Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 20 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Diablo na serwerze New Diablo Mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Dobrym dodatkiem do tej klasy było by ladowanie sie na kosie ktore by dawało 1 skila na rude dowolnej klasy np 2x dmh z paladyna, kroki z zabojcy itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 No ale to o czym piszesz to umiejętności innych klas, to po co je dodawać tej klasie? Ona powinna mieć jak już, swoją umiejętność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 7 godzin temu, -_- napisał: No ale to o czym piszesz to umiejętności innych klas, to po co je dodawać tej klasie? Ona powinna mieć jak już, swoją umiejętność Własnie się zgadzam z tobą ale klasa diablo powinna miec cos pod ladowanie lub pod sm skill Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Ja wręcz przeciwnie zrobiłbym tą klasę. Przydałaby się klasa non premium bez żadnego skilla i ładowania. Skoro zniewolony już nie ma szansy na zatrzęsienie ekranem przeciwnika to może dać tą umiejętność diablo? Fakt jest taki, że diablo powinien buffa dostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 ta klasa nigdy chyba nie miała mieć żadnej takiej umiejętności, a więc wątpię by się to miało pojawić. Co do dodatkowego "skilla nieładowanego", to tak jak wspomniałem, jeżeli pojawi się jeszcze parę osób, uznających to za fajny dodatek, dodam to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 W dniu 1.04.2018 o 10:41, ziomm napisał: Ja wręcz przeciwnie zrobiłbym tą klasę. Przydałaby się klasa non premium bez żadnego skilla i ładowania. Skoro zniewolony już nie ma szansy na zatrzęsienie ekranem przeciwnika to może dać tą umiejętność diablo? Fakt jest taki, że diablo powinien buffa dostać. dobry pomysł Diablo Szybsze przeładowanie broni o 50% 10% na oślepienie wroga Dostaje komplet granatów na start Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP jak widziecie wkleiłem to z starego opisu klas i wyraźno widać ze klasa została poważnie znerfiona proponuje zeby po prosyu granat zaczepny zabijał na hita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Masz dwa warny, grozi Ci 3, czyli spammer (blokada pisania), a i tak piszesz wiadomości pod wiadomościami. Proszę, zapoznaj się z regulaminem, bo łamiesz go w tym momencie. Nie piszemy tzn double post, od tego jest opcja "EDYTUJ" Niekoniecznie znerfiony. Szybsze przeładowanie w CS:GO nie miałoby sensu. Co do HE, to przecież teraz ma spory przelicznik dla HE, które ładuje na kosie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 A co wy na to, żeby mu dodać szansę na zniwelowanie obrażeń magicznych (umiejętności)? Jest też możliwość zrobienia mu odporności na obrażenia magiczne - dostawałby np. 50% obrażeń od umiejętności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 3 minuty temu, ziomm napisał: A co wy na to, żeby mu dodać szansę na zniwelowanie obrażeń magicznych (umiejętności)? Jest też możliwość zrobienia mu odporności na obrażenia magiczne - dostawałby np. 50% obrażeń od umiejętności Dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Eagle 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Aktualny wygląd diablo + moja propozycja Diablo Szybsze przeładowanie broni o 50% 10% na oślepienie wroga - zamiast tego proponuję po naładowaniu się (6 sek. dostaję oślepiający pocisk 100% max 2 na rundę ) Dostaje komplet granatów na start Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP Tylko to bym zmienił ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 19 godzin temu, ziomm napisał: A co wy na to, żeby mu dodać szansę na zniwelowanie obrażeń magicznych (umiejętności)? Jest też możliwość zrobienia mu odporności na obrażenia magiczne - dostawałby np. 50% obrażeń od umiejętności Nie chciałbym powielać umiejętności + to jakoś niespecjalnie pasuje do tej klasy : / 16 godzin temu, Red Eagle napisał: Szybsze przeładowanie broni o 50% W dniu 2.04.2018 o 21:55, -_- napisał: Niekoniecznie znerfiony. Szybsze przeładowanie w CS:GO nie miałoby sensu. Co do HE, to przecież teraz ma spory przelicznik dla HE, które ładuje na kosie Wyjaśniłem to xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 21 godzin temu, Red Eagle napisał: Aktualny wygląd diablo + moja propozycja Diablo Szybsze przeładowanie broni o 50% 10% na oślepienie wroga - zamiast tego proponuję po naładowaniu się (6 sek. dostaję oślepiający pocisk 100% max 2 na rundę ) Dostaje komplet granatów na start Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP Tylko to bym zmienił ;] Ja niechce nic mowic ale jak ta klasa nie będzia ladowala granatow na nozu to inteligencja w klasie straci sens... Pozatym ta klasa juz jest dobra tylko trzeba umieć nią grać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 dodanie mu molotowa jak zaladuje sie na nozu z liczniiem o.75 /int Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Ja bym tą klase tak polepszył: na nozu laduje strzal który oslepia(niezadaje dmg) max 2strzały jeden strzał ladowal by sie 5sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 43 minuty temu, SharMx1337 napisał: Ja bym tą klase tak polepszył: na nozu laduje strzal który oslepia(niezadaje dmg) max 2strzały jeden strzał ladowal by sie 5sekund O ile dobrze pamiętam diablo już ładuje granaty, z których więcej zadaje. Więc ta opcja odpada. Hmm a nie dałoby się zrobić, że raz na mapę losuje bonus ? Chodzi mi o podobny system jak z itemu "mallus horardrimów" (pewnie strasznie pisownię pomyliłem, ale wiadomo o co chodzi :D). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) 22 minuty temu, ziomm napisał: O ile dobrze pamiętam diablo już ładuje granaty, z których więcej zadaje. Więc ta opcja odpada. Hmm a nie dałoby się zrobić, że raz na mapę losuje bonus ? Chodzi mi o podobny system jak z itemu "mallus horardrimów" (pewnie strasznie pisownię pomyliłem, ale wiadomo o co chodzi :D). Dla mnie to za mało bo co ci da lekko wyzszy skok czy 5+dmg? Dla mnie coś powninni zrobić cos w stylu no nwm, kiedys mialem taki pomysł ze by miał fale taką jak khazra tylko ze oślepia.No nwm pisać pomysły! Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez SharMx1337 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 W dniu 15.04.2018 o 14:33, Shadow #RoadToSilver napisał: dodanie mu molotowa jak zaladuje sie na nozu z liczniiem o.75 /int nie, było to przecież, a molotov buguje się i to nie moja wina, a gry, bo Valve od ponad roku jak nie dwóch, nie naprawiło tego błędu. Chodzi o bugowanie się dźwięku Diablo mógłby robić coś w rodzaju wybuchu wokół niego, który w danej odległosci np: ogłupia, oślepia, itp (wymyślcie sami). Wołam resztę graczy, którzy już trochę przegrali, a którzy się nie wypowiedzili @WOJTASIK @HADES. No i czekam na komentarz reszty z tego tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Gdy diablo miał granat taktyczny trochę częściej gracze nim grali, ale chyba jak ładuje granat to wszystkie poprzednie znikają więc raz na rundę mógłby na sm_skill dodać sobie taktyczny. Zamiast DMG zależne od int, podwójne dmg jak u łowcy. Wrócić to starej wersji +40HP zamiast 25 gdy strzeli w głowę PS na forum mam nick _Hades a nie Hades Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Jeśli chodzi o mnie jestem zdania, że diablo jest dobrą klasą. Te oślepienie jest sztosem, bo przeciwnik nie ma szans, gdy go oślepimy, a 10% to wcale nie mało. Na 1.6 sporo osób tą grało, ale ja widzę, że tutaj w CS:GO na tym modzie jest całkowicie inna mentalność graczy, każdy gra klasą, którą gra osoba, która jest wysoko w tabeli ( masło maślane xd ) HP w głowe jest dodatkiem, ta klasa jest dobra, nikt na nią za moich czasów nie narzekał, a co najważniejsze klasa była grywalna. Tutaj jedynym problemem jest to szybkie przeładowanie, które nie może wyglądać jak na 1.6 Reasumując @ziomm dał ciekawa propozycję, można byłoby mu dodać coś takiego, że w każdej rundzie zostaje losowany bonus z poniższych: - Redukcja obrażeń -5 - Większe obrażenia +5 - Regeneracja HP 10 co 5 sekund - Większy exp o 10% - Większa szansa na zdobycie złota +5% - Większa szansa na zdobycie many +5% - Większa szansa na zdobycie runy ( x2 ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeowTO 8 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Bardzo fajne propozycje i jestem za dodaniem tego, ale nie kosztem oslepienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 No jak pisałem o tych bonusach to właśnie chodziło mi, żeby były dodatkową umiejętnością diablo. Tylko teraz musimy się zastanowić czy bonus ma być losowany co rundę czy raz na mapę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Jak już, to raz na rundę, tak by trafić raz na gorsze, raz lepsze, bo może dojść do sytuacji, w której gracze będą robić reconnect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donozor 129 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Z te co pamiętam to kiedyś diablo miał mołotowy co mógł ładować na nożu. Było to dojść ciekawe z obsydianem bo można było postawić cała mapę w płomieniach Proponuje dodać na Nóż + R coś w stylu kuli plazmy tylko że z: - cooldown 5-6s (z obsydianem można będzie zmniejszyć do 1s) - 20% na oślepienie - damage 5+0.5x int *myślę że było by to ciekawym rozmaiceniem nie ma klasy która potrafiła by tak szybko rzucać zaklęciami i zadawać status z daleka. Albo jak to dla was nie pasuje to zawsze można dać: - odrodzenie po śmierci - totem (inny niż leczący dyskwalifikuje ta klasę na małych mapach) - albo 100% na oślepienie ładowane jak sugerował @Red Eagle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 4 godziny temu, Donozor napisał: Z te co pamiętam to kiedyś diablo miał mołotowy co mógł ładować na nożu. Było to dojść ciekawe z obsydianem bo można było postawić cała mapę w płomieniach Proponuje dodać na Nóż + R coś w stylu kuli plazmy tylko że z: - cooldown 5-6s (z obsydianem można będzie zmniejszyć do 1s) - 20% na oślepienie - damage 5+0.5x int *myślę że było by to ciekawym rozmaiceniem nie ma klasy która potrafiła by tak szybko rzucać zaklęciami i zadawać status z daleka. Albo jak to dla was nie pasuje to zawsze można dać: - odrodzenie po śmierci - totem (inny niż leczący dyskwalifikuje ta klasę na małych mapach) - albo 100% na oślepienie ładowane jak sugerował @Red Eagle W dniu 17.04.2018 o 09:51, -_- napisał: nie, było to przecież, a molotov buguje się i to nie moja wina, a gry, bo Valve od ponad roku jak nie dwóch, nie naprawiło tego błędu. Chodzi o bugowanie się dźwięku Tyle że ta klasa miała mieć skille, które ani nie są ładowanie, ani używane przez tego typu bindy : / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi