Skocz do zawartości

COD 350 RESET - Propozycje, itd


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze są problemy ze wsparciem jak tylko wbije większy lvl :) , jak już to ja proponuje zmiejszyć dmg tak jak Up jest napisane ale minimalnie , bo jak ktoś ma problemy z tym, to może sobie zdobyć odpowiedni perk i wtedy rakietki nie będą już przeszkadzały .

Edytowane przez Ivan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Najpierw chyba trzeba ogarnąć wszystkie klasy i perki oraz pluginy, tak by po resecie grało się lepiej niż przed nim. Oto chodzi w resetach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Dodanie do klanu wyrzucania graczy niepodłączonych powinno być na jutro gotowe, ale nie będę tej wersji wgrywał na serwer przed resetem.

 

Teraz interesują mnie klasy i perki bądź inne błędy, które napotkaliście na serwerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Perk Wsparcie ogniowe czy cos takiego te co 2 rakietki daje jak strzelalem z nich nie zadawalem dmg nie wiem czemu.

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.7, ent, (1<<24));

Działa poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Ok, to wszystko teraz zależy od tego jak będzie z klanami, powinny być nawet dzisiaj gotowe, ale nie dam sobie za to ręki uciąć.

Co do slotów, bo było wcześniej to poruszane, na serwerze jest 30 slotów z tego co pamiętam, ale są one ukryte. Mogę ustawić więcej slotów, ale maksymalna liczba slotów na ten serwer to około 29.

 

Jakieś nowe mapy? Trzeba jakieś usunąć?

 

Na razie serwer stoi ładnie i cieszę się, że wypalił i tak dobrze się trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

To wina blokady stawiania min, jak to usunę, to w przejściach będą mogli stawiać miny.

 

Proszę sprawdzić wyrzucanie z klanu graczy offline, powinno dzialać poprawnie bez resetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Nie zrozumiałeś, na klasach i perkach jest blokada stawiania min, dokładnie na około 100 unitów, jeśli się nie mylę. Nie da się wykryć czy gracz jest w pomieszczeniu, po prostu ustawiłem 100 unitów od ścian.

 

Jeżeli gracz jest w pomieszczeniu, czyli po jego lewej, prawej ma mniej niż 100 unitów, to jest to blokowane. Nie wiem jak to opisać, musiałbym powiedzieć lub pokazać. Owszem da się położyć w przejściach, ale większych, nie da się wykryć przejścia jako przejście, można tylko podać liczbę unitów, która sprawdzałaby jak daleko jest gracz od ścian, by potem te postawienie zablokwać.

 

 

Jeszcze raz przypominam o sprawdzeniu klanów, bo to bardzo ważne. Muszę wiedzieć czy wyrzucanie graczy niepodłączonych do gry działa poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności