-_-

Zombie Mod CS:GO

Witam,

Ile osób nadal czeka na serwer Zombie Mod XP?

 

Na ten moment pracowałem nad modelami (trzeba było je zabezpieczyć na przyszłość, by ludzie nie mieli problemu z wejściem) oraz nad samym silnikiem ZM.

Będę starał się odwzorować ten z cs 1.6, a więc jeśli ktoś grał, to zapraszam do dzielenia się swoimi informacjami i propozycjami.

 

System lvl dla broni, które można wybrać z poziomu klawisza E (wybierz broń). Na razie będą to wszystkie broni po kolei, ale może warto to rozbudować o bronie z nowymi modelami, a także np: większym dmg, itd? Np: taka m4a4, ale złota i zadająca 2x więcej DMG.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyznam że ja chętnie bym na taki server wchodził zwłaszcza dla tego że w CS GO jest mało dobrze i kreatywnie zrobionych Zombie Modów najważniejsze to mieć już zarys tego jak by miało to wyglądać tak aby gracze chętnie wchodzili. Jeżeli byś chciał to mogę jakieś mapy znaleźć typowo pod Zombie Moda naprzykład jakieś remastered z CS 1.6 ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pewno brak SVipa, grajac na 1.6 svip nad vipem, nie mówiąc już o f2p miał ogromną przewagę, co strasznie burzyło balans oraz rozgrywkę. Również jetpack był strasznie op. Gdyby miał on się tam znaleźć, to pasuje aby był dostępny tylko na minute/dwie. Limit osób w jednej kampie, zdarzało się tak, że pół serwera było schowane w tym samym miejscu i zombie nie miały żadnego podejścia. 

 

@-_- Więcej pomysłów podrzucę Ci na pw bo nie chce tutaj spamować 

Edited by Aven

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samo co w 1.6. Zombie Plague 4.3, nie BaseBuilder xd

Serwer stoi, ale pracuje teraz nad misjami podobnymi do CS 1.6, ale bardziej nastawione na tutorial, a więc powinno to wyglądać tak:

Gracz wchozdi na serwer, pojawia mju się informacja o powitaniu na serwerze i instrukcja jak zacząć grać, tylko że ta instrukcja to będą questy, które trzeba przejść. Będzie ich raczej około 10 i będą one samouczkiem, który ma pokazać dane funkcje itd. Jeżeli gracz przejdzie przez ten samouczek, odblokuje mu się drugie menu z misjami, które już są typowymi osiągnięciami. Nie trzeba wypełniac każdego quest po kolei, ale gdy weźmiemy dany quest, musimy go skończyć.

 

Wydaje mi się, że jest to najlepszy sposób by zachęcić do gry nowych i pokazać im jak działa serwer.

 

Dodam, że to CS GO, nie CS 1.6, czyli niestety jedna broń danego typu 😕

 

No i oczywiście przedział LVL broni, zrobiłem na szybko i wzorowałem się na tym z CS 1.6, a więc to też będzie zmieniane. 
Jeżeli ktoś nie wie o oc chodzi, to na naszym ZM były bronie od lvl, które się odblokowywało. Tutaj mamy do dyspozycji menu, w którym pokazany jest wymagany lvl i oczywiście spis wszystkich broni podzielonych na dane typy. tak jak wspomniałem, jest to jezscze do poprawy.

 

No i lvl nie oznacza maksymalną liczbę broni, ponieważ od danego lvl będziemy dostawać specjalną walutę, która pozwoli nam ulepszyć jednorazowo daną broń, ale nie wiem jeszcze czy każdą. To jeszcze muszę przemyśleć i zostanie to na potem, ale ma to po części zachęcić Was do dłuższej gry, aniżeli wbicia ostatniej broni. Wydaje mi się, że jest to dość ciekawy pomysł.

 

No i itemy oraz klasy są ze standardowego ZM, a więc to też będzie jeszcze zmieniane, ale chodzi oto by to stało i można było to sprawdzić. Ja głównie zająłem się konfiguracją samego serwera, poprawkach do silnika ZM związanych z danymi funkcjami jak np: system lvl = system broni. No i co ważne, dodałem też rangi, które na razie są byle jakie, bo skopiowałem na szybko to co było w cs 1.6, a więc to też jeszcze będzie zmieniane.

 

 

Z tego co widziałem, nie ma nic takiego w sieci, więc serwer powinien jednak odróżniać się dość mocno unikalnością od innych. Na ten moment nikt w PL czegoś takiego nie zrobił (w taki sposób), a więc jeżeli coś wyjdzie, to będę wiedział z czego korzystał przy tworzeniu serwera xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

IP: 85.194.241.88:27156

Na ten moment wszystko w fazie beta. Oczywiście zależy mi na sprawdzeniu dosłownie wszystkiego, zwłaszcza questów, ponieważ tylu tutoriale są zrobione tak jak będą działać w przyszłości, a same osiągnięcia polega tylko na sprawdzeniu czy wszystko działa, a misje ustali się po wszystkim.

 

Kwestia itemów, klas, itd jest otwarta i to co jest teraz, to po prostu zwykły pakiet startowy, który ma mi pomóc w określeniu tego jak to ma dalej wyglądać.

Tak więc, wszystko można jeszcze zmienić. Korzystałem z ZP 7.8, przerabiałem go pod naszego ZM z Cs 1.6, ale nie zajmowałem się klasami/itemami

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc tak:

  • Koniec rundy  kończył się czarnym ekranem.
  • Fajnie by było jakby była rozpiska przy klasach ludzi, przy kilku zombie widziałem.

  • Myślę, że sam obrzyn na start to za mało, przydałoby się coś jeszcze, może jakiś pm?

  • Do czego służy opcja "Utknąłeś?". Jeśli ma działać, to działa rzadko i tepa czasem prosto pod zombie.

  • Fajnie by było jakby voice był dla każdego, przynajmniej na czas beta.

  • Lekko za mało expa leci tak mi się wydaje.

  • Runda Armaggedon, Nemisis działają

Edited by SnuFFy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bronie są strasznie chaotycznie rozdzielone moim zdaniem.  Nova od 13 lvla, a pozniej Sawedoff od pierwszego i ten Mag7 od 29 lvla.

Info o randze, poziomie i expie, przeniósłbym na prawy górny róg, bo jeżeli ktoś ma mniejszą rozdziałke, będzie mu się to zlewać z czatem.

Do usunięcia jest też ten panel do wyboru mapy https://imgur.com/a/ptRYF78

Informacje o tym, że ktoś zakupil granat lub coś podobnego strasznie zasmiecaja czat 

Gdy wybierzemy np. Teca to możemy w tej samej rundzie wybrać inny pistolet. Kończysz magazynek w tecu, bierzesz berrety i tak na zmiane. 

Exp jest zablokowany od 10lvla

Edited by Aven

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, SnuFFy napisał:

Koniec rundy  kończył się czarnym ekranem.

Pokaż SS, bo na koniec pokazuje kto wygrał na keranie. może nie pobrało Ci plików

20 godzin temu, SnuFFy napisał:

Fajnie by było jakby była rozpiska przy klasach ludzi, przy kilku zombie widziałem.

Będzie, ale po co teraz skoro te klasy w większości pewni pójdą do kosza? TO miało zostać dodane wtedy gdy będziemy mieć rozpiske klas

20 godzin temu, SnuFFy napisał:

Myślę, że sam obrzyn na start to za mało, przydałoby się coś jeszcze, może jakiś pm?

Tak jak napisałem. Rozpiska lvl, jest robiona na szybko i niekoniecznie musi być dobra. To TO jak będzie wyglądać zależy od Was

20 godzin temu, SnuFFy napisał:

Do czego służy opcja "Utknąłeś?". Jeśli ma działać, to działa rzadko i tepa czasem prosto pod zombie.

Jeżeli utkniesz, to wpisujesz komende, co sama nazwa wskazuje. Jeżeli nie może Cie TP to TP do zombie, bo przecież nie TP człowieka do człowieka, bo to może być jego kampa, a więc to byłby idiotyzm xD

20 godzin temu, SnuFFy napisał:

Fajnie by było jakby voice był dla każdego, przynajmniej na czas beta.

Będzie włączone zawsze. Sprawdź

20 godzin temu, SnuFFy napisał:

Lekko za mało expa leci tak mi się wydaje.

Czemu za mało? 

Za ogarnięcie sobie tutka można wbić 10 lvl, a właśnie oto chodzi, by każdy wykonał tutorial xD

19 godzin temu, Aven napisał:

Bronie są strasznie chaotycznie rozdzielone moim zdaniem.  Nova od 13 lvla, a pozniej Sawedoff od pierwszego i ten Mag7 od 29 lvla.

Pisałem, że zostało zrobione to na szybko i będziecie sami decydować jak ma to zostać ustawione

19 godzin temu, Aven napisał:

Info o randze, poziomie i expie, przeniósłbym na prawy górny róg, bo jeżeli ktoś ma mniejszą rozdziałke, będzie mu się to zlewać z czatem.

Tak, ale będzie to po prawej na górze

19 godzin temu, Aven napisał:

Gdy wybierzemy np. Teca to możemy w tej samej rundzie wybrać inny pistolet. Kończysz magazynek w tecu, bierzesz berrety i tak na zmiane. 

Właśnie myślę czy zablokować to ogólnie czy dodać na przykład możliwość zmiany broni co 30 sekund. Mogłoby to zastąpić sytuacje z CS 1.6, gzdie można było mieć np: 3 bronie

19 godzin temu, Aven napisał:

Exp jest zablokowany od 10lvla

Już sprawdzam

@Aven bylem na serwerze. Wykonałem wszystkie questy z tutoriala i po wbiciu 10 lvl i tak mi leci EXP

5 godzin temu, Aven napisał:

Mam to samo co on, jest po prostu czarny ekran przez jakieś 2/3 sekundy, bez żadnego napisu ani nic

Sprawdźcie teraz @SnuFFy

 

@Aven jeżeli pojawiają się takie rzeczy, to znaczy, że coś testuje, bo przecież samo z siebie się nie pojawia. Na takie rzeczy nie zwracajcie uwagi, a tym bardziej nie zgłaszajcie.

I nie piszmey nowych postów, bo polecą warny. Po prostu mnie oznaczaj, choć ja i tak sprawdzam ten temat cały czas

 

 

@Aven

 

5 godzin temu, Aven napisał:

Gdy jesteśmy zombie info o naszej klasie i jak uzyć moc specjalną 

 

Naprawnienie granatu taktycznego(wywala z eq) i flary (nie można kupić)

1. Info jest w HINT na poczatku rundy 😕

2. Nie bardzo rozumiem. Kupujesz flarę gdy masz pewnie cały zestaw granatów, prawda? Jest limit na granaty, wiec może dlatego, ale podniosłem go do 5

 

@Aven nie masz przypadkiem 5 granatów już w ręce?

Co do HUD, to nie wiem gdzie tutaj problem. Wchodzisz w menu i przy takiej rozdziałce masz to na tym, ale menu przecież nie będzie ciągle otwarte. Nie mam gdzie wrzucić tego HUD, ponieważ sam wizdiałeś jak to wygląda, a prawa strona odpada, bo jest zajęta

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.06.2018 o 11:12, -_- napisał:

Pisałem, że zostało zrobione to na szybko i będziecie sami decydować jak ma to zostać ustawione

Później wyślę rozpiskę jak ja bym to widział 

W dniu 14.06.2018 o 11:12, -_- napisał:

Pokaż SS, bo na koniec pokazuje kto wygrał na keranie. może nie pobrało Ci plików

Mam to samo co on, jest po prostu czarny ekran przez jakieś 2/3 sekundy, bez żadnego napisu ani nic

 

W dniu 14.06.2018 o 11:12, -_- napisał:

Właśnie myślę czy zablokować to ogólnie czy dodać na przykład możliwość zmiany broni co 30 sekund. Mogłoby to zastąpić sytuacje z CS 1.6, gzdie można było mieć np: 3 bronie

Jakaś przerwa musi być, było by to zbyt op. 30 sekund wydaje się spoko 

////

Pod E, dodać zakładkę jakie są tryby nemek, normal etc. i je opisać

Gdy zacznie się nowa runda, bronię które wybraliśmy się resetują, proponuję aby się "zapisywały". 

 

W dniu 14.06.2018 o 11:12, -_- napisał:

Sprawdźcie teraz @SnuFFy

Działa

//

Nie wiem czym to jest spowodowane, ale przy zarażeniu, startu nowej rundy itp. na czacie pojawia się coś takiego na czacie: https://imgur.com/a/aFEvO8u  + wspomniany problem z rozdziałką 

Nemesis nie posiada rąk

Dodanie komendy /ap która będzie nas informowała o stanie naszych ap 

 

Zmien aby było mozna wybrać pistola i bron inną od razu a czekac z tym samym rodzajem broni 30 sekund

Gdy jesteśmy zombie info o naszej klasie i jak uzyć moc specjalną 

 

Naprawnienie granatu taktycznego(wywala z eq) i flary (nie można kupić)

Granaty nie dają expa ani ap 

 

@-_- Z tym hudem to dalej jest problem https://imgur.com/a/lENz5mS

 

@-_- Miałeś racje, z tymi granatami, ale ta flara działa tak jak Wabik, a granat taktyczny nadal wywala 

 

@-_- Specjalnie wyrzuciłem wszystkie granaty żeby to zobaczyć i tak wywala ten taktyczny. 

@-_- No w sumie nie potrzebne xD

 

 

Nowa rozpiska broni:

 

    PISTOLETY:
1. Paralizator (nie wiem po co nawet)  - 1 lvl

2. glock - 1 lvl

3. USP-S - 1 lvl 

3. p250 - 3 lvl

4. tec 9 - 4 lvl

5. 5seven - 5 lvl 

6. cz75a - 6 lvl

7. Deagle - 7 lvl  

9. Revolver  - 8 lvl  

9. Dwie Berrety  - 9 lvl  

    SHOTGUNY:

1. Sawedoff  - 1 lvl

2. Nova - 6 lvl 

3. Mag7 - 10 lvl 

4. Xm1014 - 15 lvl 


    KARABINY SZTURMOWE: 

1. Mp9 - 3 lvl 

2. Mp7 - 6 lvl

3. Mac-10 - 7 lvl 

4. UMP - 11 lvl

5. Bizon - 14 lvl 

6. P90 - 16 lvl 

7. Gail - 18 lvl 

8. Famas 19 lvl  

9. Sg556- 20 lvl 

10. Aug 21 lvl 

11. M4a1 - 21 lvl  

12. M4a4 -22 lvl 

13. Ak47 - 23 lvl 

    SNAJPERKI:

1. Ssg08 - 14 lvl 

2. AWP - 20 lvl 

3. G3sg1 - 27 lvl 

4. Scar20 - 27 lvl 

    KARABINY MASZYNOWE:

1. Negev - 25 lvl

2. M249 - 28 lvl 
 

 

Edited by Aven

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.06.2018 o 11:29, Aven napisał:

Pod E, dodać zakładkę jakie są tryby nemek, normal etc. i je opisać

W jakim celu? Nie bardzo rozumiem po co to

 

Proszę sprawdzić dziennik zmian, ponieważ doszło sporo zmian

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

   

Propozycja bonusów dla klas humana:

  1.  707 - 100hp, 1.0 speed, 1.0 gravita - klasa beż żadnych bonusów
  2.  Lisa - 110hp, 1.0 speed, 1.0 gravita
  3.  Chai - 125hp, 0.9 speed, 1.0 gravita
  4.  Leet - 75hp, 1.0 speed, 0.9 gravita
  5.  Lincoln - 75hp, 1.1 speed, 1.0 gravita
  6.  Arctic - 100hp, 25 keva, 1.0 speed, 1.0 gravita. 
  7.  Mila [10lvl] - 100hp, 1.1 speed, 1.1 gravita
  8.  Emma [20lvl] - 120hp, 50 keva,  1.0 speed, 0.9 gravita
  9.   SAS [28lvl] - 125hp, 100 keva, 1.1 speed, 0.9 gravita 

  Myśle, że na razie wystarczy 9 klas. Ewentualnie można dodać 1/2 dla VIP'a. Myślałem również nad zmianą nazw, ale nie mam pomysłów

///

Trzeba dodać do sklepiku Lm'y i jeżeli jest to możliwe jetpack, 

Jeżeli nie zamierzasz zmieniać zarabiania AP, to ceny w sklepiku trzeba zmienić na wyższe

Medi shota i granat taktyczny nadal wywala z eq, nawet gdy nie mam żadnego granatu przy sobie

 

Edited by Aven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jetpack działa, lecz zostaje z rundy na runde + trzeba dodać info jak go używać. 

Nemesisa można zamrozić i ma za mało hp

Runda survivor kończy się, gdy zginie jeden zombie

 

JETPACK DZIALA TYLKO NA WESTWOODZIE

@Aven zdublowały się, a Ty pewnie kupiłeś pierwszą wersje - gotowe

Edited by Aven

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Aven napisał:

Runda survivor kończy się, gdy zginie jeden zombie

Muszę mieć jakieś potwierdzenie, ponieważ teraz włączyłem survivora na botach i po zabiciu jednego, nie kończyła się runda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja propozycja co do cen w sklepiku: 

  1. Jetpack - 40 ap
  2. Flara - 3ap 
  3. Molo - 8 ap 
  4. He - 6 ap 
  5. Granat Taktyczny - 5 ap 
  6. Medishot - 7 ap
  7. Granat zamrażający - 5 ap
  8. Kevlar - 15 ap 
  9. incgranade - 8ap 
  10. Jeśli dojdzie Lm - 15 ap
  11. Jeśli dojdzie bezlikammo - 50 ap 

Do nazw rang od levela: 

   Nowy  1lvl

   Początkujący od 2 do 10 

   Wojownik  11 - 14

   Myśliwy 15 - 19

   Pogromca - 20 - 24 

   Bohater - 25 - 29

   Assassin - 30

+ jeżeli coś napiszemy na czacie, żeby przed nickiem pojawiała się nazwa 

////

@-_-

Nowe rzeczy do sklepiku humana:

- Kupno modów Nemesis, Survivor etc. 

- Pipebomb 

Nowe mody:

- Snajper - 1 human z AWP na zombie, zarażeni padają na jeden strzał z awp

- Assassin - 1 zombie z 2/3k hp na reszte humanów, na mapie jest ciemno i można kampić, tak jak w przypadku Snajpera - wszystko na jeden hit

@Aven pipebomb raczej nie będzie, ponieważ nie ma modelu pod CS:GO

Kupno modow na 100% odpada, bo nie lubiłem tego na ZM.

 

Co do Snajper i Asassyn to nie wiem, bo na nazsym ZM tego nie było. Na pewno na początku tego nie będzie, bo chcę zobaczyć jak zachowa się serwer w takiej postaci (czy będą jkaieś crashe itd)

Co do nazwy rang i cen, zrobione

@-_- Musisz chyba zrobić restart, ceny i rangi nadal takie same, nawet po zmianie mapy 

 

@-_- Pasuje zmienić limit postawionych lm na raz. Aktualnie jest 5, zmniejsz do 2 

//

@-_- Stoję na tutorialu, także za wiele o misjach nie mogę powiedzieć 

Edited by Aven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja propozycja.

Ruletka - 30 ap.

 Dla Humanów:

Exp do ustalenia.

Granaty

Infection-Armor

Jetpack

Bronie: Pp-bizon, Scar-20, Negev. Do ustalenia

Oraz losowo ap. Od 20 do 50.

Nic.

Dla Zombie:

Antidotum

Exp do ustalenia.

Dodatkowe Hp. 500-1000

Losowo ap. Od 20 do 50.

Nic.

 

 

@-_-

Proponuje do survivora dodać menu z broniami, zamiast dawać mu od razu Krowe.

1. Ak-47,

2. M4A4,

3. XM1014,

4. Negev,

5. M249.

Często jest tak, że zombie otaczają survivora, może by tak ułatwić mu życie dodając mu umiejętność która odepchnie je na krótki dystans.

Fala - Czas odnowienia ok. 20 sekund.

 

@-_-

 

Zombie za próbę zarażenia powinny dostać 1-3 ap oraz 1-3 expa. 

Mody powinny się pojawiać częściej w przeciągu 3 map był tylko 1 survivor.

Edited by Riczard

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Riczard napisał:

Moja propozycja.

Ruletka - 30 ap.

 Dla Humanów:

Exp do ustalenia.

Granaty

Infection-Armor

Jetpack

Bronie: Pp-bizon, Scar-20, Negev. Do ustalenia

Oraz losowo ap. Od 20 do 50.

Nic.

Dla Zombie:

Antidotum

Exp do ustalenia.

Dodatkowe Hp. 500-1000

Losowo ap. Od 20 do 50.

Nic.

 

Powinno wejść, ale nie teraz, bo na początku to zbędne

17 godzin temu, Aven napisał:

- Kupno modów Nemesis, Survivor etc. 

O tym porozmawiamy dopiero jak serwer isę jakoś rozkręci i będzie większa ilość osób, która będzie w stanie to skomentować

17 godzin temu, Aven napisał:

Pasuje zmienić limit postawionych lm na raz. Aktualnie jest 5, zmniejsz do 2 

Gotowe

 

 

Proszę o jakieś komentarze związane z misjami. Jakie byście chcieli? Jak według Was powinny wyglądać? Mam się wzorować na tych z cs 1.6?

Czy coś jeszcze powinno zostać zrobione na początku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now