Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Poprawiłem trochę kapitana (statystyki i HE) Poprawiłem kondycję. Przy okazji, skoro sprawdzacie klasę Kapitan to popatrzcie też na jej perki, bo skoro gracz gra dobrze z danym perkiem, to ja klasa przez to osłabiał nie będę. Liczy się tylko klasa jako klasa, a nie klasa+perk. Oto chodzi by perki pomagały w grze. Co do reszty, powiedziałem, że na razie poprawiam to co miałem poprawić, a nie dodaje nowe rzeczy, bo to bezsensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeun 5 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id, 5.0, 0.1); 5.0 - dmg startowe (zmniejszone z 8 dmg) 0.1 - dmg za inte (zmniejszone z 0.3) to teraz truciciel jest za słaby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dlatego ten temat został stworzony by wszystkie poprawki ode mnie były sprawdzane i by każdy mógł mnie poprawić ^ ^ Ustawiłem 8 dmg start i 0,15 za inte. Co myślicie o zmianie betonowego ciała na odporność całkowitą bez danego czasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacK SpaRRoW 10 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Dodaj rynek z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Ostatni raz informuję. Najpierw poprawiam błędy i to co miałem poprawić, a dopiero potem będę dodawał. Nie dodam wszystkiego na raz, bo potem będę musiał to wszystko naprawiać, a tak to poprawiam tylko to co jest dodane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacK SpaRRoW 10 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Klasa Premium Konspirant ma m3 duże dmg z niego i jest szybki 2skoki Inteligencja :10 hp:20 wytrzymałość:5 kondycja:60 Klasa Premium Czolgista ma m4 25hp za killa he deagle i 1dodatkowy skok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Poprawiłem na razie klasy, którymi prawie nikt nie gra (zwykłe): - Człowiek bez głowy - Defuser - Medyk - Lekarz - Obrońca - Rekrut - Złodziej Edytowane 29 Listopada 2014 przez -_- Lekarz poprawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoKaiNa 28 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Ja i tak jestem za dodaniem klasy lamer Nigdy na serwerze nie było klasy która by miała lame @Dawaj dawaj nie przestawaj Może najlepiej niech każda klasa ma m4/ak i do tego 50 dmg z niej? Masz inne klasy z ak47 bądź m4a1 a klasa teleporter z m4 była by zbyt dobra w porównaniu do klas premium... Jak myślisz kto by wygrał? Teleporter z m4 czy taki zabijaka? Jestem za tym żeby P90 zostało wiele ludzi daje sobie rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Poprawiłem też teraz Zabijakę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 No weź walnij do teleportera te m4, bo malo kto nim gra przez te p90... Tylko że będąc na serwerze widziałem, że ludzie nim grają, więc nie wiem po co miałbym dodawać m4, no chyba że kosztem czasu jaki ma ta klasa, wtedy czas teleportacji wzrósłby, więc nie widzę sensu. Pomyślę nad nim jeszcze, spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Te perki zostały mniej więcej sprawdzone i dodane: new const perk_name[] = "Palace Rekawiczki"; new const perk_desc[] = "Co 20 sekund dostajesz HE"; new const perk_name[] = "Krytyczne Naboje"; new const perk_desc[] = "Masz 1/3 szans na zadanie przeciwnikowi 3 razy wiekszych obrazen"; new const nazwa[] = "Duch Kaprala"; new const opis[] = "Przez 15 sek możesz przechodzic przez sciany"; new const perk_name[] = "AWP Scope"; new const perk_desc[] = "Dostajesz lunete"; Teraz mogę pomyśleć o nowych klasach. Czekam na opinie odnośnie tego co jest teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Bodajże w piątek lub w sobotę (04-05.12) wgram plugin na event pod mikołajki z tymi obiecanymi paczkami. Będzie on działał do niedzieli (22) lub poniedziałku (około Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeun 5 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 klasy powiadasz? to ja proponuje klasę na wzór Fatalerror (czyli wbudowany eliminator rozrzutu + jakaś fajna broń do tego np. aug) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodek 1 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Poprawiłem też teraz Zabijakę. to znaczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Wszystko macie w opisach klasy, nie jestem w stanie rozpisywać wszystkich zmian klas. Zamieniłem tam pierwszą umiejętność klasy. Edytowane 29 Listopada 2014 przez -_- Czy chcielibyście klasę z 1/x na oślepienie wroga? (Klasa zwykła) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siusiak2 25 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) a ja mam takie pytanie, moglby mi ktokolwiek przyblizyc maksymalne staty? tzn - ile maksymalnie można dać w:int/hp/zr/wyt? co do prpozycji up: jo, jestem za Edytowane 29 Listopada 2014 przez siusiak2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 new limit_zdrowia = 300; // zdrowie new limit_inteligencji = 250; // inteligencja new limit_kondycji = 150; // kondycja new limit_wytrzymalosci = 200; // wytrzymalosc Specjalnie jest nadwyżka po to by można było dodać spokojnie perki z dodatkową inteligencją, hp, kondycją i wytrzymałością. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siusiak2 25 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 hmmm, kolejny błąd, chyba, że celowo to zrobiles, ale lipnie mimo wszystko: jak mam HE i rzuce sobie pod nogi to to HE również i mi zabiera hp/zabija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Bo tak działa HE w cs? Działa i na ciebie i na wroga, przecież tak została stworzona ta gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Jeżeli wszystko gra to wgrywam rynek, ale będziecie musieli jeszcze trochę poczekać. Klasa z 1/x na oślepienie już jest robiona. Czekam na jakieś fajne pomysły co do perków. Edytowane 30 Listopada 2014 przez -_- Klasa dodana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Najważniejsze pytanie,Czy w rynku były jakieś bugi? Z tego co wiem, to można kupować swoje perki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shikkibane 54 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Klasa Lord Vader Hp - 10 Konda - 15 Wytrzymalosc - 0 Int - - 10 Ma m4, deagle, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja lub 2 skoki. Perk Nalot Raz na runde mozesz zbombardowac wskazane miejsce (dmg 80-100 plus int). Perk Biznesmen Dostajesz 2x/3x wiecej monet za zabojstwa. Perk Bron Rambo Dostajesz krowe (plus 5 dmg). Perk/um. Klasy(?) Masz 1/3 szans na wskrzeszenie losowego sojusznika po zabiciu wroga. Perk Prawdziwy Snajper Dostajesz scouta 1/2-4, Awp 1/2-4 oraz mniejsza widocznosc gdy je trzymasz (ok. 80-90) Perk Marzenie komandosa Dostajesz M4A1 ( minus 5-10 dmg) oraz 1/7-12 z niego Perk Bron Bin Ladena Dostajesz AK-47 ( minus 5-10 dmg) oraz 1/7-12 z niego Perk Plecak sapera Doatajesz he (1/2 na zadanie 80dmg plus int) oraz mozesz wysadzic swoj plecak raniac wrogow w okolo (100 dmg plus int) Perk Allah akbar Gdy zginiesz zadajesz 110 plus int dmg pobliskim wrogom. Perk Zabójca asasynów Zadajesz 50-70% wiecej dmg wrogom ktorzy maja niewidzialnosc (nie widzisz ich) Perk Sekret Gromu (chyba kazdy wie co to Grom ;p) Dostajesz zestaw granatow i plus 10-15 dmg do wszystkich broni. Plus 10 kondycji. Klasa Klon Hp - 15 Wytrzymalosc - -5 Int - 5 Kond - 0 Mp5 (plus 7dmg), usp/glock, 2 skoki, dostaje 50hp za zabojstwo (20 za asyste?) Perk Heimerdonger Dostajesz plus 10 dmg do wszystkich broni. Plus 15 wytrzymalosci. Perk Predkosc światła Dostajesz plus 80 kondycji. Tracisz 40-50 hp. Jak cos wymysle to jeszcze dodam. Sory ze tak nieestetycznie ale pisze z phona. @edit Perk Sok gumijagodowy Dostajesz 2 skoki, 15-20 do all statystyk Perk Nietykalny Przez 5 sekund nie otrzymujesz zadnych obrazen ale nie mozesz sie ruszac. Edytowane 30 Listopada 2014 przez Shikkibane 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shikkibane 54 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Co do rynku, doales post jak pisalem propo ;d Tak, mozna bylo kupic swoj perk i go w ten sposob ulepszac. Perki "unikaty" czasami bugowaly sie i po zakupie doatawalismy inne perki, w sumie chyba tyle. Przepraszam ze nie edytuje, nie mam czasu. @EDIT !!!!!! Może dać możliwość zakupienia i dodania 1 perku na rundę? Kupiłeś lub dodales perk, możesz dodac kupic lun dodac na rynek w next rundzie. Wtedy nikt nie kupi od cb perku i nie odsprzeda odrazu, a ty nie kupisz odrazu swojego. Będzie to rowne zamianie z innym graczem. Edytowane 30 Listopada 2014 przez Shikkibane Więc trzeba to zablokować, bo to byłoby bezsensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) z cichym można zrobić tak, że nie ma w ogóle tej kosy 1/x, tylko, że na kosie jest niewidzialny i ma m4.Na zasadzie peleryna kucacza, tyle, że wystarczy, że ma kose i go nie widać, a jak wyciąga m4 to normalnie, tak by było chyba dobrze, klasa która odpowiada na klasę kapitan . Edytowane 30 Listopada 2014 przez -_- To wtedy miałbym dopiero spam, że ta klasa jest bezsensu, już teraz jej zwolennicy mówią, że ma mieć 1/1, a ty chcesz jej to zabrać. Zresztą bez 1/x z kosy ta klasa nijak ma się do nazwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Klasa Lord Vader Hp - 10 Konda - 15 Wytrzymalosc - 0 Int - - 10 Ma m4, deagle, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja lub 2 skoki. Perk Nalot Raz na runde mozesz zbombardowac wskazane miejsce (dmg 80-100 plus int). Perk Biznesmen Dostajesz 2x/3x wiecej monet za zabojstwa. Perk Bron Rambo Dostajesz krowe (plus 5 dmg). Perk/um. Klasy(?) Masz 1/3 szans na wskrzeszenie losowego sojusznika po zabiciu wroga. Perk Prawdziwy Snajper Dostajesz scouta 1/2-4, Awp 1/2-4 oraz mniejsza widocznosc gdy je trzymasz (ok. 80-90) Perk Marzenie komandosa Dostajesz M4A1 ( minus 5-10 dmg) oraz 1/7-12 z niego Perk Bron Bin Ladena Dostajesz AK-47 ( minus 5-10 dmg) oraz 1/7-12 z niego Perk Plecak sapera Doatajesz he (1/2 na zadanie 80dmg plus int) oraz mozesz wysadzic swoj plecak raniac wrogow w okolo (100 dmg plus int) Perk Allah akbar Gdy zginiesz zadajesz 110 plus int dmg pobliskim wrogom. Perk Zabójca asasynów Zadajesz 50-70% wiecej dmg wrogom ktorzy maja niewidzialnosc (nie widzisz ich) Perk Sekret Gromu (chyba kazdy wie co to Grom ;p) Dostajesz zestaw granatow i plus 10-15 dmg do wszystkich broni. Plus 10 kondycji. Klasa Klon Hp - 15 Wytrzymalosc - -5 Int - 5 Kond - 0 Mp5 (plus 7dmg), usp/glock, 2 skoki, dostaje 50hp za zabojstwo (20 za asyste?) Perk Heimerdonger Dostajesz plus 10 dmg do wszystkich broni. Plus 15 wytrzymalosci. Perk Predkosc światła Dostajesz plus 80 kondycji. Tracisz 40-50 hp. Jak cos wymysle to jeszcze dodam. Sory ze tak nieestetycznie ale pisze z phona. Vader odpada w 100% nalot będzie powodował wzrost CPU = crashe Perk biznesmen - dodany do listy Broń rambo - dodana do listy Masz 1/3 szans na wskrzeszenie losowego sojusznika po zabiciu wroga. -> to jest bezsensu ^ ^ Perk Prawdziwy Snajper -> odpada Perk Marzenie komandosa -> dodane do listy Perk Bron Bin Ladena -> dodane do listy Perk Plecak sapera -> bezsensu Perk Allah akbar -> to może robić to samo co nalot Perk Zabójca asasynów -> nigdy takiego czegoś nie widziałem, więc odpada, bo ze swoimi umiejętnościami nie byłbym w stanie wychwycić niewidzialnego gracza by potem go atakować z większym dgm Perk Sekret Gromu (chyba kazdy wie co to Grom ;p) -> pomyśle Te klasy są robione lepiej niż reszta i nie tak jak chciałem, miała być jedna umiejętnośc, a nie masę umiejętności, wiec odpada Perk Heimerdonger -> dodane do listy Perk Predkosc światła -> dodane do listy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi