Skocz do zawartości

[Zgłaszamy] Błędy / Bugi


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, zielo151 napisał:

Zjem cie, w dzienniku zmian napisales ze jeszcze bedziesz cos robil przy klasach. Czy to oznacza ze mysliwy dostanie wkoncu tego krytyka, ktory na ten moment nie dziala? Jak mam byc szczery to czuje sie troche oszukany. Superpremka, w opisie jest ze ma 1/5 na krytyka a w rzeczywistosci nic. Kase jednak ludzie placa za te super premki

Jeżeli krytyk faktycznie nie działa to dlaczego nie napisałeś nigdzie o tym? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
3 godziny temu, zielo151 napisał:

Zjem cie, w dzienniku zmian napisales ze jeszcze bedziesz cos robil przy klasach. Czy to oznacza ze mysliwy dostanie wkoncu tego krytyka, ktory na ten moment nie dziala? Jak mam byc szczery to czuje sie troche oszukany. Superpremka, w opisie jest ze ma 1/5 na krytyka a w rzeczywistosci nic. Kase jednak ludzie placa za te super premki

if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker])
        return Plugin_Continue;

    if(GetClientTeam(attacker) == GetClientTeam(client))
        return Plugin_Continue;

    if(GetRandomInt(1,5) == 1)
    {
        damage == damage*2.0;
        return Plugin_Changed;
    }

Tak jest napisana ta część kodu, a wiec sprawdza czy gracz jest prawidłowo połączony i czy ma klasę, potem sprawdza czy atakujący to ofiara, jeśli nie, to przechodzi do szansy 1/x na krytyka. Nie bardzo wiem co tutaj nie działa, ale zawsze mogę dodać komende na czacie, że jeśli wejdzie, to podaje informacje 😕

Dodam jeszcze, że to losowść, a więc nie mam na nią wpływu. Raz może nie wejść 100 razy, a czasem może wchodzic co strzał. To nie jest zależne ode mnie. Plugin losuje liczbę w przedziale 1-5, jeśli wpadnie jjedynka, przechodzi dalej, a wylosować może ciągle 4, albo 3, itd

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Furiat [P]

Opis buga: Dopiero co wbiłem na serwer, staty mi się nie wczytały i kolega z klasą hawkeye, i cichym zabójcą mógł mnie normalnie  zabić. Bodajże w następnej rundzie jak już miałem full hp,dmg,wytrzm, i 30 inteligencji stałem się nieśmiertelny nie posiadając żadnego perku, ( betonowa głowa i ciało, niezniszczalność itp. itd.) Po prostu strzelał mi raz w głowę raz w ciało i nadal 225 hp, jedynie kevlar się niszczył. Mapa się skonczyła, 1 runda na cobble nie wczytały mi się staty, normalnie mnie zabił, 2 runda wczytały mi się statystyki i znowu taka sama sytuacja. Zresetowałem statystyki dałem wszystko w inte, hp i dmg pozostawiając wytrzymałość bez dodawania punktów i mógł mnie normalnie zabić. 

Edit 1: Zauważyłem, że kolejny gracz grająć amadeuszem fivesevenem nie zadawał mi nic, ale miał dane w dmg 6 pk, i mp 5 zadawał mi po 5 dmg, Damage Taken from "Ciub_Ciuba_Ciubson" - 185 in 37 hits, To jest bug czy po prostu wytrzymałość została zbuffowana o 200% xD

Edit 2: Po dalszych doświadczeniach, zabić mnie może osoba, która ma instakilla, np,. komandos z kosy, osoba która ma dane cokolwiek w dmg, a jeśli ma obrażenia od inta to w inta, w innym przypadku bym dostawał 0,00000000000000000000000000000000001 obrażeń i by niszczył mi się sam kevlar XD

Edit 3 po dalszych obserwacjach zbugowana jest wytrzymka

Edytowane przez matiepl
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Elitarny Sniper [P]

Perk: Buty grawitacyjne

Buty dodają kondycji, natomiast z grawitacją nic się nie zmienia. Nie wiem czy jest to związane z tą klasą czy nie. Ktoś wspomniał, że czasem działają a czasem nie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Niemożliwym jest by problem występował tylko na tej klasie, a raczej by problem tyczył się tej klasy, a więc niech ktoś proszę zweryfikuje czy na innych klasach jest to samo

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostrzegam, nie wiem czy ktoś już o tym nie pisał:

Klasa: Oszust

Perk: Zestaw Strzelca

Chyba jest to spowodowane losową bronią w przypadku oszusta. W momencie wciśnięcia E zmienia na losową broń, kolejne E nie przyznaje M4, którą gwarantuje posiadany perk.

Dodatkowo, zmieniłam klasę z oszusta na inną (podczas rozgrywki) i zostało mi przebranie wroga.

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Z broniami będzie update, bo to wina silnika, lecz na to też musi przyjść czas

7 godzin temu, Agnes napisał:

Dodatkowo, zmieniłam klasę z oszusta na inną (podczas rozgrywki) i zostało mi przebranie wroga.

Mam rozumieć, że zmieniłaś klasę i zmieniła się także runda? Model postaci nie zmienia się ot tak, a dopiero w nowej rundzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, -_- napisał:

Z broniami będzie update, bo to wina silnika, lecz na to też musi przyjść czas

Mam rozumieć, że zmieniłaś klasę i zmieniła się także runda? Model postaci nie zmienia się ot tak, a dopiero w nowej rundzie

Serio ?:D

Tak, pomimo zmiany rundy, mój model dalej był z drużyny przeciwnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Ja pisałem opiekunom, że cała funkcja w silniku związana z broniami jest do zmiany.

Ogólnie cały silnik był do zmiany i dlatego pracowałem nad nowym, który jest skończony, lecz przez te dziwne resety, byłem zmuszony wszystko rozdzielać i wyszło tak, że po kolei wgrywam aktualizacje dla danych funkcji

Godzinę temu, Agnes napisał:

Tak, pomimo zmiany rundy, mój model dalej był z drużyny przeciwnej.

przeżyłaś czy umarłaś w tamtej rundzie?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, -_- napisał:

Ja pisałem opiekunom, że cała funkcja w silniku związana z broniami jest do zmiany.

Ogólnie cały silnik był do zmiany i dlatego pracowałem nad nowym, który jest skończony, lecz przez te dziwne resety, byłem zmuszony wszystko rozdzielać i wyszło tak, że po kolei wgrywam aktualizacje dla danych funkcji

przeżyłaś czy umarłaś w tamtej rundzie?

Zginełam, zmieniłam klasę, zaczeła się nowa runda, potem kolejna i jak w końcu zabiłam przeciwnika to powiedział mi, że miałam ich model. Specjalnie dla Ciebie sprawdzę to dziś jeszcze raz jak będe wieczorem na serwerze  i dodam Ci tu adnotację ;):D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE!

Wygląda na to, że to moje niedopatrzenie. Jedną rundę jest ubranie wroga, ale następną wszystko wraca do normy. Mój błąd nie sprawdziłam tylko posłuchałam gracza :D Przepraszam !

Edytowane przez Agnes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Conseqential napisał:

Bug/Błąd: Nie dostaje He,Flash'a i Smoka na poczatku rundy od VIP'a

Jeżeli doda się tej klasie granaty od VIP'a to będzie wyrzucał wtedy tagrenade. Dlatego obecnie jest to zablokowane specjalnie

Edytowane przez RyKoS
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, matiepl napisał:

Jak zrobic misje w finest hour 15 killi na dust 2 skoro usunęliście tą mape i nie da się jej nominować.

Mapa jest usunięta do piątku lub soboty w ramach testów :)

Edytowane przez RyKoS
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa Weteran tankuje obrażenia (dostaje po 60-70) od Snajpera który ma dość dużo dane w inta a nie powinno tak być gdyż jest on odporny jedynie na instakille ;). Snajper jednocześnie ma 1/1 bodajże od 100lvl`a co zapewne będzie tankowane aczkolwiek jeśli będzie się miało dość dużo inteligencji powinien padać na strzał.

Edytowane przez Donek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
2 godziny temu, Donek napisał:

Klasa Weteran tankuje obrażenia (dostaje po 60-70) od Snajpera który ma dość dużo dane w inta a nie powinno tak być gdyż jest on odporny jedynie na instakille ;). Snajper jednocześnie ma 1/1 bodajże od 100lvl`a co zapewne będzie tankowane aczkolwiek jeśli będzie się miało dość dużo inteligencji powinien padać na strzał.

Funkcja odpowiedzialna za dmg w tej klasie wygląda tak:

public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3])
{
    if(!IsValidClient(victim) || !IsPlayerAlive(victim) || !ma_klase[victim])
        return Plugin_Continue;

    if(!IsValidClient(attacker))
        return Plugin_Continue;

    if(damagetype == 64)
        return Plugin_Stop;

    return Plugin_Continue;
}

damagetype == 64 to tzn dmg od wybuchu. Poza tym, ta klasa nie ma nic innego w sobie poza statystykami, broniami, opisem i nazwą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności