Hej, chciałbym napisać kilka wniosków po paru tygodniach spędzonych na serwerze, które mogą sprawić że będziemy się lepiej bawić. Przede wszystkim mam w głowie urozmaicenia oraz balans.
Perki Zestaw Szpiega + Ubranie Szpiega.
Perki prawie identyczne, po co dwa? Może by je połączyć w jeden Zestaw Szpiega (dodać mu ubranie wroga), a Ubranie Szpiega usunąć, po co śmieciowe perki, tylko zmniejszają szanse na coś fajnego.
Perk Jasność Paina. "Posiada 1-2 pioruny (100 DMG)."
Rzadko grany perk, proponuję buff ze 100 DMG na 100 DMG + 0.5 DMG * INT. Będzie bardziej użyteczny na niektórych klasach, ale nadal nie broken.
Perk Tajemnica Szahida. "Wybuchasz po śmierci zadając 100 dmg wrogom w promieniu 300j."
W obecnej formie bezużyteczny. Sugeruję zwiększenie DMG do 200, albo instakill, zasięg mały.
Perk Zestaw Skrytobójcy. "Dostajesz +5 DMG z M4A1S"
Bardzo pasowałyby mi do tego perku ciche kroki, samą eMkę można otrzymać z Dezuli.exe, niech ten się czymś wyróżnia. Nie wydaje mi się, by miał być za mocny, ale na pewno będzie mocniejszy, np. na komandosie. Pomijając już fakt, że sam opis nie mówi nic o tym, że otrzymujemy broń xD
Perk Kontrakt. "Co rundę otrzymujesz kontrakt na danego gracza. Za zabicie otrzymujesz 3 monety i 500+(10*lvl) XP - Musi być przynajmniej 10 osób!."
W obecnej formie bezużyteczny. Za mała szansa że się uda. Mała zmiana w postaci "Musi być przynajmniej 6 osób!" pomogłoby, ale tylko na momenty gdzie jest 6-9 graczy na serwerze.
Proponuję rework całego perku na "Co rundę otrzymujesz kontrakt na zabójstwo w ciągu pierwszych 20 sekund rundy. Za zabicie otrzymujesz 3 monety i 500+(10*lvl) XP - Musi być przynajmniej 10 osób!", sekundy można dostosować, nie wiem czy 20 sekund nie będzie za mało, a może za dużo, nie badałem. Limit osób powinien zostać, nie będzie się zdarzać na małych mapach i "ustawkach" - już wystarczająco szybciej się tam wbija monety i expa.
Perk Zwój Ninji. "Posiada DoubleJump, +15 kondycji/HP, a zabiera 5 staminy i 10 inteligencji."
Po co perk zabiera 5 staminy i 10 int? Są o wiele lepsze perki, które nic nie zabierają. Taki mały buff mógłby sprawić, że będzie częściej używany.
Perk Duch. "Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekundy (dostępne 3 sekundy po freeze)."
Obecnie perk użyteczny jedynie by dostać bana :X Jeśli jest możliwość to proponuję zabrać graczowi broń na czas latania na duchu/wymusić używanie noża, zezwolić wlatywać na spawna (dlaczego duch może dopiero od 1:30 jeśli szpiegopodobne ustrojstwa mogą już od 1:55?) oraz dać możliwość wyjścia z tekstur. Według mnie powinno wyglądać to tak, że w czasie 3-8 sek po zakończeniu bycia duchem można użyć go ponownie by teleportować się na spawn. Dlaczego 3-8? By nie uciec kiedy do Ciebie strzelają albo nie nadużywać już dawno po duchu. Do tego oczywiście tylko 1 użycie na rundę. To wszystko według mnie sprawiłoby, że duch nie byłby tylko zabawką, ale stałby się użytecznym perkiem.
Perk Ręce które leczą. "Masz 75% szans na podniesienie wszystkich członków swojego zespołu, za każdego dostajesz 10 exp -> niszczy się po użyciu."
Te 10 expa za osobę brzmi jak 1 grosz za każde zakupy w biedronce. Niby jest, ale co z tego? Przy max serwerze to jest około 150 expa, tyle co nic, a perk jednorazowy i bez 100% gwarancji. Sugeruję zwiększenie do 30 exp za ożywioną osobę, to i tak nic w porównaniu do Sakiewki Shaolin ale chociaż procent wskoczy. Chyba, że zwiększenie do 50 expa jest możliwe, wtedy już byłoby nieźle - tylko czy nie wymagam za dużo.