Jump to content

Coelhino

Użytkownik
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Time Online

    2d 6h 11m 10s

Coelhino last won the day on March 22

Coelhino had the most liked content!

Community Reputation

71 Dobry

4 Followers

About Coelhino

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik
  • Birthday February 7

Informacje o Profilu

  • Nick
    Coelhino
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 201 CS:GO
    NewDiabloMod CS:GO
  • Lokacja
    Żywiec
  • Steam Custom URL
    https://steamcommunity.com/id/Mast3r000

Metody kontaktu

  • GG
    0
  • Snapchat
    leszczuxpompa
  • Instagram
    https://www.instagram.com/11201x/

Recent Profile Visitors

590 profile views

  1. Ja proponuje (jeśli przezroczystosc byla obniżona o 2 punkty, dołożyc jeden i tyle) powrót do tamtej niewidki będzie cholernie głupim ruchem, Hassayn powinien mieć tą niewdzialność , która nawet bez duzych statystyk będzie mu dawać przewage w miejsach mniej oświetlonych (tak jak teraz to jest) nie można nerfić postaci bo wbiły na serwer 3 randomy i się popłakały ze ich hassa zabija. Umówmy się teraz gracze nie maja w ogole charakteru, po 3 zginięciach wychodzą z serwera i płaczą ,że coś jest za op, nie można sie pod nich dostosowywać bo to nie poprowadzi do niczego dobrego
  2. Poczekajcie, Karol nie ma tylko te serwera na głowie. Cierpliwości
  3. Tak, tak mowilem imo trucizna jako , że jest perkiem powinna mieć maksymalnie 2x wiekszy przelicznik niż trucizna czy krwawienie, niestety na chwile obecna jest to 4x tyle o ile sie nie myle
  4. A ja tutaj trzymam strone Krisa, trucizna ma zdecydowanie za duzy dmg, przy max int bije po 300 z hita, ktorych bije 4 czy tam 5 co daje 1200-1500hp na jedno zatrucie
  5. Te mapy byly wgrane, niestety zostały usuniete z paroma innymi ze względu na to ,że sie bugowały
  6. Mysle ze buff z 0,07 na 0,09 i z 1/13 na 1/12 bedzie optymalny, Mateusz ma racje OSZUST mocno odstaje od niektorych nawet bezpłatnych klas
  7. Klasa Kamikadze- BIZON (0,1int) pod użyciem klasy wybucha zabijając siebie i graczy obok niego
  8. W misjach z cyklu modern warfare jest misja "wbij 3000lvl" chodziaz takowego levela nie ma Znalezione przez gracza
  9. bardzo fajny pomysł
  10. Termin ma zamiast przelicznika 0,45int 0,045 co skutuje tym,że przy maksymalnym poziomie inteligencji bije po 150 z pocisku Przy zakupie apteczki wyskakuje komunikat o uleczeniu 30hp chodziaż tak naprawde dostaje sie go na chwile obecna 100
  11. Na tym to polega, apteczka nie jest od zapobiegania krwawieniu czy truciznie a od ,że tak to ujme leczenia ich skutków
  12. Coelhino

    Nasze Hobby

    Do czasu "zepsucia kolana" kopałem sobie w piłke, na chwile obecna powoli wracam do sztuk walki po dluzszym okresie zastania
  13. Co do tego ze admini maja 14 lat to sie troszkę nie zgodze, niestety nie da sie być na serwerze 24/7 i pilnować ludzi bez mutacji robiących syf na mikro, co do samej zmiany tego,żeby nie mozna było słyszeć zmarłych to zgodze się,bardzo przyda się ta zmiana w szczególności ,gdy nie ma administratora a młodsi gracze lubią sobie podpowiadać. Zaloze się , że gdyby wprowadzono szanse na odbicie na amadeuszu po jednym dniu pół serwera będzie plakac ze odbija za często i zabija, ja zostaje przy swoim amadeusz w chwili obecnej jest zrobiony dobrze, a przynajmniej odbicie pierwszego strzału, snajperzy nie maja szans zabic? Mają 1/2 na zabicie więc 50% na to,że zabiją go hitem bo jak wiemy nie odbija instakilli.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines