktualnie KGB leczy sie 15hp za fraga na każdym lvl + nie ma żadnego dodatkowego dmg natomiast pułkownik leczy się 10 za fraga a od 75lvl jest to już 20hp + ma dodatkowe 5dmg a od 50lvl 10dmg. Wiem, że jest to klasa premium ale moim zdaniem jest to za duża roznica i proponowałbym zwiekszenie hp za fraga w przypadku kgb albo zmniejszenie dmg u pułkownika :)

 

Jesli chodzi o zmianę w KGB to można mu dodać jakiś dodatkowy dmg ale nie trzeba :) W poprzednim sezonie bardzo często grana klasa, teraz trochę się zmieniło bo Cichy/Seryjny przeszły update, jest też nowy grom. I zapewne  dlatego trochę o w/w ucichło. Także jeśli @RyKoS dorzuci te +3DMG to nic wielkiego się nie stanie, why not :)

Co do Pułkownika to nic bym nie zmieniał, klasa w porządku nie jest jakoś mega oporowa :)  no i jednak premka to premka, musi być choć o mały procent lepsza od pozostałych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Mahesvara2 napisał:

Może i ma 15hp za fraga, ale ma też 5hp za każde 50dmg co mu dużo daje 

Może i tak ale nawet jak zabijemy zadając 100dmg to leczymy się tylko o 5hp więcej niż pułkownik który ma od nas dużo większy dmg i nie polega na leczeniu się za zabójstwo a jako iż to są jedyne atrybuty KGB to powinny się one troche wyróżniać 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności