Skocz do zawartości

[New Diablo Mod] Upadły


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Upadły na serwerze New Diablo Mod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upadły nie może uciec ( używając liny ) jak go np. mag zamrozi, czy duriel "zakorzeniuje", a miał i powinien mieć taką możliwość.

I on tam bodajże za mało hp regeneruje z tego co pamiętam. Piszę jedno, a działa inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Kubaciszew napisał:

Proponuje zmienic mu bunnyhopa na cos innego poniewaz gdy jest ta lina nie ma potrzeby uzywac bh. moze zamiast tego np 5% na oslepienie?

BH jest mu potrzebne tylko przydałoby mu się poprawić te bh, gdyż jak rozpędzam się liną, puszcze ją i trzymam spację z chęcią szybkiego bunnyhopowania, spowalnia mnie gdy spadam już na ziemie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Na to mogę tylko ogarnąć zmianę komend przy i po, ale to uruchamia też komendę od ogólnego autobh. mogę ją wyłączać/włączać po użyciu klawiszy i tak na razie zrobimy i to sprawdzicie.

 

Dodane do aktualizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ponownie ta klasa ma tylko line i krytyka, nic więcej ciekawego. Mając te lepsze BH miała o wiele większe możliwości ta klasa.

Nadal czekam na to, że jak ktoś zamrozi / zakorzeniuje upadłego, żeby miał możliwość ucieknięcia liną.

 

Kolejna rzecz upadły regeneruje 3 hp, a nie 5 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 25.03.2018 o 16:37, WOJTASIK napisał:

No i ponownie ta klasa ma tylko line i krytyka, nic więcej ciekawego. Mając te lepsze BH miała o wiele większe możliwości ta klasa.

Nadal czekam na to, że jak ktoś zamrozi / zakorzeniuje upadłego, żeby miał możliwość ucieknięcia liną.

 

Kolejna rzecz upadły regeneruje 3 hp, a nie 5 .

Poprawiłem te HP, a co do zamrozenia/zakorzenienia, to chodzi oto by po użyciu liny mu to mijało czy jak?

13 godzin temu, ckbs napisał:

Jestem za tym aby dodac upadlemu dzwiek jego liny bo to jest przesadzone ze gosciu przez cala mape lata nawet go nie slychac

Jak mi ogarniesz jakiś dźwięk to okej xD .mp3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, -_- napisał:

Poprawiłem te HP, a co do zamrozenia/zakorzenienia, to chodzi oto by po użyciu liny mu to mijało czy jak?

Jak mi ogarniesz jakiś dźwięk to okej xD .mp3

Chodzi o to że jak nas zamroża, zakorzeniują to żeby można było uciec normalnie liną.

 

Co do dźwięku to na 1.6 nie było dźwięku i było dobrze. Nikt nie narzekał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Tak, tylko że ja gracza unieruchamiam całkowicie w niektórych przypadkach, a potem go "Teleportuje", a więc blokuje go tamta blokada na ruch xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te upadłe denerwują tym rashem w kilka sekund. Niech możliwość używania liny ładuje na nożu (raz na runde się załaduje tak z 10 sek i powinno być ok, i nie piszcie ze 10 sek to dużo bo praktycznie będzie się ładował 5 sek dzięki freezetime), w ten sposób zlikwiduje się rash.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, _Hades napisał:

Te upadłe denerwują tym rashem w kilka sekund. Niech możliwość używania liny ładuje na nożu (raz na runde się załaduje tak z 10 sek i powinno być ok, i nie piszcie ze 10 sek to dużo bo praktycznie będzie się ładował 5 sek dzięki freezetime), w ten sposób zlikwiduje się rash.

Dobry pomysł, ale ta klasa niestety jest po to zrobiona poniewaz bez rashu ta klasa będzie jeszcze słabsza.Pozatym ta klasa ma tylko liny i regeneracje hp i większy nieco dmg  to o blokadzie anty rashowej napisalem w dyskusjach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcecie zabrać upadłemu, jedyne to co ma - linę? Mądrze xDDDDDDDD

Niektórych postów to aż nawet się komentować nie chce.

 

Irytuje mnie mentalność graczy CS:GO, znaczy moze nie tyle co CS:GO, a NDM, na 1.6 czegoś takiego nie było, że grono osób "szło" za jedną dobrą osobą. Chodzi mi tu akurat o to, że grałem z leśnym nihlathakiem, każdy mówił, że to gówno nie klasa, wbiliśmy większe poziomy, zaczęliśmy Was cisnąć, po tygodniu naliczyliśmy 10 nihlathaków, zaczął się płacz o nerfa, gdzie w 1.6 nikt słowa nie wypowiedział na temat nerfienia tej klasy.

Zacząłem grać upadłym, wbiłem większy poziom, cisnę, robię sporo fragów co mapę, to już ludzie kupują upadłego, też się ludzi grających tą klasą zrobiło od groma, znowu jest ból dupy i chcecie nerfić, pls wyjdźcie na podwórko. Ta klasa właśnie jest do rashowania, wystarczy dobrze się przygotować i wyczekać, przypominam, że nie ma ona zbyt wiele możliwości.

Edytowane przez WOJTASIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, WOJTASIK napisał:

Chcecie zabrać upadłemu, jedyne to co ma - linę? Mądrze xDDDDDDDD

Niektórych postów to aż nawet się komentować nie chce.

 

Irytuje mnie mentalność graczy CS:GO, znaczy moze nie tyle co CS:GO, a NDM, na 1.6 czegoś takiego nie było, że grono osób "szło" za jedną dobrą osobą. Chodzi mi tu akurat o to, że grałem z leśnym nihlathakiem, każdy mówił, że to gówno nie klasa, wbiliśmy większe poziomy, zaczęliśmy Was cisnąć, po tygodniu naliczyliśmy 10 nihlathaków, zaczął się płacz o nerfa, gdzie w 1.6 nikt słowa nie wypowiedział na temat nerfienia tej klasy.

Zacząłem grać upadłym, wbiłem większy poziom, cisnę, robię sporo fragów co mapę, to już ludzie kupują upadłego, też się ludzi grających tą klasą zrobiło od groma, znowu jest ból dupy i chcecie nerfić, pls wyjdźcie na podwórko. Ta klasa właśnie jest do rashowania, wystarczy dobrze się przygotować i wyczekać, przypominam, że nie ma ona zbyt wiele możliwości.

Dlatego dałem propozycję na lekkiego Buffa z tym ładowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę sensu w nerfieniu czy ulepszaniu upadłego. Moim zdaniem ta klasa jest mocna, ale trzeba umieć nią grać i wiedzieć na jakich mapach można nią dobrze poraszować. Jak was denerwują to zmieńcie klasę na duriela czy maga i zatrzymacie takiego upadłego w powietrzu - w takiej sytuacji macie jakieś 90% szans na zabicie go. (No chyba, że wojtas znowu przyfarci ze scoutem xddd). Na NDM trzeba grać elastycznie i zmieniać klasę zależnie od przeciwników/mapy. Ulepszać upadłego też nie ma sensu, bo tak jak już wyżej pisałem jest bardzo dobrą klasą.

Jeżeli są jakieś błędy to sorki, ale piszę z telefonu - jak wejdę na kompa to poprawię :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
19 godzin temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

A może podwojenie ammo  w karabinie czas ladownia 5 sek

Przecież to już ma inna klasa. Nie ma potrzeby powielać tego co jest

 

Jedynym problemem tej klasy jest brak poprawnego AutoBH

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ty serio uważasz że gdy upadły będzie mógł używać liny 5 sek później uważasz za takiego nerfa że każdy przestanie nim grać i ogólnie to liny nie będzie miał bo przecież 5 sek to cała runda tyle ma... Weź przeczytaj jeszcze raz jeśli nadal uważasz że napisałem coś o zabraniu mu liny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ta lina polega właśnie na tym, żeby zrashować szybko. Wtf XD

nie lubicie tego typu gry to polecam iść na TeamPlaya. (TP) tam płakać co do rashu nie powinniscie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Nie kłóćcie się proszę w temacie i korzystajcie z opcji EDYTUJ, bo robicie zbędny spam i wprowadzacie syf w tym temacie.

Lina w CS 1.6 nie miala ograniczenia, to fakt, tutaj ma lekkie. Według mnie lina sama w sobie nie jest OP, a problemu należy szukać gdzieś indziej.

Sprawdziłem sobie też wersję z cs 1.6 i tam odnawiało nam się to HP trochę inaczej i tutaj wygląda to o wiele lepiej:

CS 1.6 = Co 10 sekund, regeneruje sobie 10 HP

CS:GO = Co 3 sekundy regeneruje sobie 5 HP

 

TO trzeba wziąć pod uwagę i zająć się tym. Ja bym po prostu ustawił te 3 HP co 3 sekundy, albo powrócił do wersji CS 1.6, czyli 10 HP = 10 sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności