Shrek 14 Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 (edytowane) W dniu 22.05.2020 o 13:12, -_- napisał: Nie bardzo rozumiem o co Wam chodzi Talic ma 25% + rozwój dla aur, więc to czy go ktoś atakuje AWP czy pistolecikiem nie zmienia dużo dla samego DMG, bo i tu i tu odbija 25% Ma się rozumieć, że aura wyjściowo (ofensywna jak i defensywna) to 25%, a rozwój za manę to kolejny 25% czyli w sumie 50%? +1 dla pomysłu ze zwiększeniem HP za strzał z 6 do 7-8. #edit Rozwinąłem za 300 many umiejętność (wedle opisu 5 HP za trafienie) w nadziei, że do swojego wyjściowego 6 HP za strzał dostanę +5HP. Moje niedoczekani, gdyż ulepszenie umiejętności to zaledwie +1HP do strzału czyli łącznie teraz 7HP. Jestem głęboko zawiedziony. Bez sensu było tyle czekać i farmić te mane dla tak bezużytecznego dodatku. Czy macie w planach to zmienić czy takie było zamierzenie? Edytowane 29 Maja 2020 przez Shrek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 29 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 11 godzin temu, Shrek napisał: Ma się rozumieć, że aura wyjściowo (ofensywna jak i defensywna) to 25%, a rozwój za manę to kolejny 25% czyli w sumie 50%? Jeżeli gdzieś tak napisałem, to się pomyliłem. 25% to wartość startowa, max dla rozwoju za manę, to 10%, a więc razem 35% 11 godzin temu, Shrek napisał: Rozwinąłem za 300 many umiejętność (wedle opisu 5 HP za trafienie) w nadziei, że do swojego wyjściowego 6 HP za strzał dostanę +5HP. Moje niedoczekani, gdyż ulepszenie umiejętności to zaledwie +1HP do strzału czyli łącznie teraz 7HP. Jestem głęboko zawiedziony. Bez sensu było tyle czekać i farmić te mane dla tak bezużytecznego dodatku. Można to podciągnąć pod 2, ale wtedy nie mogę się zgodzić na rozwinięcie powyżej, bo będzie to zbyt mocne I tak, jest błąd w opisie dla many 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrek 14 Opublikowano 29 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 (edytowane) 11 godzin temu, -_- napisał: Jeżeli gdzieś tak napisałem, to się pomyliłem. 25% to wartość startowa, max dla rozwoju za manę, to 10%, a więc razem 35% Można to podciągnąć pod 2, ale wtedy nie mogę się zgodzić na rozwinięcie powyżej, bo będzie to zbyt mocne I tak, jest błąd w opisie dla many Umieszczam małe podsumowanie tego co udało mi się przetestować (jest to opcja gry defensywnej Taliciem): Alabaster na 3 poziomie daje nam 40% redukcji. Doliczmy do tego aure defensywną 25%. Ulepszenie redukcji (90/90), które daje nam po -9 otrzymywanego DMG. Dokupmy -5 DMG z menu Umiejętności (!z > umiejętności). I na koniec - Aegis, która nie dość, że oślepia (lv/100) to daje co najmniej -10 otrzymywanego DMG (fun fact: wczoraj miałem Aegis -19 DMG) *OPCJA ALTERANTYWNA: Iglicowy hełm - nie giniesz od strzałów w głowę - ze względu na ww. redukcje, jesteś... praktycznie nie do zabiciaOtrzymujemy: 65% redukcji oraz dodatkowo -24 otrzymywanego DMG. Teraz pojawia się istotne pytanie: Czy dodanie +10% redukcji (75% sumarycznie) to nie zbyt dużo dla powyższej, możliwej do złożenia kombinacji? Czy dodanie większej ilości HP za strzał (do kupienia za mane) nie uzupełnia zbyt mocno gry pod redukcje? Wysysanie HP (+9HP z itemu, jeśli dobrze kojarzę to z runy +16 HP oraz wyjściowo +6HP Talica daje nam +31 HP regeneracji per strzał. Zgodzę się z Tobą, że większa regeneracja za strzał niż +2/3 jest zbyt mocna jeśli weźmiemy pod uwagę ww. rdzeń, lecz w innym przypadku (zwłaszcza na niskim lvl) ta umiejętność jest nieodczuwalna podczas gry. Może sposobem jest zmiana wartości danych itemów/run, zmiana kosztu rozwoju skilla za mane (np. zwiększenie kosztu many za redukcje). Prawdę mówiąc obecnie nie wiem jak pokierować tę postać. Dzięki raz jeszcze za żywe zainteresowanie tematem i odpowiedź. Strzelam sobie sam w stopę z tak obszernym opracowaniem, aczkolwiek, chciałbym sprawiedliwego balansu dla tej bardzo przyjemnej w grze klasy postaci. @edit Zapomniałem dodać. Cała redukcja i sam Talic staje się niczym papier w obliczu piorunów, podpaleń (np. Kazra) czy noża ninjy, wiec możesz sobie rozwijać 60 lvl i tak padać na strzał. Edytowane 29 Maja 2020 przez Shrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi