Skocz do zawartości

MrMody

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MrMody

  • Urodziny 30.06.1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    MrMody
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty
  • SteamID64
    https://steamcommunity.com/id/MrMody/

Ostatnie wizyty

272 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MrMody

Początkujący

Początkujący (2/14)

  • Popularny Gość
  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1089088 Ilość godzin: 10+ Dzień: 13.10.2020 Nagroda: Przeniesienie exp'a SteamID/Nick: MrMody [CSC]
  2. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1089088 Ilość godzin: 10+ Dzień: 11.10.2020 Nagroda: Przeniesienie exp'a SteamID/Nick: MrMody [CSC]
  3. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1089088 Ilość godzin: 10+ Dzień: 07.10.2020 Nagroda: Przeniesienie exp'a SteamID/Nick: MrMody [CSC]
  4. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1089088 Ilość godzin: 10+ Dzień: 06.10.2020 Nagroda: Przeniesienie exp'a SteamID/Nick: MrMody [CSC]
  5. Misja na XP faktycznie nie działa, mimo że jest włączona to nie nalicza expa, nalicza za to w tygodniowej - czy to jest powód buga? Pozwoliłem sobie przetestować na drugim koncie - aktywowałem misję tutorialową, zagrałem kilka rund, coś zabiłem, zdobyłem 29 lvl, to odrobinę więcej niż 500 XP, a mimo to misji nie zaliczyło. Oto dowód:
  6. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/1089088 Ilość godzin: 10h / 11:40h Dzień: 16.09.2020 Nagroda: Przeniesienie Expa SteamID/Nick: MrMody [CSC]
  7. Hej, chciałbym napisać kilka wniosków po paru tygodniach spędzonych na serwerze, które mogą sprawić że będziemy się lepiej bawić. Przede wszystkim mam w głowie urozmaicenia oraz balans. Perki Zestaw Szpiega + Ubranie Szpiega. Perki prawie identyczne, po co dwa? Może by je połączyć w jeden Zestaw Szpiega (dodać mu ubranie wroga), a Ubranie Szpiega usunąć, po co śmieciowe perki, tylko zmniejszają szanse na coś fajnego. Perk Jasność Paina. "Posiada 1-2 pioruny (100 DMG)." Rzadko grany perk, proponuję buff ze 100 DMG na 100 DMG + 0.5 DMG * INT. Będzie bardziej użyteczny na niektórych klasach, ale nadal nie broken. Perk Tajemnica Szahida. "Wybuchasz po śmierci zadając 100 dmg wrogom w promieniu 300j." W obecnej formie bezużyteczny. Sugeruję zwiększenie DMG do 200, albo instakill, zasięg mały. Perk Zestaw Skrytobójcy. "Dostajesz +5 DMG z M4A1S" Bardzo pasowałyby mi do tego perku ciche kroki, samą eMkę można otrzymać z Dezuli.exe, niech ten się czymś wyróżnia. Nie wydaje mi się, by miał być za mocny, ale na pewno będzie mocniejszy, np. na komandosie. Pomijając już fakt, że sam opis nie mówi nic o tym, że otrzymujemy broń xD Perk Kontrakt. "Co rundę otrzymujesz kontrakt na danego gracza. Za zabicie otrzymujesz 3 monety i 500+(10*lvl) XP - Musi być przynajmniej 10 osób!." W obecnej formie bezużyteczny. Za mała szansa że się uda. Mała zmiana w postaci "Musi być przynajmniej 6 osób!" pomogłoby, ale tylko na momenty gdzie jest 6-9 graczy na serwerze. Proponuję rework całego perku na "Co rundę otrzymujesz kontrakt na zabójstwo w ciągu pierwszych 20 sekund rundy. Za zabicie otrzymujesz 3 monety i 500+(10*lvl) XP - Musi być przynajmniej 10 osób!", sekundy można dostosować, nie wiem czy 20 sekund nie będzie za mało, a może za dużo, nie badałem. Limit osób powinien zostać, nie będzie się zdarzać na małych mapach i "ustawkach" - już wystarczająco szybciej się tam wbija monety i expa. Perk Zwój Ninji. "Posiada DoubleJump, +15 kondycji/HP, a zabiera 5 staminy i 10 inteligencji." Po co perk zabiera 5 staminy i 10 int? Są o wiele lepsze perki, które nic nie zabierają. Taki mały buff mógłby sprawić, że będzie częściej używany. Perk Duch. "Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekundy (dostępne 3 sekundy po freeze)." Obecnie perk użyteczny jedynie by dostać bana :X Jeśli jest możliwość to proponuję zabrać graczowi broń na czas latania na duchu/wymusić używanie noża, zezwolić wlatywać na spawna (dlaczego duch może dopiero od 1:30 jeśli szpiegopodobne ustrojstwa mogą już od 1:55?) oraz dać możliwość wyjścia z tekstur. Według mnie powinno wyglądać to tak, że w czasie 3-8 sek po zakończeniu bycia duchem można użyć go ponownie by teleportować się na spawn. Dlaczego 3-8? By nie uciec kiedy do Ciebie strzelają albo nie nadużywać już dawno po duchu. Do tego oczywiście tylko 1 użycie na rundę. To wszystko według mnie sprawiłoby, że duch nie byłby tylko zabawką, ale stałby się użytecznym perkiem. Perk Ręce które leczą. "Masz 75% szans na podniesienie wszystkich członków swojego zespołu, za każdego dostajesz 10 exp -> niszczy się po użyciu." Te 10 expa za osobę brzmi jak 1 grosz za każde zakupy w biedronce. Niby jest, ale co z tego? Przy max serwerze to jest około 150 expa, tyle co nic, a perk jednorazowy i bez 100% gwarancji. Sugeruję zwiększenie do 30 exp za ożywioną osobę, to i tak nic w porównaniu do Sakiewki Shaolin ale chociaż procent wskoczy. Chyba, że zwiększenie do 50 expa jest możliwe, wtedy już byłoby nieźle - tylko czy nie wymagam za dużo.
  8. Rodzaj Buga - Klasa Opis - Granat decoy klasy Strzelec Wyborowy nie działa jak powinien, czyli jak slajdenade. Zamraża tylko przy pierwszym i chyba drugim tiku (wybuchu/strzale), później nic się nie dzieje graczom przebiegającym obok, a powinien zamrażać ciągle - mocno osłabia klasę. Rodzaj Buga - Inne Opis - Wybaczcie za czepialstwo ale przy okazji chciałbym zgłosić kilka literówek i ogólnych problemów w tekście, ponieważ bolą mnie w oczy. a. W opisie perku Rozbłysk "Po użyciu oślepia graczy (800j +3j / INT), ale zabiera 30 HP na start", poprawić na "+3j * INT", ponieważ nie dzielimy tego przez inta (raczej), tylko mnożymy. No i spójność z innymi perkami mającymi *. b. W opisie perku Naboje Pułkownika "Zadają +5 DMG (+0.08/0.12 DMG/INT).", poprawić na "DMG * INT", jak w a. c. W opisie perku Pociski Dum Dum "Omija wytrzymałość gracza oraz inne redukcję obrażeń.", poprawić na redukcje d. Nazwa perku - Sandaly Mojzesza, poprawić na "Sandały Mojżesza". e. Nazwa perku - Szcześliwy Pocisk, poprawić na "Szczęśliwy Pocisk". f. Nazwa perku - Siła Przyjazni, poprawić na "Siła Przyjaźni". g. Nazwy perków pisane z małej litery zamiast w wielkiej: Napój energetyczny, Zestaw leczniczy, Ciemne okulary, Wytrenowany rekrut, Wsparcie rakietowe h. Opis perku - Kradziej Animy "1/2-4 szans na kradzież 3 monet", poprawić na "1/2-4 szans na kradzież 3 monet przy zabójstwie." i. Opis perku - Trucizna Rudzielca "1/4-6 na zatrucie przeciwnika (zadaje 10 dmg + 0.2*INT)", brak informacji o tym jak długo trwa i co ile zadaje dmg (nie jest to jednorazowe 10dmg j. Opis perku - Duch "Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekundy (dostępne 3 sekundy po freeze).", poprawić na "Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekundy.". Wszystkie perki są zablokowane przez 5 sek po freeze. PS. W ręce które leczą przydałby się ten przecinek "ręce, które leczą" :X
  9. MrMody

    De_Rats

    Podbijam. Mapa de_rats_1337 jest wybierana często przypadkiem i później 4 razy wpisujemy "malamapa" by to zmienić, dlaczego 4? Bo znowu ktoś klika przypadkiem/klika na szybko najbliższy przycisk by zniknęło.. Strata czasu, mnóstwo irytacji, a do tego rats nie jest ani mapą małą ani ulubioną graczy. Jak dla mnie rats powinien zostać przeniesiony na drugą stronę - samo to będzie oznaczało, że mapą pod 4 będzie rialto, które już jest o wiele lepsze - gdyby się trafiało przypadkiem. Jeszcze lepiej przenieść ratsa by był po Lake i Wiochę przed Rialto A najlepiej zrobić głosowanie na ulubioną mapę z "malamapa" i tę wstawić pod 4 by przypadkowy klik zadowolił większość graczy. Z moich obserwacji najczęściej grane małe mapy to cs_wiocha_go_big oraz cs_sauna_go - więc któraś z nich powinna być pod 4 (wiocha jest bardziej wszechstronna, np. pod komandosa, sauna dosyć ciasna).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności