Skocz do zawartości

Kubaciszew

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuje by dac nihatalakowi piorun zamiast kuli niebios. To naprawde irytuje 4/5 serwera (oprocz nihtalakow) ze jedna kula niebios zabija np 4 na raz. Piorun nadal by mial duzy dmg ale by zabijal pojedynczo.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewną będą przeciw bo nie po to ładują hajs i ulepszają postać by się bawić z piorunem . Ta postać ma umiejętność obszarową przez co nie trzeba idealnie celować w przeciwnika. I tak powinno pozostać. @WOJTASIKweź się wypowiedz co mi już ręce opadają jak to wszystko czytam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tyle, za takie tematy już powinny lecieć warny. Sam właściciel się wypowiadał na ten temat, sam tą klasą grał, nic w niej zmieniane nie będzie, ludzie nauczcie się grać, a nie tylko płaczecie, bo to już jest na prawdę irytujące.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Pisałem, że jedynie można przemyśleć kwestię przelicznika, ale jak widzicie, na reszcie klas te skille też są OP przy większych lvl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) i odblokował(a) ten temat
Gość Maxx Speed
9 godzin temu, Kioo napisał:

Usnięcie ładowania  odbijania pocisków danie mu np 1/7 1/8 na odbicie pocisku , ma i tak kulke :)

to prawie to samo co paladyn ... tyle ze zamiast kuli jest pocisk 

zacznę grac barba i ulepszę go to tez będę mieć pancerz i wyjdzie na to samo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
11 godzin temu, Kioo napisał:

Usnięcie ładowania  odbijania pocisków danie mu np 1/7 1/8 na odbicie pocisku , ma i tak kulke :)

3 tygodnie temu było 1/3 i nikt tą klasą nie grał, bo była bardzo słaba.  Mam dać jeszcze mniej? xD

Przecież to akurat nie trzyma się kupy.

Klasa przed poprawką dla natychmiastowego odbicia miała szansę 1/3. TO jak działała było bardzo słabe i powodowało, iż klasa padała od razu, bez większych problemów, bo jednak 1/3 to nie jest co 3 trafienie tylko szansa, a więc może nie wejść nawet za 10 razem. TUtaj chcesz ustawić jeszcze mniej czyli 1/7. Jaki to ma wtedy sens skoro przeszłość pokazuje jak to działa gdy szansa jest większa niż to co napisałeś?

 

Według mnie ustawienie szansy odpada, bo to nie na tym polega, zwłaszcza, że mod ten jest autorski z cs 1.6, nie było go ngidzie poza soplicą, a tam ta klasa w taki sposób działała i serwer skupiał wokół siebie ogromną ilość graczy (ten serwer był swego rodzaju topką, mając przez długi czas 32/32). Także nie bardzo rozumiem czemu jest oto taki problem, bo samo odbicie na pewno nie jest temu winne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, -_- napisał:

3 tygodnie temu było 1/3 i nikt tą klasą nie grał, bo była bardzo słaba.  Mam dać jeszcze mniej? xD

Przecież to akurat nie trzyma się kupy.

Klasa przed poprawką dla natychmiastowego odbicia miała szansę 1/3. TO jak działała było bardzo słabe i powodowało, iż klasa padała od razu, bez większych problemów, bo jednak 1/3 to nie jest co 3 trafienie tylko szansa, a więc może nie wejść nawet za 10 razem. TUtaj chcesz ustawić jeszcze mniej czyli 1/7. Jaki to ma wtedy sens skoro przeszłość pokazuje jak to działa gdy szansa jest większa niż to co napisałeś?

 

Według mnie ustawienie szansy odpada, bo to nie na tym polega, zwłaszcza, że mod ten jest autorski z cs 1.6, nie było go ngidzie poza soplicą, a tam ta klasa w taki sposób działała i serwer skupiał wokół siebie ogromną ilość graczy (ten serwer był swego rodzaju topką, mając przez długi czas 32/32). Także nie bardzo rozumiem czemu jest oto taki problem, bo samo odbicie na pewno nie jest temu winne

Ok  to  widocznie ja nie rozumiem np, wczorajsza sytuacja na office 2x nitha ladujaca sie po stronie tt moje  staty 10/20 -19 samobojstw przez odbicie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Jeszcze sprostuje jedną rzecz, bo ludzie piszą, że nie ma na te klasę żadnej kontry, ale przecież ta klasa nie jest odporna na uderzenia magiczne, a więc wszelkiego rodzaju totemy, fireball, itd przebijają jego pancerz i oto raczej chodzi.

Tak samo w przypadku gdy dany strzał z truciem wpadnie w niego. On na to nie ma ABS, a więc albo źle się rozumiemy, albo po prostu ludzie o tym nie wiedzą lub coś jest nie tak, bo te klasę powinny kontrować wszelkiego rodzaju klasy/itemy magiczne, a skoro oni tak kokszą, to wydaje mi się, że jednak tak nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm , nie kazdy chce grać magiem ja miałem ochote pograć diablo - regeneracj za hs ,nie jestem w stanie zabic nitha tak samo paladynem ,druidem ktorego mam na 31lvl . Ale rozumiem twoją logike .. która jest bez sensu dla osob ktore graja bez ''firebalii '' Ale to twoja deyzja pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Ja Cię rozumiem kioo, ale trzeba sobie zdać sprawę, że ten serwer polega na tym, iż dana klasa kontruje daną. to ma być taki schemat

Klasa A zabija klasę B, ale ginie przy starcu z C, a C pada przy starciu z B

A > B

C > A

B > C

Rozumiesz ten schemat? Dana klasa ma zabijać daną. To nie może być tak, że wszyscy zabijają wszystkich, bo to nie miałoby sensu, dlatego tak ważne jest uświadomienie ludzi, że gra klasą, która jest ogólna dla wszystkich, jest błędem.

Grasz Diablo, ale z tego co pamiętam on ma HE, a pancerz chyba nie miał ABS na HE tylko na strzały i uderzenie kosy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym tylko wam dopisać że @Donozor jakoś jest w stanie mnie zabić z łatwością .... Tylko trzeba mięc auto-pompe . 1 strzał zbija mi 4 pancerze z odległości. ( odbija może z 10 do  20 dmg ). Wszędzie jest sposób ale tylko nieliczni gracze z niego korzystają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba że trafie w głowę to odbija z 300hp.
Dlatego chce by strzały w głowę nie odbijały bo to troche przesada.
100% odbicia to urok tej klasy to niech odbija jakiś normalny damage chyba aktualny rekord wynosi ~1000hp z odbicia.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę gram na serwerze i trochę się wypowiem. Od kiedy pamiętam na classic-owym NDM była zasada, że każdą klasą można zabić każdego (niezależnie od lvla) po wprowadzeniu nithalaka (czy jak to się tam pisze) ta zasada została lekko złamana. Przykład: Przychodzi sobie nowy gracz, wybiera ninje no i jak każdy wie każdego próbuje atakować w plecy. Naładowanego Nithalaka Ninja nie ma szans zabić (niby ma rzucane sztylety, ale widziałem jak one działają xd). Taki nowy gracz prawdopodobnie da sobie spokój i zmieni albo klasę (co pewnie niewiele mu da) albo odejdzie z serwera.

Słyszałem opinie dużej ilości osób na temat tej klasy i zdecydowana większość twierdzi, że jest ona za mocna. Pozwolę sobie zacytować słowa Hadesa: "Ale ta klasa jest OP" (on gra Nithalakiem ;). Proponuję albo zmienić szansę na odbicie na jakieś 50%, albo zmniejszyć ilość obrażeń odbijanych (powinien dostać 100, a odbija 50). Wiem, że to jest klasa premium, no ale po znerfieniu pancerza i tak będzie bardzo mocna - nie zapominajmy o kuli niebios i granacie taktycznym ... Najlepiej by było jakby ktoś neutralny (najlepiej z innego serwera) przyszedł i pograł trochę, żeby zobaczyć jak to wygląda ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
16 godzin temu, ziomm napisał:

Od kiedy pamiętam na classic-owym NDM była zasada, że każdą klasą można zabić każdego (niezależnie od lvla) po wprowadzeniu nithalaka (czy jak to się tam pisze) ta zasada została lekko złamana

Zasada jest taka, jak to napisałem w temacie

W dniu 13.03.2018 o 11:43, -_- napisał:

Ja Cię rozumiem kioo, ale trzeba sobie zdać sprawę, że ten serwer polega na tym, iż dana klasa kontruje daną. to ma być taki schemat

Klasa A zabija klasę B, ale ginie przy starcu z C, a C pada przy starciu z B

A > B

C > A

B > C

Rozumiesz ten schemat? Dana klasa ma zabijać daną. To nie może być tak, że wszyscy zabijają wszystkich, bo to nie miałoby sensu, dlatego tak ważne jest uświadomienie ludzi, że gra klasą, która jest ogólna dla wszystkich, jest błędem.

Grasz Diablo, ale z tego co pamiętam on ma HE, a pancerz chyba nie miał ABS na HE tylko na strzały i uderzenie kosy

 

Te klasę da się pokonać, a jego kontrę przedstawiłem już wcześniej. Nie zmniejszę mu odbijania na jakiś procent, bo to bezsensu.

 

Jedyną możliwość jest:

1. Osłabienie kuli

2. Usunięcie odbicia dla HS

Ale nie wiadomo czy aby na pewno ta klasa będzie tak grana jak reszta zostanie poprawiona w jakiś tam sposób. Napisałem czemu tą klasą grają ludzie i śmieszny mnie to, że dopóki Leśny się nie rozbudował, NIKT NIE MIAŁ PROBLEMU, a sam nią grałem i miałem to odbicie (max 2). Teraz raptem problem, bo z runą i rozwinięciem ta klasa dobra i zaczęło nią grać więcej osób. To logiczne, że będzie problem, bo gra nią za dużo graczy i to tyczy się każdej klasy, bo jak teraz połowa serwera zacznie grać barbą, to też będzie problem. Także problem tkwi w myśleniu graczy, a nie w samej klasie, bo gdyby tak było, byłaby ona grana już na początku gdy tak została edytowana, a nie po akcji Leśnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, -_- napisał:

Zasada jest taka, jak to napisałem w temacie

Te klasę da się pokonać, a jego kontrę przedstawiłem już wcześniej. Nie zmniejszę mu odbijania na jakiś procent, bo to bezsensu.

 

Jedyną możliwość jest:

1. Osłabienie kuli

2. Usunięcie odbicia dla HS

Ale nie wiadomo czy aby na pewno ta klasa będzie tak grana jak reszta zostanie poprawiona w jakiś tam sposób. Napisałem czemu tą klasą grają ludzie i śmieszny mnie to, że dopóki Leśny się nie rozbudował, NIKT NIE MIAŁ PROBLEMU, a sam nią grałem i miałem to odbicie (max 2). Teraz raptem problem, bo z runą i rozwinięciem ta klasa dobra i zaczęło nią grać więcej osób. To logiczne, że będzie problem, bo gra nią za dużo graczy i to tyczy się każdej klasy, bo jak teraz połowa serwera zacznie grać barbą, to też będzie problem. Także problem tkwi w myśleniu graczy, a nie w samej klasie, bo gdyby tak było, byłaby ona grana już na początku gdy tak została edytowana, a nie po akcji Leśnego.

Jestem za usunieciem odbicia HS a problem nie jest z rozbudowywaniem tylko wlasnie to ze jak trafisz HS to sam o siebie padasz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z @Maxx Speed. Jakoś @WOJTASIK jak się ze mną strzelał to prawie za każdym razem ziemie czyścił nawet jak ładowałem 1 pancerz xd pierw strzelaj w nogi 2 pociski a potem w głowę. No chyba że się nie potrafi strzelać lub szybko myśleć . I tu odpowiem na następne pytanie które pseudo znawca diablo napisałby po mojej wypowiedzi ... ,,Przecież nie zauważysz z kim się strzelasz "... Nakierowując celownik na gracza widzisz jego nick i widzisz takiego Leśnego , Maxx Speed czy Wojtas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności