Jump to content

[New Diablo Mod] Paladyn


-_-

Recommended Posts

Też jestem za zmianą skoku na sm_skill. Chwilę grałem paladynem i miałem ten sam problem z długim skokiem. No i według mnie łatwiej będzie używać go jak będzie zbindowany na taki klawisz, który chcemy :).

Link to comment
Share on other sites

Od zmiany użycia skoku (na sm_skill) paladyn ma możliwość poskoczenia po użyciu longjumpa będąc jeszcze w locie. (tak jakby miał dodatkowy skok) System czyta długi skok jako umiejętność, a nie jako skok. Daje to paladynowi za dużą swobodę w rashowaniu (wystarczy dodać trochę punktów w grawitację i można przeskoczyć pół mapy na jednym skoku). Proponuję poprawić to :). 

Link to comment
Share on other sites

Nadal skok paladyna nie został zmieniony. Widziałem w dzienniku zmian wypisaną tą zmianę, ale nic się nie zmieniło.

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Nie napisałem, że to wgrałem xD
Pracuje nad tłumaczeniem i zcekam jeszcze na poprawki

Link to comment
Share on other sites

@-_-wiesz że nadal będzie double jump i będzie tak cały czas dopóki skok jest na sm_skill. Zmiany są przez to że gracze używają ctrl+space do przechodzenia przez okna i skakania po skrzynkach a nie longjumpow. Dało się wcześniej skakać bez zużycia jumpa ale nie każdy wiedział jak. Zmień to po prostu na shift+space lub jeśli się da to na sm_skill+space ale w taki sposób by użyć jumpa przy naciśnięciu spacji i wyciśniętym sm_skill, czyli odwrotnie jak jest obecnie.

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Nie rozumiem.

Po użyciu sm_skill, funkcja sprawdza czy gracz używa bind IN_DUCK (wcześniej IN_JUMP, bo podobno nie działało tak jak chcieliście), a więc teraz trzeba mieć sm_skill i dany bind, w tym przypadku duck.

Musicie sami się zdecydować, bo jeden pisze jedno, drugi drugie, a więc jak mam potem coś zrobić skoro każdy pisze co innego?

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, -_- napisał:

Po użyciu sm_skill, funkcja sprawdza czy gracz używa bind IN_DUCK (wcześniej IN_JUMP, bo podobno nie działało tak jak chcieliście), a więc teraz trzeba mieć sm_skill i dany bind, w tym przypadku duck.

Nie ma sensu tak robić bo nie zmieni to tego że jest doublejump. Wcześniej pisałem czy da sie zrobić tak by po użyciu spacji IN_JUMP? funkcja sprawdzała czy gracz używa sm_skill, czy jakoś tak, nie wiem czy to by w ogóle zadziałało, a jeśli nie to chyba nikt nie miałby nic przeciwko shift+space bo w sumie to tylko klawisz obok.

Link to comment
Share on other sites

  • Root

AA, czyli chcesz by najpierw sprawdzało czy gracz użył jump, a dopiero potem sm_skill? Tak naprawdę to, to jak działa teraz można porównać do tego, ponieważ  oba przyciski muszą być trzymane. Chyba że chcesz bym sprawdzał czy gracz jest w powietrzu i dopiero wtedy pozwalał mu użyć sm_skill, bo ja nie widzę innego wyjścia, ze względu na to, iz sm_skill to komenda, a nie klawisz, jak np: IN_JUMP (spacja).

Tak więc jeśli to ma działać na zasadzie:

1. Naciskamy spację (IN_JUMP).

2. Gdy jesteśmy w skoku, używamy sm_skill 

3. Skill działa

Link to comment
Share on other sites

Hmm, chcę po prostu by paladyn nie miał podwójnego skoku. Najprostszym rozwiązaniem byłoby chyba ustawienie long jumpów na shift+spacja.

3 godziny temu, -_- napisał:

AA, czyli chcesz by najpierw sprawdzało czy gracz użył jump, a dopiero potem sm_skill?

Nie, najpierw sm_skill dopiero potem spacja. Chodzi o to by long jump nie nie był wykonywany gdy na końcu jest sm_skill, jeżeli nie skoczy się spacją to w momencie gdy się jest w powietrzu można ten skok wykorzystać.

4 godziny temu, -_- napisał:

1. Naciskamy spację (IN_JUMP).

2. Gdy jesteśmy w skoku, używamy sm_skill 

3. Skill działa

1. Naciskamy spację, czyli podskakujemy i jesteśmy w powietrzu

2. Gdy jesteśmy w powietrzu wykonujemy long jumpa nie dotykając w międzyczasie ziemi, czyli tak jak wcześniej z tym że wcześniej trzeba było dotknąć ziemi by skoczyć.

3. Jeśli dobrze myślę to na pierwszy rzut oka tak, ale czy to nie spowoduje że będąc w powietrzu wystarczy nacisnąć spacje i użyć sm_skill żeby sobie latać? Gorzej niż kiedykolwiek było.

Jak dla mnie to zmienić na shift+spacja i po sprawie. No bo skoro ctrl+spacja było dobre i nie przeszkadzało, jedynie przy wskoczeniu na beczkę/skrzynkę.

Link to comment
Share on other sites

Stare ctrl+spacja klocilo sie z mechanika gry, a jak jest zmienione na sm_skill to od tamtego czasu wystepuje double jump, i nie mozna uzywac skoku w trakcie chodzenia.

shift+spacja nikomu by nie przeszkadzalo

Edited by ckbs
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Okej, to przenosimy to na shift+spacje i sprawdzimy jak to się przyjmie. Potem najwyżej zmienię na ctrl+spacje

Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.04.2018 o 20:54, -_- napisał:

Okej, to przenosimy to na shift+spacje i sprawdzimy jak to się przyjmie. Potem najwyżej zmienię na ctrl+spacje

shift+spacja dziala tylko na 10 skokow 1 jakims cudem jest z double jumpem

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Zdecydowanie na nie. Jak zostanie wprowadzona taka zmiana to bylejakie trafienie z deagla będzie wiązało się z hs ... czyli w 90% instakill. 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, ziomm napisał:

Zdecydowanie na nie. Jak zostanie wprowadzona taka zmiana to bylejakie trafienie z deagla będzie wiązało się z hs ... czyli w 90% instakill. 

No w sumie masz rację ale niech powróci 2x większy dmg niż +dmg nie wiem dlaczego ale adj strzelając w hs  z m4a1s zadawał mi po 200 dmg.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Czy jest mozliwość dac paladynowi do naladowania max3 pociski lub 1 pocisk co 5sekund? bo jak wchodze na serwer i nie wazne jaką klase wezme, jakim mam level i tak gine na 2hity z kalacha przez paladyna np dzisiaj dostawalem 240 w 2 z ak lub 214 w 1 ze scauta i 230 z rewolwera. Niewiem czy to ta klasa jest za op czy inne są za słabe. Bo np taki upadły ma 11% na 2x dmg i ma lekko więkdzy dmg na start a taki paladyn ma od razu kryta i moze se je dowoli ładować plus jego dlugie skoki za bardzo sie nie roznią od linek. O czym mowie? że paladyn jest lepszy niz upadły (P) a o tym że jest najlepszą klasą na serwerze ze zwyklych klas nie musze nawet wspominac bo to jest oczywiste. 

  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

To macie dwie opcje do wyboru

  • 1 pocisk +rozwoj (pozostaje ten sam cooldown)
  • tyle samo pocisków +rozwoj, ale cooldown +3 sekundy

Możecie zgłosować poprzez oddanie odpowiedniej reakcji

Zmieszany -> 1 pocisk
haha -> cooldown +3 sekundy

Dziękuje bardzo

  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy