Mahesvara 904 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 16 minut temu, rilu napisał: Piroman bardzo rzadko podpala, można było by to zmienić może więcej osób by nim grało. Piroman ma juz 1/6 i 1/5 przy 100lvl to jak damy jeszcze mniej to będą płakali że co chwile siada podpalenie to jest losowość jednemu może 2 razy na 64 ammo siąść a innemu może 10 razy wejść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Mahesvara2 napisał: Piroman ma juz 1/6 i 1/5 przy 100lvl to jak damy jeszcze mniej to będą płakali że co chwile siada podpalenie to jest losowość jednemu może 2 razy na 64 ammo siąść a innemu może 10 razy wejść w sumie ta, nie wzialem pod uwage tego ze to taki rozrzut ma ze 10 osob mozna podpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 A do obgadania może zostać jedynie czy dodać do Piromana te Miny Podpalające co sa w perku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ExTr3m 17 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 (edytowane) Proponuję, do nowej klasy borodin dodać omijanie wytrzymałości wroga. Klasa ma potencjał ale nie oszukujmy się, mało bije 😛 p.s wiem, że nie można jej zrobić kolosalnego dmg , więc w tą stronę bym nie szedł ale myślę, że jak będzie omijać wytrzymałość w roga to będzie okej 😜 @ExTr3m możesz zajrzeć w ten temat: Edytowane 2 Lutego 2020 przez RyKoS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 W dniu 31.01.2020 o 18:01, Mahesvara2 napisał: A do obgadania może zostać jedynie czy dodać do Piromana te Miny Podpalające co sa w perku To by było fajne. jeszcze mi brakuje u KGB 2 jumpa wtedy by bylo pieknie haha i zgadzam się z @ExTr3m co do borodina dobry pomysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Dać Piromanowi movotov co 30 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1d 35 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Piroman ma +12dmg na start, a po 76 lvlu ma +6. To troche za maly dmg biorac pod uwage to, ze jest to jego jedyne zrodlo dmg. Na max int bije on 21x6 czyli 126. Moze zmienic mu to na +8/9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Ja bym mu zwiększył szansę na podpalenie. No i wrócił starego Grom-a z HE 1/4 j m4a1s, bo jest mało klas z tą bronią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1d 35 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 8 minut temu, freunde bobby napisał: Ja bym mu zwiększył szansę na podpalenie. No i wrócił starego Grom-a z HE 1/4 j m4a1s, bo jest mało klas z tą bronią. Moze m4a4, bo nie ma aktualnie zadnej darmowej klasy z ta bronia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 (edytowane) 2 godziny temu, v1d napisał: Piroman ma +12dmg na start, a po 76 lvlu ma +6. To troche za maly dmg biorac pod uwage to, ze jest to jego jedyne zrodlo dmg. Na max int bije on 21x6 czyli 126. Moze zmienic mu to na +8/9. Większość uważa, że jest to błąd mordo. Między 100-201 lvl ma 1/5 szansy na podpalenie wroga. Przelicznik INT = 0.1 DMG/INT czyli - 15 DMG przy 150 int. + 12 DMG bazowe = 27 DMG na 1 hit x 6 = 162 DMGz samego podpalenia. a od 75lvl ma 6 DMG bazowe zamiast 12 DMG bazowego. czyli bije 15+6x6= 126 DMG po 75lvl ale przy 100lvl+ ma większą szanse na podpalenie. Tak czy siak jest to słabe.*150 INTELIGENCJI = 15 DMG. 1 - 99 lvl = 1/6 szans na podpalenie. 100 - 201 lvl = 1/5 szans na podpalenie. 1 - 74 lvl = 12 DMG BAZOWE. 75lvl - 201 = 6 DMG BAZOWE. Edytowane 12 Lutego 2020 przez rilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 (edytowane) Hejka przychodzę do was z takim czymś iż wielu graczy narzeka, że specjalista to wielka faja i głowa 100% odp jest OP, dlatego przychodzę z inicjatywa przesłana przez graczy aby posiadał on 50-75% odp na głowę np im większy lvl tym większy % 2 godziny temu, Mahesvara2 napisał: Wy to wydziwiacie, Specjalista od zawsze miał odporność na heady, i gracze nie narzekają tylko na specjalistę, ale na wszystko, co im się nie podoba, a nie dogodzimy wszystkim, więc trzebą się nauczyć i przyzwyczaić się, grać z takimi klasami jakie są. @Mahesvara2 mi to tam obojętnie, tam coś gadali to wrzuciłem post tak o Edytowane 22 Lutego 2020 przez rilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 2 minuty temu, rilu napisał: Hejka przychodzę do was z takim czymś iż wielu graczy narzeka, że specjalista to wielka faja i głowa 100% odp jest OP, dlatego przychodzę z inicjatywa przesłana przez graczy aby posiadał on 50-75% odp na głowę np im większy lvl tym większy % Wy to wydziwiacie, Specjalista od zawsze miał odporność na heady, i gracze nie narzekają tylko na specjalistę, ale na wszystko, co im się nie podoba, a nie dogodzimy wszystkim, więc trzebą się nauczyć i przyzwyczaić się, grać z takimi klasami jakie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 28 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 @Sakku W dniu 25.02.2020 o 21:18, Sakku napisał: Snajper powinien mieć ponownie zwiększony przelicznik od inteligencji a usunięte 1/1 przy 150int. Przez wysyp Borodionów i tak chooja to 1/1 robi bo bijesz +/- 70dmg. Pomijam fakt wytrzymałości w klasach i obrażeń od snajpera bo to też jest cyrk. zorganizować to tak, aby przy tych 150 int bił ~260dmg i powinno byc OK Masz wersję jaką chciałeś. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 29 Lutego 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 W dniu 25.02.2020 o 21:18, Sakku napisał: Snajper powinien mieć ponownie zwiększony przelicznik od inteligencji a usunięte 1/1 przy 150int. Przez wysyp Borodionów i tak chooja to 1/1 robi bo bijesz +/- 70dmg. Pomijam fakt wytrzymałości w klasach i obrażeń od snajpera bo to też jest cyrk. zorganizować to tak, aby przy tych 150 int bił ~260dmg i powinno byc OK @RyKoS w domu wszyscy zdrowi? Dlaczego nagle snajper, który i tak jest słaby ma zabranego insta + nerft na przelicznik o aż 22,5dmg?@ @RyKoS jakim cudem ~220dmg = ~260dmg? W razie czego nie musisz edytować swojego posta, możesz naisać kolejny (jeśli ktoś napisał już pod Tobą) - to dział z dyskusjami Po drodze zmieniliśmy też przelicznik dla wytrzymałości, która koniec końców daje 20%, a nie 30%, a to z instakill łączy się z tym co napisałeś na początku + zbliżony nerf otrzymał Vasily (0.5 zamiast 0.75) Zaproszę też @Mahesvara2 by zdecydował co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Klasa: Rusher proponuje dodanie double jumpa mały boost ale dla graczy z dobrym movement będzie niezły buff do rush/ucieczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smigol 6 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Nazwa klasy : Snajper Aktualnie Snajper ma 1 dmg = 1 int . Według mnie powinni mu to zmienić na takie cos ze 75 lvl = 1/1 z AWP! Dlaczego? Bo E Snajper ma 1/1 od startu i na 75 lvlu ma full konde i polowe fulla hp ,a co ma aktualnie w tym czasie nasz snajper? Nic XD bo ma tylko okolo 250 dmg z AWP przy czym jest na hita w glowe i nie jest mobilny , przez sciane lub w nogi tez nie zabije na hita typa z full hp , rozumiem ze e snajper to premka ale bez przesady , takie coś wyrzuca kompletnie Snajpera z gry !!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 (edytowane) Godzinę temu, Smigol napisał: Nazwa klasy : Snajper Aktualnie Snajper ma 1 dmg = 1 int . Według mnie powinni mu to zmienić na takie cos ze 75 lvl = 1/1 z AWP! Dlaczego? Bo E Snajper ma 1/1 od startu i na 75 lvlu ma full konde i polowe fulla hp ,a co ma aktualnie w tym czasie nasz snajper? Nic XD bo ma tylko okolo 250 dmg z AWP przy czym jest na hita w glowe i nie jest mobilny , przez sciane lub w nogi tez nie zabije na hita typa z full hp , rozumiem ze e snajper to premka ale bez przesady , takie coś wyrzuca kompletnie Snajpera z gry !!! Instakill na 75 na snajperze xD już tak kiedyś było że miał na 100 lvl i nie dało się grać innymi klasami Edytowane 10 Marca 2020 przez Shadow #RoadToSilver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smigol 6 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Mordeczko tylko ze i tak powinni go zmienic bo aktualnie jest chyba najgorsza klasa i nikt tym nie gra bo bardziej juz oplaca sie vasiliego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1d 35 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Nazwa klasy:Hahsassyn Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: niewidoczny na kucku, tec/57 dmg x1.25/1.5 dla counterplayu na ta klase mozna dodac perk ktory pokazuje mniej widoczych oraz calkiem niewidocznych normalnie. 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 Wywalić szpiega, oddać Grom z he 1/4 oraz chwilowa niewidką po otrzymaniu obrażeń. Strzelec wyborowy też by mógł wrócić, bo brakuje klas z fajnymi umiejętnościami, a to zamrażanie było spoko. 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 11 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 WZÓR Nazwa klasy:Szpieg Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Generalnie giga useless jak oni wiedza ze ty to enemy takze proponuje jakby zakryc tą czerwona nazwe pls Ps.Jesli Karol nie umie tego zrobic to dajcie prosze mu umejętnosc tepania na respa przeciwnika ogolnie tak o w kazdej chwili czaicie ? @Blix to akurat komenda z gry, którą gracz może dowolnie operować. Gdy zmieniłem jej wartość, wielu graczy narzekało, więc powróciłem do starej wersji, a więc tutaj chodzi o samo podejście graczy do tego, a nie jakieś moje blokady, które można pominąć sv_teamid_overhead_always_prohibit, sv_show_team_equipment_prohibit są ustawione na 1, czyli blokują użycie niektórych opcji wykrywania 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smigol 6 Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Klasa: Wsparcie Ogniowe Proponuje usunąć bo psuje gre lub mega znerfic np. wolniejsze rakiety przed ktorymi da sie jakos UCIEC 2 1 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Klasa: Piroman 1/5 od 60/70lvl na podpalenie zamiast 100. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Borodin Po usunięciu mu komend na recoil, ta klasa jest do zaorania z uwagi na fakt, że nikt nie będzie grał z takim trzęsącym się ekranem. Nie rozumiem dlaczego nie mógł zostać taki sam efekt jak wcześniej(w perku nadal jest) Śmieszy mnie również wasza niekonsekwencja. Wywalenie norecoila na broniach z perku na borodinie? - Ok. Wywalenie niewidki komandosowi, który korzysta z broni z perku? Ok.urcze, nie widzimy problemu. Wywalenie dodatkowego dmg pułkownikowi na broniach z perku? To samo. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) 2 jumpy dla demolitons Edytowane 15 Marca 2020 przez rilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi