Skocz do zawartości

[New Diablo Mod] Sługa


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Sługa na serwerze New Diablo Mod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Usunięcia blokady zasięgu poiruna

Aha, czyli mam rozumieć że piorun ma wchodzić w ludzi nawet jeśli ich się nie widzi? xDD mądrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, WOJTASIK napisał:

Aha, czyli mam rozumieć że piorun ma wchodzić w ludzi nawet jeśli ich się nie widzi? xDD mądrze

Chodzi o odległość, tak jak z hakiem baala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Obecnie:

  1.  Na sm_skill uderza Piorunem oślepiającym wroga na 1sek, który zadaje 65HP+ilość inteligencji*1.5
  2. Na nożu podwaja sobie magazynek w broni (przykładowo z 20 na 40 naboi, poza xm1014)
  3. Gdy nie ma żadnego itemu, otrzymuje losowy na start rundy

 

Po zmianie :

  1. Bez zmian gdyż DMG jest i tak duży
  2. Zmiana limitu ładowania magazynku z x1 do x4/5  na rundę  poza xm1014.  Byłby to duży plus dla klasy oraz duża pomoc dla teamu .
  3. Gdy nie posiada się żadnego itemu oraz żaden członek  teamu także.  Otrzymujemy wszyscy losowy item ( Potężny buff klasy) . Podczas sprzedaży itemu przez członka Teamu wynagrodzenie w postaci 1 Złota trafia do Sługi jak i do gracza który sprzedał item.

Zapraszam do swoich opini :)

 

Edytowane przez Vienio92
Korekta
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby się dało coś takiego ogarnąć to jestem jak najbardziej za. Taka zmiana zróżnicowała by nam trochę grę, bo jak na razie jest tylko kilka klas grywanych na serwerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
22 godziny temu, Vienio92 napisał:

Zmiana limitu ładowania magazynku z x1 do x4/5  na rundę  poza xm1014.  Byłby to duży plus dla klasy oraz duża pomoc dla teamu .

Czyli może sobie załadować podwójny magazynek nawet 5 razy?

Przecież on wtedy będzie mógł mieć 30*5 = 150 ammo w ak47 xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba bardziej chodziło o możliwość załadowania magazynku dla swojego teamu :). Czyli jakby dało radę to, żeby ładowało max 1 raz na daną broń. 

Np. Kupujesz akacza, ładujesz, wyrzucasz i ktoś podnosi. Dla siebie kupujesz następnego i ładujesz dla siebie :). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, -_- napisał:

Czyli może sobie załadować podwójny magazynek nawet 5 razy?

Przecież on wtedy będzie mógł mieć 30*5 = 150 ammo w ak47 xd

Właśnie chodziło o to co ziommeki napisał .

Nie wiem czemu ale rozwój postaci za manę nie działa. Bądź tylko ja mam taki problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

No tak, tylko tutaj pojawia się problem, bo jak chcecie wtedy sprawdzać coś takiego? Ustawiać zmienną i sprawdzać czy załadował, a potem co? Przy wyrzucaniu broni restartować? Sprawdzać każdą amunicję broni i porównywać jej ilość nabojów? Obie te opcje nie mają jakiegoś większego sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm? a ja mam taki pomysł ze jak naciskasz sm_skill to wyświetla ci się pole (musisz wycelowac  w te miejsce) takie jak u khazry i wtedy ten pirun by zabierał dmg obszarowo?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

To wtedy trzeba by było ustawić te obrażenia tak by zadawały je w zależności od tego jak daleko ktoś jest

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, -_- napisał:

To wtedy trzeba by było ustawić te obrażenia tak by zadawały je w zależności od tego jak daleko ktoś jest

no spoko moze z bliska by zadawał 115dmg+int na średnim dystansie czyli od 50 do 120 metrów 85dmg+int a od 120+ metrów by zadawał 65 + int 

 

Edytowane przez SharMx1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według  mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny  xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2018 o 23:34, Vienio92 napisał:

Według  mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny  xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐

łowca ma miny

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 11.05.2018 o 23:34, Vienio92 napisał:

Według  mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny  xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐

właśnie już jest klasa z czymś takim :(

 

No to albo zostawiamy, albo robimy te obszarówkę, ale nie tak jak napisał @SharMx1337, ponieważ DMG będęzliczał np:

10j = 100 dmg

100j = 10 dmg

1000j = 1 dmg

Taki przykład

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ta zmiana stała by się dobra, ze względu na to że klasa sluga ma praktycznie to samo co demonolog. Tylko ze zamiast szansy na wywalenie broni ma 2x ammo które mało co daje(dla mnie). Nie wspomne o tym że jak idzoesz w inteligencje na demonologu to jeszcze powiększasz sobie zadawane hp z wybuchu. Dlatego uważam że te klasy się prawie niczym nie róznią, tylko tym ze demonolog jest o WIELE lepszy. Więc ta zmiana co jest napisana powyżej by zmienia o 360stopni tą klase, stała by się bardziej grywala, no ale cóż nie mój serwer to nie moje decyzje.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności