Klejuu 29 Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 1 godzinę temu, howlie napisał: To, że raz wywaliło serwer podczas tej mapy, nie znaczy odrazu, że mapa wywala. Mapa była grana dużo razy i ani razu jej nie wyrzuciło. Nie wiem jak jest teraz ale na starej edycji jak mapę wywalało to za każdym razem lub bardzo często. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sahito 75 Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Po zmienieniu mapy znikaja traile i modele postaci + po przejsciu mapy tez 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miverse 212 Opublikowano 29 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 na mapie deathrun_incredible w trybie deagle terro nie ma deagla 😛 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rias Gremory 2 600 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 (edytowane) Ok nie wiem co sie dzieje, ale od 3 map ja i wielu innych graczy mamy spadki fps (w moim przypadku nawet o 200fps mniej), i nie jest to wina map, bo kazda z nich byla wielokrotnie grana bez zadnych problemow Dodatkowo takie cos spamuje w konsoli jednemu z graczy (a moze i wiekszej ilosci nie wiem) jest zapętlone i ciągle spamuje (spoiler) Edit: ok wielu graczom spamuje to moze byc przyczyna Edit2: jak przejde na specta to niewidzialna postac pojawia sie na respie lub w okolicach i blokuje wszystko i wszystkich, nie da sie jej zabic itd. na 1.6 tez takie bledy byly z czegos ading vmt file for particle/fireCMaterial::PrecacheVars: error loading vmt file for particle/fireCMaterial::PrecacheVars: erro Resource materials\panorama\images\icons\equipment\trigger_hurt.svg failed to load. Edytowane 31 Października 2020 przez Rias Gremory dodatkowe info 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 1 Listopada 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 14 godzin temu, Rias Gremory napisał: Resource materials\panorama\images\icons\equipment\trigger_hurt.svg failed to load. To akurat nie wynika z pluginow 14 godzin temu, Rias Gremory napisał: ading vmt file for particle/fireCMaterial::PrecacheVars: error loading vmt file for particle/fireCMaterial::PrecacheVars: erro Potrzebuje większej ilości informacji. Ustawiłem wszystkie particlesy - zero błędów w konsoli 14 godzin temu, Rias Gremory napisał: Edit2: jak przejde na specta to niewidzialna postac pojawia sie na respie lub w okolicach i blokuje wszystko i wszystkich, nie da sie jej zabic itd. na 1.6 tez takie bledy byly z czegos Wszedłem na spect z CT i nic się nie pojawiło 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 (edytowane) Z tego co rozmawialiśmy na serwerze i ustaliliśmy dana ilość graczy którzy w tym samym momencie znajdowała się na serwerze miała spadki fpsów. Spadek ten mógł być wywołany poprzez problem z pukawką jednak @-_- sprawdził to jako pierwsze i wszystko było w porządku. Drugim problemem może być to że nie raz sam w sobie CS sprawia że każdemu uciekają fpsy z 300-70 i utrzymują się one określony czas bądź też do czasu zresetowania gry. Dzieje się tak na serwerach jak i na mmach. Trzecim problemem mogła być mapa. Mapy z workshopu są aktualizowane przez autorów a serwer podczas ładowania jej korzysta z aktualizowanej wersji. Tak więc to że nie było problemów na tej mapie przykładowo wczoraj nie znaczy że nie ma ich dziś. Jest to tylko teoria jednak skoro nic nie wykryto innego to osobiście uważam że problemem była mapa. Niskie fpsy z tego co wiem znikły Ci po jakimś czasie jednak wydaje mi się że gdybyś zresetował CS:GO zniknęły by one o wiele wcześniej. @Zygus Na to pytanie musi Ci odpowiedzieć @Rias Gremory ^^ Edytowane 1 Listopada 2020 przez DonSalerii 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygus 2 407 Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 13 minut temu, DonSalerii napisał: Z tego co rozmawialiśmy na serwerze i ustaliliśmy dana ilość graczy którzy w tym samym momencie znajdowała się na serwerze miała spadki fpsów. Spadek ten mógł być wywołany poprzez problem z pukawką jednak @-_- sprawdził to jako pierwsze i wszystko było w porządku. Drugim problemem może być to że nie raz sam w sobie CS sprawia że każdemu uciekają fpsy z 300-70 i utrzymują się one określony czas bądź też do czasu zresetowania gry. Dzieje się tak na serwerach jak i na mmach. Trzecim problemem mogła być mapa. Mapy z workshopu są aktualizowane przez autorów a serwer podczas ładowania jej korzysta z aktualizowanej wersji. Tak więc to że nie było problemów na tej mapie przykładowo wczoraj nie znaczy że nie ma ich dziś. Jest to tylko teoria jednak skoro nic nie wykryto innego to osobiście uważam że problemem była mapa. Niskie fpsy z tego co wiem znikły Ci po jakimś czasie jednak wydaje mi się że gdybyś zresetował CS:GO zniknęły by one o wiele wcześniej. Niby mapa jest problemem Ale najlepiej jak bym wiedział która mapa:D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rias Gremory 2 600 Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Zaczęło się na idi_domoy, to nawet nikomu nie będzie szkoda bo mapa słaba strasznie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygus 2 407 Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 5 godzin temu, Rias Gremory napisał: Zaczęło się na idi_domoy, to nawet nikomu nie będzie szkoda bo mapa słaba strasznie Mapa została usunięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
offen 1 111 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Jeżeli HP co LVL ulepsza się o 0.20 to 5 LVL powinno być potrzebne na +1 HP a ja ulepszyłem na 8 LVL (czyli teoretycznie brakuje mi 2 punktów do +2 HP) a już mam +2 HP 😜 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygus 2 407 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 3 godziny temu, offen napisał: Jeżeli HP co LVL ulepsza się o 0.20 to 5 LVL powinno być potrzebne na +1 HP a ja ulepszyłem na 8 LVL (czyli teoretycznie brakuje mi 2 punktów do +2 HP) a już mam +2 HP 😜 Po prostu serwer zaokrągla statystki Wszystko w normie i grając na Expmodzie zaczynasz z 1 lvl nie że masz 0 Ale i tak dzięki za zainteresowanie się serwerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 (edytowane) Na mapie deathrun_airmap_run_v1 po zmianie stylu bugujemy się w kostce To był jednorazowy bład, teraz jest wszystko ok. Edytowane 24 Marca 2021 przez Noise. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
offen 1 111 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Na mapie workshop/2228660272/dr_forest2_revamp7 nie ma stref 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zygus 2 407 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 4 godziny temu, offen napisał: Na mapie workshop/2228660272/dr_forest2_revamp7 nie ma stref Wiem bo nie miałem kiedy dodać xD 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi