WOJTASIK 82 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Chciałbym zaznaczyć że ja już nie gram nihlathakiem od 3 dni xD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 -_- to ja prosze cie daj to ze HS tylko redukuje a nie odbija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 15 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Uważam to jedyna zmiana, którą można jako tako przyjąć. Mianowicie strzał w HS po prostu by nie odbijał DMG (ale nie przechodziłby), ale wolałbym by wypowiedziało się więcej osób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 8 sek ładuje się te pancerze, a i tak nie odbijają 100% dmg i jeszcze głowy miały by nie odbić. Lustrzane pancerze to dobra kontra na globali którzy po głowie biją (silvery maja jakieś szanse przynajmniej), przelicznik int dla kuli na 1.2 byłoby idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 ewentualnie HS nie odbija 100% tylko 70/80 % , całkowite wyłączenie odbicia HS nie ma sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Jestem na Nie !!! Kolejna bzdura która nie powinna mięć miejsca ... Kuba gra paladynem i dlatego ciągle jest płacz bo gdy się naładuje to pada ... Zacznij grać magiem albo durielem to nie będziesz tak padał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Dacie spokój kiedyś z tym nihlathakiem? Ja nim już nie gram, a grając na tą klasę nie jest wcale tak ciężko. Ja bym wrócił do identycznej wersji z 1.6 co do kuli, w sensie takim, że można tą kulę puszczać tylko na nóż + r, wtedy przynajmniej do nas nie strzela jak rzuca tą kulą, bo ma nóż w łapie. Nikt na 1.6 NIGDY nic nie wspomniał o tej klasie, a jest identyczna prawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 To noż + r ssie i to strasznie xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) Gram paladynem i dlatego placze. Masz racje. Ale to totalnie traci sens jak ja jak mam pociski to zbicie pancerzu obija mnie do 10-40 hp. Wiec chociaz chce by w heada byl mniejszy dmg tak z 70% bo to nie ma sensu jak trafie HS i odbija mi -200 takto by bylo -140 jakies bo czesto przy full auto wpada head i tego nie przezywam. A co do hadesa to ja mam silvera i jakos trafiam heady. Edytowane 15 Marca 2018 przez Kubaciszew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 a jaki sens ma jak ty naładujesz pociski i na 1 strzał typa ubijesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Tutaj klasa goni klasę ... anty klasą na nihlathaka jest zniewolony . Dla mnie temat do zamknięcia bo co chwile jest to samo ... każdy chce zrobić serwer pod klase która gra a to nie na tym ma polegać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Kubaciszew napisał: -_- to ja prosze cie daj to ze HS tylko redukuje a nie odbija Bo grasz paladynem i ładujesz pociski, które napierdzielają w głowę? Mądrze.. 4 godziny temu, -_- napisał: Uważam to jedyna zmiana, którą można jako tako przyjąć. Mianowicie strzał w HS po prostu by nie odbijał DMG (ale nie przechodziłby), ale wolałbym by wypowiedziało się więcej osób. 1 godzinę temu, Kubaciszew napisał: Gram paladynem i dlatego placze. Masz racje. Ale to totalnie traci sens jak ja jak mam pociski to zbicie pancerzu obija mnie do 10-40 hp. Wiec chociaz chce by w heada byl mniejszy dmg tak z 70% bo to nie ma sensu jak trafie HS i odbija mi -200 takto by bylo -140 jakies bo czesto przy full auto wpada head i tego nie przezywam. A co do hadesa to ja mam silvera i jakos trafiam heady. Mi się już na prawdę rzygać chce jak patrzę, na niektóre posty. Odpier*alacie taką manianę, chcecie robić jakieś kontry ( jedną już zrobiliście na zniewolonym ), ten mod był tworzony i przemyślany we wszystkich aspektach, edytowanie teraz klas to jest kompletny nonsens bo wszystko zacznie się pieprzyć. Uważam, że niepotrzebnie większość klas była ruszana, powinny zostać jak było na silniku 1.6, a nie zbędne edycje i wieczne narzekanie, uważam że wtedy był najlepszy balans klas, bo opiekując się tym serwerem przez ponad rok, nie słyszałem ANI JEDNEJ SKARGI NA BRAK BALANSU. Jednym słowem mówiąc, jako weteran tego moda stwiedzam, że większość nie ma bladego pojęcia na czym polega ten mod, mówiąc za przeproszeniem bierze mnie kurwica jak czytam niektóre posty. Grasz paladynem to chcesz mu redukować odbicia w głowę, bo umierasz jak w niego strzelasz, to gościu jest diablomod, jedna klasa jest lepsza na drugą, a na trzecią już niestety jest gorsza, tak było jest i będzie. Zaraz przyjdzie gość co gra ninją i powie, żeby zabrać magowi naświetlanie ninjy, następnie przyjdzie imp i zacznie płakać, że demonolog wyrzuca broń A JA TYLKO ZMIENIAM NA NÓŻ, tu jest różnorodność klas i każda ma inne umiejętności i każda z klas jest lepsza na jedną klasę, a gorsza na drugą. Prosicie mnie o wypowiedzi na ten temat, a znacie moje zdanie, ja się nie zamierzam już wkur*iać i produkować, bo mnie krew zalewa jak pieprzycie o tych klasach, nauczcie się grać swoją klasą i zrozumcie to, że jesteście na x klase lepsi, a na y gorsi ( że tak to ujmę ). I zgadzam się z leśnym każdy tu chce robić klasy pod siebie, ja powiem tyle, balansu nie ma właśnie przez WAS graczy i tylko i wyłącznie w waszych głowach. OSTATECZNIE POWIEM, ŻE CO DO TEJ KLASY WIDZĘ JEDNĄ ZMIANĘ, WYCOFAĆ DZIAŁANIE SM_SKILL NA KULE NIEBIOS I POWRÓT DO UŻYCIA NÓŻ + R, WYJASNIŁEM WYŻEJ I JESLI PRZELICZNIK INTA JEST AKTUALNIE INNY NIŻ NA 1.6 -> POWRÓT DO 1.6. Edytowane 15 Marca 2018 przez WOJTASIK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 A teraz prosze -_- lub jakiegos moderatora by zamknal ten temat. Nie ma sensu dalej drazyc tematu jak beda siee tylko powtarzac te same rzeczy. Kontre juz mam a mianowicie Pochodnia piekielnego ognia + shotgun i juz ta klasa to totalne dno. Pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 16 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Ja mam taką prośbę, a zarazem swego rodzaju nagrodę dla osób, które chciałyby poświęcić trochę swojego czasu. W dziale z informacjami mogłyby powstawać ogólne opisy danych klas i informacje jak dokładnie je rozwijać i jakie itemy/rune mieć, itd itd. Oczywiście wiem, że wiele osób nie robi nic za darmo, a więc każdy z takich poradników (JEDEN TEMAT = JEDNA KLASA) będzie oceniany przez ludzi, a następnie przeze mnie i nagradzany. Nie ma stałej wartości nagrody, bo to zależeć będzie od opisania danej klasy. Nagrodą mogą być wszystkie usługi ze sklepu SMS (!sklepsms). Może to Was jakoś zachęci, a tym samym pomoże nowym graczom. Każdy poradnik, opis, cokolwiek co pomoże nowym graczom, a także nawet stałym graczom obyć się z danym tematem, zostanie nagrodzony i być może to spowoduej, iż ludzie będą częściej zaglądać w dział NDM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi