Skocz do zawartości

[New Diablo Mod] Talic


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Aura ofensywna dalej nie dziala testowalem dzisiaj o 1 w nocy z DeadShot'em.

sposob jaki tesotwalem:

-W jednej rundzie postrzelilem go bez aury zostalo mu 34 hp (sprawdzalismy na ilosci hp jakie zostalo a nie na zadanych obrazeniach)

-W kolejnej wlaczylem aure i postrzelilem zostalo tez 34 hp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

9 godzin temu, ckbs napisał:

Aura ofensywna dalej nie dziala testowalem dzisiaj o 1 w nocy z DeadShot'em.

sposob jaki tesotwalem:

-W jednej rundzie postrzelilem go bez aury zostalo mu 34 hp (sprawdzalismy na ilosci hp jakie zostalo a nie na zadanych obrazeniach)

-W kolejnej wlaczylem aure i postrzelilem zostalo tez 34 hp

Według Karola to niemożliwe, ponoć sprawdzał, ja co mogłem, to zrobiłem. Może na ten temat więcej powie @-_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Właściciel
W dniu 15.10.2018 o 08:21, meroo napisał:

Znajdę gdzieś opis aur dla talica? co dokładnie daje aura ofensywna a co daje defensywna?

Aura defensywna zmniejsza DMG otrzymywany, a ofensywna zwiększa DMG zadawany

Jeżeli nie są podane wartości w opisie klasy lub rozwoju, to takich informacji nie udostępniamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Właściciel

Chyba się nie rozumiemy

Talic ma aury. Na nich ma +DMG lub reduckję DMG, a ja się pytam czy chodzi CI oto by boostować te aury czy stałe, bo jak stale, to ja nie widzę sensu aur skoro gracz ma mieć stały dodatkowy DMG - będzie wtedy zawsze wybierał defensywną, a nie ofensywną aurę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

To by się kłóciło z jego rozwojem za manę, bo skoro i tka wbija to co level, to sam rozwój za mane jest bezsensu 😕 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pomysł na talica grał ktoś kgb na cod jak został na nowo wprowadzony to on dostawał hp za trafienie kogoś w ciało i w głowę to można coś takiego wprowadzić bo samo 5 hp za każdego hita jest takie sobie i można mu dać 10 hp za głowę a 5 hp za ciało tak jak jest teraz albo za każde np 10 statystyk do hp daje tobie plus tam nie wiem 1 hp do do 5 hp które zabiera  bo w tym momencie jest to nie używana klasa przez graczy a ma ta klasa potencjał coś takiego było by spoko na talicu 

  • Like 1
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez leczenie przez hs ma juz diablo, a sami narzekacie na to ze duzo klas jest bardzo podobnych do siebie. 8hp za strzala bylo by lepsze tak samo wywalic mu aury i dodac mu po prostu 10% wiekszy dmg i 10% redukujesz

2ga opcja jest za mocna bo wyobraz sobie wyexpionego talica ktory za strzala ma np +20hp

Edytowane przez SharMx1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Co do HP przy strzale, ok, ale nie zamierzam wyrzucać mu aur i dawać mu coś stałego. Taką opcję ma już Druid na niedźwiedziu 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To mogę zaproponować coś takiego np by miał Aurę Defensywną lekko bardziej zbuffowaną i dać mu 15 redukcji na aurze i np +3 hp co hit nie było by za mocne a by jakoś talicowi pomogło :) wtedy za mane też można by było to ulepszyć z 3 do 5/6 np :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
18 godzin temu, KamuiKirito napisał:

To mogę zaproponować coś takiego np by miał Aurę Defensywną lekko bardziej zbuffowaną i dać mu 15 redukcji na aurze i np +3 hp co hit nie było by za mocne a by jakoś talicowi pomogło :) wtedy za mane też można by było to ulepszyć z 3 do 5/6 np :) 

 

Stały DMG odpada, bo strzelić można w noge, brzuch, itd, więc DMG będzie zerowy przy rozwoju zręczności

Co do reszty oraz ulepszenia defa, lecz pod względem aktualnych procentów - zapraszam reszte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Czy ktoś jeszcze chciałby się w tej sprawie wypowiedzieć? Pytam by nie było później komentarzy, że wchodzi coś "pod kogoś", bo jedna osoba skomentowała, a reszta miała gdzieś, bo to nie jej klasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że mojego doświadczenia z gry Taliciem na tym serwerze jest  wystarczająco, aby zabrać głos w powyższej sprawie. Talic na niskich levelach jest bezużyteczny i pozornie ratuje go jedynie wysoki poziom postaci, kiedy to masz ulepszone wystarczająco statystyki. Na aury nie ma co liczyć, bo to jest jakoś +1/-1 dmg obrażeń/redukcji aktualnie. Suma sumarum, zostaje nam klasa, która nic nie robi, ma aury gorsze niż pasywa Scavengera - który to nie zapominajmy - może jeszcze się odrodzić. W każdym razie wracając - Taliciem gramy pod aury i spróbuję podać swoją propozycje zmian, takcih aby to właśnie  granie pod aury było główną mechaniką tej postaci:

Cytat

 

Opcja ofensywna - aura:

- docelowo granie pod adrenaline (+ ZADAWANE DMG) + siłe (HP)

- aura wyjściowo niech daje nie przelicznik punktowy na dmg tylko zwiększenie obrażeń o wyjściowy % używanej broni, (tj. przykładowo jeśli M4A1zadaje 25 dmg na strzał, to niech aura daje nam 20% z 25 dmg, które ta broń zadaje czyli 5 dmg). Tym sposobem otrzymujemy optymalizacje zarówno broni o niskich dmg (dgl nie będzie zadawać po 250 dmg) jak zarówno broni mocniejszych jak AWP (20% ze 140 to już 28 dmg czyli zadajemy 168 na strzał, dzięki czemu możemy zniwelować statystyki przeciwnika, który daje sobie w siłe [+HP], czy też robić sprawniej misje z AWP). 

- NOWOŚĆ! W pasywie zamieniłbym leczenie +6hp (stan na 19.05.2020) na WAMPIRYZM podczas strzału (czyli możliwość dodania HP ponad swoje 100%, które się ma na starcie). Nawet kosztem utraty z pasywy zwiększonej szybkości na nożu.

 

 

Cytat

 

Opcja defensywna - aura:

- docelowo granie pod zręćżność/redukcje (- OTRZYMYWANE DMG) + siłe (HP)

- zamiana aury z punktowej na -%OTRZYMYWANYCH OBRAŻEŃ tak samo jak to ma miejsce w wyżej opisanym przypadku z aurą ofensywną (tj. dostajesz wyjściowo za 140, ale masz aure, która redukuje 20% czyli 28 dmg czyli dostajesz, za 112). 

- NOWOŚĆ! Zwiększony przelicznik szybkości strzału np. 1,5-2x. Jeśli w ciągu sekundy z M4A1 (przykładowo) mogę wyrzucić 3 strzały, to niech przelicznik na tej aurze da mi możliwość zrobienia w sekunde 6 strzałów. Wydaje się to byc dużą zmianą, ale zauważ - w tym przypadku jesteś bardziej postacią do gry w zwarciu, nie boostujesz zadawanego dmg tylko przyjmujesz rolę tanka, który jest w stanie uleczyć się celnymi, trafionymi (6HP to de facto małe leczenie, gdy ktoś Ci walnie piorun za 140), a jednocześnie zredukować zadane CI obrażenia, co idealnie łączy się z innymi itemami oraz wprowadza zupełnie nową mechanike dla tej postaci (którą chciałem osiągnąć grając, ale potrzebowałbym chyba ze 100 lvl).  (#edit - Za pewne pojawi się pytanie a co z P90? A no to, że P90 ma ograniczoną ilośc naboi, które skończą się 2x szybciej, niż normalnie oraz zadaje małe obrażenia, niemniej jednak nasuwa się na myśl zablokowanie itemu nieskończonego magazynka na tej klasie)

 

 

Podsumowanie:

Jak już wspomniano, niektóre klasy czy bronie zadają ogromne obrażenia jednorazowo, w związku z czym taki Talic, w porównaniu do np. Scavengera, który może cofnąć się na resp czy Druida, który ma na fiolke +80HP, nie jest w ogóle klasą mogącą stawić opór. Doskonale rozumiem, że nie ma klasy idealnej i każda klasa powinna mieć swoją kontrę, ale moment, w którym na Talic kontrą jest wszystko jest... słaby. Wymienione przeze mnie zmiany prowadzą do wykorzystania nowych itemów, run czy nawet statystyk w sposób dotychczas nieznany co na pewno sprawi, że gra będzie bardziej dynamiczna!  Zapraszam do dyskusji.

PS. Podane wartości % czy punktowe są czysto subiektywne i oczywiście, podlegają dyskusji - miały jedynie na celu pokazać zamysł nowej mechaniki postaci.

 

Edytowane przez Shrek
  • Like 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgodze sie że talic na starcie jest slaby ale kiedy zdobędziesz rune +wyssysanie hp to ta klasa jest kocurem, nie zapomnijmy tez ze klasa jest moblina bo ma wiekszego speeda ktory duzo daje grając np p90. Ale racja samo 5hp+ to za malo tak samo jak aury ktore nic w zasadzie nie dają wiec ja bym mu dał; 8hp+ oraz aury to by byly 20% dmg/redukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Yaahuuu napisał:

zgodze sie że talic na starcie jest slaby ale kiedy zdobędziesz rune +wyssysanie hp to ta klasa jest kocurem, nie zapomnijmy tez ze klasa jest moblina bo ma wiekszego speeda ktory duzo daje grając np p90. Ale racja samo 5hp+ to za malo tak samo jak aury ktore nic w zasadzie nie dają wiec ja bym mu dał; 8hp+ oraz aury to by byly 20% dmg/redukcji

Najbardziej odczuwalne wg mnie są momenty gdy dostajesz jednorazowo duży DMG (AWP, piorun, rakieta, kula, inferno etc.), bo zanim zaczniesz strzelać do wroga i nadrabiać stracone punkty HP to w większości przypadków wystarczy 1-2 strzały przeciwnika i leżysz.

 

Co najważniejsze - aktualna redukcja obrażeń, załóżmy 5 pkt DMG jest znikomą pociechą w perspektywie dostanie ww. dużego dmg (nie chroni przed tym, a statystyki/aura jednak została w to zainwestowana).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Nie bardzo rozumiem o co Wam chodzi

Talic ma 25% + rozwój dla aur, więc to czy go ktoś atakuje AWP czy pistolecikiem nie zmienia dużo dla samego DMG, bo i tu i tu odbija 25%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności