Skocz do zawartości

[New Diablo Mod] Siewca


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Siewca na serwerze New Diablo Mod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Aktualny wygląd klasy + moje propozycje 

Siewca Zaglady

Na (sm_skill) aktywuje Implikacje Energii - regeneracja HP (co 15 sekund)
Na nożu ładuje wytrzymałość itemu (1/2 szans)
Na Noz+R może wyciągnąć wyrzutnie rakiet + Do usunięcia/Zmiany? Sam nie wiem
Ma wbudowane 8% na kradzież magazynku rywala (zyskujesz, rywal traci)Ma 10% na naćpanie wroga - zamieniłbym na ładowanie naćpania na nożu, max 2 na rundę, 6 sek
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzutnia rakiet, nie dość że jest na nóż+r to jeszcze trzeba wycelować w przeciwnika. Kro jest w stanie wyciągnąć nóż wycelować w przeciwnika i nacisnąć r zanim nas zabije? Bez farta nieosiągalne. Można to zmienić np na:

  • ładowanie na nożu fireballa 6s max 1, aby nie rzucał po 2 na raz, a skoro sm_skill zablokowane no to może już być to użycie na nóż+r
  • regeneracja hp jak u druida (5hp co 3 sek) lub nekromanty (+35hp ładowane 5s na nożu)
  • 1/9 na uderzenie piorunem (jak u demonologa lub sługi zniszczenia lecz z szansą a nie z użyciem sm_skill)
  • 150% dmg przy strzale w głowę
  • nieskończony magazynek

lub cokolwiek innego, bo klasa nie jest mało grywalna dlatego że nie gra nią pół serwera tylko dlatego że trzeba zmienić wyrzutnię na coś innego.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1-to by było za dobre

2-no niewiem bo trzecia klasa która regeneruje się co 3sek? 

3-to dobry pomysł

4-za op, 1 strzał z glocka w głowe i umierasz

5-wyobraź se to z negevem/xm na eldorado czy na innych mapach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszą być kombinacje? Może +use, +attack, a jeśli musi być kombinacja to shift+mouse1

Jeżeli sm_skill2 nie przejdzie to jeszcze zostaje opcja implikacji energii na nóż+r a rakieta na sm_skill.

Btw czy przeszkadza coś by zrobić i rakiete i implikację na sm_skill?

Edytowane przez _Hades
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ziomm napisał:

No jak zrobisz obie umiejętności na jeden bind to gdy będziesz się chciał wyleczyć implikacją energii to automatycznie użyjesz też rakiety ... 

No i w tym rzecz że jest to rakieta, nie uzyjesz jak nie trafisz, wiec zadnego problemu z tym nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok, tu masz rację :). Ale w odwrotną stronę może działać. Jak chcesz kogoś zabić z rakiety to Ci się użyje implikacja, czyli zmarnowane użycie skilla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 17.04.2018 o 21:33, Shadow #RoadToSilver napisał:

Może to trudne lub nie możliwe co myślicie na sm_skill2? 

 

to nie miałoby sensu.

 

Zawsze można spróbować z czymś w rodzaju przełącznik skill, ale czy to ma sens? Zaraz pojawi się masa innych klas, która chce to samo i dojdzie do sytuacji, w której ta rozgrywka znowu będzie jedną wielką kupą. Nie wiem czy to dobry pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ziomm napisał:

No ok, tu masz rację :). Ale w odwrotną stronę może działać. Jak chcesz kogoś zabić z rakiety to Ci się użyje implikacja, czyli zmarnowane użycie skilla.

Jak chcesz to zużyć? Skoro leczy to chyba dobrze że się użyje i jest zablokowane użycie gdy ma się full hp.

@ziomm25hp co 15-20 sek jakoś tak

Edytowane przez _Hades
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, _Hades napisał:

Jak chcesz to zużyć? Skoro leczy to chyba dobrze że się użyje i jest zablokowane użycie gdy ma się full hp.

Nie wiem ile ten skill regeneruje hp, ale załóżmy że nie masz 4 hp, bo spadłeś z jakiegoś domku czy co. Raczej skilla w takiej sytuacji nie będziesz chciał użyć tylko poczekasz, aż ktoś Ci zbije więcej hp. Nie widzę sensu w ustawianiu dwóch różnych umiejętności na jednym bindzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

czesc klas posiada umiejetnosci atakujace wykorzystujace inteligencje. a grajac klasa typu zabojca nie mam szans na przetrwanie ataku piorunem  od goscia ktory daje wszystko w inte mimo ze mam 200hp. malo tego odnawia mu sie to w 20s. moze by podniesc czas odnowienia wszystkich umiejetnosci do 35-40s. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

@meroo

Hm, a Siewca nie ma max 40 int?

On zadaje z rakiety 65 DMG + 1.5*int. 1.5*40, to 60, a więc razem 65+60 = 125, a nie 200

Na pewno wpisałeś to w odpowiednim temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Proponuje zamiast rakiety dac mu firebala pod nóz+r bo ta rakieta jest zbugowana i musisz jeszcze na nozu w kogos tym trafic co jest niewykonalne

@-_- chodzi mi o efekt bo efekt rakiety się buguje a może w ten sposob moze się odbuguje bo jak nacelujesz na kogos i ten ktos ucieknie za sciane to ta rakieta daje "wh" bo lata ona za rywalem

Edytowane przez SharMx1337
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

@SharMx1337 fireball? Chodzi Ci o efekt tego wystrzału jak w fireball, ale nadal rakiete czy fireball? Jeśli sam efekt, to ok, nie ma problemu, bo dodawanie mu skilla z innej klasy jest bezsnesu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Wcześniej była to rakieta samonaprowadzająca, a więc miało to jeszcze jakiś sens. W tej rzucasz ją byle gdzie, więc jest "łatwiejsza", stąd 100 DMG nie miałoby sensu

+ zaktualizuje opis klas, bo tam nigdy nie było informacji o DMG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności