Skocz do zawartości

[New Diablo Mod] Talic


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 22.05.2020 o 13:12, -_- napisał:

Nie bardzo rozumiem o co Wam chodzi

Talic ma 25% + rozwój dla aur, więc to czy go ktoś atakuje AWP czy pistolecikiem nie zmienia dużo dla samego DMG, bo i tu i tu odbija 25%

Ma się rozumieć, że aura wyjściowo (ofensywna jak i defensywna) to 25%, a rozwój za manę to kolejny 25% czyli w sumie 50%? 

+1 dla pomysłu ze zwiększeniem HP za strzał  z 6 do 7-8. 

 

 

#edit

Rozwinąłem za 300 many umiejętność (wedle opisu 5 HP za trafienie) w nadziei, że do swojego wyjściowego 6 HP za strzał dostanę +5HP. Moje niedoczekani, gdyż ulepszenie umiejętności to zaledwie +1HP do strzału czyli łącznie teraz 7HP. Jestem głęboko zawiedziony. Bez sensu było tyle czekać i farmić te mane dla tak bezużytecznego dodatku.

Czy macie w planach to zmienić czy takie było zamierzenie?

Edytowane przez Shrek
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
11 godzin temu, Shrek napisał:

Ma się rozumieć, że aura wyjściowo (ofensywna jak i defensywna) to 25%, a rozwój za manę to kolejny 25% czyli w sumie 50%? 

Jeżeli gdzieś tak napisałem, to się pomyliłem. 25% to wartość startowa, max dla rozwoju za manę, to 10%, a więc razem 35%

11 godzin temu, Shrek napisał:

Rozwinąłem za 300 many umiejętność (wedle opisu 5 HP za trafienie) w nadziei, że do swojego wyjściowego 6 HP za strzał dostanę +5HP. Moje niedoczekani, gdyż ulepszenie umiejętności to zaledwie +1HP do strzału czyli łącznie teraz 7HP. Jestem głęboko zawiedziony. Bez sensu było tyle czekać i farmić te mane dla tak bezużytecznego dodatku.

Można to podciągnąć pod 2, ale wtedy nie mogę się zgodzić na rozwinięcie powyżej, bo będzie to zbyt mocne

I tak, jest błąd w opisie dla many

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, -_- napisał:

Jeżeli gdzieś tak napisałem, to się pomyliłem. 25% to wartość startowa, max dla rozwoju za manę, to 10%, a więc razem 35%

Można to podciągnąć pod 2, ale wtedy nie mogę się zgodzić na rozwinięcie powyżej, bo będzie to zbyt mocne

I tak, jest błąd w opisie dla many

Umieszczam małe podsumowanie tego co udało mi się przetestować (jest to opcja gry defensywnej Taliciem):

  • Alabaster na 3 poziomie daje nam 40% redukcji.
  • Doliczmy do tego aure defensywną 25%.
  • Ulepszenie redukcji (90/90), które daje nam po -9 otrzymywanego DMG.
  • Dokupmy -5 DMG z menu Umiejętności (!z > umiejętności). 
  • I na koniec - Aegis, która nie dość, że oślepia (lv/100) to daje co najmniej -10 otrzymywanego DMG (fun fact: wczoraj miałem Aegis -19 DMG)
    *OPCJA ALTERANTYWNA: Iglicowy hełm - nie giniesz od strzałów w głowę - ze względu na ww. redukcje, jesteś... praktycznie nie do zabicia

    Otrzymujemy: 65% redukcji oraz dodatkowo -24 otrzymywanego DMG.

    Teraz pojawia się istotne pytanie:
  • Czy dodanie +10% redukcji (75% sumarycznie) to nie zbyt dużo dla powyższej, możliwej do złożenia kombinacji?
  • Czy dodanie większej ilości HP za strzał (do kupienia za mane) nie uzupełnia zbyt mocno gry pod redukcje?

    Wysysanie HP (+9HP z itemu, jeśli dobrze kojarzę to z runy +16 HP oraz wyjściowo +6HP Talica daje nam +31 HP regeneracji per strzał. Zgodzę się z Tobą, że większa regeneracja za strzał niż +2/3 jest zbyt mocna jeśli weźmiemy pod uwagę ww. rdzeń, lecz w innym przypadku (zwłaszcza na niskim lvl) ta umiejętność jest nieodczuwalna podczas gry. Może sposobem jest zmiana wartości danych itemów/run, zmiana kosztu rozwoju skilla za mane (np. zwiększenie kosztu many za redukcje). Prawdę mówiąc obecnie nie wiem jak pokierować tę postać. Dzięki raz jeszcze za żywe zainteresowanie tematem i odpowiedź. Strzelam sobie sam w stopę z tak obszernym opracowaniem, aczkolwiek, chciałbym sprawiedliwego balansu dla tej bardzo przyjemnej w grze klasy postaci. 


    @edit
    Zapomniałem dodać. Cała redukcja i sam Talic staje się niczym papier w obliczu piorunów, podpaleń (np. Kazra) czy noża ninjy, wiec możesz sobie rozwijać 60 lvl i tak padać na strzał.
Edytowane przez Shrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności