RyKoS 474 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Boostowanie klas +DMG to według mnie głupota i pójście na skróty. Jeżeli dodam to jednej klasie to zaraz będę musiał dodać kolejnej i dlatego lepiej jest aby jak najmniej klas miało +DMG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Jak dla mnie odporność na podpalenie jest sytuacyje a znikanie mało dodaje ponieważ jeśli ktoś dostanie hita i zniknie nic to nie zmieni bo jak dochodzi do wymiany przeważnie osoby staja w miejscu więc proponuje przywrócić gromowi odbicie dmg przy znikaniu na początku 35dmg na 50 40dmg a na 100 50dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeeN 14 Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 To moze czas nauczyc sie grac jakas taktyka z tym znikaniem?Na przyklad jak dostaniesz hita to sie odsun i strzelaj 3-5m dalej to masz w tym momecie przewage a nie najlepiej stac jak slup i niech mi dodadza cos zeby mnie nie zabili jak nic nie robie,ciekawe jak ktos mialby Cie zabic na przyklad jak ma low hp (30-50)i ma sie z tb strzelac? kiedy trafi w cb to albo on ma uciekac bo jestes nie tykalny(sam sie zabije) albo po prostu oddac fraga.bez sensu,ty masz sie nauczyc grac pod klase a nie stac w miejscu i czekac na buffa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 ^ale co się tak wczuwasz, każdy gra jak chce, a ty jesteś ostatnią osobą, która komukolwiek może o tym mówić. tak jak wsparcie nie wyskoczy na obrońce, bog deagla na specjaliste albo elitarny na specnaza tak gracz z low hp nie musi wyskakiwać na takiego groma. Pomysł który @Shadow #RoadToSilver zaproponował, był już na serwerze i z tego co pamiętam bardzo go propsowałem bo był spójny z całą klasą. Nie ma groma w spisie klas na forum, ale jeżeli faktycznie dodano mu w zamian za to odporność na podpalenie to duże XD z dwóch powodów. 1) Po co robić pod górkę piromanowi, który jest praktycznie nie grany przez większą część edycji(bo nie liczę przypadków, gdzie ktoś dla zabawy pod koniec edycji przerzuca na to lv) Drugi punkt powiązany jest w sumie z pierwszym, bo skoro nie ma w mecie klas które podpalają, to na cholerę dodawać taki zapychacz do klasy? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubekAthlet 43 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Nazwa klasy:Saper/ Wsparcie Rakietowe Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:Co do Sapera to okej ze ma miny ktory bija 240dmg ale usunac wtedy niewidzialne miny lub zmienic dmg np ze nie zadaje 240 i kazdego ma na hita tylko np bije po te 200hp - Co do Wsparcia rowniez zrobic np na full int np z 150dmg 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukrowy_plemnik 28 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 17 godzin temu, QubekAthlet napisał: Nazwa klasy:Saper/ Wsparcie Rakietowe Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis:Co do Sapera to okej ze ma miny ktory bija 240dmg ale usunac wtedy niewidzialne miny lub zmienic dmg np ze nie zadaje 240 i kazdego ma na hita tylko np bije po te 200hp - Co do Wsparcia rowniez zrobic np na full int np z 150dmg Wsparcie było mega mocne 3 edycje temu. Znerfione zostało i nikt nim nie gra (ewentualnie jakieś rzadkie okazy), jak pójdzie w dół jeszcze bardziej to w ogóle klasa nie będzie grywalna. Jak już to ona do boosta jest, z dodatkowym dmg z rakiet lub mp5. A co do sapera to cała sztuka tej klasy to właśnie zabicie z miny, bez sensu ta Twoja petycja 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubekAthlet 43 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 W dniu 17.11.2019 o 10:32, Lukrowy_plemnik napisał: Wsparcie było mega mocne 3 edycje temu. Znerfione zostało i nikt nim nie gra (ewentualnie jakieś rzadkie okazy), jak pójdzie w dół jeszcze bardziej to w ogóle klasa nie będzie grywalna. Jak już to ona do boosta jest, z dodatkowym dmg z rakiet lub mp5. A co do sapera to cała sztuka tej klasy to właśnie zabicie z miny, bez sensu ta Twoja petycja Wydaje mi sie że chociaż powinno być cos takiego zrobione ze jak padasz to rakieta albo miny znikaja i nie dostajesz dmG 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mykel 0 Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) Nazwa Klasy: Bóg Deagle Umiejętność / Rzecz do zmiany + opis: skill redukujący przez 3 sekundy 75% obrażeń (+1 na start), +1 za 50 lvl, cooldown 10 sekund Trochę pograłem tą klasą i mogę śmiało stwierdzić że 75% redukcji obrażeń to bardzo dużo, proponowałbym obniżyć tę umiejętność o 20% czyli miałby 55%. Edytowane 21 Listopada 2019 przez Mykel trochę pszesadziłem 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeeN 14 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) Nazwa klasy:Zwinny Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodatkowy DMG Mam nadzieje ze to co tu sie odwala to jakies nieporozumienie,ktos ma 100lv zwinnym i ma +11dmg z pm'a? na 180lv bedzie to juz +17dmg to chyba jakis zart,dodajmy do tego takie czesto lecacy tytanki i mam +27dmg na macu gdzie to magazynek oproznia w 3-4sec.z tym nie ma szansy konkurowac,serio pare edycji temu znerfiliscie pulkownika ktory mial na 200lv +20dmg z kalacha zeby teraz dac to samo zwinnemu? do tego jego skok i niewidka w trakcie,serio nikt o tym nie pomyslal ze nie bardzo to jest rowne z innymi klasami?czekac tylko 1.5tyg jak kazdy bedzie miec 120lv i zaloze sie ze 70% premek to bedzie wlasnie zwinny.Nie mozna poyslec o czyms wczesniej niz dopiero tydziej po tym jak,bedzie to stanowilo bardzo duzy problem? bedzie to samo jak w marcu/kwietniu kiedy 70% premek i cala topka to byli pulkowniki. //edit co 50lv niby lepiej ale i tak dostaje +13dmg co na macu bedzie tak samo op patrzac na to ze zwinnym 90% czasu strzelasz sie na blisko i wchodzi kazda kulka,ale i tak byloby bardziej przystepne niz obecnie. Edytowane 26 Listopada 2019 przez MeeN 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milipol 0 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 +2 DMG co 30lv to chyba troszkę za dużo, raczej powinno być +2 DMG co 50lv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Update Zwinnego został omówiony na ts, gdzie było około 20 osób, więc nie ma się co trigerować. Pogramy zobaczymy Edytowane 27 Listopada 2019 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeeN 14 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conseqential 65 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Nazwa klasy:Generał Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Odnowienie Zeusa 1/1 co 20 Sekund+ za zabojstwo z Zeusa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Kiedy, albo pytanie czy w ogóle doczekamy się zmian w elitarnym? Odkąd tu jestem ta klasa była max rozyebana, a po ostatnich zmianach (usunięcie podporucznika i starego generała) jest jeszcze gorzej. Wcześniej była zachowana względna równowaga, bo przeciwwagą dla takiego snajpera był generał. Swoją drogą, jaki sens ma levelowanie, rozwijanie statystyk życia i wytrzymki w innych klasach skoro byle snajper kładzie każdego od buta, nie ważne czy masz 300 czy 5 hp. Argument "bo na mmie też zabijasz na hita" jest z dupy i do mnie nie przemawia, bo tak samo mogę powiedzieć, że AK czy inny rifle zabija na 4 strzały w ciało i co? I gów.. znaczy nic bo nie ma to odzwierciedlenia na codzie. 5 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FNX 35 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Poprawka majora, którym na chwile obecną nikt nie gra. Proponuję z 1/10 zmienić na 1/8 może być od 75 lvl nawet. Ta klasa jest po prostu biedna w porównaniu do innych. Sam patent z pociskiem bardzo na plus, lecz nawet z p90 ciężko wchodzi 1/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Proponuje dodać do amadeusza połowe magazynku za killa lub magazynek za killa, na obecną chwile amadeusz jest dobry +120 lvl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 1 godzinę temu, ExTr3m napisał: Proponuje dodać do amadeusza połowe magazynku za killa lub magazynek za killa, na obecną chwile amadeusz jest dobry +120 lvl To połowa klas za chwilę będzie to miała i druga połowa perkow. Co to za sens ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Napisano Poniedziałek o 12:56: Proponuję wywalić klasę Echo, I zamiast niej dodać klasę Myśliwy tak jak za starych czasów:) Wychodzę z propozycją usunięcia klasy Wsparcie ogniowe, po prostu ta klasa jest irytująca, że tylko rakietami ludzie potrafią nią zabić a gdy się rakiety skończą to kampią i trzeba szukać po mapie jednego z drugim, bo bez rakiet grać nie potrafią. Za chwilę ktoś napiszę, że Sapera usunąć bo zabija minami, Demolitions też usunąć bo zabija Dynamitami ale w tych klasach jest taka różnica, że trzeba umieć, wiedzieć gdzie i kiedy postawić minę/dynamit. A u Wsparcia Ogniowego może biec szybko i tylko wycelować i rakietą trafić. Obserwując graczy grających Wsparciem Ogniowym to tylko widać celownik w nogi i rakieta. Z tego co słyszę to dużo graczy narzeka na tą klasę. P.S ---> Nie wrzucam wszystkich do jednego worka, że tak robią na Wsparciu Ogniowym no ale większość, po użyciu rakiet kampi i trzeba szukać po całej mapie. Edytowane 10 Stycznia 2020 przez RyKoS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 51 minut temu, ExTr3m napisał: Wychodzę z propozycją usunięcia klasy Wsparcie ogniowe, po prostu ta klasa jest irytująca, że tylko rakietami ludzie potrafią nią zabić a gdy się rakiety skończą to kampią i trzeba szukać po mapie jednego z drugim, bo bez rakiet grać nie potrafią... Klasa Wsparcie Ogniowe jest podstawą każdego dobrego cod mod'a tak jak Komandos, Snajper, Saper itp Te klasy od zawsze były na codmodach i nie zostaną usunięte 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Prosze o rozwazenie powrotu klasy Pistol Meister. Co wy na to aby zamienic ja za hitmana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 Komandos -> Proponuje mu zabkolować perki na BRONIE ponieważ na większym poziomie POPIERDALA TAK, ŻE BUTY W MIEJSCU ZOSTAWIA + MA BROŃ Z PERKU. P.S -> Grając kiedyś w 1.6 przeważnie na każdym serwie jaki spotkałem i grałem komandos miał zablokowane bronie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 3 godziny temu, ExTr3m napisał: Komandos -> Proponuje mu zabkolować perki na BRONIE ponieważ na większym poziomie POPIERDALA TAK, ŻE BUTY W MIEJSCU ZOSTAWIA + MA BROŃ Z PERKU. P.S -> Grając kiedyś w 1.6 przeważnie na każdym serwie jaki spotkałem i grałem komandos miał zablokowane bronie. Może zrobimy jeszcze coś innego Ta blokada na spowolnienie (czy jak to tam nazwać) działałaby tylko na kosie No chyba że nawet i bez tego jest mocny, ale wtedy trzeba czekać na opinie opiekunów - tutaj nie pomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 3 godziny temu, -_- napisał: Może zrobimy jeszcze coś innego Ta blokada na spowolnienie (czy jak to tam nazwać) działałaby tylko na kosie No chyba że nawet i bez tego jest mocny, ale wtedy trzeba czekać na opinie opiekunów - tutaj nie pomogę Moim zdaniem komandos mógłby zostać tak jak ma teraz, bo ta klasa powinna się kojarzyć z tym, że jest szybka i zabija tylko nożem. Natomiast przesadą jest to, że dostaje bronie z perków, nie dość, że ledwo widać komandosa to jest szybki, podwójny skok to jeszcze może mieć broń z perka. Ale to tylko moje zdanie, reszta do opinii innych, oraz opiekunów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Usunąć zwinnego albo zabrać mu LJ albo przezroczystość bo i tak po skoku jak wyląduje ma 1-2sek przezroczystosci.. i za ch.. sie nie da trafic + 5sek i na 2 respie jest no sory ale nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 (edytowane) Piroman bardzo rzadko podpala, można było by to zmienić może więcej osób by nim grało. Edytowane 15 Marca 2020 przez rilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi