bestz 122 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 (edytowane) 1. Nick: bestz 2. Imię: Krzysztof 3. Wiek: 31 4. Znajomość AMX (1-10): 8 5. Sprawny i działający mikrofon: TAK 6. Opłata admina (składka) [tak/nie]**: TAK 7. Link do swojego GameTracker'a**: https://www.gametracker.com/player/bestz/193.33.177.101:27156/ 8. Parę słów o sobie **: Większość mnie pewnie zna z serwera, pracuję jako żołnierz, z bronią mam styczność nie tylko w cs'sie, dużo trenuję sportów wytrzymałościowo - siłowych, po za tym w cs'a gram dla relaxu, i chyba nigdy się od niego nie uwolnię:), auto się na razie nie psuje to nie spędzam wolnego czasu na jego naprawach, więc poświęcam go na inne przyjemności. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: gram dość często, albo jak mam czas, mam doświadczenie w wyłapywaniu cziterów, rozpisanie demek nie robi problemu, jestem związany z serwerem dość długo i chciałbym by panował na nim porządek jak do tej pory, po za tym Vip wyjdzie taniej:))))) , 10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: TAK STEAM_0:0:59446401 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Wystarczy spojrzeć w GT , gram dla przyjemności , nie z przymusu, tyle ile wyjdzie w miesiącu powinno wystarczyć, nie obiecuję top1 aktywności, ale najgorszy też nie będę.:) 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): weekendy, w tygodniu wieczorami, , zdarzy się że z rana też pogram 13. Staż w Counter-Strike 1.6: styczność od powstania cs'a, 10-14 lat, od 6 lat gram systematycznie 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): TAK Edytowane 19 Kwietnia 2017 przez bestz 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promistrz 598 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Jestem na tak: +wiek +doswiadczenie +steam Tylko wiecej graj 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...