Pancio. 218 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 (edytowane) 11 godzin temu, -_- napisał: Jakie macie propozycje do VIP? Może podwojenie zdobywania AP albo 1.5x bo trochę ciężko się teraz wbija a szybko się traci. Double jump i spadochron +. Jako pierwszy zarażony mógłby dostać bombę, a jako human np. jetpack albo coś innego ze sklepu (oprócz no recoil i infinite ammo). Ale jesteście mili, szkalujecie mnie @Aven moje pobyty na serwerze wyglądały tak, że było max 5 osób a nie mam czasu aby wszystko czytać bo mam inne sprawy na głowie, więc skąd mam wiedzieć że bomba jest gdy na serwerze jest +6 graczy. Walnąłem Jetpack'a ale czy napisałem że musi być to. Gdy grałem na innych ZM to VIP'y jako bonus dostawały 3x AP albo zwiększony DMG z każdej broni albo tak Double Jump że spadochronem. Więc jeśli tamto to za wiele to zostańmy tylko na Double Jump'ie i Spadochronie. Ale widzę jestem szkalowany przez każdego. Jak chcecie, idę się zamknąć. Edytowane 22 Czerwca 2018 przez K3ndinh0 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 10 minut temu, K3ndinh0 napisał: Może podwojenie zdobywania AP albo 1.5x bo trochę ciężko się teraz wbija a szybko się traci. Cytat Oczywiście nie mówię tutaj o powiekszonym AP, XP, reerwacji slota, tagu oraz kolorowym pisaniu. xD 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JC PLAMBYGG AS 252 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 (edytowane) Wyłącz serwer i zrób od nowa reset. ok. 3k expa za zabicie się dostaje ;D DMG jest w ... duży Oraz Ap to leci jak szalone Misje z tego co zauważyłem działają poprawnie itd. Problem obecnie zauważyłem w tym co napisałem wyżej e Edytowane 23 Czerwca 2018 przez JC PLAMBYGG AS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Z tym DMG, to nie wiem, ale ja nie widzę nic złego, co miałoby spory wpływ na grę. Wydaje mi się, że pistolety zadają DMG, które pozwala na to by dać radę sobie z zombie. Poprawiłem XP i AP, bo był błąd ze zliczaniem DMG u zombie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maus 833 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 (edytowane) 31 minut temu, -_- napisał: Z tym DMG, to nie wiem, ale ja nie widzę nic złego, co miałoby spory wpływ na grę. Wydaje mi się, że pistolety zadają DMG, które pozwala na to by dać radę sobie z zombie. Jest bardzo złe, większy dmg = większe odpychanie, zombie nie może nawet do kampy wejść @-_- Postępy misji usuń bo lipa trochę xD, na każdej broni jest zwiększony @-_- Usuń postępy misji, zmniejsz odpychanie jak zombie dostaje dmg, zombie nawet do kampy nie może wejść i zrób jeszcze jeden porządny reset Edytowane 23 Czerwca 2018 przez Stitcher Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Ja nie zmieniałem DMG w tej aktualizacji, a więc musiało to być wcześniej Pytanie, Czy to na każdej broni tak samo jest czy na danej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JC PLAMBYGG AS 252 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 (edytowane) Właśnie jest za duzy bo jest zwiekszone na kazda bron nie tylko na pistolety, i np jak ktos ma juz ten 11/13 lvl to juz gra tak jak by mial 30 ;. @-_- zrób jeszcze jeden reset, zmniejsz odpychanie zm przez humanów, zresetuj misje bo ludzie maja 1 lvl a misje zrobione i będzie git juz raczej Edytowane 23 Czerwca 2018 przez JC PLAMBYGG AS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Nie wiem. Zmniejszyłem z normalnego DMG dla broni na 0.7 zamiast 1.0 (1.0 to normalny), ale i tak uważam, że to jest dość ciekawe, ponieważ nie widzę żadnego większego błędu. Wcześniej ok, mogło coś takiego wystąpić, ale usunąłem zwiększałem z lvl @JC PLAMBYGG AS ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny. 415 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Jak dla mnie, bronie nadal zadają za dużo dmg. Teraz nawet lasery nie są potrzebne bo bizonem już sam wybronisz kampe która jest dosyć długa. Nie będę mówił co się będzie działo z p90/gailem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NosorozechUJ 20 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Polecam: dodać dla zombie granat wybuchający, który odpycha dodać dla pierwszego/wszystkich zombie long jump dodać dla pierwszego zombie od razu po wylosowaniu zombie madness na 10 sekund (?) stworzyć formułę dla ilości hp dla survivora/nemesisa tak, żeby był grywalny z każdą ilością graczy np: ilość graczy * 150 hp + 100 hp dla survivora ilość graczy * 750hp + 200 hp dla nemesisa zmienić model player/custom_player/legacy/tm_phoenix_heavy.mdl na player/custom_player/legacy/ctm_heavy.mdl dla survivora zmniejszyć szybkość nabijania AP 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał: dodać dla pierwszego/wszystkich zombie long jump Sprawdź teraz W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał: dodać dla pierwszego zombie od razu po wylosowaniu zombie madness na 10 sekund (?) Skoro dostaje już bombe infekcyjną, to trochę tak słabo dodawać mu wszystgko po kolei W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał: dodać dla zombie granat wybuchający, który odpycha Nie mam modelu W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał: stworzyć formułę dla ilości hp dla survivora/nemesisa tak, żeby był grywalny z każdą ilością graczy np: zp_nemesis_health_ratio "3500" // Health [player count*health ratio] Co do survivora, to sam zmieniałem mu stałe HP, bo tak miał w 1.6 W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał: zmienić model player/custom_player/legacy/tm_phoenix_heavy.mdl na player/custom_player/legacy/ctm_heavy.mdl dla survivora Gotowe W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał: zmniejszyć szybkość nabijania AP Co masz dokładnie na myśli? AP ogólnie za zabójstwa dostjae się mało, ale za zadawanie DMG jest sporo Za kill i śmierć zombie/human 1 Za zabicie nemesis/survivor 10 Za wygraną rundę 2, za przegrana 1 zp_bonus_damage_human "500" // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack zp_bonus_damage_zombie "200" // How much damage zombie must deal on human to get an ammo pack zp_bonus_damage_survivor "2000" // How much damage survivor must deal on zombies to get an ammo pack No i tak to się plasuje jeśli chodzi o zadawany DMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny. 415 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 (edytowane) 58 minut temu, -_- napisał: zp_bonus_damage_zombie "200" XD Zmień to na zp_bonus_damage_zombie "75" - Bo wychodzi na to, że zombie dostaje 2 ap za infekcje a to jest strasznie mało(oczywiście jak ktoś ma 100keva) Dla humanów możesz podwyższyć do 600/700 58 minut temu, -_- napisał: Sprawdź teraz Nie działa Jaki jest % na moda Nemesis? Bo ostatni raz go widziałem na becie Edytowane 25 Czerwca 2018 przez Aven 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 5% Co do AP, to nie orzumiem, bo każesz zmniejszać, a wyżej napisano W dniu 23.06.2018 o 20:20, NosorozechUJ napisał: zmniejszyć szybkość nabijania AP To w końcu zmniejszyć czy zwiększyć, bo teraz chcesz to zwiększyć @Aven gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny. 415 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 (edytowane) Zarabianie ap jest dobre moim zdaniem. Dla zombie trzeba zmniejszyć, bo nie opłaca im się wbijać do kamp za 2 ap. Jeżeli zwiększymy dla humanow to bilans będzie w normie @JC PLAMBYGG AS Kolego ja mówię że trzeba zmniejszyć wartości w cvarze Edytowane 25 Czerwca 2018 przez Aven 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JC PLAMBYGG AS 252 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 1 godzinę temu, Aven napisał: Zarabianie ap jest dobre moim zdaniem. Dla zombie trzeba zmniejszyć, bo nie opłaca im się wbijać do kamp za 2 ap. Jeżeli zwiększymy dla humanow to bilans będzie w normie Chyba raczej dla humana ap zostawić tak jak są a dla ZM zwiększyć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Dobrze, weszło to w takiej formie. Przypominam o temacie z darmowym VIP, ponieważ większość osób ma tam SID ze strony, a nie serwera i nie będą działać usługi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lightness 17 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Dodać nowy przedmiot do sklepu GAS MASK/Maska gazowa - Ochrania przed Infection Granade. Zwiększyć koszt Infection Granade z 35 do 50 (Dzisiaj na mapie ciągle latały te granaty..) Usunąć limit kupna lm w sklepie. Użyłem Antidotum, wbiłem do kampy, lecz nie miałem lm przez ten limit. Dodać klasę dla VIP/SVIP która posiadałaby Long Jump. Nowa misja (Nie wiem czy można składać propozycje misji). Zabij x Klasę zombie Szybki. Łatwe do zabicia, więc myślę że to najlepszy kandydat. @-_- Bez modelu może być. Koszt Gas maski wynosiłby 25-30 ap. I tak chodziło mi o daną klasę. Np. 100 szybkich. @-_- Usunąć/Znerfić zeusa. Kiedy kupi się nieskończoną ammunicje, kampa z zeusem jest nie do zdobycia. Daleki odrzut, ogromy dmg. Edytowane 2 Lipca 2018 przez Riczard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NosorozechUJ 20 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 3 godziny temu, Riczard napisał: Dodać nowy przedmiot do sklepu GAS MASK/Maska gazowa - Ochrania przed Infection Granade. Jakby to miało przejść to polecam dodać to jako czapkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 8 godzin temu, Riczard napisał: Dodać nowy przedmiot do sklepu GAS MASK/Maska gazowa - Ochrania przed Infection Granade. bez modelu mogę to dodać. Z modelem? Ciężko, bo 1. Nie mam modelu 2. Nie wiem czy za to nie ma banów 8 godzin temu, Riczard napisał: Zwiększyć koszt Infection Granade z 35 do 50 (Dzisiaj na mapie ciągle latały te granaty..) Usunąć limit kupna lm w sklepie. Użyłem Antidotum, wbiłem do kampy, lecz nie miałem lm przez ten limit. 1. Poprawione 2. Brak limitu na LM oznacza masowy spam po całej mapie, więc nie bardzo jest jak. Prędzej mogę ustawić limit zakupu do 5 i ustaiwć max 2 posiadane w danym momencie 8 godzin temu, Riczard napisał: Dodać klasę dla VIP/SVIP która posiadałaby Long Jump. Nowa misja (Nie wiem czy można składać propozycje misji). 1. Jak wejdzie większy update samego silnika to będziemy myśleć dalej 2. Można 8 godzin temu, Riczard napisał: Zabij x Klasę zombie Szybki. Łatwe do zabicia, więc myślę że to najlepszy kandydat. Chodzi Ci oto by dodać misję "Zabij x razy daną klasę", tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciairek 7 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Popraw jak możesz tryb nemezis, ludzie się nie respią tak jak w 1.6 2 godziny temu, -_- napisał: Nie rozumiem W 1.6 podczas trybu nemezis, tak jak tutaj nemezis ma te ~38k hp i ubija ludzi na jedno uderzenie, tylko że w 1.6 ludzi po śmierci się odradzali i mogli go dalej bić, aktualnie z tego co widziałem na serwerze ludzie po tym jak zostali zabici nie respią się przez co ubicie Nemezisa jest dość niemożliwe i nie oddaje to tego trybu rozgrywki z 1.6 Dodaj jeszcze jak możesz exp na koniec mapy, zależnie od tego które miejsce się zajeło Edytowane 2 Lipca 2018 przez maciairek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NosorozechUJ 20 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Jak dla mnie zmienić nieco kolejność itemów w shopie, trochę głupio mieć pod jedynką jetpack. Raczej powinno być tak, że to co najczęściej używane na początek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 2 Lipca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 1 godzinę temu, maciairek napisał: Popraw jak możesz tryb nemezis, ludzie się nie respią tak jak w 1.6 Nie rozumiem 25 minut temu, NosorozechUJ napisał: Jak dla mnie zmienić nieco kolejność itemów w shopie, trochę głupio mieć pod jedynką jetpack. Raczej powinno być tak, że to co najczęściej używane na początek Klasy/Itemy, itd są osobnym pluginem i czyta je główny silnik, a więc ja nie mam czegoś takiego, że wpisałem sobie 1. JetPack 2. Armor itd Sprawdza to silnik i sam je ustawia w kolejności wczytywania ich na serwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NosorozechUJ 20 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Czyli nie masz kompletnie żadnego wpływu na to? Nawet metodą kombinowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny. 415 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Przecież to nie jest tak uciążliwe żeby musiał z tym kombinować. Chyba tylko raz kupiłem przez przypadek jetpacka, a ap zarabia się szybko. Zawsze możesz sobie bindy porobić na kupowane rzeczy i po problemie @NosorozechUJ Kolego, mając VIP'a w ciągu jednej rundy możesz zdobyć ponad 250 ap. Ranga za Ciebie nie gra Tak jak wspomniałem - bindy. Edytowane 2 Lipca 2018 przez Aven Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NosorozechUJ 20 Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Powiedział supervip Dla mnie istotne jest by mieć takie rzeczy jak granaty szybko pod ręką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi