Jump to content
RyKoS

[Propozycje] Zmiany W Klasach

Recommended Posts

Posted (edited)

Jeżeli chcecie zmian w klasach wpisujecie je tutaj:

WZÓR

Nazwa klasy:
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: 

 

Jeżeli chcesz umieścić propozycje nowej klasy skorzystaj z tego tematu: Propozycje nowych klas

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Nazwa klasy: Specnaz
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Zmienic mu ta odpornosc 1/1 chociaz na 1/2 bo kurwicy mozna dostac
Edited by Kvasek
  • Like 6
  • Confused 1
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Nazwa klasy: Zwinny
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Tej klasie brakuje czegoś. Pierwszą opcją jest dodanie +3 dmg za każdy 50 lvl ( aktualnie 2 za 50) albo rozbrojenie 1/8 np. W obecnym momencie totalnie nikt nawet nie spojrzy na zwinnego przy takich premkach jak elitarny czy pułkownik, przydałoby się coś do walki z tankami. 
Edited by lyn
  • Like 4
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzien dobry,

Powracam po przerwie. Wszystko pieknie duzo graczy tylko jeden szczegol - SPECNAZ. Byly mniej OP klasy ktore zostawaly usuwane/nerfione. Rozumiem ze SP ale no bez przesady XD Jeszcze ta odpornosc na INSTAKILLE (tak bol dupy bo gram Elitarnym :D )
Pozdrawiam i licze na balans

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Nazwa klasy: Zwinny
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:  aktualnie poza long jumpem ta klasa nie posiada nic czym mogła by się wyróżnić jako klasa Premium można powiedzieć że jest słabsza od wielu klas non premium. Proponuje o dodanie jej dodatkowego dmga lub jakiegos rozbrajania, ewentualnie zmiany broni na inna (np usp + szansa na instakilla 1/8) czegokolwiek co sprawi że ta klasa będzie grywalna jak na klase premium.

 

Edited by Nofri
  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może tutaj mnie posłuchasz :kappa:

 

Nazwa klasy: Zwinny
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Powrót szansy na opróżnienie magazynka, uważam że 1/10-15 wystarczy. Klasa ta potrzebuje jakiegoś buffa bo teraz wygląda to słabo. Żeby nikt nie pomyślał aby wróciła niewidka na long jumpie, bo mu nogi z tyłka powyrywam ;)
  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Podporucznik

Umiejętność/rzecz do zmiany: UMP -> Scar-20

  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Zwinny

Umiejętność/rzecz do zmiany: Dodanie odporności na obrażenia od upadku, dodanie double jumpa bądź zmniejszonej grawitacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Oszust

Umiejętność/rzecz do zmiany: Zrobić coś z tym teleportem - np. żeby teleportował się dopiero po najechaniu celownikiem na przeciwnika/albo nie przez ściany, bo często jest taka sytuacja, że ustawia się w rogu mapy (gdzie łatwo może się już na początku rundy podmienić się na ślepo z przeciwnikiem), a jego kolega w tym czasie wcelowuje się w głowę, dzięki czemu po teleporcie oszusta, gracz z drużyny [oszusta] ma łatwego fraga, a przeniesiony gracz nie ma czasu na reakcje, bo od razu dostaje w głowę.
Może to "pierdółka", ale zauważyłem, że wprowadza to nowych graczy (niższych levelem) w zakłopotanie i motywuje do szybszego opuszczenia serwerów, a rutynowych graczy po prostu denerwuje

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Seryjny Zabójca 

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać mu zwiększenie DMG co 40 lvl o 2 DMG. 

1-39 lvl +0 DMG

40-79 lvl +2 DMG

80-119 lvl +4 DMG

120-159 lvl +6 DMG

160-199 lvl +8 DMG

Zmiana wynika z braku zainteresowania tą klasą a myślę, że ona ma potencjał. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazwa klasy: Hitman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:  Zmniejszenie amunicji do 12 pocisków.
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.10.2019 o 20:48, PaiN napisał:
Nazwa klasy: Hitman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:  Zmniejszenie amunicji do 12 pocisków.

Przecież to bez sensu XD Cały zamysł klasy jest taki, że ma do dyspozycji tylko USP-a i właśnie nieskończoność ammo daje tak wysoki popyt tej klasie...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, VinCent napisał:

Przecież to bez sensu XD Cały zamysł klasy jest taki, że ma do dyspozycji tylko USP-a i właśnie nieskończoność ammo daje tak wysoki popyt tej klasie...

Akurat zmiana z nieskończoność ammo na odnowienie ammo jest najlepszą możliwą opcją. Koniec ze spamowaniem przez smoła i ogólnie spamowaniem cały czas, bo i przy okazji ludzie dostają bany za ciągłe spamowanie, więc same plusy xD

  • Like 1
  • Confused 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Komandos

Umiejetnosc / rzecz do zmiany: Kiedy ktoś nas trafi nie mamy praktycznie żadnych szans na ucieczkę. Proponuje zwiększenie max kondycji do 200 albo dodanie umiejętności która pozwala nam stać się niewidzialnym na 3-5s (raz na runde albo co kilka zabójstw).

  • Like 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, WinOo333 napisał:

Nazwa klasy: Komandos

Umiejetnosc / rzecz do zmiany: Kiedy ktoś nas trafi nie mamy praktycznie żadnych szans na ucieczkę. Proponuje zwiększenie max kondycji do 200 albo dodanie umiejętności która pozwala nam stać się niewidzialnym na 3-5s (raz na runde albo co kilka zabójstw).

Ja uważam że komandos obecnie jest dobry :) to taki "stary komandos" jak byly zawsze :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.10.2019 o 14:03, Yedy_ napisał:

Nazwa klasy: Seryjny Zabójca 

Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać mu zwiększenie DMG co 40 lvl o 2 DMG. 

1-39 lvl +0 DMG

40-79 lvl +2 DMG

80-119 lvl +4 DMG

120-159 lvl +6 DMG

160-199 lvl +8 DMG

Zmiana wynika z braku zainteresowania tą klasą a myślę, że ona ma potencjał. 

 

Po takich zmianach mógłby być grywalny :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
WZÓR

Nazwa klasy:Echo
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Proponuję zmienić z +5dmg na +10dmg bo strasznie mało bije z broni (m4s/m4)  
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, ExTr3m napisał:
WZÓR

Nazwa klasy:Echo
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Proponuję zmienić z +5dmg na +10dmg bo strasznie mało bije z broni (m4s/m4)  

Aktualnie echo jest dobra klasa i nie potrzebuje zadnych dodatkowych 5 dmg, sa inne klasy ktore bija duzo mniej i nie maja super umiejetnosci a nie mozemy robic z niego pulkownika cn?

Edited by WinOo333
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, WinOo333 napisał:

Aktualnie echo jest dobra klasa i nie potrzebuje zadnych dodatkowych 5 dmg, sa inne klasy ktore bija duzo mniej i nie maja super umiejetnosci a nie mozemy robic z niego pulkownika cn?

Ale jeżeli echo nie naświetli przeciwnika, to w ciało bije po 22 w banie po 80 o ile dobrze pamiętam,  więc... Jak ktoś zmaksuje sobie wytrzymke to będzie ciężko żeby kogoś zabić... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, ExTr3m napisał:

Ale jeżeli echo nie naświetli przeciwnika, to w ciało bije po 22 w banie po 80 o ile dobrze pamiętam,  więc... Jak ktoś zmaksuje sobie wytrzymke to będzie ciężko żeby kogoś zabić... 

echo ma +5dmg, 2 bronie, 2xWH, pelny magazynek za kila, hp za kila
brakuje ci dmg to podnies statystyke dmg i szkaj perka zeby miec lepszy dps

wg mnie i tak juz ma wch*j

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, adist8 napisał:

echo ma +5dmg, 2 bronie, 2xWH, pelny magazynek za kila, hp za kila
brakuje ci dmg to podnies statystyke dmg i szkaj perka zeby miec lepszy dps

wg mnie i tak juz ma wch*j

Masz rację, ma tego dużo ale x2 WH to jak nikogo nie na świetlisz  to nie zabijesz I nie zobaczysz takiej osoby, magazynek za kilka jak nie zabijesz kogoś to nie ma, hp za kilka jak nie zabijesz to nie ma... A jest ta klasa ciężko kogoś zabić jeżeli ona ma tak słabego dipsa XD i co  z tego, że ma 2 bronie, jak na drugą broń dłużej się zmienia niż to warte tej zmiany XD 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ExTr3m napisał:

Masz rację, ma tego dużo ale x2 WH to jak nikogo nie na świetlisz  to nie zabijesz I nie zobaczysz takiej osoby, magazynek za kilka jak nie zabijesz kogoś to nie ma, hp za kilka jak nie zabijesz to nie ma... A jest ta klasa ciężko kogoś zabić jeżeli ona ma tak słabego dipsa XD i co  z tego, że ma 2 bronie, jak na drugą broń dłużej się zmienia niż to warte tej zmiany XD 

Echo akurat  jest często ostatnio grane i nikt nie narzeka :) jeśli jest dużo grana to na pewno jest dobra i lubiana - co za tym idzie nie potrzebuje zzmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, ExTr3m napisał:

Ale jeżeli echo nie naświetli przeciwnika, to w ciało bije po 22 w banie po 80 o ile dobrze pamiętam,  więc... Jak ktoś zmaksuje sobie wytrzymke to będzie ciężko żeby kogoś zabić... 

Więc mówisz, ze nie potrafisz zabić i specjalnie dla ciebie trzeba buffa? Echo będzie bardzo aktyczną a do tego wytrzymałą klasą więc ostatnie czego potzrebuje to jeszcze większych obrażeń. 80 w głowę to całkiem sporo. 22 w ciało tak samo. Jak dla ciebie jest to nadal mało to do dyspozycji masz jeszcze Tajemnice MAteuszka czy Tytanowe Naboje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: KGB

Aktualnie KGB leczy sie 15hp za fraga na każdym lvl + nie ma żadnego dodatkowego dmg natomiast pułkownik leczy się 10 za fraga a od 75lvl jest to już 20hp + ma dodatkowe 5dmg a od 50lvl 10dmg. Wiem, że jest to klasa premium ale moim zdaniem jest to za duża roznica i proponowałbym zwiekszenie hp za fraga w przypadku kgb albo zmniejszenie dmg u pułkownika :)

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, WinOo333 napisał:

Klasa: KGB

Aktualnie KGB leczy sie 15hp za fraga na każdym lvl + nie ma żadnego dodatkowego dmg natomiast pułkownik leczy się 10 za fraga a od 75lvl jest to już 20hp + ma dodatkowe 5dmg a od 50lvl 10dmg. Wiem, że jest to klasa premium ale moim zdaniem jest to za duża roznica i proponowałbym zwiekszenie hp za fraga w przypadku kgb albo zmniejszenie dmg u pułkownika :)

 

Może i ma 15hp za fraga, ale ma też 5hp za każde 50dmg co mu dużo daje 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines