Jump to content

F1kSu

Użytkownik
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    20d 18h 41m 41s

Everything posted by F1kSu

  1. dobnra zamknij leb

    1. Sklejekxgod

      Sklejekxgod

      fiskus wracaj na sieć

    2. F1kSu
    3. jogi

      jogi

      Właśnie fikus wracaj lamusie

  2. @Huczin Jak napiszecie pod huczinem to tak jakbyscie byli pod nim a jego poziom jest równy poziomowi podłogi nie polecam
  3. siema siema o tej porze @KonWoy
  4. we napisales na mnie kiedys skarge smierc konfidentom dobre chlopaki pamientajom

    1. Show previous comments  3 more
    2. Sklejekxgod

      Sklejekxgod

      fit kluseczka

    3. Hangetsu

      Hangetsu

      nawet byłem jf 100%

       

    4. offen

      offen

      fiksu przejdz mutation

  5. HEJ JESTEM NA TAK RZEBYS MIAL GUARDA 

    POZDRAWIAM

    1. Sklejekxgod

      Sklejekxgod

      dzienkuje za szczere intencje pozdrawiam z calom rodzinkom <4 <4 <4

  6. Typ Pracy: AvatarWymiary: ForumRender, Stock:Napis/y: Team White DevilsTematyka: Liga LegendKolorystka:ObojętnaInne:Danke
  7. Jacie gacie

    1. s t a r g i r l

      s t a r g i r l

      Ściągnij te gacie 

    2. SnuFFy

      SnuFFy

      Umyj te gacie w końcu

  8. Typ Pracy: AvatarWymiary: ForumRender, Stock:Napis/y: FikSuTematyka: Lil peepKolorystka:ObojętneInne:-
  9. @Huczin skończ fkońcu matóre elufa
  10. Scamer nie polecam W sumie to mozna dac mu szanse ;O co prawda guardow jest duzo ale rekrutacja dalej otwarta Soursebansy na 10 i chlopak ma checi na tak (Pisze na tel nie bijcie)
  11. Buuuu prawa autorskie #było XD A tak serio to nie musieć spać więcej czasu dla siebie i innych
  12. F1kSu

    Urodziny Wercia!

    Wszystkiego naj :v
  13. Poradnik jak nie być żywym wardem.
  14. Nigdy się nie bać Dałoby mi to dużo więcej pewności w niektórych sytuacjach.
  15. F1kSu

    x czy y ??

    Optymizm Xbox czy Ps?
  16. Szara osoba Nie chcialbym udawac kogos kim nie jestem bycie slawnym jest bardzo ciezkie.
  17. Ja jestem na tak Znam memka przynajmniej tak mi sie wydaje i nie jest konfliktowy. Skoro ma mutacje to czemu nie. Aktywnosc przez 4 dni 17 godz to wiecej niz polowa guardow (jak nie wszyscy). Poznanie sie z nowymi graczami to kwestia jednego dwoch dni. Odrazu mowie nie chce mi sie tutaj z nikim klocic wiec mnie nie oznaczajcie Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines