Jump to content

[New Diablo Mod] Siewca


-_-

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Aktualny wygląd klasy + moje propozycje 

Siewca Zaglady

Na (sm_skill) aktywuje Implikacje Energii - regeneracja HP (co 15 sekund)
Na nożu ładuje wytrzymałość itemu (1/2 szans)
Na Noz+R może wyciągnąć wyrzutnie rakiet + Do usunięcia/Zmiany? Sam nie wiem
Ma wbudowane 8% na kradzież magazynku rywala (zyskujesz, rywal traci)Ma 10% na naćpanie wroga - zamieniłbym na ładowanie naćpania na nożu, max 2 na rundę, 6 sek
 

Link to comment
Share on other sites

Wyrzutnia rakiet, nie dość że jest na nóż+r to jeszcze trzeba wycelować w przeciwnika. Kro jest w stanie wyciągnąć nóż wycelować w przeciwnika i nacisnąć r zanim nas zabije? Bez farta nieosiągalne. Można to zmienić np na:

  • ładowanie na nożu fireballa 6s max 1, aby nie rzucał po 2 na raz, a skoro sm_skill zablokowane no to może już być to użycie na nóż+r
  • regeneracja hp jak u druida (5hp co 3 sek) lub nekromanty (+35hp ładowane 5s na nożu)
  • 1/9 na uderzenie piorunem (jak u demonologa lub sługi zniszczenia lecz z szansą a nie z użyciem sm_skill)
  • 150% dmg przy strzale w głowę
  • nieskończony magazynek

lub cokolwiek innego, bo klasa nie jest mało grywalna dlatego że nie gra nią pół serwera tylko dlatego że trzeba zmienić wyrzutnię na coś innego.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1-to by było za dobre

2-no niewiem bo trzecia klasa która regeneruje się co 3sek? 

3-to dobry pomysł

4-za op, 1 strzał z glocka w głowe i umierasz

5-wyobraź se to z negevem/xm na eldorado czy na innych mapach

Link to comment
Share on other sites

Muszą być kombinacje? Może +use, +attack, a jeśli musi być kombinacja to shift+mouse1

Jeżeli sm_skill2 nie przejdzie to jeszcze zostaje opcja implikacji energii na nóż+r a rakieta na sm_skill.

Btw czy przeszkadza coś by zrobić i rakiete i implikację na sm_skill?

Edited by _Hades
Link to comment
Share on other sites

No jak zrobisz obie umiejętności na jeden bind to gdy będziesz się chciał wyleczyć implikacją energii to automatycznie użyjesz też rakiety ... 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, ziomm napisał:

No jak zrobisz obie umiejętności na jeden bind to gdy będziesz się chciał wyleczyć implikacją energii to automatycznie użyjesz też rakiety ... 

No i w tym rzecz że jest to rakieta, nie uzyjesz jak nie trafisz, wiec zadnego problemu z tym nie ma.

Link to comment
Share on other sites

No ok, tu masz rację :). Ale w odwrotną stronę może działać. Jak chcesz kogoś zabić z rakiety to Ci się użyje implikacja, czyli zmarnowane użycie skilla.

Link to comment
Share on other sites

  • Root
W dniu 17.04.2018 o 21:33, Shadow #RoadToSilver napisał:

Może to trudne lub nie możliwe co myślicie na sm_skill2? 

 

to nie miałoby sensu.

 

Zawsze można spróbować z czymś w rodzaju przełącznik skill, ale czy to ma sens? Zaraz pojawi się masa innych klas, która chce to samo i dojdzie do sytuacji, w której ta rozgrywka znowu będzie jedną wielką kupą. Nie wiem czy to dobry pomysł

Link to comment
Share on other sites

22 godziny temu, ziomm napisał:

No ok, tu masz rację :). Ale w odwrotną stronę może działać. Jak chcesz kogoś zabić z rakiety to Ci się użyje implikacja, czyli zmarnowane użycie skilla.

Jak chcesz to zużyć? Skoro leczy to chyba dobrze że się użyje i jest zablokowane użycie gdy ma się full hp.

@ziomm25hp co 15-20 sek jakoś tak

Edited by _Hades
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, _Hades napisał:

Jak chcesz to zużyć? Skoro leczy to chyba dobrze że się użyje i jest zablokowane użycie gdy ma się full hp.

Nie wiem ile ten skill regeneruje hp, ale załóżmy że nie masz 4 hp, bo spadłeś z jakiegoś domku czy co. Raczej skilla w takiej sytuacji nie będziesz chciał użyć tylko poczekasz, aż ktoś Ci zbije więcej hp. Nie widzę sensu w ustawianiu dwóch różnych umiejętności na jednym bindzie.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

czesc klas posiada umiejetnosci atakujace wykorzystujace inteligencje. a grajac klasa typu zabojca nie mam szans na przetrwanie ataku piorunem  od goscia ktory daje wszystko w inte mimo ze mam 200hp. malo tego odnawia mu sie to w 20s. moze by podniesc czas odnowienia wszystkich umiejetnosci do 35-40s. 

Link to comment
Share on other sites

  • Root

@meroo

Hm, a Siewca nie ma max 40 int?

On zadaje z rakiety 65 DMG + 1.5*int. 1.5*40, to 60, a więc razem 65+60 = 125, a nie 200

Na pewno wpisałeś to w odpowiednim temacie?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Proponuje zamiast rakiety dac mu firebala pod nóz+r bo ta rakieta jest zbugowana i musisz jeszcze na nozu w kogos tym trafic co jest niewykonalne

@-_- chodzi mi o efekt bo efekt rakiety się buguje a może w ten sposob moze się odbuguje bo jak nacelujesz na kogos i ten ktos ucieknie za sciane to ta rakieta daje "wh" bo lata ona za rywalem

Edited by SharMx1337
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

@SharMx1337 fireball? Chodzi Ci o efekt tego wystrzału jak w fireball, ale nadal rakiete czy fireball? Jeśli sam efekt, to ok, nie ma problemu, bo dodawanie mu skilla z innej klasy jest bezsnesu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Root

Wcześniej była to rakieta samonaprowadzająca, a więc miało to jeszcze jakiś sens. W tej rzucasz ją byle gdzie, więc jest "łatwiejsza", stąd 100 DMG nie miałoby sensu

+ zaktualizuje opis klas, bo tam nigdy nie było informacji o DMG

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy