Jump to content

[New Diablo Mod] Demonolog


-_-
 Share

Recommended Posts

  • Root

W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Demonolog na serwerze New Diablo Mod

Link to comment
Share on other sites

Do Demonologa skrócił bym czas pomiędzy użyciem jego skilla i powiększył obszar jego wybuchu po śmierci. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
31 minut temu, Lush napisał:

Proponuję zmniejszyć hitbox wybuchu po śmierci, bo jest za duży.

To prawda, dziś na ratsach typ zabil demonologa przy pudełku płatkow na B a on byl przy puszce obok wentow na gorze i go sieglo

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Trzeba nacelować przeciwnika, a więc proszę o sprecyzowanie problemu, bo niemożliwe jest nacelowanie przeciwnika przez ściane, bo go nie widzisz. Chyba że chodzi oto, że najpierw go nacelujesz, trafisz, a potem on będzie za ścianą i tak poleci piorun

Link to comment
Share on other sites

50 minut temu, -_- napisał:

niemożliwe jest nacelowanie przeciwnika przez ściane,

Możliwe że jednak da się, niedawno miałem taką sytuację że mając item rakieta (tak jak w przypadku pioruna przy nietrafieniu na czacie jest info "wymierz w prawidłowy widzialny cel") skanowałem na eldorado respa CT i mam no mouse1 strzelanie i użycie itemu to nie było problemu z wystrzeleniem rakiety w kogoś za ścianą.

Link to comment
Share on other sites

  • Root

No ale to raczej nie moja wina, ze względu na to, iż ten model nie jest brany jako ściana. Pewnie działa też na to IMP, a raczej jego teleport

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Root

Nie rozumiem. Strzał działa w przypadku naciśnięcia, a nie stałego trzymania klawisza

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Co to ma do trzymania przycisku, bo ja już chyba totalnie zgłupiałem i nie wiem o co chodzi xD

Link to comment
Share on other sites

Zeby piorun uderzyl trzeba tapowac (i tez nie zawsze siada) proponowalbym to zmienic zeby dmg z pioruna aplikowal sie podczas 1 trafionego strzalu czyli jak trafie przeciwnika zadam jakis dmg np 20 ale radze zmienic zeby piorun wtedy uderzal jak trafie(chodzi tu o sytuacje na bind "mouse1" "+attack;sm_skill"

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Czyli chodzi Ci oto by dodać uderzenie pioruna wraz z trafieniem z tzn uderzenia, ale wtedy nie wiem jaki to ma sens, bo nie jest to manipulacja piorunem, a zwykłe uderzenie od broni, coś ala
"Masz 1/x szansy, że po strzale uderzysz przeciwnika piorunem"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Spoko by było opcja że jak trafiasz w wroga strzalem masz 1/5% szans na to ze samiast dmg z pocisku byś dostawał dmg z piorunu, ponieważ gdy usunelicie bind pod strzał(co było za op) tapowanie nie zawsze dziala, swoją drogą grałem przez 1 mape slugą i zaaobserwalem ze piorun nie dziala gdy ktoś jest w ruchu; np gośc na eldorado wychodził z okna a ja prosto w niego tapowałem "x". U slugi tez była by to spoko zmiana tylko ze u slugi proponował bym 1/4 bo jednak demonolog ma wybuch i wywalenie broni a sluga ma tylko ammo które rzadko co daje, albo to co zasugerowałem na temacie slugi czyli dmg obszarowy( wbijcoe na temat slugi) mysleze pomysł się spodoba. Wojek napisz co o tym sądzisz, a jeżeli pomysł wam się podoba zostawcie "lika" a jeżeli wam się nie podoba zostawcie minkę 'zmieszany'. Mam nadzieje że pomysł wam się spodoba.

Ps; zeby to nie dzialalo tak jak jak u talica że przy fullauto nie bedzie dzialać albo przy burście.

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, SharMx1337 napisał:

Spoko by było opcja że jak trafiasz w wroga strzalem masz 1/5% szans na to ze samiast dmg z pocisku byś dostawał dmg z piorunu, ponieważ gdy usunelicie bind pod strzał(co było za op) tapowanie nie zawsze dziala, swoją drogą grałem przez 1 mape slugą i zaaobserwalem ze piorun nie dziala gdy ktoś jest w ruchu; np gośc na eldorado wychodził z okna a ja prosto w niego tapowałem "x". U slugi tez była by to spoko zmiana tylko ze u slugi proponował bym 1/4 bo jednak demonolog ma wybuch i wywalenie broni a sluga ma tylko ammo które rzadko co daje, albo to co zasugerowałem na temacie slugi czyli dmg obszarowy( wbijcoe na temat slugi) mysleze pomysł się spodoba. Wojek napisz co o tym sądzisz, a jeżeli pomysł wam się podoba zostawcie "lika" a jeżeli wam się nie podoba zostawcie minkę 'zmieszany'. Mam nadzieje że pomysł wam się spodoba.

Ps; zeby to nie dzialalo tak jak jak u talica że przy fullauto nie bedzie dzialać albo przy burście.

 

Sługa ma limit na błyskawice na odległość :) prosze o nim pisać w innym temacie a co do demonolga nie potrzebuje żadnych boostow bo jest i tak dobry. 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

No tak ale jak dla ciebie odległośc z hotelu do banku jest duza to...( to są te domki które łaczy podziemia). Pozatym nikt nie chce ciągle tapowac, większosc woli się skupic w celowaniu w glowe a nie w celowaniu się godzine ktore i tak nic nie daje( chodzi o tapowanie) wiec mysle ze to by byla zmiana na plus pozatym yoshino ty czytales moj caly post? Napisalem ze mam 2 pomysly do slugi jeden napisalem tutaj a kolejny juz dawno napisalem na temacie slugi i poprostu chcialem o nim przypomniec w tym temacie tak przy okazji bo mam wedlug ciebie napisac na sludze ; i co z tą zmianą?. 

Link to comment
Share on other sites

Czyli co oprócz zwykłego użycia skilla chcesz dodać szansę przy strzale na automatyczne użycie? Weźmy jako przykład tą 1/4 szansy, którą podałeś ... bierzesz pma, który ma dużą szybkostrzelność (mp7, mp9). Załóżmy, że dodajesz wszystkie pkt statystyk w inteligencję ... masz 1/4 szansy na zadanie jakichś 130 obrażeń z pma ... dodatkowo dmg z broni. Chyba trochę za op :). Wgl nie rozumiem czemu chcesz zmieniać demonologa, który jest już dobrą klasą. Na nie

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@ziomm ładnie to wyjaśnił i się z nim w pełni zgadzam.

 

Przecież to już nie byłby diablo mod, gdybyśmy pozmieniali umiejętności wszystkie, żeby wchodziły przy strzałach. Szczerze to możecie podziękować, że teraz musicie się z tą blokadą męczyć, ludziom, którzy się wycwanili i bindowali na +attack (no @liseq co tam? ;d ). Gdyby nie to, umiejętności normalnie by się używało, a tak przy strzelaniu teraz nie da się ich używać. Też mi się to nie podoba, ale raczej nie ma czegoś takiego jak zablokowanie możliwości bindowania graczom +attack.

Edited by WOJTASIK
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

niech wszystkie klasy z skillami zadaj obrazenia obszarowe, rozwiazaloby to problem ze spamowanie. nie trafiles twoj problem, za daleko celowales to mniejsze obrazenia. A nie idzie sobie demonolog naciska ciagle bind bind bind i zabija pierwszego gracza ktory ledwo sie wychyli O.o 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Problem polega na tym, że efekt jest zupełnie inny niż u reszty i trzeba by było z niego zrezygnować (zwłaszcza z efektem "z nieba")

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy