Skocz do zawartości

[Propozycje] Zmiany W Klasach


RyKoS

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, rilu napisał:

Piroman bardzo rzadko podpala, można było by to zmienić może więcej osób by nim grało.

Piroman ma juz 1/6 i 1/5 przy 100lvl to jak damy jeszcze mniej to będą płakali że co chwile siada podpalenie 

to jest losowość jednemu może 2 razy na 64 ammo siąść a innemu może 10 razy wejść 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mahesvara2 napisał:

Piroman ma juz 1/6 i 1/5 przy 100lvl to jak damy jeszcze mniej to będą płakali że co chwile siada podpalenie 

to jest losowość jednemu może 2 razy na 64 ammo siąść a innemu może 10 razy wejść 

w sumie ta, nie wzialem pod uwage tego ze to taki rozrzut ma ze 10 osob mozna podpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję, do nowej klasy borodin dodać omijanie wytrzymałości wroga. Klasa ma potencjał ale nie oszukujmy się,  mało  bije 😛

p.s wiem, że nie można jej zrobić kolosalnego dmg ,  więc  w tą stronę bym nie szedł ale myślę,  że jak będzie omijać wytrzymałość w roga to będzie okej 😜

 

@ExTr3m możesz zajrzeć w ten temat: 

 

Edytowane przez RyKoS
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.01.2020 o 18:01, Mahesvara2 napisał:

A do obgadania może zostać jedynie czy dodać do Piromana te Miny Podpalające co sa w perku 

To by było fajne.
jeszcze mi brakuje u KGB 2 jumpa wtedy by bylo pieknie haha :D
 

i zgadzam się z @ExTr3m co do borodina dobry pomysl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piroman ma +12dmg na start, a po 76 lvlu ma +6. To troche za maly dmg biorac pod uwage to, ze jest to jego jedyne zrodlo dmg. Na max int bije on 21x6 czyli 126. Moze zmienic mu to na +8/9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, freunde bobby napisał:

Ja bym mu zwiększył szansę na podpalenie.

No i wrócił starego Grom-a z HE 1/4 j m4a1s, bo jest mało klas z tą bronią.

Moze m4a4, bo nie ma aktualnie zadnej darmowej klasy z ta bronia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, v1d napisał:

Piroman ma +12dmg na start, a po 76 lvlu ma +6. To troche za maly dmg biorac pod uwage to, ze jest to jego jedyne zrodlo dmg. Na max int bije on 21x6 czyli 126. Moze zmienic mu to na +8/9.

obraz.png.cd40005282d4445940a787b7f400d059.png

Większość uważa, że jest to błąd mordo.
Między 100-201 lvl ma 1/5 szansy na podpalenie wroga.
Przelicznik INT = 0.1 DMG/INT czyli - 15 DMG przy 150 int. + 12 DMG bazowe = 27 DMG na 1 hit  x 6 = 162 DMGz samego podpalenia.
a od 75lvl ma 6 DMG bazowe zamiast 12 DMG bazowego. czyli bije  15+6x6= 126 DMG po 75lvl ale przy 100lvl+ ma większą szanse na podpalenie.
Tak czy siak jest to słabe.
*
150 INTELIGENCJI = 15 DMG.

1 - 99 lvl = 1/6 szans na podpalenie.

100 - 201 lvl = 1/5 szans na podpalenie.

1 - 74 lvl = 12 DMG BAZOWE.

75lvl - 201 = 6 DMG BAZOWE.


 

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hejka przychodzę do was z takim czymś iż wielu graczy narzeka, że specjalista to wielka faja i głowa 100% odp jest OP, dlatego przychodzę z inicjatywa przesłana przez graczy aby posiadał on 50-75% odp na głowę np im większy lvl tym większy %
 

2 godziny temu, Mahesvara2 napisał:

Wy to wydziwiacie, Specjalista od zawsze miał odporność na heady, i gracze nie narzekają tylko na specjalistę, ale na wszystko, co im się nie podoba, a nie dogodzimy wszystkim, więc trzebą się nauczyć i przyzwyczaić się, grać z takimi klasami jakie są.

@Mahesvara2 mi to tam obojętnie, tam coś gadali to wrzuciłem post tak o

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rilu napisał:

Hejka przychodzę do was z takim czymś iż wielu graczy narzeka, że specjalista to wielka faja i głowa 100% odp jest OP, dlatego przychodzę z inicjatywa przesłana przez graczy aby posiadał on 50-75% odp na głowę np im większy lvl tym większy %

Wy to wydziwiacie, Specjalista od zawsze miał odporność na heady, i gracze nie narzekają tylko na specjalistę, ale na wszystko, co im się nie podoba, a nie dogodzimy wszystkim, więc trzebą się nauczyć i przyzwyczaić się, grać z takimi klasami jakie są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sakku

W dniu 25.02.2020 o 21:18, Sakku napisał:

Snajper powinien mieć ponownie zwiększony przelicznik od inteligencji a usunięte 1/1 przy 150int. Przez wysyp Borodionów i tak chooja to 1/1 robi bo bijesz +/- 70dmg. Pomijam fakt wytrzymałości w klasach i obrażeń od snajpera bo to też jest cyrk. zorganizować to tak, aby przy tych 150 int bił ~260dmg i powinno byc OK

Masz wersję jaką chciałeś. Pozdrawiam :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 25.02.2020 o 21:18, Sakku napisał:

Snajper powinien mieć ponownie zwiększony przelicznik od inteligencji a usunięte 1/1 przy 150int. Przez wysyp Borodionów i tak chooja to 1/1 robi bo bijesz +/- 70dmg. Pomijam fakt wytrzymałości w klasach i obrażeń od snajpera bo to też jest cyrk. zorganizować to tak, aby przy tych 150 int bił ~260dmg i powinno byc OK

 

@RyKoS w domu wszyscy zdrowi? Dlaczego nagle snajper, który i tak jest słaby ma zabranego insta + nerft na przelicznik o aż 22,5dmg?@

@RyKoS jakim cudem ~220dmg = ~260dmg?

W razie czego nie musisz edytować swojego posta, możesz naisać kolejny (jeśli ktoś napisał już pod Tobą) - to dział z dyskusjami

Po drodze zmieniliśmy też przelicznik dla wytrzymałości, która koniec końców daje 20%, a nie 30%, a to z instakill łączy się z tym co napisałeś na początku + zbliżony nerf otrzymał Vasily (0.5 zamiast 0.75)

 

Zaproszę też @Mahesvara2 by zdecydował co dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy : Snajper

Aktualnie Snajper ma 1 dmg = 1 int . Według mnie powinni mu to zmienić na takie cos ze 75 lvl = 1/1 z AWP! Dlaczego? Bo E Snajper ma 1/1 od startu i na 75 lvlu ma full konde i polowe fulla hp ,a co ma aktualnie w tym czasie nasz snajper? Nic XD bo ma tylko okolo 250 dmg z AWP przy czym jest na hita w glowe i nie jest mobilny , przez sciane lub w nogi tez nie zabije na hita typa z full hp , rozumiem ze e snajper to premka ale bez przesady , takie coś wyrzuca kompletnie Snajpera z gry !!!

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Smigol napisał:

Nazwa klasy : Snajper

Aktualnie Snajper ma 1 dmg = 1 int . Według mnie powinni mu to zmienić na takie cos ze 75 lvl = 1/1 z AWP! Dlaczego? Bo E Snajper ma 1/1 od startu i na 75 lvlu ma full konde i polowe fulla hp ,a co ma aktualnie w tym czasie nasz snajper? Nic XD bo ma tylko okolo 250 dmg z AWP przy czym jest na hita w glowe i nie jest mobilny , przez sciane lub w nogi tez nie zabije na hita typa z full hp , rozumiem ze e snajper to premka ale bez przesady , takie coś wyrzuca kompletnie Snajpera z gry !!!

Instakill na 75 na snajperze xD już tak kiedyś było że miał na 100 lvl i nie dało się grać innymi klasami :D

Edytowane przez Shadow #RoadToSilver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy:Hahsassyn
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: niewidoczny na kucku, tec/57 dmg x1.25/1.5

dla counterplayu na ta klase mozna dodac perk ktory pokazuje mniej widoczych oraz calkiem niewidocznych normalnie.

  • Haha 1
  • Zmieszany 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WZÓR

Nazwa klasy:Szpieg
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Generalnie giga useless jak oni wiedza ze ty to enemy takze proponuje jakby zakryc tą czerwona nazwe pls

Ps.Jesli Karol nie umie tego zrobic to dajcie prosze mu umejętnosc tepania na respa przeciwnika ogolnie tak o w kazdej chwili czaicie ?

@Blix to akurat komenda z gry, którą gracz może dowolnie operować. Gdy zmieniłem jej wartość, wielu graczy narzekało, więc powróciłem do starej wersji, a więc tutaj chodzi o samo podejście graczy do tego, a nie jakieś moje blokady, które można pominąć

sv_teamid_overhead_always_prohibit, sv_show_team_equipment_prohibit są ustawione na 1, czyli blokują użycie niektórych opcji wykrywania

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borodin
Po usunięciu mu komend na recoil, ta klasa jest do zaorania z uwagi na fakt, że nikt nie będzie grał z takim trzęsącym się ekranem.  Nie rozumiem dlaczego nie mógł zostać taki sam efekt jak wcześniej(w perku nadal jest)

Śmieszy mnie również wasza niekonsekwencja.
Wywalenie norecoila na broniach z perku na borodinie? - Ok.
Wywalenie niewidki komandosowi, który korzysta z broni z perku? Ok.urcze, nie widzimy problemu.
Wywalenie dodatkowego dmg pułkownikowi na broniach z perku? To samo.

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności