Jump to content

Weronikaa

Stały Bywalec
  • Content Count

    1,792
  • Donations

    20.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    70
  • Time Online

    126d 18h 23m 41s

Everything posted by Weronikaa

  1. Weronikaa

    Nie mam myszki to trochę ciężko było, ale masz, bo mi się nudziło xD
  2. Weronikaa

    Ooooo zrobie dzis/jutro. Nie widzialam Edytuje post, zero warnow typki Nie zabijaj. Jutro zrobię, helios mnie potrzebował :(((( KC Kinguś
  3. Weronikaa

    Tobie kochana musiałam coś zrobić. Nie dałam Kingi, bo było by mi za dużo. Wybacz Buziaczki
  4. Weronikaa

    Nie wiem czy to jest to XD
  5. Weronikaa

    GIRLLLL, dla Ciebie wszystko
  6. Weronikaa

    Proszę:
  7. Weronikaa

    Klasyka: wierzyłam w Świętego Mikołaja :(((((. Jeszcze wierzyłam, że jestem adoptowana i że zachodzi sie w ciążę przez całowanie. Nienawidzę mojego brata xD
  8. Weronikaa

    Leżeć w łóżeczku, wpierniczać (#nofit) i oglądać seriale + wyłączyć neta w juj.
  9. Weronikaa

    O Panie Boże. Super to jest! Wszystko mi pasuje i do tego nie bawisz się w milion "pierdolników" tylko widzę same estetyczne i proste prace (nie mówię tu o prostocie pod względem zrobienia). Uwielbiam Cie już
  10. Weronikaa

    Odrobinę zmienił się dział zleceń, więc proszę Was o pisanie ich w odpowiednich poddziałach. Wszystko zostało zrobione, żeby było łatwiej to wszystko znaleźć. Podzielono je na 3 poddziały. + Avatary + Sygnaturki + Zlecenia zrealizowane Jak na załączonym obrazku : Z racji tego, że bardzo mało składanych jest zleceń dla donatora to proszę składać je w tym głównym dziale. Jak tutaj :
  11. Weronikaa

    Kolorystyka jest serio ładna. W końcu ktoś kto nie robi prac jak jakiś shit. Ogólnie pierwsze prace są pod względem pomysłowości/kolorystyki bardzo bardzo dobre. Napisy tu i ówdzie mnie rażą w oczy, ale nie aż tak bardzo jak połowie galerii tutaj. Druga część prac co dodałeś - coś mi tu nie pasuje. Napisy na pewno nie są okej wszystkie, ale kolorystyka bardzo ładna. Pobaw się czymś w hd, bez napisów, teksturki, warstwy i dodać plis. Cos w stylu tapety. Jestem ciekawa jak Ci to wyjdzie, bo kolorystyka na samej Twojej sygnaturze mi się bardzo podoba (Ty ją robiłeś, prawda?) + W jakim programie robisz? + Co do techniki nie jest źle, ale widze małe niedociągnięcia. Musisz spojrzeć pod każdym kątem na prace. + Chodzi mi o tą drugą prace @deusik
  12. Weronikaa

    Buziaczki, nigdy nie zawodzisz
  13. Weronikaa

    Oczywiście, że tak. Niemożliwe jest to, że na miliardy układów słonecznych jest tylko jedna "myśląca" (tu sie zastanówmy i przeczekajmy minutą ciszy) cywilizacja. Same historie ludzi o spotkaniu istot pozaziemskich są do głębszego przemyślenia. Powstanie miliona książek, raportarzy czy nawet zdjęć o tej tematyce postanawia pytania bez odpowiedzi. Bardzo polecam książkę (fakt, że czytałam po angielsku, ale jednak godna polecenia dla tych bardziej ambitnych) "Area 51" Bob Mayer. Fakt, że naciągane itp, ale fajnie sie czyta. Mam jeszcze jedna o strefie 51, ale zapomniałam tytułu. Jak ktoś chce to poszukam i podeśle, ale to bardziej fantasy. Wracając. Nie ma możliwości, żebyśmy byli sami we wszechświecie. Musimy teraz czekać na wiarygodniejsze informacje
  14. Weronikaa

    Ładne to ostatnie typie :D. Drugie pomysłowe, ale coś mi nie pasuje. Tło? Warstwa+warstwa, które się źle nakładają? Pierwsze oki. Powodzenia Patri
  15. Weronikaa

    Pobaw się nasyceniem, barwą i kontrastem, a potem dodawaj efekty. Jak na razie nie widzę nic co by przykuło moją uwagę oprócz jakiś czerwonych czy zielonych prac z jakimiś tam "pierdolnikami". Popracuj
  16. Weronikaa

    Dodaj więcej swoich prac, bo tutaj jest mi ciężko ocenić cokolwiek. Widzę tylko obrazek i źle dobrany napis. Pobaw się na razie kolorystyką, teksturami itp, a potem zaczynaj z napisami. ++ Przechodź na Photoshop'a, tam masz tysiąc razy więcej możliwości. Czekam na więcej
  17. Weronikaa

    Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Twoje zlecenie zostało wykonane. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines