Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]podanie bestz


bestz

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: bestz
2. Imię: Krzysztof
3. Wiek: 31
4. Znajomość AMX (1-10): 8
5. Sprawny i działający mikrofon: TAK
6. Opłata admina (składka) [tak/nie]**: TAK
8. Parę słów o sobie **: Większość mnie pewnie zna z serwera, pracuję jako żołnierz, z bronią mam styczność nie tylko w cs'sie, dużo trenuję sportów wytrzymałościowo - siłowych, po za tym w cs'a gram dla relaxu, i chyba nigdy się od niego nie uwolnię:), auto się na razie nie psuje to nie spędzam wolnego czasu na jego naprawach, więc poświęcam go na inne przyjemności.
9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**:  gram dość często, albo jak mam czas,  mam doświadczenie w wyłapywaniu cziterów, rozpisanie demek nie robi problemu, jestem związany z serwerem dość długo i chciałbym by  panował na nim porządek jak do tej pory, po za tym Vip wyjdzie taniej:))))) , 
10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: TAK  STEAM_0:0:59446401  
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Wystarczy spojrzeć w GT , gram dla przyjemności , nie z przymusu, tyle ile wyjdzie w miesiącu powinno wystarczyć, nie obiecuję top1 aktywności, ale najgorszy też nie będę.:)
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): weekendy, w tygodniu wieczorami, , zdarzy się że z rana też pogram
13. Staż w Counter-Strike 1.6: styczność od powstania cs'a, 10-14 lat, od 6 lat gram systematycznie
14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): TAK
Edytowane przez bestz
  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na tak, ten człowiek jest : 

- Zaangażowany w grę

-Doświadczony życiowo

-Można pożartować

-Niejednokrotnie zgłaszał prawie pewne przypadki oszukiwania

-Nie nadużywa mikrofonu, say.

Bez niego serwer byłby gorszy !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Twoje podanie zostało przyjęte.