Skocz do zawartości

"Nie chce mi się siedzieć na serwerze gdy nie żyje"


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Jeśli chodzi o samo buntowanie się i chęć przeżycia, to zawsze można dodać coś takiego, że po śmierci TT, plugin sprawdza ilu ich zostalo i mnoży przez to respekt. Im mniej osób zostało, tym więcej respektu się dostaje. To zachęci ludzi do nie buntowania się, ale ma jeden błąd, ponieważ jeśli gracz ni ebęzdie oznaczony jako zbuntowany, to też dostanie respekt, a więc Ci bardziej cwani będą po prostu kampić do końca rundy, a potem dopiero się zbuntują.

Co do CT, to pisałem to samo.

 

No i w sumie warto pomyśleć o tych nowych mapach, a raczej dodać ich jeszcze więcej + zwiększę respekt potrzebny do rozwoju gangu

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zauważyć, że dzisiaj od rana na serwie nie widzialem ani jednego admina, tylko ceberi wbil na chwile. A jak ja bylem i ceberi na serwie to bodajze bylo wtedy akurat najwiecej osob, wiec to tez pewnie ma jakis wplyw.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Jeszcze tak dodam, że właśnie to admini głównie wpływają na liczbę graczy, ponieważ gdy nie ma admina na serwerze, ludzie wychodzą, bo zapewne ktoś łamie regulamin.

Poinformuje opiekuna by pogadał* z adminami oraz guardami, bo taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, zwłaszcza w ciągu dnia (na dodatek w wakacje).

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem to wygląda to tak 

Na serwerze jest 18 graczy w tym 3 guardów

Na pierwszej mapie w ct jest guard x i 2 graczy - wszystko jest spoko ludzie nie wychodzą chyba, że pojedyncze osoby, ale za chwilę przychodzą nowe.

Mapa zmienia się na jakąś na, której nie trudno się zbuntować, więc nikt nie chce iść do ct

I wtedy zaczyna się kłótnia 3 guardów o to kto idzie do ct 

guard x - ja nie ide już byłem

guard z - wychodzi z serwera bo mu się nie chce

guard x - również wychodzi z serwera

guard c - nie był jeszcze w ct a nie ma innych guardów żeby mu pomóc więc też wychodzi

i wtedy się zaczyna - do ct wbija 2 przypadkowych graczy, którzy na serwerze przegrali średnio 5h i "znają regualmin i ograniają ct"

ludzie zaczynają wychodzić wtedy z różnych powodów takich jak: fk, głosy bez mutacji w ct, ciągłe dawanie zabaw lub to, że po prostu te osoby nie ograniają i są na nie bunty.

Więc moją propozycją jest to:

by guardzi gdy widzą, że ich kolega z administracji wychodzi z serwera nie roblili tego samego

może zmniejszenie dmg z kosy dla svipa? bo bunty jak teraz zrobić tak łatwo gdy w ct nie ma guarda albo bardzo ograniętej osoby

może dodanie dla niezywych czegoś takiego jak zadania matematyczne - widziałem to na innym serwerze działa to bardzo dobrze np. nagle na chacie pojawia się:

[JailBreak] 24 + 37 = ?  i wtedy pierwsza osoba, która odpowie poprawnie na działanie otrzymuje 150 respektu.

To tylko moje zdanie.

 

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi guardami to głupota totalna xD. Rzadko sie tak zdarza, bardzo rzadko. Na dodatek to nie sa klotnie, tylko smiechy na u@ ktory tym razem zapieprza do CT. DMG z kosy dla svipa jest dobry, nie ma nic do zmieniania wg mnie. Co z ta matematyka to spoko pomysl, ale wolalbym cos innego niz matme :P

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Troszkę temat ucichł, ale  nie oznacza, że nic nie robiono w temacie samego serwera.

1. Prawdą jest, że na serwerze guard oraz admin musi być prawie zawsze w godzinach szczytu, bo wpłwa to na grę i to jestem w stanie udowodnić ostatnimi logami, ktore miałem i które wskazują na to, iż spadki były zauważalne gdy nie było admina. To fakt niezaprzeczalny i każdy to chyba wie, więc ten podpunkt to norma.

Kontaktowałem się w tej sprawie z opiekunem i z tego co wiem, zadbał już oto by ta aktywność się poprawiła i tym samym proszę też ja sam adminów/guard i graczy oto by informowali ludzi o możliwości składania podań (oczywiście gdy rekrutacja jest otwarta), lecz w sytuacji gdy widzą, iżdana osoba się nadaje i gra dość często.
To bardzo ważne by na takie stanowiska aplikowały osoby, które naprawdęmają czas i chęć by zostać takim opiekunem serwera. Nie może dochodzić do sytuacji, w której to ma być tylko ranga, która pokazuje wyższość nad resztą graczy. Zadbam też oto by osoby, które kandydują na to stanowisko i które zostały przyjęte, trzymały się pewnych zasad, a raczej aktywności i w sytuacji gdy ktoś wyleci z takiego powodu, bęzdie miał mniejszą szansę na ponowne przyjęcie.
Uważam, że jeśli ktoś traci admina przez brak aktywności i ponownie kandyduje, powinien mieć o wiele mniejsze szanse na ponowne przyjęcie. To samo tyczy się osób, które piszą podanie, a potem rezygnują lub składają NB po dostaniu admina. Pewne rzeczy trzeba przemyśleć i rozumiem fakt, że czasem coś wypadnie w prywatnym życu, lecz to działa na niekorzyść serwera.

 

2. Eventy - jest to ważny dodatek na tego typu serwerach i sam opiekun już na starcie wyraził chęć zajmowania się czymś takim z pomocą innych osób, a więc ich częstotliwość powinna się zwiększyć i mam nadzieję, że to także zapewni Wam dodatkową rozgrywkę.

 

3. Nudzenie się podczas śmierci - To też jest coś nad czym pracujemy, ale na ten moment jeszcze nie wejdzie w życie, bo są pewne komplikacje. Trzeba jednak dodać, że nie jest to bardzo ważny dodatek, a więc nie uważam by wpływało to aż tak na liczbę graczy, która od pewnego czasu się poprawiła:
server_rank.php?GSID=5526246

Jak widać serwer wrócił do lepszego stanu niż wcześniej, lecz to dalej nie to co powinno być, co nie oznacza, że to słaby wynik.

 

4. Bycie strażnikiem na serwerze jest bardzo trudne, ponieważ ludzie wolą się buntować ze względu na różnego rodzaju dodatki za to. Zwiększyliśmy zdobywane respekt po stronie Strażników, choć i tak wiem, że to nie wpłynie jakoś super na samo podejście grania po stronie Strażników.

 

5. Cały czas trwają też pracę nad zmianami i poprawkami dla pewnych pluginów, które albo zauważyłem ja sam, albo zgłosił mi je opiekun. Dodać trzeba, że te mniejsze zmiany (których Wy nie zauważacie), nie wpisuje w temat, bo nie zawsze jest sens jeśli to jedyna wiadomość - co innego w sytuacji gdy jednak ten update jest większy i wtedy mogę poinformować, że coś weszło jako dodatkowa rzecz, a nie jako główna

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trzeba pomyśleć nad jakąś nową zabawą? Niby jest ich już aż nadto. Proponowałbym dodać 1-2 zabawy, w których może brać udział CT. Strażnicy zazwyczaj nie zgadzają się na zabawy, bo jest to dla nich 6 minut siedzenia i nic nie robienia. Jeśli jest już to za duża ilość to można usunąć zabawy, które są wybierane raz na tydzień takie jak np. Zbijak. Nie widziałem jeszcze ani razu gracza, który by o tą zabawę prosił w życzeniu, jest to raczej "kara" stosowana przez CT kiedy nie mogą już nic poradzić na bunty. Tak samo polowanie, które daje CT na jakikolwiek zarobek po wyłączeniu chowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Zabaw raczej nie trzeba usuwać, ale co do nowych, to nie wiem czy to ma większy sens ze względu na to, iż wiele map posiada zabawy i fajnie jakby CT wybierało właśnie zabawy z map, a nie odpalane przez plugin, gdzie działą automat. To strasznie psuje rozgrywkę 😕 

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dobra to tak jak mnie poproszono poruszę ten temat tutaj. Zaczynając, myślę że każdy zgodzi się ze mną, że aktualna gra po TT na serwerze ogranicza się do buntowania się. Czym to może być spowodowane? Sam szczerze nie wiem, pewnie głównie przez CT. Wiele narzeka na kucaka przez całą mapę ale co taki CTk ma zrobić jak i tak wie, że się zbuntujecie? Nie chcę tu nikogo porównywać ale kiedyś na prawdę było trudniej jako strażnik. Nie było SC, TT miało bronie z ruletki i nikt nie narzekał, że CTk jakoś monotonnie prowadzi. Nie dość, że są 3 zakazy maksymalnie to i sprzeczne polecenie je odwołuje i to samo z totalnym bezruchem. Praktycznie wszystko jest robione pod TT a i tak większość osób ma problemy, że za nudno. Do tego dochodzą svipy kupowane tylko po to aby wpieprzyć komuś kose w plecy. Jak dla mnie powinno się lekko przywrócić możliwość mylenia po stronie CT, terroryści muszą poczuć, że to nie od nich i od ich buntu zależy dana runda, tylko od CT.

Dla mnie np. JB polegalo na tym aby swoim doswiadczeniem wiedziec kiedy CT myli a kiedy nie i w taki sposob przedostawac sie blizej zyczenia.

Edytowane przez SnuFFy
  • Like 6
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym co napisał @SnuFFy się w 100% zgadzam. Mylenie byłoby świetną opcją. Ale ja bym powrócił do tego, że powinno się odwoływać zakazy/totalny bezruch. Odwoływanie totalnego bezruchu czy tam zakazów poprzez sprzeczne polecenie to jest według mnie nonsens totalny. Już i tak większość graczy w ct odwołuje te polecenia bo są po prostu przyzwyczajeni. Wracając do ludzi z svipami. Kupują dlatego że ma tego db jumpa i zabija na hita kosą w plecy. Można by było zmienić zabijanie na hita ctka w plecy tylko z prawego. Często to jest tak, że ktoś atakuje ctka ciągle z lewego i "fartem" trafi w tą część modelu na ktorą zabija na hita ct. Tylko czy jakiekolwiek zmiany doprowadzą do mniejszej ilości buntów na serwerze? 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wiecie ale gra na JB ma wsprawiać przyjemność nie tylko wam ale również nowym graczom. Jeżeli mylenie będzie to 3/4 prowadzeń będzie się kończyło się tak że przed cele wyprowadzicie w okolicach 5 graczy. Nowy gracz wykonuje dobrze polecenia a tu nagle jeb bo prowadzący nagle zmylił połowę serwera i muszą czekać na kolejna rundę tylko po to by znowu zostać zmylonym. Pomyślmy raczej jak przyciągnąć więcej graczy a nie jak wyżyć się na więźniach. Przecież na tym polega jb żeby dobrze się bawić, a nie robić drugi obóz koncentracyjny gdzie każdy gracz ma być chodzącym zegarkiem.

Jeżeli chodzi o svip to jestem za by zmienić zabijanie na raz tylko z prawej, bo na aktualną chwilę svip jest po prostu zbyt dobry.

Edytowane przez ceberi
  • Like 3
  • Haha 1
  • Zmieszany 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, ceberi napisał:

Nie wiem czy wiecie ale gra na JB ma wsprawiać przyjemność nie tylko wam ale również nowym graczom. Jeżeli mylenie będzie to 3/4 prowadzeń będzie się kończyło się tak że przed cele wyprowadzicie w okolicach 5 graczy. Nowy gracz wykonuje dobrze polecenia a tu nagle jeb bo prowadzący nagle zmylił połowę serwera i muszą czekać na kolejna rundę tylko po to by znowu zostać zmylonym. Pomyślmy raczej jak przyciągnąć więcej graczy a nie jak wyżyć się na więźniach. Przecież na tym polega jb żeby dobrze się bawić, a nie robić drugi obóz koncentracyjny gdzie każdy gracz ma być chodzącym zegarkiem.

Jeżeli chodzi o svip to jestem za by zmienić zabijanie na raz tylko z prawej, bo na aktualną chwilę svip jest po prostu zbyt dobry.

Zaprzeczasz sam sobie gosciu, byles osoba ktora co kazda mape i pierwsza runde dawala chowanego, osoba ktora zabijala za wszystkie rzeczy jakie mogla wiec jak mozesz mowic o wyzywaniu na wiezniach...? Czy ty wiesz wgl o jakie mylenie mi chodzi? Nie mam na mysli zabijanie kazdego po kolei, chodzi mi o odwolywanie totalnego i brak sprzecznych polecen bo to lekko niszczy koncepcje jb wg mnie. Zreszta karniaki w celi dalej sa, wiec nie wyprowadzisz 5 osob tylko wszystkie, chyba ze ktos jest afk albo sie buntuje.

Edytowane przez SnuFFy
  • Like 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, SnuFFy napisał:

Zaprzeczasz sam sobie gosciu, byles osoba ktora co kazda mape i pierwsza runde dawala chowanego, osoba ktora zabijala za wszystkie rzeczy jakie mogla wiec jak mozesz mowic o wyzywaniu na wiezniach...? Czy ty wiesz wgl o jakie mylenie mi chodzi? Nie mam na mysli zabijanie kazdego po kolei, chodzi mi o odwolywanie totalnego i brak sprzecznych polecen bo to lekko niszczy koncepcje jb wg mnie. Zreszta karniaki w celi dalej sa, wiec nie wyprowadzisz 5 osob tylko wszystkie, chyba ze ktos jest afk albo sie buntuje.

Tu nie chodzi o dawanie chowanego, wgl co to ma do tego ? To dam przykład na takim myleniu jak ty sądzisz. Przychodzi se nowy gracz, który do czynienia na jb ma pierwszy raz,  i jest polecenie "totalny na środku celi" wszystko super co nie i później prowadzący robi w konia tego gracza i może innych dając "wychodzicie na środek lasera" wychodzi i dostaje w łeb BO nie odwołał totalnego bezruchu i ten gracz musi czekać na nową rundę, może się i nauczy ale będzie musiał być uważnie wsłuchany i zapamiętywać wszystko co mówi a on chce po prostu pograć w gry który prowadzący wymyśli bez dużego wysiłku. A ja zabijałem wtedy kiedy po raz któryś z rzędu się zbuntują.

  • Like 1
  • Zmieszany 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ceberi napisał:

ja zabijałem wtedy kiedy po raz któryś z rzędu się zbuntują.

Nie prawda bo robiłeś to co mape.

1 minutę temu, ceberi napisał:

Tu nie chodzi o dawanie chowanego, wgl co to ma do tego ?

To, że np. z 20 osób robiło się 13 i za to Patrik wyłączył chowanego.

2 minuty temu, ceberi napisał:

rzychodzi se nowy gracz, który do czynienia na jb ma pierwszy raz,  i jest polecenie "totalny na środku celi" wszystko super co nie i później prowadzący robi w konia tego gracza i może innych dając "wychodzicie na środek lasera" wychodzi i dostaje w łeb BO nie odwołał totalnego bezruchu i ten gracz musi czekać na nową rundę, może się i nauczy ale będzie musiał być uważnie wsłuchany i zapamiętywać wszystko co mówi a on chce po prostu pograć w gry który prowadzący wymyśli bez dużego wysiłku.

Pierwsza sprawa dotyczy tego, że nie jest trudno popatrzeć co robią twoi koledzy z cel. Drugą rzeczą jest, że gracz może się i teraz pomylić bo nie wie co to totalny bezruch, co oznacza, że twój argument nie ma lekko sensu, i tak czy siak musi się czegoś dowiedzieć żeby dobrze wykonać polecenia. To jest kwestia kilku minut aby wyuczyć się co oznacza totalny bezruch. Tak samo aby wyuczyć się, że dopiero jak prowadzący odwoła ten totalny, to można ruszyć dupsko. To jest potrzebne, bo jak ktoś chce się zbuntować to i tak to zrobi a w aktualnym stanie siłą rzeczy gracze buntują się bo prowadzenie jest monotonne z tego względu, że nawet jeśli dobrze nie słuchają to nie zostaną zabici i mogą sobie robić praktycznie co chcą. Życie gracza w CT jest o tyle udupione w tym momencie, że jest kilka map na których nikt do tego CT się nie pcha bo wie, że nawet szans nie ma.

  • Like 3
  • Haha 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, SnuFFy napisał:

Nie prawda bo robiłeś to co mape.

Dobrze że ty też.

 

2 godziny temu, SnuFFy napisał:

To jest kwestia kilku minut aby wyuczyć się co oznacza totalny bezruch. Tak samo aby wyuczyć się, że dopiero jak prowadzący odwoła ten totalny, to można ruszyć dupsko.

Nauczenie się totalnego bezruchu czy bezruchu to kwestia chwili bo dostaniesz karniaka w celi i już coś rozumiesz, A nauczenie się żeby ruszyć zanim odwoła totalny no trochę czasu zajmuje trochę czasu.

 

2 godziny temu, SnuFFy napisał:

To jest potrzebne, bo jak ktoś chce się zbuntować to i tak to zrobi a w aktualnym stanie siłą rzeczy gracze buntują się bo prowadzenie jest monotonne z tego względu, że nawet jeśli dobrze nie słuchają to nie zostaną zabici i mogą sobie robić praktycznie co chcą. Życie gracza w CT jest o tyle udupione w tym momencie, że jest kilka map na których nikt do tego CT się nie pcha bo wie, że nawet szans nie ma.

Jest dużo lepszych pomysłów jak zmienić regulamin by ct przetrwał a to jest najgorszy pomysł na poprawę gry w ct. Ja rozumiem żyjesz starym jb i chciałbyś cały regulamin z 2016 roku ale pomyślmy też o nowych graczach. A jeżeli już tak narzekacie że regulamin jest zrobiony pod tt to proponuję żeby przez 2 pierwsze rundy stosować jedynie karniaki, a jeżeli się zbuntują już prowadzący nie musi stosować karniaków.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ceberi napisał:

Pomyślmy raczej jak przyciągnąć więcej graczy a nie jak wyżyć się na więźniach. Przecież na tym polega jb żeby dobrze się bawić, a nie robić drugi obóz koncentracyjny gdzie każdy gracz ma być chodzącym zegarkiem.

Przecież zrobienie obozu na serwerze to najlepszy sposób na zabawę 🤔 CT ubiera czarne mundury a TT piżamy i wszyscy zadowoleni czekają na kąpanko:kappa: 

Czy jednak nie?

 

A tak serio...

Przez zbyt sprzyjający TT-kom regulamin, ciężko jest trzymać ich na krótkiej smyczy. Zauważyłem, że przez te duże swobody TT nie buntuje się tylko wtedy gdy:

a) CT jest doświadczone i wpi**doli raz czy dwa buntownikom. Wtedy zapał do buntów zanika

b) Jest mało osób z SVIPem lub nie ma ich wcale.

Wiadomo, że bunt jest o wiele łatwiejszy - kilka zwinnych skoków, kosa w plecy i koniec rundy. Coraz więcej osób wykupuje usługę SVIP i wolą oni głównie zostać w TT i się buntować niż pójść do CT. Z jednej strony ok bo kasa z tego, serwer się rozwija itd. 

Z drugiej jak CT jest "nowe", mało doświadczone i nie może przycisnąć terrorystów do muru (przez regulamin) aby ułatwić sobie robotę to ciężko im to ogarnąć. 

Jak pisałem wcześniej CT nie robi nic nowego bo to za duże ryzyko. CT woli pójść na 2-3 zabawy które są co mapę aby byle przeżyć do życzenia i mieć rundę z głowy

To są tylko moje luźne przemyślenia, wnioski wyciągnijcie sami...

Chyba że będą idiotyczne to tego nie róbcie!

Pozdrawiam -.-/

  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Hm.

Jeżeli mamy brać pod uwagę realizm samej kosy, to tak, macie rację. PPM powinien na niej obowiązywać. Czemu?

Uderzenie z LPM to zwykłe szturchnięcie nożem, a PPM to tzn zamach i wiadomym jest, że takie szturchnięcie nic nie zrobi w porównaniu do wbicia kosy w plecy, ale wtedy nie ma to też najmniejszego sensu, bo PPM z kosy w plecy też zadaje duże DMG, które powinno powalić CT od razu.

 

Może warto przemyśleć jakiś dodatek dla CT, którzy mają SVIP oraz jakieś dodatkowe ułatwienie podczas samej rozgrywki, ale takiej która nie utrudni gry rezscie. Np: coś co działałoby dopiero wtedy gdy jest dana ilość osób.

też mi głupio dodawać daną umiejętność dla samego SVIP, a więc preferowałbym drugą opcję, która mogłaby wpłynąć na rozgrywkę po stornie CT w sytuacji gdy jest dużo graczy.

Trzeba też zaznaczyć, że to nie 2k16. Wiele się zmieniło, a i gracze sa też inni, więc cofanie się do starych czasów nic nie zmieni, bo taki serwer w dzisiejszych czasach nie mialby sensu. W 2k12 ludzie starali się o rangi i jak je dostawali to tym bardziej zapieprzali, a teraz? Nie dość, że chcą je za darmo, to jeszcze potem i tka nic nie robią, także cofanie się do przeszłości nic tu nie da xD

 

Fajnie by było jakbyście takie tematy poruszali tutaj częściej, a nie dopiero gdy sam napiszę, bo dobrze mieć jakiś kontakt z graczami, a nie słuchać potem za plecami, że to i tamto jest słabe i nikt z tym nic nie robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to najprostszym ułatwieniem będzie dodanie z Vipa i Svipa medishota dla CT. Niby nic dużego ale regeneruje to HP i często się przydaje bo nie zostawisz więźniów, żeby wrócić się do medyka

@-_- właśnie o to żeby na stałe było mi chodziło 

 

Edytowane przez SnuFFy
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można i dodać na stałe, ale jak już dodajemy to na stałe to dobrze by było jakby svip to by dostał jednak x2 albo to jakos svipowi zrekompensowac 

Edytowane przez Sleyu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Svip i tak już ma dużo + i myślę, że sam djump i zabijanie na hita w plecy to jest OGROMNA przewaga nad innymi graczami. Minusem jest właśnie to jak nowy gracz, który nie chce od razu kupić svipa czuje się gdy jedyne osoby, które dochodzą do życzenia to właśnie SVIPY. Automatycznie są nastawieni na to, że to serwer tylko i wyłącznie pay to win. Przykładem może być "BOX". Osoba bez svipa (która i tak pewnie nie dojdzie do etapu 2 więźniów) nie ma żadnych z svipem, który jest na dodatek w dobrym, wymaksowanym gangu. Jest to pojedynek 94hp przeciwko ok 170hp i dodatkowym dmg. Jakikolwiek climb gdzie bez djumpa męczy się gracz, a osoba z tym ułatwieniem może to przejść w 5 skoków.  Svipy są bardzo przesadzone i chyba każdy się ze mną zgodzi. Polecam osobą które będą się chciały wypowiedzieć do tematu svipów, żeby pograli bez  niego, i żeby zobaczyć ile on daje i jak ciężka jest gra bez niego. Już wcześniej proponowałem zmienić to, żeby można było zabijać na hita tylko PPM to temat zgasł. Obecną propozycją jest ZNERFIĆ svipa i to dosyć mocno:

-double jump- drugi skok niższy niż pierwszy

-Zabijanie na hita tylko PPM

-Hp- zmniejszyć ilość do +10 max

-Dmg z kosy(ten dodatkowy)- zmniejszyć o 50%

Wiem, że teraz wszyscy będą pisać, że nie będzie się opłacać go kupować, ale te nerfy trafią do każdego, więc i tak svip będzie miał przewagę nad każdym innym, lecz nie będzie aż tak WIELKA.

Drugim problemem może być kolesiostwo na serwie, które może nie dopuszczać innych graczy do siebie dlatego, że są "nowi". Siedzi sobie taka ekipka na ts i mogę się założyć, że to głównie te osoby dochodzą albo do życzenia albo do udanego buntu. Często jest sytuacja, w której prowadzący prowadzi na zabawę, gdzie szansa na wygranie jego kumpla z tsa jest równa 99%. Gangi również zakładają osoby, z większym stażem i przyjmują tam tylko takich, którzy grają na serwie nie wiadomo ile, tylko po to, żeby ich gang był najlepszy i dawał największe +. Osobą, która robiła gang nie dla zasady być najlepszymi i mieć jak najszybciej wszystko na maxa a potem marudzić, że zdobywanie respektu powinno być zmniejszone, albo ceny do ulepszenia gangu zwiększone był Konwoy z gangiem familia. Zwiększenie cen ulepszeń w gangach było błędem, bo jak osoby, które miały "gorszych" graczy w nim mogły osiągnąć maxa, a tym bardziej teraz. Niestety nie wiem jak można zaradzić temu, lecz może komuś wpadnie coś fajnego do głowy co pozwoli to skontrolować. 

Edytowane przez Son of the Scream
  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Ghost został już trochę dawno wprowadzony i Svipy jakoś na niego nie narzekały. Nie ma też takiego Hype'u na to więc wydaje mi się, że można by dać popróbować każdemu !ghost, nie tylko dla Svipów. W ramach iż nie było żadnych incydentów to czemu nie? A zazwyczaj ci nowi gracze po śmierci wychodzą z serwera bo po prostu się wkurzają i najwięcej kicków za obrazę/prowo leci własnie dla nich. Co o tym sądzicie?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie siedziałem za długo na serwerze, ale przez pare rund zauważyłem coś co mi sie nie spodobało. Dam to w punktach. - 

1. Pierwsze co mi sie obiło o uszy to, to, że podczas kiedy prowadzacy wydaje polecenia wiezniom to ct potrafi mowic w tym samym czasie kiedy te polecenia są wydawane.(Nawet admin potafi zwracac komus uwage kiedy sa wydawane polecenia przez prowadzacego,a potem pretensje ze wiezniowie nie wykonuja polecen, a ja jako wiezien nie bede sie domyślał jakie byly polecenia bo ich nie slyszalem/nie rozumialem.)

2. Koledzy na serwerze - Maja swoje grupki, czasami innym nie dadza sie wypowiedziec bo mysla ze wiedza lepiej.

3. Slabi prowadzacy ktorzy nie zabieraja nawet polowy TT na mape tylko probuja wybic 3/4 osob z TT i zabrac ta mala garstke osob 3/4 osoby a reszta ogląda.

 

To co ja zaobserwowałem po kilku rundach na serwerze.

 

Grywałem na serwerze już wcześniej i nie przyciagnal mnie wlasnie z takich powodow i innych ktorych tu nie wymieniłem. Takze nie musisz mi pisaćze nie grałem wystarczająco długo na serwerze.

 

Edytowane przez Kvasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kvasek napisał:

Może nie siedziałem za długo na serwerze, ale przez pare rund zauważyłem coś co mi sie nie spodobało. Dam to w punktach. - 

1. Pierwsze co mi sie obiło o uszy to, to, że podczas kiedy prowadzacy wydaje polecenia wiezniom to ct potrafi mowic w tym samym czasie kiedy te polecenia są wydawane.(Nawet admin potafi zwracac komus uwage kiedy sa wydawane polecenia przez prowadzacego,a potem pretensje ze wiezniowie nie wykonuja polecen, a ja jako wiezien nie bede sie domyślał jakie byly polecenia bo ich nie slyszalem/nie rozumialem.)

2. Koledzy na serwerze - Maja swoje grupki, czasami innym nie dadza sie wypowiedziec bo mysla ze wiedza lepiej.

3. Slabi prowadzacy ktorzy nie zabieraja nawet polowy TT na mape tylko probuja wybic 3/4 osob z TT i zabrac ta mala garstke osob 3/4 osoby a reszta ogląda.

 

To co ja zaobserwowałem po kilku rundach na serwerze.

Akurat ze przy tym bylem to sie wypowiem. W ramach iz byles tam jako nowa osoba to ci wytlumacze to co sie tam akurat dzialo xD

1. Strasznie czesto to wystepuje ale raczej ludzie czekaja az admin skonczy mowic, jezeli nie to stara sie on prosic o powtorzenie poniewaz przez niego ktos mogl nie uslyszec.

2. Temu się nie zaradzi. Jak da się wykryć ghosting tak nie da się wybić kolesiostwa, chociaż ja uważam, że to dobrze, niech przyciagają więcej kolegów.

3. Slabe prowadzenie =/= się przyprowadzenie TT na kostkę. Co innego ma taki CTk zrobić jeżeli co rundę się buntują i to z sukcesem. Zresztą to jest jedna z zabaw na mapie. Co do tego, ze reszta oglada i wychodzi z serwa to tak jak napisalem wyzej, wprowadzono komende !ghost aby mozna bylo poruszac sie po smierci lecz tylko dla svipow.

Jak byś pograł trochę dłużej, zaznajomił się z samym serwerem to byś to zrozumiał i raczej nie miał do tego problemu 

  • Like 3
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 9/20/2018 at 7:26 PM, SnuFFy said:

Ghost został już trochę dawno wprowadzony i Svipy jakoś na niego nie narzekały. Nie ma też takiego Hype'u na to więc wydaje mi się, że można by dać popróbować każdemu !ghost, nie tylko dla Svipów. W ramach iż nie było żadnych incydentów to czemu nie?

Zgadzam się, z wyżej wypowiedzią @SnuFFy. Ghost jest aktualnie dostępny tylko dla svipów, które i tak już mają nadmiar możliwości i się nie nudzą. 

Powinien być dostępny dla wszystkich, dzięki temu każdy kto zginął może brać udział w zabawach po śmierci, a nie tylko wybrane osoby.

Pierwotnym założeniem było, aby nowi jak i stali gracze się nie nudzili, a udostępnienie go dla wszystkich osób sprawi, że ludzie zostaną dłużej na serwerze i będą częściej grać.

Ghost nie sprawiał żadnych problemów, więc czemu nie ?


 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności