Skocz do zawartości

COD 350 RESET - Propozycje, itd


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Nie usunę klas, którymi grają inne osoby, mogę usunąć te którymi NIE GRA NIKT, a z tego co wiem to tymi klasami już ktoś gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej klasy którą NIKT nie gra , jedynie jest popyt większy na poszczególne klasy , ja o tym wiem że nieliczni grają tymi klasami ,ale są to osoby co wbiły na serwa wbiły tymi klasami w 10-15 min określony lvl i raz na jakiś czas sobie pograją , ale koniec końców pożytków z nich nie ma ale jak tam chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym dodał jeszcze jedną klasę premium
Nazwa: AntyTerrorysta[PREMIUM]
Bronie: M4A1, usp, 2x flashbang
Opis: M4A1[8dmg∫], jeden skok w powietrzu, 1/x szansa odrodzenia 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

To co? Ja mam im potem lvl zwracać? Zabierasz rzecz, którą grają i na której wbili lvl. Ja nie będę potem każdemu zwracał lvl.
Zasada jest prosta, mogę usunąć tylko klasy, którymi nikt nie gra, a tymi klasami grają, bo nawet tutaj w propozycjach jakieś osoby o tym mówiły, że grają nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8dmg+int to bardzo dużo jak na ten typ Coda , koles 150 lvl moze sobie wylecieć nawet z full auto w 3 łebków i ich ubije a oni nawet nie pisną.

 

 

-_-@ To i tak rób jak chcesz , wczesniej czy pózniej usuniesz te klasy i nawet jeśli bedzie nią ktoś grał , gwarantuje ci to.

Edytowane przez Ivan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie , a na serwie już widać co robi strzelec wyborowy 130+ , wchodzi jak chce , ale to klasa premium to nawet ujdzie , tylko żeby też nie zapomnieć jednocześnie o dodaniu jakiejś też zwykłej klasy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to może zrobić poprawkę na interp , bo na próbe wpisałem określony interp w konsoli i był za duży to automatycznie ustawiło mi na 0.05 , moim zdaniem jest to za dużo , powinno byc 0.01 a czemu to chyba tłumaczyć nie muszę

Edytowane przez -_-
Sprawdzę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wcześniej pisałem

 

S.W.A.T

Tarcza, usp,deagle

20hp

10int

10kondychy

20 wytrzymki

 

Dżedaj

Może stawiać lasery takie z ZM 2

0hp

30konychy

30inti

20 wytrzymki

 

Asterix

przez 3s nie do zabicia, +2skoki

60 kondychy

20hp

10inf

20wytrzymki

 no to myśle że te klasy są dobre :D

 plus prosił bym o powrót mapy irak2

Edytowane przez taktaktak to pan tiktak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Ja na razie nie czekam na nowe klasy/perki tylko na poprawki do tego co jest.

Proszę czytać ze zrozumieniem. Proszę o poprawki, a nie o nowe rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta klase co haq podał premium wydaje się że bd z niej duży zarobek na utrzymanie serwera zabijaka też ma 8dmg+int i jak wchodze z platynkami 32dmg wiecej to 2-4 os sobie zabijam spokojnie na 100 lvl więc to też nie powino zależeć ze klasa ma wymiatać na 10 lvl ale zabijaka a ta klasa Anty Terrorysta jest to samo inna bron i ją urozmajcić i można ją dodać bo się opłaca bo dużo gram na serwie to wiem o 4-5h dzienie gram to wiem co sie dzieje

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest temat do dyskusji i docinek wiec radze obojgu się uspokoić.

Nie jestem pewien czy sakwa z kasa dobrze działa, bo gdy ja sellniesz masz na minusie ok. 14k, chyba ze tak to ma działać. Wytrzymałość nadal troche broken, zmniejszyć jeszcze odrobine i będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

To nie jest temat do dyskusji i docinek wiec radze obojgu się uspokoić.

Nie jestem pewien czy sakwa z kasa dobrze działa, bo gdy ja sellniesz masz na minusie ok. 14k, chyba ze tak to ma działać. Wytrzymałość nadal troche broken, zmniejszyć jeszcze odrobine i będzie git.

Co w tym błędnego?

Skoro ona daje 16k, to po wyrzuceniu zabiera to co dała, czyli 16k

Ten perk i tak został dzisiaj usunięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-_-

 

Tylko jak daje 16k to po zabiciu gracza jak ma się np. 24k (miało się 8 i dodało 16) to odejmuje do 16k a jak się dropnie to się zostaje z zerem ;c

 

@EDIT

 

Jak usunięty to ok nie doczytałem ;p

Edytowane przez MUHA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega napisał taki temat na który prawdopodobnie odpowie większość na tak. Ponieważ nie da się grać jak niektóre osoby maja nawet po ponad 200 wytrzymałości. Ja jak walę zwykłemu graczowi ponad 120HP gdy trafię w głowę ale jak dany gracz ma tyle wytrzymałości to nawet przy jakiś nabojach walne mu nwm max 40. Miałem taka sytuację z Sergiejem miałem perk: Naboje Kapitana i zadałem mi 20HP w głowę nwm jakim cudem. Jestem za zmiejszeniem wytrzymałości chociaż do tych 150 max

 

link do tematu: http://forum.cs-classic.pl/topic/27608-propozycja/

Edytowane przez Siekatroniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moją propozycją jest zmniejszenie wytrzymałości  :D na serwerze jest wiele osób z dużym lvlem 200+ mają one tyle wytrzymałości, że komandos przy kosie 1/1 nie jest w stanie ich zabić a z normalniej broni dostaja 5-6 dmg  :) Jestem za zmniejszeniem wytrzymałości do 100-150  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo tak jak napisał Hs;D albo jak pisze w klasie 1/1 to niech będzie 1/1 a nie 10 hitów i gość nie padnie przy 1/1... Nie dość, że nie da się go zabić po 5 hitach z AWP to 1/1 nie działa jeszcze? Niedorzeczność... Czemu w opisie klasy jest napisane, że komandos ma 1/1 z kosy skoro tak nie jest? Oszustwo? ... Więcej chyba pisać nie muszę, każdy kto grał kiedyś na codzie wie o czym mówie...

Edytowane przez MUHA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracz który ma bardzo dużo w wytrzymałość nie jest do zabicia :) Upadłemu bije z kosy 13 dmg a sam mam 122 lvl komandos :) I nie tylko jemu i nie wmawiajcie mi, że miał jakiś perk bo tak na 100% nie było :)

Edytowane przez Hs:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Poprawiono kondycję i wytrzymałość

Proszę sprawdzić czy aby na pewno wszystko działa poprawnie, i tu i tu zostało to osłabione lekko, więc dużych różnich nie zauważycie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Keterelel

 

Chyba tylko ty tak masz ;/ bynajmniej u mnie jest wszystko ok

 

-_-

 

Nie mówie tutaj o konieczności osłabienia kondycji i wytrzymałości tylko zrobić coś z tym 1/1, przynajmniej żeby brało się gościa na 2 hity a nie 1/1 i po 40 obrażeń z kosy gdy ten ma 450 HP

Edytowane przez MUHA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności