Jump to content

[New Diablo Mod] Sługa


-_-

Recommended Posts

8 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Usunięcia blokady zasięgu poiruna

Aha, czyli mam rozumieć że piorun ma wchodzić w ludzi nawet jeśli ich się nie widzi? xDD mądrze

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, WOJTASIK napisał:

Aha, czyli mam rozumieć że piorun ma wchodzić w ludzi nawet jeśli ich się nie widzi? xDD mądrze

Chodzi o odległość, tak jak z hakiem baala.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Obecnie:

  1.  Na sm_skill uderza Piorunem oślepiającym wroga na 1sek, który zadaje 65HP+ilość inteligencji*1.5
  2. Na nożu podwaja sobie magazynek w broni (przykładowo z 20 na 40 naboi, poza xm1014)
  3. Gdy nie ma żadnego itemu, otrzymuje losowy na start rundy

 

Po zmianie :

  1. Bez zmian gdyż DMG jest i tak duży
  2. Zmiana limitu ładowania magazynku z x1 do x4/5  na rundę  poza xm1014.  Byłby to duży plus dla klasy oraz duża pomoc dla teamu .
  3. Gdy nie posiada się żadnego itemu oraz żaden członek  teamu także.  Otrzymujemy wszyscy losowy item ( Potężny buff klasy) . Podczas sprzedaży itemu przez członka Teamu wynagrodzenie w postaci 1 Złota trafia do Sługi jak i do gracza który sprzedał item.

Zapraszam do swoich opini :)

 

Edited by Vienio92
Korekta
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jakby się dało coś takiego ogarnąć to jestem jak najbardziej za. Taka zmiana zróżnicowała by nam trochę grę, bo jak na razie jest tylko kilka klas grywanych na serwerze.

Link to comment
Share on other sites

  • Root
22 godziny temu, Vienio92 napisał:

Zmiana limitu ładowania magazynku z x1 do x4/5  na rundę  poza xm1014.  Byłby to duży plus dla klasy oraz duża pomoc dla teamu .

Czyli może sobie załadować podwójny magazynek nawet 5 razy?

Przecież on wtedy będzie mógł mieć 30*5 = 150 ammo w ak47 xd

Link to comment
Share on other sites

Chyba bardziej chodziło o możliwość załadowania magazynku dla swojego teamu :). Czyli jakby dało radę to, żeby ładowało max 1 raz na daną broń. 

Np. Kupujesz akacza, ładujesz, wyrzucasz i ktoś podnosi. Dla siebie kupujesz następnego i ładujesz dla siebie :). 

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, -_- napisał:

Czyli może sobie załadować podwójny magazynek nawet 5 razy?

Przecież on wtedy będzie mógł mieć 30*5 = 150 ammo w ak47 xd

Właśnie chodziło o to co ziommeki napisał .

Nie wiem czemu ale rozwój postaci za manę nie działa. Bądź tylko ja mam taki problem

Link to comment
Share on other sites

  • Root

No tak, tylko tutaj pojawia się problem, bo jak chcecie wtedy sprawdzać coś takiego? Ustawiać zmienną i sprawdzać czy załadował, a potem co? Przy wyrzucaniu broni restartować? Sprawdzać każdą amunicję broni i porównywać jej ilość nabojów? Obie te opcje nie mają jakiegoś większego sensu

Link to comment
Share on other sites

No ja nie wiem xd dałem tylko pomysł. Jak niewykonalne to zawsze można coś innego wymyśleć :). 

Link to comment
Share on other sites

hmm? a ja mam taki pomysł ze jak naciskasz sm_skill to wyświetla ci się pole (musisz wycelowac  w te miejsce) takie jak u khazry i wtedy ten pirun by zabierał dmg obszarowo?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

To wtedy trzeba by było ustawić te obrażenia tak by zadawały je w zależności od tego jak daleko ktoś jest

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, -_- napisał:

To wtedy trzeba by było ustawić te obrażenia tak by zadawały je w zależności od tego jak daleko ktoś jest

no spoko moze z bliska by zadawał 115dmg+int na średnim dystansie czyli od 50 do 120 metrów 85dmg+int a od 120+ metrów by zadawał 65 + int 

 

Edited by SharMx1337
Link to comment
Share on other sites

Według  mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny  xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐

Link to comment
Share on other sites

W dniu 11.05.2018 o 23:34, Vienio92 napisał:

Według  mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny  xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐

łowca ma miny

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root
W dniu 11.05.2018 o 23:34, Vienio92 napisał:

Według  mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny  xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐

właśnie już jest klasa z czymś takim :(

 

No to albo zostawiamy, albo robimy te obszarówkę, ale nie tak jak napisał @SharMx1337, ponieważ DMG będęzliczał np:

10j = 100 dmg

100j = 10 dmg

1000j = 1 dmg

Taki przykład

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ta zmiana stała by się dobra, ze względu na to że klasa sluga ma praktycznie to samo co demonolog. Tylko ze zamiast szansy na wywalenie broni ma 2x ammo które mało co daje(dla mnie). Nie wspomne o tym że jak idzoesz w inteligencje na demonologu to jeszcze powiększasz sobie zadawane hp z wybuchu. Dlatego uważam że te klasy się prawie niczym nie róznią, tylko tym ze demonolog jest o WIELE lepszy. Więc ta zmiana co jest napisana powyżej by zmienia o 360stopni tą klase, stała by się bardziej grywala, no ale cóż nie mój serwer to nie moje decyzje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy