Skocz do zawartości

[DR CS:GO] Zgłaszanie błędów


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, howlie napisał:

To, że raz wywaliło serwer podczas tej mapy, nie znaczy odrazu, że mapa wywala. Mapa była grana dużo razy i ani razu jej nie wyrzuciło.

Nie wiem jak jest teraz ale na starej edycji jak mapę wywalało to za każdym razem lub bardzo często. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ok nie wiem co sie dzieje, ale od 3 map ja i wielu innych graczy mamy spadki fps (w moim przypadku nawet o 200fps mniej), i nie jest to wina map, bo kazda z nich byla wielokrotnie grana bez zadnych problemow

 

Dodatkowo takie cos spamuje w konsoli jednemu z graczy (a moze i wiekszej ilosci nie wiem) jest zapętlone i ciągle spamuje (spoiler)

Edit: ok wielu graczom spamuje to moze byc przyczyna

Edit2: jak przejde na specta to niewidzialna postac pojawia sie na respie lub w okolicach i blokuje wszystko i wszystkich, nie da sie jej zabic itd. na 1.6 tez takie bledy byly z czegos

 

Brak opisu.

 

ading vmt file for particle/fireCMaterial::PrecacheVars: error loading vmt file for particle/fireCMaterial::PrecacheVars: erro

Resource materials\panorama\images\icons\equipment\trigger_hurt.svg failed to load.

 

 

Edytowane przez Rias Gremory
dodatkowe info
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
14 godzin temu, Rias Gremory napisał:

Resource materials\panorama\images\icons\equipment\trigger_hurt.svg failed to load.

To akurat nie wynika z pluginow

14 godzin temu, Rias Gremory napisał:

Brak opisu.

 

ading vmt file for particle/fireCMaterial::PrecacheVars: error loading vmt file for particle/fireCMaterial::PrecacheVars: erro

Potrzebuje większej ilości informacji. Ustawiłem wszystkie particlesy - zero błędów w konsoli

14 godzin temu, Rias Gremory napisał:

Edit2: jak przejde na specta to niewidzialna postac pojawia sie na respie lub w okolicach i blokuje wszystko i wszystkich, nie da sie jej zabic itd. na 1.6 tez takie bledy byly z czegos

Wszedłem na spect z CT i nic się nie pojawiło

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co rozmawialiśmy na serwerze i ustaliliśmy dana ilość graczy którzy w tym samym momencie znajdowała się na serwerze miała spadki fpsów.

Spadek ten mógł być wywołany poprzez problem z pukawką jednak @-_- sprawdził to jako pierwsze i wszystko było w porządku.

Drugim problemem może być to że nie raz sam w sobie CS sprawia że każdemu uciekają fpsy z 300-70 i utrzymują się one określony czas bądź też do czasu zresetowania gry. Dzieje się tak na serwerach jak i na mmach.

Trzecim problemem mogła być mapa. Mapy z workshopu są aktualizowane przez autorów a serwer podczas ładowania jej korzysta z aktualizowanej wersji. Tak więc to że nie było problemów na tej mapie przykładowo wczoraj nie znaczy że nie ma ich dziś.

Jest to tylko teoria jednak skoro nic nie wykryto innego to osobiście uważam że problemem była mapa.

Niskie fpsy z tego co wiem znikły Ci po jakimś czasie jednak wydaje mi się że gdybyś zresetował CS:GO zniknęły by one o wiele wcześniej.

 

@Zygus Na to pytanie musi Ci odpowiedzieć @Rias Gremory ^^ 

Edytowane przez DonSalerii
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, DonSalerii napisał:

Z tego co rozmawialiśmy na serwerze i ustaliliśmy dana ilość graczy którzy w tym samym momencie znajdowała się na serwerze miała spadki fpsów.

Spadek ten mógł być wywołany poprzez problem z pukawką jednak @-_- sprawdził to jako pierwsze i wszystko było w porządku.

Drugim problemem może być to że nie raz sam w sobie CS sprawia że każdemu uciekają fpsy z 300-70 i utrzymują się one określony czas bądź też do czasu zresetowania gry. Dzieje się tak na serwerach jak i na mmach.

Trzecim problemem mogła być mapa. Mapy z workshopu są aktualizowane przez autorów a serwer podczas ładowania jej korzysta z aktualizowanej wersji. Tak więc to że nie było problemów na tej mapie przykładowo wczoraj nie znaczy że nie ma ich dziś.

Jest to tylko teoria jednak skoro nic nie wykryto innego to osobiście uważam że problemem była mapa.

Niskie fpsy z tego co wiem znikły Ci po jakimś czasie jednak wydaje mi się że gdybyś zresetował CS:GO zniknęły by one o wiele wcześniej.

Niby mapa jest problemem

Ale najlepiej jak bym wiedział która mapa:D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Rias Gremory napisał:

Zaczęło się na idi_domoy, to nawet nikomu nie będzie szkoda bo mapa słaba strasznie

Mapa została usunięta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli HP co LVL ulepsza się o 0.20 to 5 LVL powinno być potrzebne na +1 HP a ja ulepszyłem na 8 LVL (czyli teoretycznie brakuje mi 2 punktów do +2 HP) a już mam +2 HP 😜

dr_hp_bug.thumb.png.7018835ad5dc522a2ebc31e6d333ef17.png

  • Like 2
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, offen napisał:

Jeżeli HP co LVL ulepsza się o 0.20 to 5 LVL powinno być potrzebne na +1 HP a ja ulepszyłem na 8 LVL (czyli teoretycznie brakuje mi 2 punktów do +2 HP) a już mam +2 HP 😜

dr_hp_bug.thumb.png.7018835ad5dc522a2ebc31e6d333ef17.png

Po prostu serwer zaokrągla statystki

Wszystko w normie :D 

i grając na Expmodzie zaczynasz z 1 lvl nie że masz 0 

Ale i tak dzięki za zainteresowanie się serwerem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mapie deathrun_airmap_run_v1 po zmianie stylu bugujemy się w kostce

 

To był jednorazowy bład, teraz jest wszystko ok.

Edytowane przez Noise.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • -_- odpiął/ęła ten temat
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności