Jump to content
-_-

Zgłaszamy bugi

Recommended Posts

4 godziny temu, DrakePoons napisał:

Klasa Łowca:

Kusza nie zawsze wystrzeliwuje bełt, buguję się w taki sposób, że jest pokazany model kuszy, a tak naprawdę mamy kose.

Na 1.6 z tego co pamiętam tez tak było, no i ciekawi mnie to, czy da się z tym coś zrobić

@-_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, -_- napisał:

Mogę zawsze odblokować strzał na nożu w takich przypadkach, ale czy to aby na pewno dobre wyjście? xd

Może da rade zrobić jakiś komunikat, który pokazuje, że aktualnie jest wyciągnięta kusza i na pewno wystrzeli?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, DrakePoons napisał:

Może da rade zrobić jakiś komunikat, który pokazuje, że aktualnie jest wyciągnięta kusza i na pewno wystrzeli?

 licznik jak dla pioruna  np 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli na słudze zniszczenia uzyjesz podowojenia magazynku strzelisz raz i zaczniesz przeladowywac to da ci cale ammo z magazynku dziala tylko na xm1014

Edited by MeowTO
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nihlathak 

kula niebios lub rakieta , nw co to wg jest ale gdy leci obok ściany , beczki , etc wybucha w za dużej odległości od takiego obiektu  

proponuje albo zastąpić czymś innym albo naprawę

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście bym proponował zmienić kule niebios na kule plazmy która częściowo przenika przez przeszkody 

 

Leci wolniej niz kula niebios i zadaje dmg wszystkim którzy sa za blisko

Dmg moze byc mniejszy a dzialanie 

Jednorazowo zada przykladowo 40hp potem zadaje 3 razy po 5 hp (cos ala zatrucie) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piorun na denonologu czesto nie uderze i ma zly przelicznik prosze o szybko naprawe

 

Edited by MeowTO

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, MeowTO napisał:

Piorun na denonologu czesto nie uderze i ma zly przelicznik prosze o szybko naprawe

 

Jak to nie uderza? Jak sam cały czas od Was z tego pioruna łapie po pyszczku, a co do przelicznika to nie wiem o co Ci chodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytuj

DM_TakeDamage(i2, id, id, 65.0+float(PlayerData[id][pSKILL2]), DMG_GENERIC, -1, 1.5, 0.0);

65+rozwoj za mane i 1.5 dmg za 1 int

 

Mam rozumieć, że to wszystko, tak? Jeżeli tak, to dzisiaj w nocy odbędzie się reset i wersja BETA będzie trwać do 01.03. Jeżeli nie będzie problemów, nie robię resetu, jeżeli będą, poleci kolejny reset 01.03

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Fakel napisał:

Jak to nie uderza? Jak sam cały czas od Was z tego pioruna łapie po pyszczku, a co do przelicznika to nie wiem o co Ci chodzi

Może chodzi o pierwszy strzał; Gdyś posiadam podobny problem mianowicie nie zawsze z pierwszego albo nawet pierwszych kilku strzałów wystrzelę piorun (posiadam binda na mouse1 na strzał i skilla więc to może powodować ten błąd ale nie jestem pewny)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza sie tak jak Ridi mowi mam bond pod mouse1 i czesto strzelajac przeciwnik dostaje z kalacha ale nie dostaje z pioruna a o przelicznik to w klasie napisane ze inta pzelicza razy 1.5 a w rzeczywistosci jest przelicznik1.0 prosze o naprawe 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem Was.

Podałem Wam kod odpowiedzialny za piorun. Tak to działa, a nie inaczje

Cytuj

DM_TakeDamage(i2, id, id, 65.0+float(PlayerData[id][pSKILL2]), DMG_GENERIC, -1, 1.5, 0.0);

To jest DMG z pioruna i zawsze jak wycelujesz to dana osoba dostaje. W nowej wersji będzie to jeszcze lepiej widać + będzie specjalny dźwięk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, nie pamiętam tej wersji która jest na serwerze, bo pełno zmian weszło, ale na pewno w tej, którą mam teraz na testówce i która wejdzie wraz z resetem (czyli ta najważniejsza), jest okej, czyli 1.5 dmg za int

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na serwerze jest bug wizualny. Polega on na tym ze przy wpisaniu !z/!zloto i kliknieciu co to zloto? wlacza nam sie loteria, a jak klikasz loteria to pokazuje co to zloto. Pozdro

 

@Kubaciszew wejdzie wraz z nowym update

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.02.2018 o 21:35, MONATRIX_DxD #RoadToS4 napisał:

Może chodzi o pierwszy strzał; Gdyś posiadam podobny problem mianowicie nie zawsze z pierwszego albo nawet pierwszych kilku strzałów wystrzelę piorun (posiadam binda na mouse1 na strzał i skilla więc to może powodować ten błąd ale nie jestem pewny)

Nie jest to bug, jeśli nie masz celownika na przeciwniku to nie wystrzelisz pioruna, a trafienie kałachem nie wyklucza że celownik masz obok przeciwnika (rozrzut)

@MONATRIX_DxD #RoadToS4Ja grając scoutem nie raz trafiłem piorunem a samym scoutem już nie, to znaczy że piorun z celownikiem się rozkalibrowaly czy raczej jest to wina rozrzutu i strzelania w biegu? :)

 

Edited by _Hades
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, _Hades napisał:

Nie jest to bug, jeśli nie masz celownika na przeciwniku to nie wystrzelisz pioruna, a trafienie kałachem nie wyklucza że celownik masz obok przeciwnika (rozrzut)

Tak tylko ostatnio miałem to z awp i trafiłem afką a niebyło pioruna a też zdażało mi sie że niecelowałem się dokładnie w przeciwnika a trafiłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines