RyKoS 474 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 2 godziny temu, zielo151 napisał: Zjem cie, w dzienniku zmian napisales ze jeszcze bedziesz cos robil przy klasach. Czy to oznacza ze mysliwy dostanie wkoncu tego krytyka, ktory na ten moment nie dziala? Jak mam byc szczery to czuje sie troche oszukany. Superpremka, w opisie jest ze ma 1/5 na krytyka a w rzeczywistosci nic. Kase jednak ludzie placa za te super premki Jeżeli krytyk faktycznie nie działa to dlaczego nie napisałeś nigdzie o tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Rykos, bo bylem w 100% pewien ze ktos juz to zglosil. To co napisac w temacie zglaszamy bugi czy juz nie warto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 2 minuty temu, zielo151 napisał: Rykos, bo bylem w 100% pewien ze ktos juz to zglosil. To co napisac w temacie zglaszamy bugi czy juz nie warto ? NIe no juz wiem, sprawdze to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 20 Października 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 3 godziny temu, zielo151 napisał: Zjem cie, w dzienniku zmian napisales ze jeszcze bedziesz cos robil przy klasach. Czy to oznacza ze mysliwy dostanie wkoncu tego krytyka, ktory na ten moment nie dziala? Jak mam byc szczery to czuje sie troche oszukany. Superpremka, w opisie jest ze ma 1/5 na krytyka a w rzeczywistosci nic. Kase jednak ludzie placa za te super premki if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker]) return Plugin_Continue; if(GetClientTeam(attacker) == GetClientTeam(client)) return Plugin_Continue; if(GetRandomInt(1,5) == 1) { damage == damage*2.0; return Plugin_Changed; } Tak jest napisana ta część kodu, a wiec sprawdza czy gracz jest prawidłowo połączony i czy ma klasę, potem sprawdza czy atakujący to ofiara, jeśli nie, to przechodzi do szansy 1/x na krytyka. Nie bardzo wiem co tutaj nie działa, ale zawsze mogę dodać komende na czacie, że jeśli wejdzie, to podaje informacje 😕 Dodam jeszcze, że to losowść, a więc nie mam na nią wpływu. Raz może nie wejść 100 razy, a czasem może wchodzic co strzał. To nie jest zależne ode mnie. Plugin losuje liczbę w przedziale 1-5, jeśli wpadnie jjedynka, przechodzi dalej, a wylosować może ciągle 4, albo 3, itd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Skoro tak to ok. Myslalem ze jak nie ma info o 3x dmg na czacie to po prostu nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 20 Października 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 W ogóle tam jest błąd id opiero jak napisałeś, to zweryfikowałem. Powinno być x3, nie x2 - poprawione 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fal 15 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 (edytowane) Klasa: Furiat [P] Opis buga: Dopiero co wbiłem na serwer, staty mi się nie wczytały i kolega z klasą hawkeye, i cichym zabójcą mógł mnie normalnie zabić. Bodajże w następnej rundzie jak już miałem full hp,dmg,wytrzm, i 30 inteligencji stałem się nieśmiertelny nie posiadając żadnego perku, ( betonowa głowa i ciało, niezniszczalność itp. itd.) Po prostu strzelał mi raz w głowę raz w ciało i nadal 225 hp, jedynie kevlar się niszczył. Mapa się skonczyła, 1 runda na cobble nie wczytały mi się staty, normalnie mnie zabił, 2 runda wczytały mi się statystyki i znowu taka sama sytuacja. Zresetowałem statystyki dałem wszystko w inte, hp i dmg pozostawiając wytrzymałość bez dodawania punktów i mógł mnie normalnie zabić. Edit 1: Zauważyłem, że kolejny gracz grająć amadeuszem fivesevenem nie zadawał mi nic, ale miał dane w dmg 6 pk, i mp 5 zadawał mi po 5 dmg, Damage Taken from "Ciub_Ciuba_Ciubson" - 185 in 37 hits, To jest bug czy po prostu wytrzymałość została zbuffowana o 200% xD Edit 2: Po dalszych doświadczeniach, zabić mnie może osoba, która ma instakilla, np,. komandos z kosy, osoba która ma dane cokolwiek w dmg, a jeśli ma obrażenia od inta to w inta, w innym przypadku bym dostawał 0,00000000000000000000000000000000001 obrażeń i by niszczył mi się sam kevlar XD Edit 3 po dalszych obserwacjach zbugowana jest wytrzymka Edytowane 22 Października 2018 przez matiepl 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 Klasa: Elitarny Sniper [P] Perk: Buty grawitacyjne Buty dodają kondycji, natomiast z grawitacją nic się nie zmienia. Nie wiem czy jest to związane z tą klasą czy nie. Ktoś wspomniał, że czasem działają a czasem nie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 26 Października 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Niemożliwym jest by problem występował tylko na tej klasie, a raczej by problem tyczył się tej klasy, a więc niech ktoś proszę zweryfikuje czy na innych klasach jest to samo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fal 15 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Na furiacie tak samo , raz działają raz nie ale w większości nie działają. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 27 Października 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Przyjmijmy, że nie działa zawsze. Dodałem timer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Ostrzegam, nie wiem czy ktoś już o tym nie pisał: Klasa: Oszust Perk: Zestaw Strzelca Chyba jest to spowodowane losową bronią w przypadku oszusta. W momencie wciśnięcia E zmienia na losową broń, kolejne E nie przyznaje M4, którą gwarantuje posiadany perk. Dodatkowo, zmieniłam klasę z oszusta na inną (podczas rozgrywki) i zostało mi przebranie wroga. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 28 Października 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Z broniami będzie update, bo to wina silnika, lecz na to też musi przyjść czas 7 godzin temu, Agnes napisał: Dodatkowo, zmieniłam klasę z oszusta na inną (podczas rozgrywki) i zostało mi przebranie wroga. Mam rozumieć, że zmieniłaś klasę i zmieniła się także runda? Model postaci nie zmienia się ot tak, a dopiero w nowej rundzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 8 godzin temu, -_- napisał: Z broniami będzie update, bo to wina silnika, lecz na to też musi przyjść czas Mam rozumieć, że zmieniłaś klasę i zmieniła się także runda? Model postaci nie zmienia się ot tak, a dopiero w nowej rundzie Serio ?:D Tak, pomimo zmiany rundy, mój model dalej był z drużyny przeciwnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 28 Października 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Ja pisałem opiekunom, że cała funkcja w silniku związana z broniami jest do zmiany. Ogólnie cały silnik był do zmiany i dlatego pracowałem nad nowym, który jest skończony, lecz przez te dziwne resety, byłem zmuszony wszystko rozdzielać i wyszło tak, że po kolei wgrywam aktualizacje dla danych funkcji Godzinę temu, Agnes napisał: Tak, pomimo zmiany rundy, mój model dalej był z drużyny przeciwnej. przeżyłaś czy umarłaś w tamtej rundzie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) 8 godzin temu, -_- napisał: Ja pisałem opiekunom, że cała funkcja w silniku związana z broniami jest do zmiany. Ogólnie cały silnik był do zmiany i dlatego pracowałem nad nowym, który jest skończony, lecz przez te dziwne resety, byłem zmuszony wszystko rozdzielać i wyszło tak, że po kolei wgrywam aktualizacje dla danych funkcji przeżyłaś czy umarłaś w tamtej rundzie? Zginełam, zmieniłam klasę, zaczeła się nowa runda, potem kolejna i jak w końcu zabiłam przeciwnika to powiedział mi, że miałam ich model. Specjalnie dla Ciebie sprawdzę to dziś jeszcze raz jak będe wieczorem na serwerze i dodam Ci tu adnotację ;):D -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- UPDATE! Wygląda na to, że to moje niedopatrzenie. Jedną rundę jest ubranie wroga, ale następną wszystko wraca do normy. Mój błąd nie sprawdziłam tylko posłuchałam gracza Przepraszam ! Edytowane 28 Października 2018 przez Agnes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conseqential 65 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Klasa:Hawkeye Bug/Błąd: Nie dostaje He,Flash'a i Smoka na poczatku rundy od VIP'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Conseqential napisał: Bug/Błąd: Nie dostaje He,Flash'a i Smoka na poczatku rundy od VIP'a Jeżeli doda się tej klasie granaty od VIP'a to będzie wyrzucał wtedy tagrenade. Dlatego obecnie jest to zablokowane specjalnie Edytowane 28 Października 2018 przez RyKoS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fal 15 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Jak zrobic misje w finest hour 15 killi na dust 2 skoro usunęliście tą mape i nie da się jej nominować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 (edytowane) 55 minut temu, matiepl napisał: Jak zrobic misje w finest hour 15 killi na dust 2 skoro usunęliście tą mape i nie da się jej nominować. Mapa jest usunięta do piątku lub soboty w ramach testów Edytowane 31 Października 2018 przez RyKoS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bane 64 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Losowa bron z oszusta zostaje na klasach USP Majster i Bog Deagla po zmianie klasy np. dostajemy M249 to mamy ta bron dalej na wymienionych klasach do konca mapy. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 (edytowane) Klasa Weteran tankuje obrażenia (dostaje po 60-70) od Snajpera który ma dość dużo dane w inta a nie powinno tak być gdyż jest on odporny jedynie na instakille . Snajper jednocześnie ma 1/1 bodajże od 100lvl`a co zapewne będzie tankowane aczkolwiek jeśli będzie się miało dość dużo inteligencji powinien padać na strzał. Edytowane 2 Listopada 2018 przez Donek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 2 Listopada 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 2 godziny temu, Donek napisał: Klasa Weteran tankuje obrażenia (dostaje po 60-70) od Snajpera który ma dość dużo dane w inta a nie powinno tak być gdyż jest on odporny jedynie na instakille . Snajper jednocześnie ma 1/1 bodajże od 100lvl`a co zapewne będzie tankowane aczkolwiek jeśli będzie się miało dość dużo inteligencji powinien padać na strzał. Funkcja odpowiedzialna za dmg w tej klasie wygląda tak: public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3]) { if(!IsValidClient(victim) || !IsPlayerAlive(victim) || !ma_klase[victim]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(attacker)) return Plugin_Continue; if(damagetype == 64) return Plugin_Stop; return Plugin_Continue; } damagetype == 64 to tzn dmg od wybuchu. Poza tym, ta klasa nie ma nic innego w sobie poza statystykami, broniami, opisem i nazwą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Buty grawitacyjne nadal sie buguja(klasa admirał) Dzialaja 1 runde, 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 9 Listopada 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Jestem na serwerze i w każdej rundzie działają mi buty grawitacyjne Specjalnie nagrałem filmik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi