Skocz do zawartości

Zgłaszamy bugi


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Również myślę, że reszta mniejszych bugów wyjdzie podczas gry, wszystkie większe bugi zostały naprawione

Więc teraz tylko czekać na oficjalne otwarcie serwera :)

Edytowane przez V1PER
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 Piszę w sprawie bugu na tym serwerze, ponieważ sądzę że jest dosyć szkodliwy w stosunku do rozgrywki mimo że to jest beta. Jest to ciągła zmiana lvl'i, która zmienia się na jakiś czas np Jak wejdę mam 14, później jak wbije mam 6 a jeszcze później to nawet 30. To samo tyczy się przedmiotów, złota, many, run i statystyk. Wiem że to dopiero beta jest ale moim zdaniem warto rzucić na to okiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...

1) Fajnie byłoby zablokować możliwość teleportowania się Impem za txt, bo niektóre dzieci cały czas się bugują.

2) Mikstura wskrzeszenia kosztuje 16k$ a maksymalnie można mieć 10k$

3) !smsshop nie działa tak jak powinien jeśli chodzi o klasy premium bo jest to pomieszane

4) W zakładce VIP jest napisane, że komendy !knife i !gloves są dostępne kiedy ma się VIPA a jest to dla każdego

5) I to główny powód dla którego się tu znalazłem... Zresetowało mi 30lvl paladyna. Nie wiem czy tylko mi, czy jeszcze komuś, jak ja to zrobiłem czy ewentualnie jak to się stało. Mam pierdyliard osób które mogą to potwierdzić, i cichą nadzieję że uda mi się go odzyskać <3 *NAPRAWIONE

6) Ta klasa która ma wyrzutnie rakiet na nóż + R... Nie działa ta bazooka :)

7) Rakiety samonaprowadzające też mają bugi

 

 

Nie wiem czemu ale jestem najbardziej pokrzywdzoną osobą na tym serwie... Jak nie daje mi złą klasę premium, to resetuje mi poziom -.-"

Nie zamierzam się poddać bo to mój ulubiony mod, i mam nadzieję że wszystkie bugi będą zlikwidowane :)

Będę je zgłaszać na bierząco.

 

PS: Bardzo, bardzo, ale to bardzooo proszę w imieniu swoim i graczy serwera NDM o zrobienie czegoś z mapami ;/

Błagam o to głosowanie bo naprawdę gra się przyjemniej i o komendę !nominate 

Edytowane przez Gizzzmo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rakiety pustoszyciela nie działają, o to mi chodziło, tak samo jak przedmiot rakieta.
Brakuje klasy łowcy, czy to było celowe żeby ją usunąć?
Na paladynie można robić skoki na SM_skill i wykonać dodatkowy skok w powietrzu co znacząco zwiększa dystans, czy tak ogólnie ma być?
Testowałem wczoraj klasę zniewolony, czemu inteligencja nie ma wpływu na damage? Zawsze zadaje 60 damage niezależnie od ilości inteligencji.

 

EDIT

1) Noże ninja rzucone na bardzo daleką odległość, wybuchają i oślepiają jak flesh.. LOL? :D Proponuje stestować na longu np.

2) Klasa zniewolony aby mieć niewidzialność musi wyciągnąć nóż stojąc w miejscu

3)  Lina upadłego nie działa

4) Runa która "wysysa hp" nie działa, to samo dotyczy przedmiotów które mają to robić. Pytanie brzmi czy reszta run działa, nie jestem w stanie tego sprawdzić bo dropie mi sam syf

5) Trzęsienie ekranem Zniewolonego nie działą, sprawdzałem z Bodziem 5 razy strzelając mu cały magazynek w nogi. A przypominam że jest na to 30% szans podobno ;/

Edytowane przez Gizzzmo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

1. Działają, sprawdziłem an botach, jedyny błąd w nich jest taki, że tej rakiety nie widać, ale leci ona w gracza, bo sprawdziłem to na botach ponad 6 razy i za każdym razem leciała w gracza i uderzała go.

2. Brakuje bo niektóre z rzeczy były "ciężkie" do zrobienia

3. Sprawdź teraz, usunąłem to

4. Chodzi CI o ten okrzyk?

 

1. To zostało celowo dodane. Przynajmniej nikt nie będzie narzekał, że te noże są słabe, bo trudno trafić xD Jeżeli przeszkadza, mogę usunąć

new entity = CreateEntityByName("flashbang_projectile"); 

2. Na razie jeszcze nie sprawdziłem,, bo potrzebuje do tego osoby (ale zostanie to sprawdzone w ciągu godziny)

3. Próbowałem to naprawić, ale na razie mi się nie udało : /

4. Musisz zabić wroga by wyssać z niego HP. Inaczej byłoby to trochę bezsensu, ponieważ każdy strzał regenerowałby daną ilość HP

5. Postaram się to jak najszybciej poprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Tak chodzi o okrzyk, niezależnie od tego czy dodam w inta zawsze zadaje 60 damage ;/

2) Dlaczego zwinność nie obniża damage zadawanych z czarów? ;/

3) Quest z runą Crimson nie działa. Mam tą runę na zniewolonym a questa mi nie zaliczyło. (Tak zaakceprowałem go, jednak postęp wynosi 0/1)

4) Skill impa ze zmianą broni na nóż przeciwnikowi nie działa (Testowane)

 

 

// Co do zniewolonego, chodzi mi o to że biegnąć z bronią i zamieniając na nóż jest się widzialnym, dopiero kiedy stanie się w miejscu i wyciągnie się nóż można się ruszyć i mieć niewidzialność.

Edytowane przez Gizzzmo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzenie Duriel blokuja ruch rywala dopiero po smierci (bynajmniej txt wtedy sie pojawia)

Wyrzucenie broni na Demonologu nie dziala

Trujace pociski na Andariel nie dziala

Ta zredukowana widocznosc na Zjawie nie dziala (nie widac roznicy wzgledem normalnej postaci)

Khazra nie zawsze podpala (grajac Baalem otrzymalem obrazenia od fali ognia a podpalenie trwalo chwile)

W akcie I, w 2 misji gdzie trzeba znaleźć item Rakieta nie zaliczyło mi tej misji podczas gdy przed rozpoczęciem jej posiadałem już ten item (chyba, że to celowo zostało zrobione)

Edytowane przez KonWoy
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Wydaje mi się że te 110% zadawanych obrażeń upadłego troche szwankuje, bo z awp zadałem 96 obrażeń co jest trochę no... niemożliwe przy tych procentach. Dodam ,że przeciwnik nie miał żadnego itemu na redukcje i ani jednego pkt w zręczność.

2) Ani razu nie wszedł mi krytyk na upadłym, a specjalnie grałem kilkanaście map z awp na upadłym żeby sprawdzić czy zadam więcej obrażeń, bo z automatycznych broni ciężko to określić.

3) Nie wiem czy napisać to w bugach, czy też w propozycjach, ale według mnie admin powinien mieć możliwość oglądania obu drużyn po śmierci, i możliwość mówienia do żywych po śmierci. 

4)Ciche kroki moim zdaniem powinny kosztować więcej niż 5 złota, bo ja osobiście kupuję co mapę, i cały czas mi się to zwraca. Proponuję zwiększyć to 10złota chociaż.

5) Skill khazry przy 40inta zadaje 180 damage. Trochę OP... Trochę bardzo. Fajnie by było skrócić chociaż czas podpalenia.

6) Grając lordem i wbijając nim 15 poziom, ani razu nie zakrwawił się ekran u moich wrogów. A trochę głów udało mi się ustrzelić. Bug albo pech tego nie jestem pewien.

 

// Klasy premium mają dużo bugów, dużo graczy głównie z tego powodu nie chce ich kupić i jestem w stanie w tym momencie wymienić nawet ich nicki...

Sam mam 3 klasy premium które zakupiłem specjalnie do testów, i gram nimi bo gram, ale bugi zniechęcają.

 

// Proszę o dodanie do regulaminu podpunkt o zakazie rashowania dla drużyny która nie wykonuje celów mapy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
Wyrzucenie broni na Demonologu nie dziala

 

Naprawione

5) Trzęsienie ekranem Zniewolonego nie działą, sprawdzałem z Bodziem 5 razy strzelając mu cały magazynek w nogi. A przypominam że  jest na to 30% szans podobno ;/

 

Poprawione, proszę sprawdzić

 

4) Skill impa ze zmianą broni na nóż przeciwnikowi nie działa (Testowane)

 

Naprawione

 

Korzenie Duriel blokuja ruch rywala dopiero po smierci (bynajmniej txt wtedy sie pojawia)

 

Naprawione

 

Trujace pociski na Andariel nie dziala

 

Naprawione

 

 

4)Ciche kroki moim zdaniem powinny kosztować więcej niż 5 złota, bo ja osobiście kupuję co mapę, i cały czas mi się to zwraca. 
Proponuję zwiększyć to 10złota chociaż.
Gotowe
5) Skill khazry przy 40inta zadaje 180 damage. Trochę OP... Trochę bardzo. Fajnie by było skrócić chociaż czas podpalenia.

 

Czas skrócony, dmg też

 

6) Grając lordem i wbijając nim 15 poziom, ani razu nie zakrwawił się ekran u moich wrogów. A trochę głów udało mi się ustrzelić. Bug albo pech tego nie jestem pewien.

 

Naprawione

 

Khazra nie zawsze podpala (grajac Baalem otrzymalem obrazenia od fali ognia a podpalenie trwalo chwile)

 

Sprawdź teraz

 

 

 

1) Wydaje mi się że te 110% zadawanych obrażeń upadłego troche szwankuje, bo z awp zadałem 96 obrażeń co jest trochę no... niemożliwe  przy tych procentach. Dodam ,że przeciwnik nie miał żadnego itemu na redukcje i ani jednego pkt w zręczność.

 

2) Ani razu nie wszedł mi krytyk na upadłym, a specjalnie grałem kilkanaście map z awp na upadłym żeby sprawdzić czy zadam więcej  obrażeń, bo z automatycznych broni ciężko to określić.

Sprawdziłem i działa poprawnie

 

1) Tak chodzi o okrzyk, niezależnie od tego czy dodam w inta zawsze zadaje 60 damage ;/

 

Tak samo bylo w wersji z 1.6. Jeżeli uważasz, że klasa jest słaba, to napisz w propozycjach

 

W akcie I, w 2 misji gdzie trzeba znaleźć item Rakieta nie zaliczyło mi tej misji podczas gdy przed rozpoczęciem jej posiadałem już ten item (chyba, że to celowo zostało zrobione)
 

 

Zlicza dopiero gdy go zdobędziesz : /

 

Ta zredukowana widocznosc na Zjawie nie dziala (nie widac roznicy wzgledem normalnej postaci)

 

Sprawdź teraz, choć w CS:GO troszkę to inaczej działa i zmniejszyłem jego widoczność jeszcze bardziej

 

2) Dlaczego zwinność nie obniża damage zadawanych z czarów? ;/

 

Czarów? w Sensie skilli?

 

EDIT
2) Klasa zniewolony aby mieć niewidzialność musi wyciągnąć nóż stojąc w miejscu
3)  Lina upadłego nie działa
 
3) Quest z runą Crimson nie działa. Mam tą runę na zniewolonym a questa mi nie zaliczyło. (Tak zaakceprowałem go, jednak postęp 
 
wynosi 0/1)

 

To zrobię gdy znajdę więcej czasu

 

 

Aktualizacja zostanie wgrana do 30 minut + poprawiono sposób wyświetlania wiadomości na serwerze.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam parę bugów, z którymi chciałbym się podzielić:

-itemki które dla przykładu, wyrzucają broń, biją krytyki itd nie działają np. Critical Shots czy Destroyer Enemy

-wyrzucenie w powietrze na zabójcy nie działa (rozumiem że to 7% ale grałem dwie mapy i biegałem albo z pp bizonem albo negevem i ani razu nie wszedlo)

-itemki typu, "po śmierci wybuchasz w określonym promieniu" nie zawsze zadaje dmg i nie zawsze wybucha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Ra1x1or błędy z umiejętnościami, które oddziaływały na danej ofiarze zostały naprawione

 

Proszę sprawdzić po update co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Zjawa dalej nie jest widzialna

2) Lina na upadłym całkowicie przestała działać (nie pomaga komenda bind klawisz +duck;sm_skill)

3) Runa na szybsze ładowanie na nożu nie działa

4) Od 30lvlu na Vipie nie zalicza expa x2

Edytowane przez Gizzzmo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aury Talica nie działają, w ofensywnej aurze zamiast bić więcej bije się mniej xD
Khazra teraz nikogo nie podpala tylko zadaje jakieś znikome obrażenia.

 

@Down

 

Khzara w ogóle nie podpala.

Edytowane przez R0dr1g3z
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Talica to się nie wypowiem, ale Khazra została osłabiona bo przy 40int zabierała 180hp. Podpala tylko czas podpalania miał być zmieniony.

Edytowane przez Gizzzmo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
3) Runa na szybsze ładowanie na nożu nie działa

 

Przecież to działa, sprawdziłem na testówce i działa.

Np: Paladyn

Ładuje normalnie 5 sekund, z dodaniem runy 4 sekundy (proszę pamiętać, że to trzeba rozwijać by mieć szybsze ładowanie)

time-=(1+PlayerData[id][pRUNEPROGRESS]);
4) Od 30lvlu na Vipie nie zalicza expa x2

 

Sprawdź teraz

 

 

Aury Talica nie działają, w ofensywnej aurze zamiast bić więcej bije się mniej xD

Na pewno nie, sprawdziłem dokładnie, zwiększylem DMG do 2.1, zamiast 1.1 i jest więcej DMG.

 

Tyle zadajemy DMG gdy nie wybierzemy ofensywy 

Damage Given to "Ethan" - 25 in 1 hit
Player: [CSC] Zjem Cie -_- ♫ - Damage Taken

To gdy wybierzemy ofensywe

pre_1488392892__talic.png

 

Jeżeli to działa, to zapewne defensywa też działa (nie mam jak tego poprawnie sprawdzić)

 

 

Khazra teraz nikogo nie podpala tylko zadaje jakieś znikome obrażenia.

 

Skill działa na pewno

Też działa podpalenie po strzale, ale jest mała szansa na to, może dlatego (sprawdzałem)

 

Za każdym razem kiedy dostaję obrażenia mój przedmiot traci wytrzymałość.

 

Rozwiń proszę, bo muszę wiedzieć jak ten problem u siebei wywołać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóżmy, że posiadam item np. X i ten przedmiot posiada 250 wytrzymałości na start. Normalnie powinno być tak, że gdy zginę to przedmiot traci np. 10 wytrzymałości a teraz jest tak, że jeśli dostanę obrażenia od kogokolwiek to wytrzymałość przedmiotu się zmniejsza. Przez to nawet nie ginąc mogę stracić przedmiot mimo, że nie powinno być to możliwe.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności