Skocz do zawartości

Otwarcie serwera DeathRun CS:GO


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Witam,

Zapraszam Was na testy naszego serwera DeathRun CS:GO.
IP serwera: 54.38.131.58:27015 (serwer będzie dostępny około godziny 18:00)

Start planujemy na weekend (wszystko zależy od tego ile będzie problemów do ogarnięcia)

 

Rozpiszę też w punktach opcje dostępne na serwerze

  1. Strefa startowa/końcowa od shavita z naszą edycją
  2. System kolejki oparty o te strefy - pierwsza osoba w kolejce może zabić TT, a reszta jest zamrożona
    Jeżeli nie chcesz czekać, możecie wpisać !r, !s by zacząć od nowa
  3. Komenda !free lub !freerun dla rozgrywki wolnej od pułapek - planuje tutaj zmienić jeszcze nagrody za przejście by nie były te same.
    Po 15 sekundach automatycznie uruchamia się normalny tryb i blokuje ustawienie freerun, tak samo przy użyciu pułapek.
  4. Serwer oparty jest na monetach, nie dolarach i możecie za nie kupować bonusy, modele, aury/trail (o tym poniżej)
  5. Sklep za monety
    Bonusy -> limit jednego zakupu na rundę (dwa dla VIP)
    Modele -> Kilkanaście modeli, które kupujemy na stałe (VIP ma 50% tańsze modele)
    Traile/Aury -> Około 30 opcji, które kupujemy na stałe (VIP ma je 30% tańsze)
  6. Wyścigi -> wyzywasz gracza na wyścig i płacicie wpisowe 150 monet. Osoba, która PRZEJDZIE jako pierwsza otrzymuje nagrodę
  7. Osiągnięcia
    Na ten moment jest 8 osiągnięć, które są stale zliczane, a za nie otrzymujecie dane nagrody.
    Mnożnik nagród dla danego osiągnięcia, to
    mnożnik * mnożnik * poziom_osiagniecia
    Jeśli osiągnięcie ma ustalone 5 monet, to otrzymujecie 5*5*poziom_osiagniecia monet
    Maksy dla danych osiągnięć są różne
  8. Wsparcie dla GameME (jeszcze niedokończone)
    Punkty w GameME są zależne nie od fragów, itp rzeczy, a np: przejścia mapy, zabicia CT/TT, rekord, wygrany wyścig, przegrany, etc
    Nagrody GameME także są przystosowane do serwera DeathRun
    https://classicffa.gameme.com/csgo3

No i to by było na tyle z takich podstaw.

W dalszej części będziemy rozbudowywać osiągnięcia oraz samo GameME i jego opcje dla nagród/akcji, a także skupimy się na ExpMod, ale tak by nie zaburzać całkowitej rozgrywki:

Podzielenie serwera na dwa style

  • ExpMod
  • Normal

W Normal mamy do dyspozycji tylko nasz skill, bez jakiś dodatków poza bonusami, a w ExpMod walczymy z uwzględnieniem naszych bonusów. Taki podział spowoduje, że sama rozgrywka nie będzie dzieliła graczy ze względu na staż, bo jeśli ktoś będzie chciał sobie pograć normalnie, bez statystyk, to wejdzie na normal (domyślny), a jeśli ktoś będzie chciał grać ze swoimi bonusami, to wejdzie na ExpMod i oba rankingi będą oddzielne. Wyścig raczej nie będzie miał podziału na ExpMod i Normal

To tyle jeśli chodzi o ważniejsze zmiany w przyszłości

 

 

Dziękuję każdemu kto brał udział w tworzeniu serwera, zwłaszcza @Sklejekxgod @howlie @Rias Gremory

 

  • Like 14
  • Dziękuję 2
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- przypiął/eła ten temat
  • Właściciel

Start serwera: 15.08 o godzinie 14:00

Po starcie serwera rozpocznie się konkurs na tego skina

obraz.png

Rekrutacja na opiekuna

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Zygus zablokował(a) ten temat
  • -_- odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności