Skocz do zawartości

[Zgłaszamy] Błędy / Bugi


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Rodzaj buga: Klasa - Komandos
Opis: "Zmniejszenie spowolnienia otrzymywanego od postrzału" w ogóle nie istnieje, zapewne z winy jakiejś aktualizacji. 

Edytowane przez MaciekCzyściciel
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie jest to post poruszający stricte błędy, chciałem po prostu rzucić kilka uwag, które przyszły mi na myśl podczas obecnej edycji.

Co najmniej trzy razy na serwerze włączał się 30fps mode, czyli klatki u każdego gracza przez dwie - trzy rundy capowały się do 30. Sytuacja dosyć uciążliwa, chociaż bardzo rzadka. Nie wiem czy inni też to odczuli, ale w stosunku do poprzedniej edycji, serwer czasami staje się niestabilny i dropy fpsow są gigantyczne.

Niektóre misje, w moim przypadku trzy, skończyły się PRZED ich ukończeniem. W misji sprzedaj 10 perków(?), wykonało mi misję w momencie 7/10 sprzedanych perków. Z kolei przy misji 6 zabójstw bez umierania, zaliczyło mi misję przy pierwszym fragu (tutaj zaznaczam, że nie było sytuacji w której zrobiłem 5k w poprzedniej rundzie, na pewno w poprzedniej rundzie zginąłem). Trzecia misja to zarabianie dolarów i wykonałem ją również przed zgromadzeniem odpowiedniej ilości. Nie znalazłem zależności pomiędzy tymi sytuacjami, więc wątpię by w jakiś sposób mogłoby zostać to abusowne.

Granat z perku tajemnica generała można użyć 4 razy na rundę, w momencie gdy będziemy posiadali odpowiednią ilość pieniędzy. Pierwsze użycie perkowe, następne za dokupienie granatu w sklepie, a dwa kolejne granaty dostajemy przy losowaniu nowej wartości perku.

Przezroczystość modeli tt (dla klas komandos, mcdriver, zestawu szpiega) na mapie office jest mocno podkręcona.

Szahid. Wbiłem w tej edycji tylko tą klasa 90lv i postać potrzebuje konkretnego debuffa w momencie gdy korzysta z broni z perków (pmy, shotguny). Najprostszym sposobem będzie wyłączenie szansy na wybuch przy broniach z perku, ale Karol będzie pewnie kręcił nosem na kolejną pętle xD

Edytowane przez dratewka.
  • Dziękuję 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj Buga- Klasa MacGyver

Opis- Podczas rundy gdy gra się MacGyverem i wybierzemy inną klase (Jak jeszcze żyjemy) to po użyciu umiejętności powrót na respa. Odradzamy się inną klasą jeszcze podczas tej samej rundy.

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Rodzaj Buga - Klasa
    Opis - Granat decoy klasy Strzelec Wyborowy nie działa jak powinien, czyli jak slajdenade. Zamraża tylko przy pierwszym i chyba drugim tiku (wybuchu/strzale), później nic się nie dzieje graczom przebiegającym obok, a powinien zamrażać ciągle - mocno osłabia klasę.
  2. Rodzaj Buga - Inne
    Opis - Wybaczcie za czepialstwo ale przy okazji chciałbym zgłosić kilka literówek i ogólnych problemów w tekście, ponieważ bolą mnie w oczy.

    a. W opisie perku Rozbłysk "Po użyciu oślepia graczy (800j +3j / INT), ale zabiera 30 HP na start", poprawić na "+3j * INT", ponieważ nie dzielimy tego przez inta (raczej), tylko mnożymy. No i spójność z innymi perkami mającymi *.
    b. W opisie perku Naboje Pułkownika "Zadają +5 DMG (+0.08/0.12 DMG/INT).", poprawić na "DMG * INT", jak w a.
    c. W opisie perku Pociski Dum Dum "Omija wytrzymałość gracza oraz inne redukcję obrażeń.", poprawić na redukcje
    d. Nazwa perku - Sandaly Mojzesza, poprawić na "Sandały Mojżesza".
    e. Nazwa perku - Szcześliwy Pocisk, poprawić na "Szczęśliwy Pocisk".
    f. Nazwa perku - Siła Przyjazni, poprawić na "Siła Przyjaźni".
    g. Nazwy perków pisane z małej litery zamiast w wielkiej: Napój energetyczny, Zestaw leczniczy, Ciemne okulary, Wytrenowany rekrut, Wsparcie rakietowe :) 
    h. Opis perku - Kradziej Animy "1/2-4 szans na kradzież 3 monet", poprawić na "1/2-4 szans na kradzież 3 monet przy zabójstwie."
    i. Opis perku - Trucizna Rudzielca "1/4-6 na zatrucie przeciwnika (zadaje 10 dmg + 0.2*INT)", brak informacji o tym jak długo trwa i co ile zadaje dmg (nie jest to jednorazowe 10dmg :) 
    j. Opis perku - Duch "Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekundy (dostępne 3 sekundy po freeze).", poprawić na "Możliwość przechodzenia przez ściany na 3 sekundy.". Wszystkie perki są zablokowane przez 5 sek po freeze.
    PS. W ręce
     które leczą przydałby się ten przecinek "ręce, które leczą" :X
Edytowane przez MrMody
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
4 godziny temu, frueN. napisał:

Wzór:

Rodzaj Buga-(szahid

Opis[miałem 109 lvl na szachidzie i w ułamku jednej następnej rundy zmieniło mi lvl na 27 xD [na szahidzie]?-]

Lvl zwróciłem i to nie jest bug z klasy tylko serwera, nie raz się tak dzieje i w większościach przypadku wystarczy zrobić szybko reloga i zwraca lvl, a jak po relogu nie zwraca należy szybko zgłosić i napisać o której godzinie to się stało 

4 godziny temu, kgs. napisał:

Rodzaj Buga: Misja

Opis: Pierwsza misja z kategorii "Easy" dotycząca zdobycia 5000 XP nie nalicza progresu, nie można jej także skipnąć.

Pewnie nie jest zbugowana tylko nie wiesz jak to działa, po wzięciu misji musisz odczekać 1 runde potem w 2 rundzie zabijasz np i masz 500exp'a to dopiero pokarze na nowej rundzie ile nabiłeś expa w poprzedniej i to że nie da się pominąć to jest specjalnie zrobione tak żeby takich misji nie dalo sie pomijać

3 godziny temu, !BooM! napisał:

pierwsza misja z training jest nie do zrobienia nie da rady jej takze pominac

pewnie chodzi o to co pisałem wyżej było zabijać ludzi to normalnie byś zrobił tą misje i to jest też tak że jak masz misje na exp'a i w rundzie nabijesz np 5k exp'a, ale wezmiesz /klasa i sobie wybierzesz inna klase to po rundzie ci sie klasa zmieni i exp ten co nabiles w poprzedniej rundzie przepadnie bo nabiles go na innej klasie a runda sie nie zmienila i nie wczytalo expa do misji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kgs. napisał:

Rodzaj Buga: Misja

Opis: Pierwsza misja z kategorii "Easy" dotycząca zdobycia 5000 XP nie nalicza progresu, nie można jej także skipnąć.

Misja na XP faktycznie nie działa, mimo że jest włączona to nie nalicza expa, nalicza za to w tygodniowej - czy to jest powód buga? :D
Pozwoliłem sobie przetestować na drugim koncie - aktywowałem misję tutorialową, zagrałem kilka rund, coś zabiłem, zdobyłem 29 lvl, to odrobinę więcej niż 500 XP, a mimo to misji nie zaliczyło.
Oto dowód: 

2020-09-29 (1).png

Edytowane przez MrMody
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, MrMody napisał:

Misja na XP faktycznie nie działa, mimo że jest włączona to nie nalicza expa, nalicza za to w tygodniowej - czy to jest powód buga? :D
Pozwoliłem sobie przetestować na drugim koncie - aktywowałem misję tutorialową, zagrałem kilka rund, coś zabiłem, zdobyłem 29 lvl, to odrobinę więcej niż 500 XP, a mimo to misji nie zaliczyło.
Oto dowód: 

2020-09-29 (1).png

 

Misję tygodniową już wypełniłem, a mimo to dalej nie mogę wykonać tej na 5000 XP. Możliwe, że to jest powód buga, bo tę z tutorialu na 500 XP wykonałem w zeszłym tygodniu bez żadnego problemu.

Edytowane przez kgs.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Chciałbym zgłosić błąd, który polega na tym, że wabik na klasie Strzelec Wyborowy jest zbagowany i zamraża tylko przy pierwszym ticku, później już on nie działa. Nie wiem czego tak to działa, skoro wabik z perku Slajdenade zamraża dopóki on nie wybuchnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Yedy_ napisał:

Witam,

Chciałbym zgłosić błąd, który polega na tym, że wabik na klasie Strzelec Wyborowy jest zbagowany i zamraża tylko przy pierwszym ticku, później już on nie działa. Nie wiem czego tak to działa, skoro wabik z perku Slajdenade zamraża dopóki on nie wybuchnie.

ehhh... jak już nie raz mówiłem na serwerze, nawet nie będę liczył ile to razy mówiłem, i napisze też tu 

Tak działa wabik na strzelcu że zamraża tylko w pierwszym ticku, klasa to klasa, perk to perk jak by miało dzialac jak w perku to wystarczy 3 osoby z ta klasa zeby zamrozic caly serwer i zeby zaczely sie gadki ze za OP to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Charly
Grając Bogiem Deagla zauważyłem, że jego instakill na klasę Charly raz działa, a raz nie (podkreślam, że te zdarzenia miały miejsce +/- 10-20 sekund po rozpoczęciu rundy, także niemożliwe jest to, żeby na starcie ktoś mu zbił pasywkę).

Edytowane przez AveRasti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Misja: zabij 25 os z różnicą 20lvl

Zabijając niższe poziomy nie zalicza do misji.

 

Mając 67lvl zabijałem osoby co miały 40-  jak i również osoby ~50lvl. Robiąc nwm około 70 killi zaliczyło mi 2 kille. Zaliczyło raz ze snajpera nie pamiętam nicku oraz lvl, ale jak go zabiłem drugi raz już nie zaliczyło.

Edytowane przez Intxa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj buga - (klasa) - Saper

Opis-Rakiety wsparcia ogniowego zatrzymują się na minach sapera. Tworzą pewnego rodzaju ścianę. W momencie jak jest full serwer i jest z 3-4 saperów to rakietki można wsadzić do kosza. :< Pewnie to kwestia poprawy hitboxów. 

Ps. Chyba na minach zbliżeniowych też się zatrzymują (nie jestem w 100% pewien).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Grałem tylko Kapitanem na serwerze, ale zauważyłem pewne dziwne zależności:

- Neutralizacja pocisku nie działa na AWP 1/1, być może nie działa też na inne instakille,

- Po odrodzeniu lub wskrzeszeniu przez medyka, nie ma tej 1-ej podstawowej neutralizacji pocisku.

Może oczywiście to są zamierzone bugi, żeby klasa nie była zbyt op. Ale wciąż zastanawiające, gdyż inne klasy zachowują swoje umiejętności po odrodzeniu/wskrzeszeniu, a taki specjalista zawsze ma odporność na trafienia w głowę, nawet na instakill.

Nie zrozumcie mnie źle, jak dla mnie klasa i tak jest dobra, aż za dobra. Chociaż to zapewne wymuszone działanie, żeby mieć jakiś kaganiec na Snajperów. ;)

Edytowane przez Arestimate
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Arestimate napisał:

Neutralizacja pocisku nie działa na AWP 1/1,

Neutralizacja nie działa na instakille ogólnie 

 

6 godzin temu, Arestimate napisał:

Po odrodzeniu lub wskrzeszeniu przez medyka

Jak padłeś to znaczy że straciłeś neutralizacja, nawet jak cię medyk podniesie to nową dostaniesz albo po zabiciu albo po nowej rundzie

klasy takie jak specjalista mają umiejętność stałą więc im się to nie kończy i nie jest odporny na insta, bo taki bog deagla zada mu normalny dmg w glowe z deagla

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Dziadek Mróz

Podczas użycia umiejętności klasy zauważyłem, iż jeżeli między graczem a przeciwnikiem będzie istniał jakiś prop(Ściana,przedmiot, krzesło itp.) to przeciwnik nie zostanie zamrożony. Umiejętność działa jedynie w wypadku kiedy bezpośrednio nie ma nic między graczem a przeciwnikiem. Sądzę że nie było to zamierzone, ponieważ cały sens tej umiejętności to zamrożenie wroga przed strzelaniem się z nim a nie bezpośrednio podczas walki.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności