Root -_- 11,942 Posted March 20, 2018 Root Share Posted March 20, 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Demonolog na serwerze New Diablo Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yedy 1 Posted March 24, 2018 Share Posted March 24, 2018 Do Demonologa skrócił bym czas pomiędzy użyciem jego skilla i powiększył obszar jego wybuchu po śmierci. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted March 25, 2018 Author Root Share Posted March 25, 2018 Obszar na pewno do poprawy i zostało to zrobione 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lush 1 Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 Proponuję zmniejszyć hitbox wybuchu po śmierci, bo jest za duży. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubaciszew 17 Posted April 7, 2018 Share Posted April 7, 2018 31 minut temu, Lush napisał: Proponuję zmniejszyć hitbox wybuchu po śmierci, bo jest za duży. To prawda, dziś na ratsach typ zabil demonologa przy pudełku płatkow na B a on byl przy puszce obok wentow na gorze i go sieglo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted April 7, 2018 Author Root Share Posted April 7, 2018 Wejdzie wraz z update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubaciszew 17 Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Piorunem da sie strzelac przez sciany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted April 8, 2018 Author Root Share Posted April 8, 2018 Trzeba nacelować przeciwnika, a więc proszę o sprecyzowanie problemu, bo niemożliwe jest nacelowanie przeciwnika przez ściane, bo go nie widzisz. Chyba że chodzi oto, że najpierw go nacelujesz, trafisz, a potem on będzie za ścianą i tak poleci piorun Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Hades 60 Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 50 minut temu, -_- napisał: niemożliwe jest nacelowanie przeciwnika przez ściane, Możliwe że jednak da się, niedawno miałem taką sytuację że mając item rakieta (tak jak w przypadku pioruna przy nietrafieniu na czacie jest info "wymierz w prawidłowy widzialny cel") skanowałem na eldorado respa CT i mam no mouse1 strzelanie i użycie itemu to nie było problemu z wystrzeleniem rakiety w kogoś za ścianą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted April 10, 2018 Author Root Share Posted April 10, 2018 No ale to raczej nie moja wina, ze względu na to, iż ten model nie jest brany jako ściana. Pewnie działa też na to IMP, a raczej jego teleport Link to comment Share on other sites More sharing options...
KonWoy 311 Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Proponuję zredukować bazowe dmg z pioruna o 5-15 obrażeń Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeowTO 8 Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Piorun demonologa nie dziala przy fullaucie przy trzymaniu mouse1 nie naciskaniu szybkim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted May 1, 2018 Author Root Share Posted May 1, 2018 Nie rozumiem. Strzał działa w przypadku naciśnięcia, a nie stałego trzymania klawisza Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeowTO 8 Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Zgadza sie a nie lepiej zrobic ze piorun aplikuje sie przy 1 trafieniu w przeciwnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted May 4, 2018 Author Root Share Posted May 4, 2018 Co to ma do trzymania przycisku, bo ja już chyba totalnie zgłupiałem i nie wiem o co chodzi xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeowTO 8 Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Zeby piorun uderzyl trzeba tapowac (i tez nie zawsze siada) proponowalbym to zmienic zeby dmg z pioruna aplikowal sie podczas 1 trafionego strzalu czyli jak trafie przeciwnika zadam jakis dmg np 20 ale radze zmienic zeby piorun wtedy uderzal jak trafie(chodzi tu o sytuacje na bind "mouse1" "+attack;sm_skill" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted May 4, 2018 Author Root Share Posted May 4, 2018 Czyli chodzi Ci oto by dodać uderzenie pioruna wraz z trafieniem z tzn uderzenia, ale wtedy nie wiem jaki to ma sens, bo nie jest to manipulacja piorunem, a zwykłe uderzenie od broni, coś ala "Masz 1/x szansy, że po strzale uderzysz przeciwnika piorunem" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 Spoko by było opcja że jak trafiasz w wroga strzalem masz 1/5% szans na to ze samiast dmg z pocisku byś dostawał dmg z piorunu, ponieważ gdy usunelicie bind pod strzał(co było za op) tapowanie nie zawsze dziala, swoją drogą grałem przez 1 mape slugą i zaaobserwalem ze piorun nie dziala gdy ktoś jest w ruchu; np gośc na eldorado wychodził z okna a ja prosto w niego tapowałem "x". U slugi tez była by to spoko zmiana tylko ze u slugi proponował bym 1/4 bo jednak demonolog ma wybuch i wywalenie broni a sluga ma tylko ammo które rzadko co daje, albo to co zasugerowałem na temacie slugi czyli dmg obszarowy( wbijcoe na temat slugi) mysleze pomysł się spodoba. Wojek napisz co o tym sądzisz, a jeżeli pomysł wam się podoba zostawcie "lika" a jeżeli wam się nie podoba zostawcie minkę 'zmieszany'. Mam nadzieje że pomysł wam się spodoba. Ps; zeby to nie dzialalo tak jak jak u talica że przy fullauto nie bedzie dzialać albo przy burście. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAUPISZON 90 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 Godzinę temu, SharMx1337 napisał: Spoko by było opcja że jak trafiasz w wroga strzalem masz 1/5% szans na to ze samiast dmg z pocisku byś dostawał dmg z piorunu, ponieważ gdy usunelicie bind pod strzał(co było za op) tapowanie nie zawsze dziala, swoją drogą grałem przez 1 mape slugą i zaaobserwalem ze piorun nie dziala gdy ktoś jest w ruchu; np gośc na eldorado wychodził z okna a ja prosto w niego tapowałem "x". U slugi tez była by to spoko zmiana tylko ze u slugi proponował bym 1/4 bo jednak demonolog ma wybuch i wywalenie broni a sluga ma tylko ammo które rzadko co daje, albo to co zasugerowałem na temacie slugi czyli dmg obszarowy( wbijcoe na temat slugi) mysleze pomysł się spodoba. Wojek napisz co o tym sądzisz, a jeżeli pomysł wam się podoba zostawcie "lika" a jeżeli wam się nie podoba zostawcie minkę 'zmieszany'. Mam nadzieje że pomysł wam się spodoba. Ps; zeby to nie dzialalo tak jak jak u talica że przy fullauto nie bedzie dzialać albo przy burście. Sługa ma limit na błyskawice na odległość prosze o nim pisać w innym temacie a co do demonolga nie potrzebuje żadnych boostow bo jest i tak dobry. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 No tak ale jak dla ciebie odległośc z hotelu do banku jest duza to...( to są te domki które łaczy podziemia). Pozatym nikt nie chce ciągle tapowac, większosc woli się skupic w celowaniu w glowe a nie w celowaniu się godzine ktore i tak nic nie daje( chodzi o tapowanie) wiec mysle ze to by byla zmiana na plus pozatym yoshino ty czytales moj caly post? Napisalem ze mam 2 pomysly do slugi jeden napisalem tutaj a kolejny juz dawno napisalem na temacie slugi i poprostu chcialem o nim przypomniec w tym temacie tak przy okazji bo mam wedlug ciebie napisac na sludze ; i co z tą zmianą?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted July 7, 2018 Share Posted July 7, 2018 Czyli co oprócz zwykłego użycia skilla chcesz dodać szansę przy strzale na automatyczne użycie? Weźmy jako przykład tą 1/4 szansy, którą podałeś ... bierzesz pma, który ma dużą szybkostrzelność (mp7, mp9). Załóżmy, że dodajesz wszystkie pkt statystyk w inteligencję ... masz 1/4 szansy na zadanie jakichś 130 obrażeń z pma ... dodatkowo dmg z broni. Chyba trochę za op :). Wgl nie rozumiem czemu chcesz zmieniać demonologa, który jest już dobrą klasą. Na nie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJTASIK 82 Posted July 7, 2018 Share Posted July 7, 2018 (edited) @ziomm ładnie to wyjaśnił i się z nim w pełni zgadzam. Przecież to już nie byłby diablo mod, gdybyśmy pozmieniali umiejętności wszystkie, żeby wchodziły przy strzałach. Szczerze to możecie podziękować, że teraz musicie się z tą blokadą męczyć, ludziom, którzy się wycwanili i bindowali na +attack (no @liseq co tam? ;d ). Gdyby nie to, umiejętności normalnie by się używało, a tak przy strzelaniu teraz nie da się ich używać. Też mi się to nie podoba, ale raczej nie ma czegoś takiego jak zablokowanie możliwości bindowania graczom +attack. Edited July 7, 2018 by WOJTASIK 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted July 7, 2018 Share Posted July 7, 2018 (edited) No tak, wiem o tym tylko że tapowanie jest trudne( chodzi o wcelowanie). Edited July 7, 2018 by SharMx1337 Link to comment Share on other sites More sharing options...
meroo 60 Posted April 14, 2020 Share Posted April 14, 2020 niech wszystkie klasy z skillami zadaj obrazenia obszarowe, rozwiazaloby to problem ze spamowanie. nie trafiles twoj problem, za daleko celowales to mniejsze obrazenia. A nie idzie sobie demonolog naciska ciagle bind bind bind i zabija pierwszego gracza ktory ledwo sie wychyli O.o 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted April 16, 2020 Author Root Share Posted April 16, 2020 Problem polega na tym, że efekt jest zupełnie inny niż u reszty i trzeba by było z niego zrezygnować (zwłaszcza z efektem "z nieba") Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts