Skocz do zawartości

v1d

Bywalec
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana v1d w dniu 8 Stycznia 2023

Użytkownicy przyznają v1d punkty reputacji!

O v1d

  • Urodziny 09.09.2005

Informacje o Profilu

  • Nick
    v1d
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty
  • Lokacja
    Okolice Szczeccnia
  • SteamID64
    cejocik

Ostatnie wizyty

1 148 wyświetleń profilu

Osiągnięcia v1d

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Młodociany Uczeń
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Doświadczony Gość

Najnowsze odznaki

35

Reputacja

  1. link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1013306 ilość godzin: 7 Dzień: 11/03/2023 Nagroda: przeniesienie EXP Nick: v1d SteamID: STEAM_1:0:214271880 @ -_-
  2. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1013306 Ilość godzin: 8 Dzień: 11.01.2023 Nagroda: 1 Przeniesienie XP Nick: v1d SteamID: STEAM_1:0:214271880
  3. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1013306 Ilość godzin: 8 Dzień: 08.01.2023 Nagroda: 1 Przeniesienie XP Nick: v1d SteamID: STEAM_1:0:214271880
  4. v1d

    Nowy Perk

    fajny perk, bo kontruje snajperow pozdrawiam
  5. v1d

    Strzelec Wyborowy

    Nazwa: Strzelec Wyborowy Opis: Posiada 1/8 (50lvl 1/7, 100lvl 1/6) na zamrożenie przeciwnika, zadaje x2 DMG gdy jest zamrożony. Posiada wabik, który zamraża (Slajdenade) Magazynek za fraga Bronie: M4A4/P250 Statystyki: HP:15 | INT:-5| WYT:10 | KON: 5 Typ: Premium
  6. Jestem na tak! Kokainek, aktywny gracz. Często udziela sie na serwerze. Nie daje sobie wejść na głowę, umie pożartować lecz z umiarem. Gra często i w niestandardowych godzinach, w których moze brakować administracji. Znam go juz trochę, i to że zapomniał raz cudzyslowia wpisac w kolumie czasu bana napewno go lekko zdemotywowalo i przyczynilo do zlozenia tamtej rezygnacji. Chłopak chce wrócić i jak dla mnie fajna sprawa.
  7. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1013306 Ilość godzin: 10 Dzień: 22/07/2020 Nagroda: przeniesienie exp SteamID/Nick: deep ression
  8. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1013306 Ilość godzin: 10 Dzień: 21/07/2020 Nagroda: przeniesienie exp SteamID/Nick: deep ression
  9. 1. Po co usuwać klase typu E.Snajper. Klasa jest od poczatku serwera (bynajmniej odkad gram). Klasa jest zbalansowana. Niby 1/1 z awp'y ale jest counterplay w postaci chociazby rambo czy nanopancerza. Postacie zwinne tez mają duze szanse z tą klasą ponieważ nie radzi sobie ona z mobilnoscią przeciwników. 2. Piroman - Moim zdaniem warto by bylo dodac counterplay do tej klasy. Chociazby jakis perk który blokowalby podpalenie (Koc gaśniczy? COKOLWIEK). Moze by zbalansowac ja w ten sposob aby na początku bila mniej ale zeby scaling miała wiekszy z inteligencja. Taki anima dodał sobie 100 w konde i hp. Zero w inteligencje. Byl nie do zatrzymania. Klasa ktora strzela i biega (bizon ma duzy bazowy ms wiec strasznie szybko biegal) 3. Admiral - jak na moje to fajnie by bylo zostawic tego szybkiego defuse'a ale druga umiejetnosc tej klasy jest troche bez sensu. Jak masz 25hp to jestes doslownie ze wszystkiego na hita na tym serwerze. 4. Rambo - fajna klasa, uzyteczna. Gdy wywalicie tego e.snajpera powinniscie zmienic mu ten nanopancerz bo bedzie useleas, malo osob gra komandosami. A nawet jesli to niedobiegają do przeciwnika, chyba ze chowaja sie po rogach. 5. Co do quake to nie pamiętam nawet co to jest ;/
  10. v1d

    zmiana klasy

    Zalezy, leon potrafil jednym strzalem z obrzyna trzech zabic
  11. v1d

    zmiana klasy

    To by bylo za mocne. Tepasz sie zabijasz 1-3 hitem z obrzyna i masz dodatkowe zycie? Wtedy bylby to po prostu general ktory ma wieksza szanse na zabicie. Mozna tez dac ta umiejetnosc na użycie do max 10 sekund od poczatku rundy.
  12. Nazwa klasy:Hahsassyn Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: niewidoczny na kucku, tec/57 dmg x1.25/1.5 dla counterplayu na ta klase mozna dodac perk ktory pokazuje mniej widoczych oraz calkiem niewidocznych normalnie.
  13. Czyli teraz wytrzymalosc blokuje dmg od inty? 😱 Wytrzymałość przy full blokuje 30%, a powinna mniej ze względu na to, że ostatnio znerfiliśmy obrażenia - poinformowałem opiekunów I tak, wytrzymałość w zamyśle miała redukować obrażenia od ataków, a więc nie blokuje tylko rakiet/min/dynamitów/wybuchu majora i pioruna @-_- Ja grajac elektrykiem zabieram np. Yedyemu, Sayonaea po 151 piorunem na full incie. NA CHACIE, nie w konsolce jak cos
  14. v1d

    Nieobecność v1d

    Nick: v1dPowód: Naprawa komputera, szwankował dziś ;/Czas nieobecności: 23.02 - 27.02Coś od siebie: Może wejdę jutro rano. Powodzenia na codmodzie. Już bez lyna ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności