Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 20 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Sługa na serwerze New Diablo Mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Usunięcia blokady zasięgu poiruna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 8 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał: Usunięcia blokady zasięgu poiruna Aha, czyli mam rozumieć że piorun ma wchodzić w ludzi nawet jeśli ich się nie widzi? xDD mądrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 2 godziny temu, WOJTASIK napisał: Aha, czyli mam rozumieć że piorun ma wchodzić w ludzi nawet jeśli ich się nie widzi? xDD mądrze Chodzi o odległość, tak jak z hakiem baala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Aaaa no to chyba że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Poprawiłem trochę ten dystans - trzeba będzie sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Grałem dzisiaj nie i znowu jak się naładowałem i miałem karabin to podwajało na pistolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Sprawdzę to sam i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vienio92 37 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) Obecnie: Na sm_skill uderza Piorunem oślepiającym wroga na 1sek, który zadaje 65HP+ilość inteligencji*1.5 Na nożu podwaja sobie magazynek w broni (przykładowo z 20 na 40 naboi, poza xm1014) Gdy nie ma żadnego itemu, otrzymuje losowy na start rundy Po zmianie : Bez zmian gdyż DMG jest i tak duży Zmiana limitu ładowania magazynku z x1 do x4/5 na rundę poza xm1014. Byłby to duży plus dla klasy oraz duża pomoc dla teamu . Gdy nie posiada się żadnego itemu oraz żaden członek teamu także. Otrzymujemy wszyscy losowy item ( Potężny buff klasy) . Podczas sprzedaży itemu przez członka Teamu wynagrodzenie w postaci 1 Złota trafia do Sługi jak i do gracza który sprzedał item. Zapraszam do swoich opini Edytowane 3 Maja 2018 przez Vienio92 Korekta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Jakby się dało coś takiego ogarnąć to jestem jak najbardziej za. Taka zmiana zróżnicowała by nam trochę grę, bo jak na razie jest tylko kilka klas grywanych na serwerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 4 Maja 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 22 godziny temu, Vienio92 napisał: Zmiana limitu ładowania magazynku z x1 do x4/5 na rundę poza xm1014. Byłby to duży plus dla klasy oraz duża pomoc dla teamu . Czyli może sobie załadować podwójny magazynek nawet 5 razy? Przecież on wtedy będzie mógł mieć 30*5 = 150 ammo w ak47 xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Chyba bardziej chodziło o możliwość załadowania magazynku dla swojego teamu :). Czyli jakby dało radę to, żeby ładowało max 1 raz na daną broń. Np. Kupujesz akacza, ładujesz, wyrzucasz i ktoś podnosi. Dla siebie kupujesz następnego i ładujesz dla siebie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vienio92 37 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 11 godzin temu, -_- napisał: Czyli może sobie załadować podwójny magazynek nawet 5 razy? Przecież on wtedy będzie mógł mieć 30*5 = 150 ammo w ak47 xd Właśnie chodziło o to co ziommeki napisał . Nie wiem czemu ale rozwój postaci za manę nie działa. Bądź tylko ja mam taki problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 No tak, tylko tutaj pojawia się problem, bo jak chcecie wtedy sprawdzać coś takiego? Ustawiać zmienną i sprawdzać czy załadował, a potem co? Przy wyrzucaniu broni restartować? Sprawdzać każdą amunicję broni i porównywać jej ilość nabojów? Obie te opcje nie mają jakiegoś większego sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 No ja nie wiem xd dałem tylko pomysł. Jak niewykonalne to zawsze można coś innego wymyśleć :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Jest wykonalne, ale czy warte świeczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 hmm? a ja mam taki pomysł ze jak naciskasz sm_skill to wyświetla ci się pole (musisz wycelowac w te miejsce) takie jak u khazry i wtedy ten pirun by zabierał dmg obszarowo? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 To wtedy trzeba by było ustawić te obrażenia tak by zadawały je w zależności od tego jak daleko ktoś jest 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) 5 godzin temu, -_- napisał: To wtedy trzeba by było ustawić te obrażenia tak by zadawały je w zależności od tego jak daleko ktoś jest no spoko moze z bliska by zadawał 115dmg+int na średnim dystansie czyli od 50 do 120 metrów 85dmg+int a od 120+ metrów by zadawał 65 + int Edytowane 7 Maja 2018 przez SharMx1337 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vienio92 37 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Według mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 W dniu 11.05.2018 o 23:34, Vienio92 napisał: Według mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐 łowca ma miny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 W dniu 11.05.2018 o 23:34, Vienio92 napisał: Według mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐 właśnie już jest klasa z czymś takim No to albo zostawiamy, albo robimy te obszarówkę, ale nie tak jak napisał @SharMx1337, ponieważ DMG będęzliczał np: 10j = 100 dmg 100j = 10 dmg 1000j = 1 dmg Taki przykład 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) Mi pasuje będzie coś nowego ^^ Edytowane 18 Czerwca 2018 przez ziomm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 I co z tym pomysłem, bo coś ucichło? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Ta zmiana stała by się dobra, ze względu na to że klasa sluga ma praktycznie to samo co demonolog. Tylko ze zamiast szansy na wywalenie broni ma 2x ammo które mało co daje(dla mnie). Nie wspomne o tym że jak idzoesz w inteligencje na demonologu to jeszcze powiększasz sobie zadawane hp z wybuchu. Dlatego uważam że te klasy się prawie niczym nie róznią, tylko tym ze demonolog jest o WIELE lepszy. Więc ta zmiana co jest napisana powyżej by zmienia o 360stopni tą klase, stała by się bardziej grywala, no ale cóż nie mój serwer to nie moje decyzje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi