Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 23 Października 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 W dniu 22.10.2018 o 19:14, meroo napisał: upadly za czesto spamuje linkami jak spider man. moze by mu tez dodac 5s pomiedzy nimi bo nawet na dd2 bedac w ct nie dobiegne do bsa a juz mam goscia na bsie co pake podklada albo mam go za plecami. Wcześniej miał limit i nikt totalnie nim nie grał, więc pojawia się problem z tą klasą, ponieważ z limitem czaoswym, nikt nią nie grał, a bez limitu jest jakkolwiek grana dla osób, które potrafią jakkolwiek strzelać. W tej chwili ma 0.5 sekundy by nie można było tym spamować cały czas 20 godzin temu, Kvasek napisał: 3 sekundy by bylo dobrze Jeżeli nim grasz i uważasz sam, że to nie będzie spcjalnie przeszkadzać, to mogę to przemyśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 @-_- klasa musi byc zbalansowana, jezeli jest jakas mniejsza mapa to ludzie ledwo wyjda z respa i gina no to odrazu pauje im to rozgrywke i wychodza 😕 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 24 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Klasa jest zbalansowana, a rushowanie nią za pomocą liny to atut klasy. Ta klasa nie ma normalnego bhopa, który by cokolwiek dawał, w 1.6 bh na tej klasie dawało sporego kopa, a na dodatek lina nie miała żadnego ograniczenia xd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusion212 1 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 W dniu 24.10.2018 o 16:10, WOJTASIK napisał: Klasa jest zbalansowana, a rushowanie nią za pomocą liny to atut klasy. Ta klasa nie ma normalnego bhopa, który by cokolwiek dawał, w 1.6 bh na tej klasie dawało sporego kopa, a na dodatek lina nie miała żadnego ograniczenia xd Dokładnie, to jest atut tej klasy że potrafi rushować. Bez tej liny ta klasa jest niczym i zanim ktoś znowu będzie chciał napisać że ta klasa powinna być ograniczona to polecam przeczytaj wcześniejsze wypowiedzi i potem się wypowiadać. (z tego co wiem to jestem jedynym graczem tej klasy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusion212 1 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) W dniu 23.10.2018 o 21:30, Kvasek napisał: @-_- klasa musi byc zbalansowana, jezeli jest jakas mniejsza mapa to ludzie ledwo wyjda z respa i gina no to odrazu pauje im to rozgrywke i wychodza 😕 Nie wydaje mi się żeby realnym problemem była jedna rashująca osoba, kiedy stoi kilka osób na respie Jeśli grasz dajmy na to na ninje to skupiasz się na tym żeby dostrzec prawie że niewidzialną postać, więc jeśli grasz na upadłego to ciężko się przygotować na rush? Edytowane 25 Października 2018 przez fusion212 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Jezeli grasz na ziewolonego to skupiasz sie na tym aby nie doatac jego skillem przez sciane to czemu dostal nerfa? Nie idz takim tokiem myslenia 😕 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 klasa nie jest w żadnym stopniu zbalansowana. To ze gracie upadlym i mówicie że klasa jest zbalansowana to tak troche nie do końca... gralem nihlathakiem to kazdy miał ból dupy o to a teraz klasa upadly jest najelpszą klasą z premek TU PREMKI SĄ P2W więc powinien być nerf; laduje się pustoszycielem na nuke na respie wychodze i dostaje banie z ak-47 przez to ze F$N jest w 3 sekundzie u mnie na respie i nie mozna nawet z niego wyjsc; jedyne jego wytlumaczenie jest takie ze mozna sie na niego przykampic ale prawda jest taka ze jak ktos go zauważy, strzeli to ten spierza jak spidermen + to ma regenke no naprawde znerfcie tą klasę bo niczy zabawę z gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusion212 1 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 32 minuty temu, SharMx1337 napisał: klasa nie jest w żadnym stopniu zbalansowana. To ze gracie upadlym i mówicie że klasa jest zbalansowana to tak troche nie do końca... gralem nihlathakiem to kazdy miał ból dupy o to a teraz klasa upadly jest najelpszą klasą z premek TU PREMKI SĄ P2W więc powinien być nerf; laduje się pustoszycielem na nuke na respie wychodze i dostaje banie z ak-47 przez to ze F$N jest w 3 sekundzie u mnie na respie i nie mozna nawet z niego wyjsc; jedyne jego wytlumaczenie jest takie ze mozna sie na niego przykampic ale prawda jest taka ze jak ktos go zauważy, strzeli to ten spierza jak spidermen + to ma regenke no naprawde znerfcie tą klasę bo niczy zabawę z gry Szkoda że już nie pamiętasz jak na nuke'u o któym wspomniałeś zrashowałem ci respa nie mając wybranej klasy i cię zabiłem. Co do regeneracji to jej się nawet nie zauważa grając tą postacią (zagrał byś to byś wiedział) . Osłabienie postaci którą kontruję nie jedna a kilka postaci , tak samo jak i dobrze dobrana broń jest dla ciebie sluszna ? Pograj trochę więcej na mnie to może wtedy się wypowiedz jako iż slyszałeś dzisiaj wypowiedzi Frosta i Koyota na ten temat. A i zapomniałem dodać że ta postać ma na celu szybkie poruszanie wykorzystując swoją umiejętność która NIE ZADAJE OBRAŻEŃ. + dodam słowa Frosta "Upadły w locie jest bezbronny" Więc nawet rashując czy uciekając masz dużo czasu na zabicie mnie bo muszę wylądować, jeśli twoje umiejętności strzeleckie nie pozwalając na tym to zajmij się sobą a nie klasą która ci nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 25 Października 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 2 godziny temu, SharMx1337 napisał: klasa nie jest w żadnym stopniu zbalansowana. To ze gracie upadlym i mówicie że klasa jest zbalansowana to tak troche nie do końca... gralem nihlathakiem to kazdy miał ból dupy o to a teraz klasa upadly jest najelpszą klasą z premek TU PREMKI SĄ P2W więc powinien być nerf; laduje się pustoszycielem na nuke na respie wychodze i dostaje banie z ak-47 przez to ze F$N jest w 3 sekundzie u mnie na respie i nie mozna nawet z niego wyjsc; jedyne jego wytlumaczenie jest takie ze mozna sie na niego przykampic ale prawda jest taka ze jak ktos go zauważy, strzeli to ten spierza jak spidermen + to ma regenke no naprawde znerfcie tą klasę bo niczy zabawę z gry No i teraz popatrz na to. Ty piszesz, że premki są Pay2Win, czyli piszesz o każdej, a ja odkąd postawiłem serwer ciągle dostaje wiadomości, że klasy PREMIUM są za słabe i jedyną dobrą jest Zniewolony. I to nie jest JEDNORAZOWA wiadomość, a takich wiadomości było już parę, a więc może zamiast pisać o balansie klas w temacie z daną klasą, może pora zacząć pisać swoje propozycje w odpowiednich tematach? To temat z Upadłym, a więc piszemy tutaj o Upadłym i tyle 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 17 godzin temu, -_- napisał: No i teraz popatrz na to. Ty piszesz, że premki są Pay2Win, czyli piszesz o każdej, a ja odkąd postawiłem serwer ciągle dostaje wiadomości, że klasy PREMIUM są za słabe i jedyną dobrą jest Zniewolony. I to nie jest JEDNORAZOWA wiadomość, a takich wiadomości było już parę, a więc może zamiast pisać o balansie klas w temacie z daną klasą, może pora zacząć pisać swoje propozycje w odpowiednich tematach? To temat z Upadłym, a więc piszemy tutaj o Upadłym i tyle he? Widzę że zapominiałeś to co było edycje temu ; zielony 45lvl na zniewolonym i kazdy pisal ze to p2w i ja nihlathak 63lvl i też każdy pisal ze to p2w, a to że teraz nikt tym nie gra bo ponieważ nikt nie umie tym grać... Jedyną klasą nie p2w jest lord który jest odpowiedno zbalansowany. Wracając do tematu linka powinna byc co 3 sekundy jak napisał @Kvasek 19 godzin temu, fusion212 napisał: Szkoda że już nie pamiętasz jak na nuke'u o któym wspomniałeś zrashowałem ci respa nie mając wybranej klasy i cię zabiłem. Co do regeneracji to jej się nawet nie zauważa grając tą postacią (zagrał byś to byś wiedział) . Osłabienie postaci którą kontruję nie jedna a kilka postaci , tak samo jak i dobrze dobrana broń jest dla ciebie sluszna ? Pograj trochę więcej na mnie to może wtedy się wypowiedz jako iż slyszałeś dzisiaj wypowiedzi Frosta i Koyota na ten temat. A i zapomniałem dodać że ta postać ma na celu szybkie poruszanie wykorzystując swoją umiejętność która NIE ZADAJE OBRAŻEŃ. + dodam słowa Frosta "Upadły w locie jest bezbronny" Więc nawet rashując czy uciekając masz dużo czasu na zabicie mnie bo muszę wylądować, jeśli twoje umiejętności strzeleckie nie pozwalając na tym to zajmij się sobą a nie klasą która ci nie pasuje. haha obyś się zdziwił bo gralem tym 3 edycje temu i wiem jak to jest. Lecisz na respa kampisz się pszy wyjsciu i zabijasz tak jak ty to robisz( graczy ladujących skile). Upadly jest bezbronny w locie... naprawde? chyba jak sie strzelasz to nie latasz co nie? on jest podo by przyrashowac i wyciągnąc jednego kila i się cofnąć + to masz regeneracje 5hp + 3 sek to jest dużo jak na taką klasę. Co do spadania... spada on w 1sek i juz ci to wczoraj tlumaczyłem. OK inna klasa może cie zabic np; skilem ale klasy które się ladują na respie są bezbronne. Ty wykorzystujesz tą klase do jednej rzeczy mianowicie w 2 sek jestes na respie i zabijasz, klasa ma bardzo latwe kile na początku rundy jak i na koniec, przeciwnik nawet nie wie gdzie ty jestes... jeszcze jedno klasy nie są p2w? nihlathak zabija od 19lvl na hita kulką a zniewolony od 24 lub 26lvl z fali. Jeżeli mówisz że klasy nie są p2w zerknij na temat nihlathak i zniewlonony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Dobra, bo robi się spam. To temat z klasą Upadły, a więc posty o innych klasach będą usuwane. Chcecie pomóc, to piszcie propozycje w odpowiednich tematach i tam dyskutujmy co zmienić. Nie chcę mieć syfu w tematach. bo nigdy do niczego nie dojdziemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Nie będę tutaj używać cytowania bo za dużo treści tam powlatywalo juz ale się wypowiem. Sharm, wybacz ale nie gram już upadlym, baa! Nie gram wcale bo nie mam czasu, studiuje. Gadasz ze nihlathak jest p2w dlaczego? Nic w tej klasie od czasów 1.6 się nie zmieniło, a tam nikt nie płakał ;-) Upadły, praktycznie nic też się nie zmieniło oprócz tego że ma spierdzielonego bhopa co jest na minus, za to ma lepszą regenerację która jest na plus, a i nie zapominajmy że na 1.6 lina nie miała żadnych ograniczeń A tu jednak jakieś tam ma. Zniewolony na 1.6 nie miał ładowania umiejętności na nozu i nie zadawał żadnych obrażeń okrzykiem, tutaj ma to są dodatkow3 plusy dla niego. Jednak minusem jest to że w csgo niewidzialnosc to gowno i nie ma co się oszukiwać że praktycznie nic nie daje. Dodam że sporo klas podstawowych dostało boosta od czasów 1.6 A ty mówisz że premki są p2w no pls. Przepraszam że takie wzmianki robię dodatkowo O innych klasach w tym temacie, ale no ciężko mi nie odpowiedzieć na takie głupoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Kurcze tak tera patrze co kiedyś pisałem i chce mi sie troche śmiać (Gralem 10x gorzej i strzelac nie potrafilem xd), nieważne klasa obecnie moim zdaniem oraz koyota jest najsłabsza (pod względem premek) bo po 1. Giniesz w locie 2. Spadając tracisz hp 3. Same linki nic ci nie dają bo ta klasa jest po to zeby zabić snajperow oraz osoby ładujące się w jak najszybszym czasie bo w srodku rozgrywki sie nie przydaje. Więc, proponuje zmniejszenie do 1.5sek jedna linka ( nie widzialem od 2lat zeby ktos tym grał ) i dodanie mu np 25% wiekszy dmg bo to wkońcu premka lub jakieś 20% na 2x dmg. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Chcesz Upadłemu zamiast 110% dać 12% DMG, tak? Jego aktualny system obrażeń: 110% DMG stałe 11+rozwoj_mana % szans na 2x DMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 no wlaanie chodzi o to ze nie wiem o co chodzi z tym 110% czy to jest o 10% wiecej czy jak. Bo jak 10% to tyle samo wiecej zadaje chyba lowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 110% DMG, czyli 10 DMG = 11 DMG, więc 10% więcej DMG Mogę się zgodzić na zboostowanie tej wartości, zważywszy na to, że z liną bez limitu, albo bardzo niskim limitem jest taki problem, że stwarza problem w samej grze Gotowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Wypadało by usunąć cd miedzy rzucaniem liny, bezsensowne to jest. Antyrasz jest git ale ten czas miedzy linami to porażka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Teraz, Op0rNiK0W napisał: Wypadało by usunąć cd miedzy rzucaniem liny, bezsensowne to jest. Antyrasz jest git ale ten czas miedzy linami to porażka... Powtarzam to od 3 lat. Ten cooldown jest celowy i musi zostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 (edytowane) 23 godziny temu, -_- napisał: Powtarzam to od 3 lat. Ten cooldown jest celowy i musi zostać to wypadało bo dodać odporność od upadku bo jest lipa z tym cd ______________________________ Rozwój za mane: Czemu moge rozwinąću upadłego skille barby? co ma z nim wspólnego odnowienie magazynku albo hp od killa? Proponuje oba ulepszenia zastąpić nowymi Regeneracja hp + 5 za ulepszenie 250 many Zwiększenie dmg o 0.10 za ulepszenie 300 many ( startowo ma chyba jak łowca 1.2 czyli po ulepszeniu 1.3) Edytowane 28 Kwietnia 2020 przez Op0rNiK0W 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi