Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Witam, Zapraszam Was na testy naszego serwera DeathRun CS:GO. IP serwera: 54.38.131.58:27015 (serwer będzie dostępny około godziny 18:00) Start planujemy na weekend (wszystko zależy od tego ile będzie problemów do ogarnięcia) Rozpiszę też w punktach opcje dostępne na serwerze Strefa startowa/końcowa od shavita z naszą edycją System kolejki oparty o te strefy - pierwsza osoba w kolejce może zabić TT, a reszta jest zamrożona Jeżeli nie chcesz czekać, możecie wpisać !r, !s by zacząć od nowa Komenda !free lub !freerun dla rozgrywki wolnej od pułapek - planuje tutaj zmienić jeszcze nagrody za przejście by nie były te same. Po 15 sekundach automatycznie uruchamia się normalny tryb i blokuje ustawienie freerun, tak samo przy użyciu pułapek. Serwer oparty jest na monetach, nie dolarach i możecie za nie kupować bonusy, modele, aury/trail (o tym poniżej) Sklep za monety Bonusy -> limit jednego zakupu na rundę (dwa dla VIP) Modele -> Kilkanaście modeli, które kupujemy na stałe (VIP ma 50% tańsze modele) Traile/Aury -> Około 30 opcji, które kupujemy na stałe (VIP ma je 30% tańsze) Wyścigi -> wyzywasz gracza na wyścig i płacicie wpisowe 150 monet. Osoba, która PRZEJDZIE jako pierwsza otrzymuje nagrodę Osiągnięcia Na ten moment jest 8 osiągnięć, które są stale zliczane, a za nie otrzymujecie dane nagrody. Mnożnik nagród dla danego osiągnięcia, tomnożnik * mnożnik * poziom_osiagniecia Jeśli osiągnięcie ma ustalone 5 monet, to otrzymujecie 5*5*poziom_osiagniecia monet Maksy dla danych osiągnięć są różne Wsparcie dla GameME (jeszcze niedokończone) Punkty w GameME są zależne nie od fragów, itp rzeczy, a np: przejścia mapy, zabicia CT/TT, rekord, wygrany wyścig, przegrany, etc Nagrody GameME także są przystosowane do serwera DeathRunhttps://classicffa.gameme.com/csgo3 No i to by było na tyle z takich podstaw. W dalszej części będziemy rozbudowywać osiągnięcia oraz samo GameME i jego opcje dla nagród/akcji, a także skupimy się na ExpMod, ale tak by nie zaburzać całkowitej rozgrywki: Podzielenie serwera na dwa style ExpMod Normal W Normal mamy do dyspozycji tylko nasz skill, bez jakiś dodatków poza bonusami, a w ExpMod walczymy z uwzględnieniem naszych bonusów. Taki podział spowoduje, że sama rozgrywka nie będzie dzieliła graczy ze względu na staż, bo jeśli ktoś będzie chciał sobie pograć normalnie, bez statystyk, to wejdzie na normal (domyślny), a jeśli ktoś będzie chciał grać ze swoimi bonusami, to wejdzie na ExpMod i oba rankingi będą oddzielne. Wyścig raczej nie będzie miał podziału na ExpMod i Normal To tyle jeśli chodzi o ważniejsze zmiany w przyszłości Dziękuję każdemu kto brał udział w tworzeniu serwera, zwłaszcza @Sklejekxgod @howlie @Rias Gremory 14 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Start serwera: 15.08 o godzinie 14:00 Po starcie serwera rozpocznie się konkurs na tego skina Rekrutacja na opiekuna 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 18 Października 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Konkurs wygrała @Esme zdobywając 212 poziom! Gratuluję wygranej i podsyłam potwierdzenie Nowy konkurs 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi