Root -_- 11,948 Posted March 18, 2018 Root Share Posted March 18, 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Zjawa na serwerze New Diablo Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 Ta klasa mogła by być nieco mniej widoczna, powinna miec coś pod sm_skill,Zjawa to klasa dla dobrych rang MG+ ponieważ te rangi mają dobrego ima i wiadomo szybciej trafią przeciwnika + mają jeszcze lekką niewidke, dla mnie klasa powinna być LEKKO zbuffiona,np : widzoczność 60-70pkt lub skill taki jak na np zniewolony,duriel,khazra , taki ze by w tym okręgu oślepiał kazdego kto w nim jest Mam nadzieje ze pomysł ci się spodoba Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Hades 60 Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 (edited) Nie! Nie wolno dać mniejszej widoczności, od tego jest mana. Przypominam że gdy zjawa miała full niewidoczność to była jak ninja z bronią. Edited March 31, 2018 by _Hades Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted March 31, 2018 Share Posted March 31, 2018 52 minuty temu, _Hades napisał: Nie! Nie wolno dać mniejszej widoczności, od tego jest mana. Przypominam że gdy zjawa miała full niewidoczność to była jak ninja z bronią. To mogło by byc sama fala która by oślepiała Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,948 Posted April 1, 2018 Author Root Share Posted April 1, 2018 Ja ostatnio nie dodawałem mu poprawionej eksplozji, która niszczy wroga? @WOJTASIK Z tą niewidzalność to jest taki problem, że cieżko to dobrać jak w 1.6, a rozwój daje bardzo dużo jak na taką klasę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lush 1 Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Podstawowa widocznosc zjawy powinna być większa, za to w ramach rekompensaty zwiększyć niewidoczność w rozwoju za mane, żeby koniec końców, wychodziło na to samo co wcześniej. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 (edited) 2 godziny temu, Lush napisał: Podstawowa widocznosc zjawy powinna być większa, za to w ramach rekompensaty zwiększyć niewidoczność w rozwoju za mane, żeby koniec końców, wychodziło na to samo co wcześniej. Większa? Chyba mniejsza.Ta klasa i tak jest bardzo widzoczna a ty chcesz to znerfić? Wedlug ciebie nabice 250many zeby było o 5%mniej widoczna to niebędzie trudne? Taki Middleman (czy jaki on tam mial nick) miał max mane w zjawie i był ninją z kałachem.Ta klasa (zjawa) i tak jest słaba (moje zdanie) a ty chcesz jeszcze ją nerfić?(bez many), nabij jeszcze bez skila tyle many, jak dla mnie bardzo trudne? Edited April 14, 2018 by SharMx1337 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lush 1 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 14 godzin temu, SharMx1337 napisał: Większa? Chyba mniejsza.Ta klasa i tak jest bardzo widzoczna a ty chcesz to znerfić? Wedlug ciebie nabice 250many zeby było o 5%mniej widoczna to niebędzie trudne? Taki Middleman (czy jaki on tam mial nick) miał max mane w zjawie i był ninją z kałachem.Ta klasa (zjawa) i tak jest słaba (moje zdanie) a ty chcesz jeszcze ją nerfić?(bez many), nabij jeszcze bez skila tyle many, jak dla mnie bardzo trudne? Naucz sie ze zrozumieniem czytać nie wiem czy Cię w podstawówce nie uczą czy jak?W rozwoju za mane chciałem żeby miała mniejszą widoczność żeby suma sumaru na to samo wychodzilo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 48 minut temu, Lush napisał: Naucz sie ze zrozumieniem czytać nie wiem czy Cię w podstawówce nie uczą czy jak?W rozwoju za mane chciałem żeby miała mniejszą widoczność żeby suma sumaru na to samo wychodzilo. Tylko już teraz po maksymalnym ulepszeniu niewidzialności za manę Zjawa jest bardzo słabo widoczna (tak jak ninja) i chcesz jeszcze bardziej to zmniejszyć ? No to nie jest dobry pomysł ... według mnie teraz jest bardzo dobrze i najlepiej nic nie zmieniać w tej klasie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJTASIK 82 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 Klasa idealna, a wręcz wymarzona. Grałem nią przez długi okres czasu, tej klasie niczego nie brakuje, nic nie trzeba zmieniać. Sharm, dla Ciebie widzę, że już każda klasa jest słaba, odkąd kulke na nihlathaku na Nóż+R przywrócono. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 Każda? Mowie tylko ze mag ma smskilu i zabiera tyle samo hp a nih ma na noz+r i zabiera tyle samo więc nierozumiem? Adj pisal ze pancerze go nieobchodzą tylko kula ;-; więc kula u maga tez powinna byc znerfiona(wiem to nie ten temat) i tylko oto sie czepialem.To ze dla mnie zjawa jest slaba to nieznaczy ze dla innych tez, dla mnie brakuje tej klasie czegoś jeszcze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lush 1 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 (edited) 9 godzin temu, ziomm napisał: Tylko już teraz po maksymalnym ulepszeniu niewidzialności za manę Zjawa jest bardzo słabo widoczna (tak jak ninja) i chcesz jeszcze bardziej to zmniejszyć ? No to nie jest dobry pomysł ... według mnie teraz jest bardzo dobrze i najlepiej nic nie zmieniać w tej klasie. Muszę wam to wytłumaczyć jak pani na tablicy.Jeżeli zjawa ma widoczność zredukowaną do 90 punktów to proponowałem, aby jej widoczność podstawowa została zwiększona przykładowo do 110, a później w rozwoju za manę zamiast 5% to np 6%, żeby koniec końców na to samo wychodziło Edited April 15, 2018 by Lush 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 Lush ale pisalem juz ci . . . i nwm czy umiesz czytac ale napisalem: nabij na 110punktach te 250many jak dla mnie 2x trudniejsze.Ten twoj pomysl tylko pogorszy tą klase.POZATYM ta klasa była nerfiona w "twoim stylu". Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 51 minut temu, Lush napisał: Muszę wam to wytłumaczyć jak pani na tablicy.Jeżeli zjawa ma widoczność zredukowaną do 90 punktów to proponowałem, aby jej widoczność podstawowa została zwiększona przykładowo do 110, a później w rozwoju za manę zamiast 5% to np 6%, żeby koniec końców na to samo wychodziło Aha czyli chcesz po prostu znerfić zjawę, która jest bez ulepszenia za manę ... jak dla mnie nie ma sensu. Już teraz dosyć mocno zjawę widać, a jak jeszcze zwiększymy jej widoczność to będzie strasznie ciężko cokolwiek na niej zrobić. Tak jak sharm napisał - weź nabij tą manę na ulepszenie ... bardzo długo się schodzi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 moim skromyn zdaniem zjawa po buffie talica stracila lekko sens, bo teraz talic ma wiekszą redukjce od zjawy, a zjawa zawsze byla dobra ze wzgledu na nią. I teraz tak... wybuch malo co daje, niewidzualnosc na tej klasie jest uselles do momentu ulepszenia za mane. Proponuje dodac - 35% redukcji - za to zmniejszenie maxa hp o jakiej 20/30 - wiekszy dmg z wybuchu 50dmg + 2int=1dmg więcej - niewidocznosc na radarze bo to zjawa - 1/4 szanse pochlonienia 50% dmg od piorunka, bo zjawa powinna byc zjawą, wiec nie wiem dlaczego pioruny na nią działają. Buff mocny ale zjawa jak narazir w porownaniu do scav,druida,barby i innych klas to sciek. Jedyna osoba ktora mainowala tą klase to opornik, ktory grał nią tylko dlatego ze ulepszył ją za mane 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts