Root -_- 11,942 Posted March 20, 2018 Root Share Posted March 20, 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Sługa na serwerze New Diablo Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAUPISZON 90 Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 Usunięcia blokady zasięgu poiruna Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJTASIK 82 Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 8 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał: Usunięcia blokady zasięgu poiruna Aha, czyli mam rozumieć że piorun ma wchodzić w ludzi nawet jeśli ich się nie widzi? xDD mądrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Hades 60 Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 2 godziny temu, WOJTASIK napisał: Aha, czyli mam rozumieć że piorun ma wchodzić w ludzi nawet jeśli ich się nie widzi? xDD mądrze Chodzi o odległość, tak jak z hakiem baala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJTASIK 82 Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 Aaaa no to chyba że tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted March 22, 2018 Author Root Share Posted March 22, 2018 Poprawiłem trochę ten dystans - trzeba będzie sprawdzić Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAUPISZON 90 Posted March 24, 2018 Share Posted March 24, 2018 Grałem dzisiaj nie i znowu jak się naładowałem i miałem karabin to podwajało na pistolu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted March 25, 2018 Author Root Share Posted March 25, 2018 Sprawdzę to sam i dam znać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vienio92 37 Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 (edited) Obecnie: Na sm_skill uderza Piorunem oślepiającym wroga na 1sek, który zadaje 65HP+ilość inteligencji*1.5 Na nożu podwaja sobie magazynek w broni (przykładowo z 20 na 40 naboi, poza xm1014) Gdy nie ma żadnego itemu, otrzymuje losowy na start rundy Po zmianie : Bez zmian gdyż DMG jest i tak duży Zmiana limitu ładowania magazynku z x1 do x4/5 na rundę poza xm1014. Byłby to duży plus dla klasy oraz duża pomoc dla teamu . Gdy nie posiada się żadnego itemu oraz żaden członek teamu także. Otrzymujemy wszyscy losowy item ( Potężny buff klasy) . Podczas sprzedaży itemu przez członka Teamu wynagrodzenie w postaci 1 Złota trafia do Sługi jak i do gracza który sprzedał item. Zapraszam do swoich opini Edited May 3, 2018 by Vienio92 Korekta 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Jakby się dało coś takiego ogarnąć to jestem jak najbardziej za. Taka zmiana zróżnicowała by nam trochę grę, bo jak na razie jest tylko kilka klas grywanych na serwerze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted May 4, 2018 Author Root Share Posted May 4, 2018 22 godziny temu, Vienio92 napisał: Zmiana limitu ładowania magazynku z x1 do x4/5 na rundę poza xm1014. Byłby to duży plus dla klasy oraz duża pomoc dla teamu . Czyli może sobie załadować podwójny magazynek nawet 5 razy? Przecież on wtedy będzie mógł mieć 30*5 = 150 ammo w ak47 xd Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Chyba bardziej chodziło o możliwość załadowania magazynku dla swojego teamu :). Czyli jakby dało radę to, żeby ładowało max 1 raz na daną broń. Np. Kupujesz akacza, ładujesz, wyrzucasz i ktoś podnosi. Dla siebie kupujesz następnego i ładujesz dla siebie :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vienio92 37 Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 11 godzin temu, -_- napisał: Czyli może sobie załadować podwójny magazynek nawet 5 razy? Przecież on wtedy będzie mógł mieć 30*5 = 150 ammo w ak47 xd Właśnie chodziło o to co ziommeki napisał . Nie wiem czemu ale rozwój postaci za manę nie działa. Bądź tylko ja mam taki problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted May 5, 2018 Author Root Share Posted May 5, 2018 No tak, tylko tutaj pojawia się problem, bo jak chcecie wtedy sprawdzać coś takiego? Ustawiać zmienną i sprawdzać czy załadował, a potem co? Przy wyrzucaniu broni restartować? Sprawdzać każdą amunicję broni i porównywać jej ilość nabojów? Obie te opcje nie mają jakiegoś większego sensu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 No ja nie wiem xd dałem tylko pomysł. Jak niewykonalne to zawsze można coś innego wymyśleć :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted May 6, 2018 Author Root Share Posted May 6, 2018 Jest wykonalne, ale czy warte świeczki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 hmm? a ja mam taki pomysł ze jak naciskasz sm_skill to wyświetla ci się pole (musisz wycelowac w te miejsce) takie jak u khazry i wtedy ten pirun by zabierał dmg obszarowo? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted May 7, 2018 Author Root Share Posted May 7, 2018 To wtedy trzeba by było ustawić te obrażenia tak by zadawały je w zależności od tego jak daleko ktoś jest 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted May 7, 2018 Share Posted May 7, 2018 (edited) 5 godzin temu, -_- napisał: To wtedy trzeba by było ustawić te obrażenia tak by zadawały je w zależności od tego jak daleko ktoś jest no spoko moze z bliska by zadawał 115dmg+int na średnim dystansie czyli od 50 do 120 metrów 85dmg+int a od 120+ metrów by zadawał 65 + int Edited May 7, 2018 by SharMx1337 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vienio92 37 Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Według mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted May 13, 2018 Share Posted May 13, 2018 W dniu 11.05.2018 o 23:34, Vienio92 napisał: Według mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐 łowca ma miny 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted May 16, 2018 Author Root Share Posted May 16, 2018 W dniu 11.05.2018 o 23:34, Vienio92 napisał: Według mnie jest to kiepski pomysł . Jak już chcemy coś obszarowego dodajmy mu 2 miny xxDMG+int obszarowe max 2 osoby . Myślę że też byłby to fajny pomysł 😐 właśnie już jest klasa z czymś takim No to albo zostawiamy, albo robimy te obszarówkę, ale nie tak jak napisał @SharMx1337, ponieważ DMG będęzliczał np: 10j = 100 dmg 100j = 10 dmg 1000j = 1 dmg Taki przykład 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 (edited) Mi pasuje będzie coś nowego ^^ Edited June 18, 2018 by ziomm 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomm 164 Posted June 18, 2018 Share Posted June 18, 2018 I co z tym pomysłem, bo coś ucichło? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted June 21, 2018 Share Posted June 21, 2018 Ta zmiana stała by się dobra, ze względu na to że klasa sluga ma praktycznie to samo co demonolog. Tylko ze zamiast szansy na wywalenie broni ma 2x ammo które mało co daje(dla mnie). Nie wspomne o tym że jak idzoesz w inteligencje na demonologu to jeszcze powiększasz sobie zadawane hp z wybuchu. Dlatego uważam że te klasy się prawie niczym nie róznią, tylko tym ze demonolog jest o WIELE lepszy. Więc ta zmiana co jest napisana powyżej by zmienia o 360stopni tą klase, stała by się bardziej grywala, no ale cóż nie mój serwer to nie moje decyzje. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts