Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 18 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Paladyn na serwerze New Diablo Mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Proponuje by zmienić mu długi skok z kucania i skoku na sm_skill. To irytuje jak przy wchodzeniu w jakies miejsce ci uzywa skoku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Jeżeli nikt nie ma żadnego "ale", mogę dodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Też jestem za zmianą skoku na sm_skill. Chwilę grałem paladynem i miałem ten sam problem z długim skokiem. No i według mnie łatwiej będzie używać go jak będzie zbindowany na taki klawisz, który chcemy :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Wejdzie w nowym update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Od zmiany użycia skoku (na sm_skill) paladyn ma możliwość poskoczenia po użyciu longjumpa będąc jeszcze w locie. (tak jakby miał dodatkowy skok) System czyta długi skok jako umiejętność, a nie jako skok. Daje to paladynowi za dużą swobodę w rashowaniu (wystarczy dodać trochę punktów w grawitację i można przeskoczyć pół mapy na jednym skoku). Proponuję poprawić to :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Wejdzie update wymuszający korzystanie ze spacji przy longjump Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Nadal skok paladyna nie został zmieniony. Widziałem w dzienniku zmian wypisaną tą zmianę, ale nic się nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Nie napisałem, że to wgrałem xD Pracuje nad tłumaczeniem i zcekam jeszcze na poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 @-_-wiesz że nadal będzie double jump i będzie tak cały czas dopóki skok jest na sm_skill. Zmiany są przez to że gracze używają ctrl+space do przechodzenia przez okna i skakania po skrzynkach a nie longjumpow. Dało się wcześniej skakać bez zużycia jumpa ale nie każdy wiedział jak. Zmień to po prostu na shift+space lub jeśli się da to na sm_skill+space ale w taki sposób by użyć jumpa przy naciśnięciu spacji i wyciśniętym sm_skill, czyli odwrotnie jak jest obecnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Nie rozumiem. Po użyciu sm_skill, funkcja sprawdza czy gracz używa bind IN_DUCK (wcześniej IN_JUMP, bo podobno nie działało tak jak chcieliście), a więc teraz trzeba mieć sm_skill i dany bind, w tym przypadku duck. Musicie sami się zdecydować, bo jeden pisze jedno, drugi drugie, a więc jak mam potem coś zrobić skoro każdy pisze co innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 2 godziny temu, -_- napisał: Po użyciu sm_skill, funkcja sprawdza czy gracz używa bind IN_DUCK (wcześniej IN_JUMP, bo podobno nie działało tak jak chcieliście), a więc teraz trzeba mieć sm_skill i dany bind, w tym przypadku duck. Nie ma sensu tak robić bo nie zmieni to tego że jest doublejump. Wcześniej pisałem czy da sie zrobić tak by po użyciu spacji IN_JUMP? funkcja sprawdzała czy gracz używa sm_skill, czy jakoś tak, nie wiem czy to by w ogóle zadziałało, a jeśli nie to chyba nikt nie miałby nic przeciwko shift+space bo w sumie to tylko klawisz obok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 AA, czyli chcesz by najpierw sprawdzało czy gracz użył jump, a dopiero potem sm_skill? Tak naprawdę to, to jak działa teraz można porównać do tego, ponieważ oba przyciski muszą być trzymane. Chyba że chcesz bym sprawdzał czy gracz jest w powietrzu i dopiero wtedy pozwalał mu użyć sm_skill, bo ja nie widzę innego wyjścia, ze względu na to, iz sm_skill to komenda, a nie klawisz, jak np: IN_JUMP (spacja). Tak więc jeśli to ma działać na zasadzie: 1. Naciskamy spację (IN_JUMP). 2. Gdy jesteśmy w skoku, używamy sm_skill 3. Skill działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Hmm, chcę po prostu by paladyn nie miał podwójnego skoku. Najprostszym rozwiązaniem byłoby chyba ustawienie long jumpów na shift+spacja. 3 godziny temu, -_- napisał: AA, czyli chcesz by najpierw sprawdzało czy gracz użył jump, a dopiero potem sm_skill? Nie, najpierw sm_skill dopiero potem spacja. Chodzi o to by long jump nie nie był wykonywany gdy na końcu jest sm_skill, jeżeli nie skoczy się spacją to w momencie gdy się jest w powietrzu można ten skok wykorzystać. 4 godziny temu, -_- napisał: 1. Naciskamy spację (IN_JUMP). 2. Gdy jesteśmy w skoku, używamy sm_skill 3. Skill działa 1. Naciskamy spację, czyli podskakujemy i jesteśmy w powietrzu 2. Gdy jesteśmy w powietrzu wykonujemy long jumpa nie dotykając w międzyczasie ziemi, czyli tak jak wcześniej z tym że wcześniej trzeba było dotknąć ziemi by skoczyć. 3. Jeśli dobrze myślę to na pierwszy rzut oka tak, ale czy to nie spowoduje że będąc w powietrzu wystarczy nacisnąć spacje i użyć sm_skill żeby sobie latać? Gorzej niż kiedykolwiek było. Jak dla mnie to zmienić na shift+spacja i po sprawie. No bo skoro ctrl+spacja było dobre i nie przeszkadzało, jedynie przy wskoczeniu na beczkę/skrzynkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckbs 11 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 (edytowane) Stare ctrl+spacja klocilo sie z mechanika gry, a jak jest zmienione na sm_skill to od tamtego czasu wystepuje double jump, i nie mozna uzywac skoku w trakcie chodzenia. shift+spacja nikomu by nie przeszkadzalo Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez ckbs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Okej, to przenosimy to na shift+spacje i sprawdzimy jak to się przyjmie. Potem najwyżej zmienię na ctrl+spacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckbs 11 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 W dniu 6.04.2018 o 20:54, -_- napisał: Okej, to przenosimy to na shift+spacje i sprawdzimy jak to się przyjmie. Potem najwyżej zmienię na ctrl+spacje shift+spacja dziala tylko na 10 skokow 1 jakims cudem jest z double jumpem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Takie są zalety ustawiania spacji, która jest skokiem xD Po stronie kodu jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lush 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Nie działa skok po updacie...... Powrót skoku paladyna na shift+spacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Ogólnie to bym zmienił posciski zamiast +dmg na hs czyli strzelasz przeciwnika w ciało z posciskiem on dostaje hs 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Zdecydowanie na nie. Jak zostanie wprowadzona taka zmiana to bylejakie trafienie z deagla będzie wiązało się z hs ... czyli w 90% instakill. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Godzinę temu, ziomm napisał: Zdecydowanie na nie. Jak zostanie wprowadzona taka zmiana to bylejakie trafienie z deagla będzie wiązało się z hs ... czyli w 90% instakill. No w sumie masz rację ale niech powróci 2x większy dmg niż +dmg nie wiem dlaczego ale adj strzelając w hs z m4a1s zadawał mi po 200 dmg.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Adrenalina + ulepszony golden ? Może dodatkowo item typu specjal i masz te 200 dmg z m4a1s :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Czy jest mozliwość dac paladynowi do naladowania max3 pociski lub 1 pocisk co 5sekund? bo jak wchodze na serwer i nie wazne jaką klase wezme, jakim mam level i tak gine na 2hity z kalacha przez paladyna np dzisiaj dostawalem 240 w 2 z ak lub 214 w 1 ze scauta i 230 z rewolwera. Niewiem czy to ta klasa jest za op czy inne są za słabe. Bo np taki upadły ma 11% na 2x dmg i ma lekko więkdzy dmg na start a taki paladyn ma od razu kryta i moze se je dowoli ładować plus jego dlugie skoki za bardzo sie nie roznią od linek. O czym mowie? że paladyn jest lepszy niz upadły (P) a o tym że jest najlepszą klasą na serwerze ze zwyklych klas nie musze nawet wspominac bo to jest oczywiste. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 To macie dwie opcje do wyboru 1 pocisk +rozwoj (pozostaje ten sam cooldown) tyle samo pocisków +rozwoj, ale cooldown +3 sekundy Możecie zgłosować poprzez oddanie odpowiedniej reakcji Zmieszany -> 1 pocisk haha -> cooldown +3 sekundy Dziękuje bardzo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi