Skocz do zawartości

Zombie Mod CS:GO


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, -_- napisał:

Jakie macie propozycje do VIP?

Może podwojenie zdobywania AP albo 1.5x bo trochę ciężko się teraz wbija a szybko się traci. Double jump i spadochron +. Jako pierwszy zarażony mógłby dostać bombę, a jako human np. jetpack albo coś innego ze sklepu (oprócz no recoil i infinite ammo).

Ale jesteście mili, szkalujecie mnie

@Aven moje pobyty na serwerze wyglądały tak, że było max 5 osób  a nie mam czasu aby wszystko czytać bo mam inne sprawy na głowie, więc skąd mam wiedzieć że bomba jest gdy na serwerze jest +6 graczy. Walnąłem Jetpack'a ale czy napisałem że musi być to. Gdy grałem na innych ZM to VIP'y jako bonus dostawały 3x AP albo zwiększony DMG z każdej broni albo tak Double Jump że spadochronem. Więc jeśli tamto to za wiele to zostańmy tylko na Double Jump'ie i Spadochronie.

Ale widzę jestem szkalowany przez każdego. Jak chcecie, idę się zamknąć. ;(

Edytowane przez K3ndinh0
  • Haha 1
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
10 minut temu, K3ndinh0 napisał:

Może podwojenie zdobywania AP albo 1.5x bo trochę ciężko się teraz wbija a szybko się traci.

Cytat

Oczywiście nie mówię tutaj o powiekszonym AP, XP, reerwacji slota, tagu oraz kolorowym pisaniu.

 xD

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłącz serwer i zrób od nowa reset. 

ok. 3k expa za zabicie się dostaje ;D

DMG jest w ... duży

Oraz Ap to leci jak szalone 

 

Misje z tego co zauważyłem działają poprawnie itd.

Problem obecnie zauważyłem w tym co napisałem wyżej

e

Edytowane przez JC PLAMBYGG AS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Z tym DMG, to nie wiem, ale ja nie widzę nic złego, co miałoby spory wpływ na grę. Wydaje mi się, że pistolety zadają DMG, które pozwala na to by dać radę sobie z zombie.

 

Poprawiłem XP i AP, bo był błąd ze zliczaniem DMG u zombie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, -_- napisał:

Z tym DMG, to nie wiem, ale ja nie widzę nic złego, co miałoby spory wpływ na grę. Wydaje mi się, że pistolety zadają DMG, które pozwala na to by dać radę sobie z zombie.

Jest bardzo złe, większy dmg = większe odpychanie, zombie nie może nawet do kampy wejść

@-_- Postępy misji usuń bo lipa trochę xD, na każdej broni jest zwiększony 

@-_- Usuń postępy misji, zmniejsz odpychanie jak zombie dostaje dmg, zombie nawet do kampy nie może wejść i zrób jeszcze jeden porządny reset

Edytowane przez Stitcher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Ja nie zmieniałem DMG w tej aktualizacji, a więc musiało to być wcześniej

Pytanie,

Czy to na każdej broni tak samo jest czy na danej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jest za duzy bo jest zwiekszone na kazda bron nie tylko na pistolety, i np jak ktos ma juz ten 11/13 lvl to  juz gra tak jak by mial 30 ;.

 

 

@-_- zrób jeszcze jeden reset, zmniejsz odpychanie zm przez humanów, zresetuj misje bo ludzie maja 1 lvl a misje zrobione i będzie git juz raczej

Edytowane przez JC PLAMBYGG AS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Nie wiem.

Zmniejszyłem z normalnego DMG dla broni na 0.7 zamiast 1.0 (1.0 to normalny), ale i tak uważam, że to jest dość ciekawe, ponieważ nie widzę żadnego większego błędu. Wcześniej ok, mogło coś takiego wystąpić, ale usunąłem zwiększałem z lvl

@JC PLAMBYGG AS ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, bronie nadal zadają za dużo dmg. Teraz nawet lasery nie są potrzebne bo bizonem już sam wybronisz kampe która jest dosyć długa. Nie będę mówił co się będzie działo z p90/gailem

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam:

  • dodać dla zombie granat wybuchający, który odpycha
  • dodać dla pierwszego/wszystkich zombie long jump
  • dodać dla pierwszego zombie od razu po wylosowaniu zombie madness na 10 sekund (?)
  • stworzyć formułę dla ilości hp dla survivora/nemesisa tak, żeby był grywalny z każdą ilością graczy np:
  1. ilość graczy * 150 hp + 100 hp dla survivora
  2. ilość graczy * 750hp + 200 hp dla nemesisa
  • zmienić model player/custom_player/legacy/tm_phoenix_heavy.mdl na player/custom_player/legacy/ctm_heavy.mdl dla survivora
  • zmniejszyć szybkość nabijania AP
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał:

dodać dla pierwszego/wszystkich zombie long jump

Sprawdź teraz

W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał:

dodać dla pierwszego zombie od razu po wylosowaniu zombie madness na 10 sekund (?)

Skoro dostaje już bombe infekcyjną, to trochę tak słabo dodawać mu wszystgko po kolei

W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał:

dodać dla zombie granat wybuchający, który odpycha

Nie mam modelu

W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał:

stworzyć formułę dla ilości hp dla survivora/nemesisa tak, żeby był grywalny z każdą ilością graczy np:

zp_nemesis_health_ratio "3500" // Health [player count*health ratio]

Co do survivora, to sam zmieniałem mu stałe HP, bo tak miał w 1.6

W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał:

zmienić model player/custom_player/legacy/tm_phoenix_heavy.mdl na player/custom_player/legacy/ctm_heavy.mdl dla survivora

Gotowe

W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał:

zmniejszyć szybkość nabijania AP

Co masz dokładnie na myśli? AP ogólnie za zabójstwa dostjae się mało, ale za zadawanie DMG jest sporo

Za kill i śmierć zombie/human 1

Za zabicie nemesis/survivor 10

Za wygraną rundę 2, za przegrana 1

zp_bonus_damage_human "500" // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack 
zp_bonus_damage_zombie "200" // How much damage zombie must deal on human to get an ammo pack 
zp_bonus_damage_survivor "2000" // How much damage survivor must deal on zombies to get an ammo pack

No i tak to się plasuje jeśli chodzi o zadawany DMG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, -_- napisał:

zp_bonus_damage_zombie "200"

XD

Zmień to na zp_bonus_damage_zombie "75" - Bo wychodzi na to, że zombie dostaje 2 ap za infekcje a to jest strasznie mało(oczywiście jak ktoś ma 100keva)

Dla humanów możesz podwyższyć do 600/700

58 minut temu, -_- napisał:

Sprawdź teraz

Nie działa

 

Jaki jest % na moda Nemesis? Bo ostatni raz go widziałem na becie

Edytowane przez Aven
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

5% 

Co do AP, to nie orzumiem, bo każesz zmniejszać, a wyżej napisano

W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał:

zmniejszyć szybkość nabijania AP

To w końcu zmniejszyć czy zwiększyć, bo teraz chcesz to zwiększyć

 

@Aven gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarabianie ap jest dobre moim zdaniem. Dla zombie trzeba zmniejszyć, bo nie opłaca im się wbijać do kamp za 2 ap. Jeżeli zwiększymy dla humanow to bilans będzie w normie

 

@JC PLAMBYGG AS Kolego ja mówię że trzeba zmniejszyć wartości w cvarze :)

Edytowane przez Aven
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, Aven napisał:

Zarabianie ap jest dobre moim zdaniem. Dla zombie trzeba zmniejszyć, bo nie opłaca im się wbijać do kamp za 2 ap. Jeżeli zwiększymy dla humanow to bilans będzie w normie 

Chyba raczej dla humana ap zostawić tak jak są a dla ZM zwiększyć.  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Dobrze, weszło to w takiej formie.

Przypominam o temacie z darmowym VIP, ponieważ większość osób ma tam SID ze strony, a nie serwera i nie będą działać usługi

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodać nowy przedmiot do sklepu GAS MASK/Maska gazowa - Ochrania przed Infection Granade.

Zwiększyć koszt Infection Granade z 35 do 50 (Dzisiaj na mapie ciągle latały te granaty..)

Usunąć limit kupna lm w sklepie. Użyłem Antidotum, wbiłem do kampy, lecz nie miałem lm przez ten limit.

Dodać klasę dla VIP/SVIP która posiadałaby Long Jump. 

Nowa misja (Nie wiem czy można składać propozycje misji).

Zabij x Klasę zombie Szybki. Łatwe do zabicia, więc myślę że to najlepszy kandydat.

 

@-_-

 

Bez modelu może być. Koszt Gas maski wynosiłby 25-30 ap.

I tak chodziło mi o daną klasę. 

Np. 100 szybkich.

@-_-

 

Usunąć/Znerfić zeusa. 

Kiedy kupi się nieskończoną ammunicje, kampa z zeusem jest nie do zdobycia.

Daleki odrzut, ogromy dmg.

Edytowane przez Riczard
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
8 godzin temu, Riczard napisał:

Dodać nowy przedmiot do sklepu GAS MASK/Maska gazowa - Ochrania przed Infection Granade.

bez modelu mogę to dodać. Z modelem? Ciężko, bo
1. Nie mam modelu
2. Nie wiem czy za to nie ma banów

8 godzin temu, Riczard napisał:

Zwiększyć koszt Infection Granade z 35 do 50 (Dzisiaj na mapie ciągle latały te granaty..)

Usunąć limit kupna lm w sklepie. Użyłem Antidotum, wbiłem do kampy, lecz nie miałem lm przez ten limit.

1. Poprawione

2. Brak limitu na LM oznacza masowy spam po całej mapie, więc nie bardzo jest jak. Prędzej mogę ustawić limit zakupu do 5 i ustaiwć max 2 posiadane w danym momencie

8 godzin temu, Riczard napisał:

Dodać klasę dla VIP/SVIP która posiadałaby Long Jump. 

Nowa misja (Nie wiem czy można składać propozycje misji).

1. Jak wejdzie większy update samego silnika to będziemy myśleć dalej

2. Można

8 godzin temu, Riczard napisał:

Zabij x Klasę zombie Szybki. Łatwe do zabicia, więc myślę że to najlepszy kandydat.

Chodzi Ci oto by dodać misję "Zabij x razy daną klasę", tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw jak możesz tryb nemezis, ludzie się nie respią tak jak w 1.6

2 godziny temu, -_- napisał:

Nie rozumiem

W 1.6 podczas trybu nemezis, tak jak tutaj nemezis ma te ~38k hp i ubija ludzi na jedno uderzenie, tylko że w 1.6 ludzi po śmierci się odradzali i mogli go dalej bić, aktualnie z tego co widziałem na serwerze ludzie po tym jak zostali zabici nie respią się przez co ubicie Nemezisa jest dość niemożliwe i nie oddaje to tego trybu rozgrywki z 1.6 

 

Dodaj jeszcze jak możesz exp na koniec mapy, zależnie od tego które miejsce się zajeło :)

Edytowane przez maciairek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
1 godzinę temu, maciairek napisał:

Popraw jak możesz tryb nemezis, ludzie się nie respią tak jak w 1.6

Nie rozumiem

25 minut temu, NosorozechUJ napisał:

Jak dla mnie zmienić nieco kolejność itemów w shopie, trochę głupio mieć pod jedynką jetpack. Raczej powinno być tak, że to co najczęściej używane na początek

Klasy/Itemy, itd są osobnym pluginem i czyta je główny silnik, a więc ja nie mam czegoś takiego, że wpisałem sobie

1. JetPack

2. Armor

itd

Sprawdza to silnik i sam je ustawia w kolejności wczytywania ich na serwer 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to nie jest tak uciążliwe żeby musiał z tym kombinować. Chyba tylko raz kupiłem przez przypadek jetpacka, a ap zarabia się szybko. Zawsze możesz sobie bindy porobić na kupowane rzeczy i po problemie 

@NosorozechUJ Kolego, mając VIP'a w ciągu jednej rundy możesz zdobyć ponad 250 ap.

Ranga za Ciebie nie gra :)

Tak jak wspomniałem - bindy. 

Edytowane przez Aven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności