Kubaciszew 17 Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Proponuje by dac nihatalakowi piorun zamiast kuli niebios. To naprawde irytuje 4/5 serwera (oprocz nihtalakow) ze jedna kula niebios zabija np 4 na raz. Piorun nadal by mial duzy dmg ale by zabijal pojedynczo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeowTO 8 Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 No przydaloby sie cos zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Uprzedzajac pisze ze na pewno nihatalaki beda przeciw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal095 10 Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Wedlug mnie trzeba cos z nim zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Na pewną będą przeciw bo nie po to ładują hajs i ulepszają postać by się bawić z piorunem . Ta postać ma umiejętność obszarową przez co nie trzeba idealnie celować w przeciwnika. I tak powinno pozostać. @WOJTASIKweź się wypowiedz co mi już ręce opadają jak to wszystko czytam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Powiem tyle, za takie tematy już powinny lecieć warny. Sam właściciel się wypowiadał na ten temat, sam tą klasą grał, nic w niej zmieniane nie będzie, ludzie nauczcie się grać, a nie tylko płaczecie, bo to już jest na prawdę irytujące. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 mag tez zabija z fireball 3 4 osoby na raz jak trafi ... tyle w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Dodam tyle, że teraz więcej gram upadłym na tą według was nieszczęsną klasę i jak dla mnie jest łatwo xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 12 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Pisałem, że jedynie można przemyśleć kwestię przelicznika, ale jak widzicie, na reszcie klas te skille też są OP przy większych lvl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 12 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Tutaj możecie pisać o nihlathaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kioo 14 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Usnięcie ładowania odbijania pocisków danie mu np 1/7 1/8 na odbicie pocisku , ma i tak kulke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 9 godzin temu, Kioo napisał: Usnięcie ładowania odbijania pocisków danie mu np 1/7 1/8 na odbicie pocisku , ma i tak kulke to prawie to samo co paladyn ... tyle ze zamiast kuli jest pocisk zacznę grac barba i ulepszę go to tez będę mieć pancerz i wyjdzie na to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 11 godzin temu, Kioo napisał: Usnięcie ładowania odbijania pocisków danie mu np 1/7 1/8 na odbicie pocisku , ma i tak kulke 3 tygodnie temu było 1/3 i nikt tą klasą nie grał, bo była bardzo słaba. Mam dać jeszcze mniej? xD Przecież to akurat nie trzyma się kupy. Klasa przed poprawką dla natychmiastowego odbicia miała szansę 1/3. TO jak działała było bardzo słabe i powodowało, iż klasa padała od razu, bez większych problemów, bo jednak 1/3 to nie jest co 3 trafienie tylko szansa, a więc może nie wejść nawet za 10 razem. TUtaj chcesz ustawić jeszcze mniej czyli 1/7. Jaki to ma wtedy sens skoro przeszłość pokazuje jak to działa gdy szansa jest większa niż to co napisałeś? Według mnie ustawienie szansy odpada, bo to nie na tym polega, zwłaszcza, że mod ten jest autorski z cs 1.6, nie było go ngidzie poza soplicą, a tam ta klasa w taki sposób działała i serwer skupiał wokół siebie ogromną ilość graczy (ten serwer był swego rodzaju topką, mając przez długi czas 32/32). Także nie bardzo rozumiem czemu jest oto taki problem, bo samo odbicie na pewno nie jest temu winne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kioo 14 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 5 minut temu, -_- napisał: 3 tygodnie temu było 1/3 i nikt tą klasą nie grał, bo była bardzo słaba. Mam dać jeszcze mniej? xD Przecież to akurat nie trzyma się kupy. Klasa przed poprawką dla natychmiastowego odbicia miała szansę 1/3. TO jak działała było bardzo słabe i powodowało, iż klasa padała od razu, bez większych problemów, bo jednak 1/3 to nie jest co 3 trafienie tylko szansa, a więc może nie wejść nawet za 10 razem. TUtaj chcesz ustawić jeszcze mniej czyli 1/7. Jaki to ma wtedy sens skoro przeszłość pokazuje jak to działa gdy szansa jest większa niż to co napisałeś? Według mnie ustawienie szansy odpada, bo to nie na tym polega, zwłaszcza, że mod ten jest autorski z cs 1.6, nie było go ngidzie poza soplicą, a tam ta klasa w taki sposób działała i serwer skupiał wokół siebie ogromną ilość graczy (ten serwer był swego rodzaju topką, mając przez długi czas 32/32). Także nie bardzo rozumiem czemu jest oto taki problem, bo samo odbicie na pewno nie jest temu winne Ok to widocznie ja nie rozumiem np, wczorajsza sytuacja na office 2x nitha ladujaca sie po stronie tt moje staty 10/20 -19 samobojstw przez odbicie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Jeszcze sprostuje jedną rzecz, bo ludzie piszą, że nie ma na te klasę żadnej kontry, ale przecież ta klasa nie jest odporna na uderzenia magiczne, a więc wszelkiego rodzaju totemy, fireball, itd przebijają jego pancerz i oto raczej chodzi. Tak samo w przypadku gdy dany strzał z truciem wpadnie w niego. On na to nie ma ABS, a więc albo źle się rozumiemy, albo po prostu ludzie o tym nie wiedzą lub coś jest nie tak, bo te klasę powinny kontrować wszelkiego rodzaju klasy/itemy magiczne, a skoro oni tak kokszą, to wydaje mi się, że jednak tak nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kioo 14 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Mhm , nie kazdy chce grać magiem ja miałem ochote pograć diablo - regeneracj za hs ,nie jestem w stanie zabic nitha tak samo paladynem ,druidem ktorego mam na 31lvl . Ale rozumiem twoją logike .. która jest bez sensu dla osob ktore graja bez ''firebalii '' Ale to twoja deyzja pozdro ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Ja Cię rozumiem kioo, ale trzeba sobie zdać sprawę, że ten serwer polega na tym, iż dana klasa kontruje daną. to ma być taki schemat Klasa A zabija klasę B, ale ginie przy starcu z C, a C pada przy starciu z B A > B C > A B > C Rozumiesz ten schemat? Dana klasa ma zabijać daną. To nie może być tak, że wszyscy zabijają wszystkich, bo to nie miałoby sensu, dlatego tak ważne jest uświadomienie ludzi, że gra klasą, która jest ogólna dla wszystkich, jest błędem. Grasz Diablo, ale z tego co pamiętam on ma HE, a pancerz chyba nie miał ABS na HE tylko na strzały i uderzenie kosy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Chciałbym tylko wam dopisać że @Donozor jakoś jest w stanie mnie zabić z łatwością .... Tylko trzeba mięc auto-pompe . 1 strzał zbija mi 4 pancerze z odległości. ( odbija może z 10 do 20 dmg ). Wszędzie jest sposób ale tylko nieliczni gracze z niego korzystają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donozor 129 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Chyba że trafie w głowę to odbija z 300hp. Dlatego chce by strzały w głowę nie odbijały bo to troche przesada. 100% odbicia to urok tej klasy to niech odbija jakiś normalny damage chyba aktualny rekord wynosi ~1000hp z odbicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Trochę gram na serwerze i trochę się wypowiem. Od kiedy pamiętam na classic-owym NDM była zasada, że każdą klasą można zabić każdego (niezależnie od lvla) po wprowadzeniu nithalaka (czy jak to się tam pisze) ta zasada została lekko złamana. Przykład: Przychodzi sobie nowy gracz, wybiera ninje no i jak każdy wie każdego próbuje atakować w plecy. Naładowanego Nithalaka Ninja nie ma szans zabić (niby ma rzucane sztylety, ale widziałem jak one działają xd). Taki nowy gracz prawdopodobnie da sobie spokój i zmieni albo klasę (co pewnie niewiele mu da) albo odejdzie z serwera. Słyszałem opinie dużej ilości osób na temat tej klasy i zdecydowana większość twierdzi, że jest ona za mocna. Pozwolę sobie zacytować słowa Hadesa: "Ale ta klasa jest OP" (on gra Nithalakiem ;). Proponuję albo zmienić szansę na odbicie na jakieś 50%, albo zmniejszyć ilość obrażeń odbijanych (powinien dostać 100, a odbija 50). Wiem, że to jest klasa premium, no ale po znerfieniu pancerza i tak będzie bardzo mocna - nie zapominajmy o kuli niebios i granacie taktycznym ... Najlepiej by było jakby ktoś neutralny (najlepiej z innego serwera) przyszedł i pograł trochę, żeby zobaczyć jak to wygląda ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 14 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 16 godzin temu, ziomm napisał: Od kiedy pamiętam na classic-owym NDM była zasada, że każdą klasą można zabić każdego (niezależnie od lvla) po wprowadzeniu nithalaka (czy jak to się tam pisze) ta zasada została lekko złamana Zasada jest taka, jak to napisałem w temacie W dniu 13.03.2018 o 11:43, -_- napisał: Ja Cię rozumiem kioo, ale trzeba sobie zdać sprawę, że ten serwer polega na tym, iż dana klasa kontruje daną. to ma być taki schemat Klasa A zabija klasę B, ale ginie przy starcu z C, a C pada przy starciu z B A > B C > A B > C Rozumiesz ten schemat? Dana klasa ma zabijać daną. To nie może być tak, że wszyscy zabijają wszystkich, bo to nie miałoby sensu, dlatego tak ważne jest uświadomienie ludzi, że gra klasą, która jest ogólna dla wszystkich, jest błędem. Grasz Diablo, ale z tego co pamiętam on ma HE, a pancerz chyba nie miał ABS na HE tylko na strzały i uderzenie kosy Te klasę da się pokonać, a jego kontrę przedstawiłem już wcześniej. Nie zmniejszę mu odbijania na jakiś procent, bo to bezsensu. Jedyną możliwość jest: 1. Osłabienie kuli 2. Usunięcie odbicia dla HS Ale nie wiadomo czy aby na pewno ta klasa będzie tak grana jak reszta zostanie poprawiona w jakiś tam sposób. Napisałem czemu tą klasą grają ludzie i śmieszny mnie to, że dopóki Leśny się nie rozbudował, NIKT NIE MIAŁ PROBLEMU, a sam nią grałem i miałem to odbicie (max 2). Teraz raptem problem, bo z runą i rozwinięciem ta klasa dobra i zaczęło nią grać więcej osób. To logiczne, że będzie problem, bo gra nią za dużo graczy i to tyczy się każdej klasy, bo jak teraz połowa serwera zacznie grać barbą, to też będzie problem. Także problem tkwi w myśleniu graczy, a nie w samej klasie, bo gdyby tak było, byłaby ona grana już na początku gdy tak została edytowana, a nie po akcji Leśnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 2 godziny temu, -_- napisał: Zasada jest taka, jak to napisałem w temacie Te klasę da się pokonać, a jego kontrę przedstawiłem już wcześniej. Nie zmniejszę mu odbijania na jakiś procent, bo to bezsensu. Jedyną możliwość jest: 1. Osłabienie kuli 2. Usunięcie odbicia dla HS Ale nie wiadomo czy aby na pewno ta klasa będzie tak grana jak reszta zostanie poprawiona w jakiś tam sposób. Napisałem czemu tą klasą grają ludzie i śmieszny mnie to, że dopóki Leśny się nie rozbudował, NIKT NIE MIAŁ PROBLEMU, a sam nią grałem i miałem to odbicie (max 2). Teraz raptem problem, bo z runą i rozwinięciem ta klasa dobra i zaczęło nią grać więcej osób. To logiczne, że będzie problem, bo gra nią za dużo graczy i to tyczy się każdej klasy, bo jak teraz połowa serwera zacznie grać barbą, to też będzie problem. Także problem tkwi w myśleniu graczy, a nie w samej klasie, bo gdyby tak było, byłaby ona grana już na początku gdy tak została edytowana, a nie po akcji Leśnego. Jestem za usunieciem odbicia HS a problem nie jest z rozbudowywaniem tylko wlasnie to ze jak trafisz HS to sam o siebie padasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 ty masz zawsze problem ... nie strzelaj hs tylko najpierw zbij pancerz , albo uzywaj pompy i ona od 1 strzala zdejmuje pancerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Zgadzam się z @Maxx Speed. Jakoś @WOJTASIK jak się ze mną strzelał to prawie za każdym razem ziemie czyścił nawet jak ładowałem 1 pancerz xd pierw strzelaj w nogi 2 pociski a potem w głowę. No chyba że się nie potrafi strzelać lub szybko myśleć . I tu odpowiem na następne pytanie które pseudo znawca diablo napisałby po mojej wypowiedzi ... ,,Przecież nie zauważysz z kim się strzelasz "... Nakierowując celownik na gracza widzisz jego nick i widzisz takiego Leśnego , Maxx Speed czy Wojtas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 pozamiatane ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi