Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 20 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Siewca na serwerze New Diablo Mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Eagle 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Aktualny wygląd klasy + moje propozycje Siewca Zaglady Na (sm_skill) aktywuje Implikacje Energii - regeneracja HP (co 15 sekund) Na nożu ładuje wytrzymałość itemu (1/2 szans) Na Noz+R może wyciągnąć wyrzutnie rakiet + Do usunięcia/Zmiany? Sam nie wiem Ma wbudowane 8% na kradzież magazynku rywala (zyskujesz, rywal traci)Ma 10% na naćpanie wroga - zamieniłbym na ładowanie naćpania na nożu, max 2 na rundę, 6 sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Wyrzutnia rakiet, nie dość że jest na nóż+r to jeszcze trzeba wycelować w przeciwnika. Kro jest w stanie wyciągnąć nóż wycelować w przeciwnika i nacisnąć r zanim nas zabije? Bez farta nieosiągalne. Można to zmienić np na: ładowanie na nożu fireballa 6s max 1, aby nie rzucał po 2 na raz, a skoro sm_skill zablokowane no to może już być to użycie na nóż+r regeneracja hp jak u druida (5hp co 3 sek) lub nekromanty (+35hp ładowane 5s na nożu) 1/9 na uderzenie piorunem (jak u demonologa lub sługi zniszczenia lecz z szansą a nie z użyciem sm_skill) 150% dmg przy strzale w głowę nieskończony magazynek lub cokolwiek innego, bo klasa nie jest mało grywalna dlatego że nie gra nią pół serwera tylko dlatego że trzeba zmienić wyrzutnię na coś innego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 1-to by było za dobre 2-no niewiem bo trzecia klasa która regeneruje się co 3sek? 3-to dobry pomysł 4-za op, 1 strzał z glocka w głowe i umierasz 5-wyobraź se to z negevem/xm na eldorado czy na innych mapach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Możecie zawsze podurzcić jakieś kombinacje dla rakiety, np: KUCAK+R? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Może to trudne lub nie możliwe co myślicie na sm_skill2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 (edytowane) Muszą być kombinacje? Może +use, +attack, a jeśli musi być kombinacja to shift+mouse1 Jeżeli sm_skill2 nie przejdzie to jeszcze zostaje opcja implikacji energii na nóż+r a rakieta na sm_skill. Btw czy przeszkadza coś by zrobić i rakiete i implikację na sm_skill? Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez _Hades Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 No jak zrobisz obie umiejętności na jeden bind to gdy będziesz się chciał wyleczyć implikacją energii to automatycznie użyjesz też rakiety ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 3 godziny temu, ziomm napisał: No jak zrobisz obie umiejętności na jeden bind to gdy będziesz się chciał wyleczyć implikacją energii to automatycznie użyjesz też rakiety ... No i w tym rzecz że jest to rakieta, nie uzyjesz jak nie trafisz, wiec zadnego problemu z tym nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 No ok, tu masz rację :). Ale w odwrotną stronę może działać. Jak chcesz kogoś zabić z rakiety to Ci się użyje implikacja, czyli zmarnowane użycie skilla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 W dniu 17.04.2018 o 21:33, Shadow #RoadToSilver napisał: Może to trudne lub nie możliwe co myślicie na sm_skill2? to nie miałoby sensu. Zawsze można spróbować z czymś w rodzaju przełącznik skill, ale czy to ma sens? Zaraz pojawi się masa innych klas, która chce to samo i dojdzie do sytuacji, w której ta rozgrywka znowu będzie jedną wielką kupą. Nie wiem czy to dobry pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) 22 godziny temu, ziomm napisał: No ok, tu masz rację :). Ale w odwrotną stronę może działać. Jak chcesz kogoś zabić z rakiety to Ci się użyje implikacja, czyli zmarnowane użycie skilla. Jak chcesz to zużyć? Skoro leczy to chyba dobrze że się użyje i jest zablokowane użycie gdy ma się full hp. @ziomm25hp co 15-20 sek jakoś tak Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez _Hades Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 5 godzin temu, _Hades napisał: Jak chcesz to zużyć? Skoro leczy to chyba dobrze że się użyje i jest zablokowane użycie gdy ma się full hp. Nie wiem ile ten skill regeneruje hp, ale załóżmy że nie masz 4 hp, bo spadłeś z jakiegoś domku czy co. Raczej skilla w takiej sytuacji nie będziesz chciał użyć tylko poczekasz, aż ktoś Ci zbije więcej hp. Nie widzę sensu w ustawianiu dwóch różnych umiejętności na jednym bindzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meroo 60 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 czesc klas posiada umiejetnosci atakujace wykorzystujace inteligencje. a grajac klasa typu zabojca nie mam szans na przetrwanie ataku piorunem od goscia ktory daje wszystko w inte mimo ze mam 200hp. malo tego odnawia mu sie to w 20s. moze by podniesc czas odnowienia wszystkich umiejetnosci do 35-40s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Października 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 @meroo Hm, a Siewca nie ma max 40 int? On zadaje z rakiety 65 DMG + 1.5*int. 1.5*40, to 60, a więc razem 65+60 = 125, a nie 200 Na pewno wpisałeś to w odpowiednim temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 (edytowane) Proponuje zamiast rakiety dac mu firebala pod nóz+r bo ta rakieta jest zbugowana i musisz jeszcze na nozu w kogos tym trafic co jest niewykonalne @-_- chodzi mi o efekt bo efekt rakiety się buguje a może w ten sposob moze się odbuguje bo jak nacelujesz na kogos i ten ktos ucieknie za sciane to ta rakieta daje "wh" bo lata ona za rywalem Edytowane 5 Kwietnia 2020 przez SharMx1337 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 @SharMx1337 fireball? Chodzi Ci o efekt tego wystrzału jak w fireball, ale nadal rakiete czy fireball? Jeśli sam efekt, to ok, nie ma problemu, bo dodawanie mu skilla z innej klasy jest bezsnesu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 czy jest szansa oddzielenia cooldaownu rakiety i implikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Czy jest aktualnie? Nie, jest wspólna z tego co pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Przedwczoraj jak gralem była wspólna. Kiedy uzylem rakiety nie moglem uzyc implikacji bo mialem cooldown 20sec od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Ta, już to sprawdziłem gdy poprawiałem Druida - wspólny cooldown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 rakieta siewcy zadaje 65dmg a nie 100 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 @SharMx1337 a gdzie wyczytałeś, że zadaje 100 DMG? Wydaje mi się, że usunąłem wszystko z opisów na serwerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Na starej edycji tyle zadawał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Wcześniej była to rakieta samonaprowadzająca, a więc miało to jeszcze jakiś sens. W tej rzucasz ją byle gdzie, więc jest "łatwiejsza", stąd 100 DMG nie miałoby sensu + zaktualizuje opis klas, bo tam nigdy nie było informacji o DMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi