Jump to content

[New Diablo Mod] Upadły


-_-

Recommended Posts

Upadły nie może uciec ( używając liny ) jak go np. mag zamrozi, czy duriel "zakorzeniuje", a miał i powinien mieć taką możliwość.

I on tam bodajże za mało hp regeneruje z tego co pamiętam. Piszę jedno, a działa inaczej.

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Kubaciszew napisał:

Proponuje zmienic mu bunnyhopa na cos innego poniewaz gdy jest ta lina nie ma potrzeby uzywac bh. moze zamiast tego np 5% na oslepienie?

BH jest mu potrzebne tylko przydałoby mu się poprawić te bh, gdyż jak rozpędzam się liną, puszcze ją i trzymam spację z chęcią szybkiego bunnyhopowania, spowalnia mnie gdy spadam już na ziemie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Na to mogę tylko ogarnąć zmianę komend przy i po, ale to uruchamia też komendę od ogólnego autobh. mogę ją wyłączać/włączać po użyciu klawiszy i tak na razie zrobimy i to sprawdzicie.

 

Dodane do aktualizacji

Link to comment
Share on other sites

No i ponownie ta klasa ma tylko line i krytyka, nic więcej ciekawego. Mając te lepsze BH miała o wiele większe możliwości ta klasa.

Nadal czekam na to, że jak ktoś zamrozi / zakorzeniuje upadłego, żeby miał możliwość ucieknięcia liną.

 

Kolejna rzecz upadły regeneruje 3 hp, a nie 5 .

Link to comment
Share on other sites

  • Root
W dniu 25.03.2018 o 16:37, WOJTASIK napisał:

No i ponownie ta klasa ma tylko line i krytyka, nic więcej ciekawego. Mając te lepsze BH miała o wiele większe możliwości ta klasa.

Nadal czekam na to, że jak ktoś zamrozi / zakorzeniuje upadłego, żeby miał możliwość ucieknięcia liną.

 

Kolejna rzecz upadły regeneruje 3 hp, a nie 5 .

Poprawiłem te HP, a co do zamrozenia/zakorzenienia, to chodzi oto by po użyciu liny mu to mijało czy jak?

13 godzin temu, ckbs napisał:

Jestem za tym aby dodac upadlemu dzwiek jego liny bo to jest przesadzone ze gosciu przez cala mape lata nawet go nie slychac

Jak mi ogarniesz jakiś dźwięk to okej xD .mp3

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, -_- napisał:

Poprawiłem te HP, a co do zamrozenia/zakorzenienia, to chodzi oto by po użyciu liny mu to mijało czy jak?

Jak mi ogarniesz jakiś dźwięk to okej xD .mp3

Chodzi o to że jak nas zamroża, zakorzeniują to żeby można było uciec normalnie liną.

 

Co do dźwięku to na 1.6 nie było dźwięku i było dobrze. Nikt nie narzekał

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Tak, tylko że ja gracza unieruchamiam całkowicie w niektórych przypadkach, a potem go "Teleportuje", a więc blokuje go tamta blokada na ruch xD

Link to comment
Share on other sites

Te upadłe denerwują tym rashem w kilka sekund. Niech możliwość używania liny ładuje na nożu (raz na runde się załaduje tak z 10 sek i powinno być ok, i nie piszcie ze 10 sek to dużo bo praktycznie będzie się ładował 5 sek dzięki freezetime), w ten sposób zlikwiduje się rash.

Link to comment
Share on other sites

48 minut temu, _Hades napisał:

Te upadłe denerwują tym rashem w kilka sekund. Niech możliwość używania liny ładuje na nożu (raz na runde się załaduje tak z 10 sek i powinno być ok, i nie piszcie ze 10 sek to dużo bo praktycznie będzie się ładował 5 sek dzięki freezetime), w ten sposób zlikwiduje się rash.

Dobry pomysł, ale ta klasa niestety jest po to zrobiona poniewaz bez rashu ta klasa będzie jeszcze słabsza.Pozatym ta klasa ma tylko liny i regeneracje hp i większy nieco dmg  to o blokadzie anty rashowej napisalem w dyskusjach :)

Link to comment
Share on other sites

Chcecie zabrać upadłemu, jedyne to co ma - linę? Mądrze xDDDDDDDD

Niektórych postów to aż nawet się komentować nie chce.

 

Irytuje mnie mentalność graczy CS:GO, znaczy moze nie tyle co CS:GO, a NDM, na 1.6 czegoś takiego nie było, że grono osób "szło" za jedną dobrą osobą. Chodzi mi tu akurat o to, że grałem z leśnym nihlathakiem, każdy mówił, że to gówno nie klasa, wbiliśmy większe poziomy, zaczęliśmy Was cisnąć, po tygodniu naliczyliśmy 10 nihlathaków, zaczął się płacz o nerfa, gdzie w 1.6 nikt słowa nie wypowiedział na temat nerfienia tej klasy.

Zacząłem grać upadłym, wbiłem większy poziom, cisnę, robię sporo fragów co mapę, to już ludzie kupują upadłego, też się ludzi grających tą klasą zrobiło od groma, znowu jest ból dupy i chcecie nerfić, pls wyjdźcie na podwórko. Ta klasa właśnie jest do rashowania, wystarczy dobrze się przygotować i wyczekać, przypominam, że nie ma ona zbyt wiele możliwości.

Edited by WOJTASIK
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, WOJTASIK napisał:

Chcecie zabrać upadłemu, jedyne to co ma - linę? Mądrze xDDDDDDDD

Niektórych postów to aż nawet się komentować nie chce.

 

Irytuje mnie mentalność graczy CS:GO, znaczy moze nie tyle co CS:GO, a NDM, na 1.6 czegoś takiego nie było, że grono osób "szło" za jedną dobrą osobą. Chodzi mi tu akurat o to, że grałem z leśnym nihlathakiem, każdy mówił, że to gówno nie klasa, wbiliśmy większe poziomy, zaczęliśmy Was cisnąć, po tygodniu naliczyliśmy 10 nihlathaków, zaczął się płacz o nerfa, gdzie w 1.6 nikt słowa nie wypowiedział na temat nerfienia tej klasy.

Zacząłem grać upadłym, wbiłem większy poziom, cisnę, robię sporo fragów co mapę, to już ludzie kupują upadłego, też się ludzi grających tą klasą zrobiło od groma, znowu jest ból dupy i chcecie nerfić, pls wyjdźcie na podwórko. Ta klasa właśnie jest do rashowania, wystarczy dobrze się przygotować i wyczekać, przypominam, że nie ma ona zbyt wiele możliwości.

Dlatego dałem propozycję na lekkiego Buffa z tym ładowaniem

Link to comment
Share on other sites

Nie widzę sensu w nerfieniu czy ulepszaniu upadłego. Moim zdaniem ta klasa jest mocna, ale trzeba umieć nią grać i wiedzieć na jakich mapach można nią dobrze poraszować. Jak was denerwują to zmieńcie klasę na duriela czy maga i zatrzymacie takiego upadłego w powietrzu - w takiej sytuacji macie jakieś 90% szans na zabicie go. (No chyba, że wojtas znowu przyfarci ze scoutem xddd). Na NDM trzeba grać elastycznie i zmieniać klasę zależnie od przeciwników/mapy. Ulepszać upadłego też nie ma sensu, bo tak jak już wyżej pisałem jest bardzo dobrą klasą.

Jeżeli są jakieś błędy to sorki, ale piszę z telefonu - jak wejdę na kompa to poprawię :).

Link to comment
Share on other sites

  • Root
19 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

A może podwojenie ammo  w karabinie czas ladownia 5 sek

Przecież to już ma inna klasa. Nie ma potrzeby powielać tego co jest

 

Jedynym problemem tej klasy jest brak poprawnego AutoBH

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, _Hades napisał:

Wojtas kto i kiedy wspomniał coś o zabraniu liny?

Ty, w taki sposób by zrobić z tej klasy gówno, ograniczając mu ją.

Link to comment
Share on other sites

Czy ty serio uważasz że gdy upadły będzie mógł używać liny 5 sek później uważasz za takiego nerfa że każdy przestanie nim grać i ogólnie to liny nie będzie miał bo przecież 5 sek to cała runda tyle ma... Weź przeczytaj jeszcze raz jeśli nadal uważasz że napisałem coś o zabraniu mu liny.

Link to comment
Share on other sites

Przecież ta lina polega właśnie na tym, żeby zrashować szybko. Wtf XD

nie lubicie tego typu gry to polecam iść na TeamPlaya. (TP) tam płakać co do rashu nie powinniscie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Nie kłóćcie się proszę w temacie i korzystajcie z opcji EDYTUJ, bo robicie zbędny spam i wprowadzacie syf w tym temacie.

Lina w CS 1.6 nie miala ograniczenia, to fakt, tutaj ma lekkie. Według mnie lina sama w sobie nie jest OP, a problemu należy szukać gdzieś indziej.

Sprawdziłem sobie też wersję z cs 1.6 i tam odnawiało nam się to HP trochę inaczej i tutaj wygląda to o wiele lepiej:

CS 1.6 = Co 10 sekund, regeneruje sobie 10 HP

CS:GO = Co 3 sekundy regeneruje sobie 5 HP

 

TO trzeba wziąć pod uwagę i zająć się tym. Ja bym po prostu ustawił te 3 HP co 3 sekundy, albo powrócił do wersji CS 1.6, czyli 10 HP = 10 sekund

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

upadly za czesto spamuje linkami jak spider man. moze by mu tez dodac 5s pomiedzy nimi bo nawet na dd2 bedac w ct nie dobiegne do bsa a juz mam goscia na bsie co pake podklada albo mam go za plecami. 

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy